Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Бақыттың кілті - татулық пен табыста" ашық тәрбие сағаты
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
Өскемен қаласы әкімдігінің «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ |
|||||
Пәні: |
Тәрбие сағаты |
|||||
Сынып жетекшінің аты-жөні: |
Даутбекова Н.А |
|||||
Күні |
05.12.2023ж |
|||||
Сынып: |
3 «Г» |
|
||||
Сабақтың тақырыбы |
«Бақыттың кілті-татулық пен табыста» |
|||||
Ұлттық құндылықтар |
АР-ҰЯТ 1.Рухани-адамгершілік тәрбие: Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген еңбекқор, адал, саналы, жасампаз азаматты тәрбиелеу. 1.1. Достарына, сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу, мейірімділік таныту
|
|||||
Күтілетін нәтиже |
- Ар-ұят, адалдықты жоғары бағалайды - Достарын, сыныптастарын сыйлайды - Кішіге ізет, үлкенге құрмет көрсетеді -Адал еңбекті құрметтейді
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 3 минут Пысықтау 5 минут Сабақтыңортасы 24 минут Сабақ ты қорыту 3 минут Кері байланыс 5 минут |
Мұғалім сөзі: — Сәлеметсіздер ме, құрметті оқушылар мен ұстаздар! Бүгінгі ашық тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер. Сыныпты түгендеу. 4 түсті маркер арқылы топқа бөлу. Түрлі-түсті ленталар арқылы шаңырақ құрылады. Ойашар: «Дөңгелек» Көз тоқтатып қарасаң, Қазағымның даласы Жатқан үлкен дөңгелек. Сол далаға өң берген, Ақ шағала, көк қанат Киіз үй де дөңгелек. Бар дөңгелек қарасаң, Шектеліпті шеңбермен. Шеңбер болып біз тағы, Тұра қаппыз дөңгелеп. Көп дөңгелек сиыспай, Сәнін бұзып алмасын. Біздегі бар дөңгелек, Ұрпақтарға жалғассын! Шеңбер әстес шеті жоқ, Дос-жарандар мол болсын! Осы тұрған көпшілік Денсаулығы зор болсын! -Ендеше менің жап- жарық жұлдыздарым «Біз қандаймыз?» Сауал қою арқылы сұраққа жауап алайықшы.
(татулық, табыс, еңбекқорлық, БАҚЫТ) Біз 4 топқа бөліндік. Балалар білеміз иә әр үнтаспаның атауы бар. Қазір әр топтың үнтаспасында не жазылған екенін аңғарып көрейік? 1-топ: «Татулық» тобы 2-топ. «Достық» тобы 3-топ . «Ынтымақ» тобы 4-топ. «Бірлік» тобы Топ жетекшісін анықтау, топ ережесін еске түсіру. Балалар тақтаға қарайықшы «Мюнстенберг» әдісі арқылы тақтадан адасқан әріптердің ішінен бүгінгі сабақтың тақырыбын ашамыз. -Ендеше балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Бақыттың кілті-татулық пен табыста»деп аталады екен. -Тамаша балалар, демек бұл сөздерден қандай ой түйеміз? (Бүгінгі сабақ барысында және де әрқашан татулықта, ынтымақтастықта, сыйластықта бірлесе жұмыс жасауға талпыну қажет) -Неге бірлескен жұмыс татулықта жүруі тиіс? Себебі, ынтымақтастықта, ұйымдасқан түрде жасалған кез-келген жұмыс табысты болмақ. Ал табыс адамды бақытқа кенелтеді) -Өте тамаша жауап бердіңдер балалар. Ендеше бүгінгі сабағымыздың барысы өнердің ең бұқаралық түрі «Кино» саласы бойынша жүргізіліп, ал сендердің әрбіреуің менің жарық жұлдызым боласыңдар. Жаңа сабақ: «Кино галереясына саяхат» жасау. -Қазір балалар әр топ жетекшісі ортаға келсе, сыныптың әр бұрышында суреттер ілулі тұр. Галереядан бір-бір суреттен алып топқа барып мағынасын ашайықшы. -Өте тамаша жұлдыздарым. Мақал-мәтелдің мағынасын тереңінен бойлай аштыңдар. 6 мин Балалар мен бүгінгі тақырыптың ашылуын, сабақтың жүру барысын кино саласын жайдан-жай алып отырмын ба? Не байланыстырады біздің сыныппен? -Дұрыс айтасыңдар жұлдыздарым. Ендеше қазір Балжанымыздың «Жетінші мектеп» деп аталатын кино туындысынан үзінді көрсек. 1 мин Ендеше келесі кезекте бүгінгі тақырыбымызды толықтай ашу үшін топтық жұмысқа кезек берейік. 1-топ: «Татулық» тобына «Кинолента» әдісі арқылы «Татулық неден бастау алады?» сұрағына толық жауап жазсақ.
2-топ: «Репортаж» әдісі арқылы тобымыздың мүшесі «Балжаннан кино желісіне апарар жолы қалай бастау алды?» сол сұраққа жауап аламыз.
3-топ. «Ақпараттық карта» әдісі арқылы «Ұйымшылдық» туралы әңгіме таратылады. Топта әңгімені оқиды, талқылайды. Аян құмырсқалар тіршілігін қызықтап, бақылап жүретін. Бір күні ол бір құмырсқаның кішкентай шыбықты сүйреп әкетуге тырысып жүргенін көрді. Қанша тырысса да шыбықты орнынан қозғай алмады. Оған басқа бір құмырсқа жүгіріп келіп, бірге шыбықты қозғалта алмады. Тағы бір құмырсқа жүгіріп келіп үшеуі шыбықты көтеріп алып індеріне жеткізді. Осыны көріп таң қалған Аян әкесіне құмырсқалардың бірлесіп, бір-біріне көмектескенін айтып берді. Әкесі: «Иә, құмырсқалар әрқашан бірлесіп, ұйымдаса жұмыс істейді»,-деді. Тек бірлестік пен ұйымдастықтың арқасында ғана олар үлкен індер салады. 4-топ. «Мультипликация» әдісі Постер қорғау
Құндылықтар< Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |