Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бәрі_де_ана_бір_өзіңнен_басталады_тәрбие_сағаты_қмжсы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тәрбие сағаты |
Бәріде ана бір өзіңнен басталады ҚС№ 3 «Не жөнінде үндемей қалуға және ата – аналардан жасыруға болмайды?» |
|||
Күні |
16.09.2024 |
|||
Сынып жетекші: |
Дусбаева Н. |
|||
Сыныбы 3 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылардың ой-өрісін, тіл байлығын, ойлау қабілеттерін дамыту.Ана алдындағы парызы мен қарызы туралы білім беру.балаларды анаға деген сүйіспеншілікке баулу,ана еңбегін ардақтап, мейірімділікке, сый құрметке тәрбиелеу. |
|||
Құндылықтарды дарыту |
Үлкенді сыйлауға тәрбиелеу |
|||
Сабақтың барысы |
||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар
|
|
Сабақ басы Ұйымдастыру кезеңі (5 мин)
|
Күн жер бетіне молынан шуағын шашып, тіршілік ояна бастаған кезде аналар мерекесі тойланады. Әуел бастан таңды қалай қарсы алсаңыз күніңіз солай өтеді , ендеше, Әр елдің амандасу салты бар. Әр ұлттың салтымен амандасып , бір- бірімізге амандық саулық тілейік, 1. Индияда екі алақандарын маңдай тұсына апарып бас ию, 2.Германияда қол алысып көз түйістіру, 3.Қытайда қолын кеудесіне айқастырып иіліп сәлем беру, 4.Малайзияда саусақтың ұшымен ғана қол алысу, 5. Японияда қолын екі жанына қойып бас ию, Ана – жүрек , жүректі құдірет де, Ана-тірек тіректі құрметте. Ана – шыңың, шыңыңа сағынып жет, Ана күнің, күніңе табынып өт. деп бүгінгі «Бәрі де ана ,бір өзіңнен басталады» атты тәрбие сағатымызды бастаймыз. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді,
мектеп партасындағы қатарлары бойынша
орындарына отырады. |
Компьютер
|
|
Сабақ ортасы (15 мин)
|
Ана туралы айтпай ,тебіренбей өмірден өту мүмкін емес. Сондықтан ана туралы ғұламалар не дейді екен тыңдап көрейік. Компьютерден тыңдау. Бұл тыңдағандарыңыз Қадыр Мырзалиев ағамыздың «Бәрі де ана бір өзіңнен басталды» атты шығармасы болды. Ия шынында да кей кезде біз ана қадірін түсінбей жатамыз. Сондықтан адамзат ең алдымен ана алдында қарыздар. Ана қарызы алтынға бөлеуді, ақ орда салуды қаламайды, ана баласының ер жетіп, адам болуын қалайды. Анаға осыдан артық тарту- таралғының керегі жоқ. «Бала тілі – бал дегендей» балалардың шын көңілінен аналарына деген тілектері бар. Олай болса балалардың жылы лебіздерін қабыл алыңыздар. 1.Аналарды ардақтаған бабалар Аруларды құрмет тұтқан даналар Құтты болсын мерекесі көктемнің Сіздер барда жүректерде жылу бар Көктемдегі күндей болып жайнаңдар Құтты болсын мерекеңіз арулар Құтты болсын тойларыңыз аналар! 2.Дүниедегі ең ардақты асыл жан, Анам менің мәпелеген жасымнан Мен қуансам қуанады ол бірге Мен қиналсам табылады қасымнан. Маған қымбат жан жоқ сірә анадан, Бар жақсылық аналардан тараған Жер бетіне өмір нәрін себуші Ана алдында борышты ғой бар адам. 3.Сүйіктім деп жүретін, қадіріңді білетін. Өссем ұл боп жан ана, орындалар тілегің. Сөзің шырақ секілді, сүйем соған жетуді. Қанат қағып самғауға, балаң бекем бекінді. 4.Ана десем – шешек атып жанары Өмірімнің бастау алар жаңа әні Ана деген тіршілікте пана боп Әрбір үйде жұлдыз болып жанады. 5.Шуақты көктем келді гүлін алып Көктемнің мерекесі бүгін анық. Өмірдің көктемі де, гүлі де өзі Ана деп бас иеді күллі халық. Тапсырма . «Ана деген кім?» постер құрастыру |
Оқушылардың алдын ала түсірілген аналарына деген видеоқұттықтауын тамашалау Оқушылар ана тақырыбында постер құрастырады |
бейнежазба
|
|
ҚС№ 3 |
ҚС№ 3 «Не жөнінде үндемей қалуға және ата – аналардан жасыруға болмайды?» Мақсат қою. Тақырыпты анықтау Бейнежазбаны қарау. Сабақ тақырыбын анықтау. - Бейнежазбадан не білдіңдер? Не айтар едіңдер? Сабақтың мақсаты: буллинг пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұруға үйрету. -Г.Х.Андерсеннің «Ұсқынсыз үйрек» ертегісін еске түсірейік. -Ертегінің қай бөлігінде буллинг пен зорлық-зомбылықты байқауға болады? -Үйрекке неге әлімжеттік жасады? -Үйректің қателігі неде? Оны ренжітпес үшін не істеуі керек еді? -Балалардың бір қиындыққа тап болғанын, біреудің оларды ренжіткенін ата- аналарынан жасырған жағдай кездесті ме? -Осы әңгімемізден қандай қорытынды шығаруға болады? Бекіту. -Әлімжеттікке ұшыраған балаға қандай кеңес айтар едің? |
|
|
|
Сабақтың соңы
|
Бүгінгі тәрбие сағатымның мақсаты : Ана жайлы ұлағатты сөздер арқылы ана мейірімін, махаббатын, жақсылығын түсіндіру; ананы сүю арқылы елі- жеріне деген сүйіспеншілігін арттыру. Ана еңбегін бағалауға үйрету Ер бала мен қыз бала арасындағы татулықты нығайту болатын міне менің ойымша осы мақсатыма жеттім деп және бұл мақсат әрі қарай жандана береді деп сенемін. Біз ғана емес, Қадір тұтқан бабалар, Ана – деген тіршіліктің тірегі, Мерекеңмен қасиетті аналар! – деп аяктаймыз |
Оқушылардың көрініс қояды |
|
Тәрбие сағаты |
Бәріде ана бір өзіңнен басталады ҚС№ 3 «Не жөнінде үндемей қалуға және ата – аналардан жасыруға болмайды?» |
|||
Күні |
16.09.2024 |
|||
Сынып жетекші: |
Дусбаева Н. |
|||
Сыныбы 3Ә |
Қатысушылар саны: 15 |
Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылардың ой-өрісін, тіл байлығын, ойлау қабілеттерін дамыту.Ана алдындағы парызы мен қарызы туралы білім беру.балаларды анаға деген сүйіспеншілікке баулу,ана еңбегін ардақтап, мейірімділікке, сый құрметке тәрбиелеу. |
|||
Құндылықтарды дарыту |
Үлкенді сыйлауға тәрбиелеу |
|||
Сабақтың барысы |
||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар
|
|
Сабақ басы Ұйымдастыру кезеңі (5 мин)
|
Күн жер бетіне молынан шуағын шашып, тіршілік ояна бастаған кезде аналар мерекесі тойланады. Әуел бастан таңды қалай қарсы алсаңыз күніңіз солай өтеді , ендеше, Әр елдің амандасу салты бар. Әр ұлттың салтымен амандасып , бір- бірімізге амандық саулық тілейік, 1. Индияда екі алақандарын маңдай тұсына апарып бас ию, 2.Германияда қол алысып көз түйістіру, 3.Қытайда қолын кеудесіне айқастырып иіліп сәлем беру, 4.Малайзияда саусақтың ұшымен ғана қол алысу, 5. Японияда қолын екі жанына қойып бас ию, Ана – жүрек , жүректі құдірет де, Ана-тірек тіректі құрметте. Ана – шыңың, шыңыңа сағынып жет, Ана күнің, күніңе табынып өт. деп бүгінгі «Бәрі де ана ,бір өзіңнен басталады» атты тәрбие сағатымызды бастаймыз. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді,
мектеп партасындағы қатарлары бойынша
орындарына отырады. |
Компьютер
|
|
Сабақ ортасы (15 мин)
|
Ана туралы айтпай ,тебіренбей өмірден өту мүмкін емес. Сондықтан ана туралы ғұламалар не дейді екен тыңдап көрейік. Компьютерден тыңдау. Бұл тыңдағандарыңыз Қадыр Мырзалиев ағамыздың «Бәрі де ана бір өзіңнен басталды» атты шығармасы болды. Ия шынында да кей кезде біз ана қадірін түсінбей жатамыз. Сондықтан адамзат ең алдымен ана алдында қарыздар. Ана қарызы алтынға бөлеуді, ақ орда салуды қаламайды, ана баласының ер жетіп, адам болуын қалайды. Анаға осыдан артық тарту- таралғының керегі жоқ. «Бала тілі – бал дегендей» балалардың шын көңілінен аналарына деген тілектері бар. Олай болса балалардың жылы лебіздерін қабыл алыңыздар. 1.Аналарды ардақтаған бабалар Аруларды құрмет тұтқан даналар Құтты болсын мерекесі көктемнің Сіздер барда жүректерде жылу бар Көктемдегі күндей болып жайнаңдар Құтты болсын мерекеңіз арулар Құтты болсын тойларыңыз аналар! 2.Дүниедегі ең ардақты асыл жан, Анам менің мәпелеген жасымнан Мен қуансам қуанады ол бірге Мен қиналсам табылады қасымнан. Маған қымбат жан жоқ сірә анадан, Бар жақсылық аналардан тараған Жер бетіне өмір нәрін себуші Ана алдында борышты ғой бар адам. 3.Сүйіктім деп жүретін, қадіріңді білетін. Өссем ұл боп жан ана, орындалар тілегің. Сөзің шырақ секілді, сүйем соған жетуді. Қанат қағып самғауға, балаң бекем бекінді. 4.Ана десем – шешек атып жанары Өмірімнің бастау алар жаңа әні Ана деген тіршілікте пана боп Әрбір үйде жұлдыз болып жанады. 5.Шуақты көктем келді гүлін алып Көктемнің мерекесі бүгін анық. Өмірдің көктемі де, гүлі де өзі Ана деп бас иеді күллі халық. Тапсырма . «Ана деген кім?» постер құрастыру |
Оқушылардың алдын ала түсірілген аналарына деген видеоқұттықтауын тамашалау Оқушылар ана тақырыбында постер құрастырады |
бейнежазба
|
|
ҚС№ 3 |
ҚС№ 3 «Не жөнінде үндемей қалуға және ата – аналардан жасыруға болмайды?» Мақсат қою. Тақырыпты анықтау Бейнежазбаны қарау. Сабақ тақырыбын анықтау. - Бейнежазбадан не білдіңдер? Не айтар едіңдер? Сабақтың мақсаты: буллинг пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұруға үйрету. -Г.Х.Андерсеннің «Ұсқынсыз үйрек» ертегісін еске түсірейік. -Ертегінің қай бөлігінде буллинг пен зорлық-зомбылықты байқауға болады? -Үйрекке неге әлімжеттік жасады? -Үйректің қателігі неде? Оны ренжітпес үшін не істеуі керек еді? -Балалардың бір қиындыққа тап болғанын, біреудің оларды ренжіткенін ата- аналарынан жасырған жағдай кездесті ме? -Осы әңгімемізден қандай қорытынды шығаруға болады? Бекіту. -Әлімжеттікке ұшыраған балаға қандай кеңес айтар едің? |
|
|
|
Сабақтың соңы
|
Бүгінгі тәрбие сағатымның мақсаты : Ана жайлы ұлағатты сөздер арқылы ана мейірімін, махаббатын, жақсылығын түсіндіру; ананы сүю арқылы елі- жеріне деген сүйіспеншілігін арттыру. Ана еңбегін бағалауға үйрету Ер бала мен қыз бала арасындағы татулықты нығайту болатын міне менің ойымша осы мақсатыма жеттім деп және бұл мақсат әрі қарай жандана береді деп сенемін. Біз ғана емес, Қадір тұтқан бабалар, Ана – деген тіршіліктің тірегі, Мерекеңмен қасиетті аналар! – деп аяктаймыз |
Оқушылардың көрініс қояды |
|
Тәрбие сағаты |
Бәріде ана бір өзіңнен басталады ҚС№ 3 «Не жөнінде үндемей қалуға және ата – аналардан жасыруға болмайды?» |
|||
Күні |
16.09.2024 |
|||
Сынып жетекші: |
||||
Сыныбы 3Ә |
Қатысушылар саны: 15 |
Қатыспағандар саны: |
||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылардың ой-өрісін, тіл байлығын, ойлау қабілеттерін дамыту.Ана алдындағы парызы мен қарызы туралы білім беру.балаларды анаға деген сүйіспеншілікке баулу,ана еңбегін ардақтап, мейірімділікке, сый құрметке тәрбиелеу. |
|||
Құндылықтарды дарыту |
Үлкенді сыйлауға тәрбиелеу |
|||
Сабақтың барысы |
||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар
|
|
Сабақ басы Ұйымдастыру кезеңі (5 мин)
|
Күн жер бетіне молынан шуағын шашып, тіршілік ояна бастаған кезде аналар мерекесі тойланады. Әуел бастан таңды қалай қарсы алсаңыз күніңіз солай өтеді , ендеше, Әр елдің амандасу салты бар. Әр ұлттың салтымен амандасып , бір- бірімізге амандық саулық тілейік, 1. Индияда екі алақандарын маңдай тұсына апарып бас ию, 2.Германияда қол алысып көз түйістіру, 3.Қытайда қолын кеудесіне айқастырып иіліп сәлем беру, 4.Малайзияда саусақтың ұшымен ғана қол алысу, 5. Японияда қолын екі жанына қойып бас ию, Ана – жүрек , жүректі құдірет де, Ана-тірек тіректі құрметте. Ана – шыңың, шыңыңа сағынып жет, Ана күнің, күніңе табынып өт. деп бүгінгі «Бәрі де ана ,бір өзіңнен басталады» атты тәрбие сағатымызды бастаймыз. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді,
мектеп партасындағы қатарлары бойынша
орындарына отырады. |
Компьютер
|
|
Сабақ ортасы (15 мин)
|
Ана туралы айтпай ,тебіренбей өмірден өту мүмкін емес. Сондықтан ана туралы ғұламалар не дейді екен тыңдап көрейік. Компьютерден тыңдау. Бұл тыңдағандарыңыз Қадыр Мырзалиев ағамыздың «Бәрі де ана бір өзіңнен басталды» атты шығармасы болды. Ия шынында да кей кезде біз ана қадірін түсінбей жатамыз. Сондықтан адамзат ең алдымен ана алдында қарыздар. Ана қарызы алтынға бөлеуді, ақ орда салуды қаламайды, ана баласының ер жетіп, адам болуын қалайды. Анаға осыдан артық тарту- таралғының керегі жоқ. «Бала тілі – бал дегендей» балалардың шын көңілінен аналарына деген тілектері бар. Олай болса балалардың жылы лебіздерін қабыл алыңыздар. 1.Аналарды ардақтаған бабалар Аруларды құрмет тұтқан даналар Құтты болсын мерекесі көктемнің Сіздер барда жүректерде жылу бар Көктемдегі күндей болып жайнаңдар Құтты болсын мерекеңіз арулар Құтты болсын тойларыңыз аналар! 2.Дүниедегі ең ардақты асыл жан, Анам менің мәпелеген жасымнан Мен қуансам қуанады ол бірге Мен қиналсам табылады қасымнан. Маған қымбат жан жоқ сірә анадан, Бар жақсылық аналардан тараған Жер бетіне өмір нәрін себуші Ана алдында борышты ғой бар адам. 3.Сүйіктім деп жүретін, қадіріңді білетін. Өссем ұл боп жан ана, орындалар тілегің. Сөзің шырақ секілді, сүйем соған жетуді. Қанат қағып самғауға, балаң бекем бекінді. 4.Ана десем – шешек атып жанары Өмірімнің бастау алар жаңа әні Ана деген тіршілікте пана боп Әрбір үйде жұлдыз болып жанады. 5.Шуақты көктем келді гүлін алып Көктемнің мерекесі бүгін анық. Өмірдің көктемі де, гүлі де өзі Ана деп бас иеді күллі халық. Тапсырма . «Ана деген кім?» постер құрастыру |
Оқушылардың алдын ала түсірілген аналарына деген видеоқұттықтауын тамашалау Оқушылар ана тақырыбында постер құрастырады |
бейнежазба
|
|
ҚС№ 3 |
ҚС№ 3 «Не жөнінде үндемей қалуға және ата – аналардан жасыруға болмайды?» Мақсат қою. Тақырыпты анықтау Бейнежазбаны қарау. Сабақ тақырыбын анықтау. - Бейнежазбадан не білдіңдер? Не айтар едіңдер? Сабақтың мақсаты: буллинг пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұруға үйрету. -Г.Х.Андерсеннің «Ұсқынсыз үйрек» ертегісін еске түсірейік. -Ертегінің қай бөлігінде буллинг пен зорлық-зомбылықты байқауға болады? -Үйрекке неге әлімжеттік жасады? -Үйректің қателігі неде? Оны ренжітпес үшін не істеуі керек еді? -Балалардың бір қиындыққа тап болғанын, біреудің оларды ренжіткенін ата- аналарынан жасырған жағдай кездесті ме? -Осы әңгімемізден қандай қорытынды шығаруға болады? Бекіту. -Әлімжеттікке ұшыраған балаға қандай кеңес айтар едің? |
|
|
|
Сабақтың соңы
|
Бүгінгі тәрбие сағатымның мақсаты : Ана жайлы ұлағатты сөздер арқылы ана мейірімін, махаббатын, жақсылығын түсіндіру; ананы сүю арқылы елі- жеріне деген сүйіспеншілігін арттыру. Ана еңбегін бағалауға үйрету Ер бала мен қыз бала арасындағы татулықты нығайту болатын міне менің ойымша осы мақсатыма жеттім деп және бұл мақсат әрі қарай жандана береді деп сенемін. Біз ғана емес, Қадір тұтқан бабалар, Ана – деген тіршіліктің тірегі, Мерекеңмен қасиетті аналар! – деп аяктаймыз |
Оқушылардың көрініс қояды |
|