Ұйымдас
тыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
5 мин
|
Сабақтың
дәйексөзі:
Туған тілде сыры
терең жаным бар,
Туған тілде әнім
менен сәнім бар
Туған тілім тіл
болудан қалса егер,
Жүрегімді суырып-ақ
алыңдар.
-
«Санау»
әдісімен топқа бөліп
отырғызу.
- Топқа ат
қойыңдар.
- Топ
басшысын сайлап, топ ережесін еске
түсіріңдер.
Өткен сабаққа
шолу:
-Қазақ тілінде неше септік
бар?
-Атау септігі дегеніміз
не?
-Атау септігіне мысал
келтір.
-Ілік септігі дегеніміз
не?
-Ілік септігіне мысал
келтір.
Ребус шешу. (Барыс
септік)
-Бүгінгі сабақта барыс
септігінің сұрақтарын, жалғауларын
анықтауға
арналған тапсырмалар
орындайтын боламыз.
Сабақ
мақсатын хабарлау.
|
Өлең жолын
оқиды.
Саналады.
Топқа
бірігеді.
Топ басшысын
сайлайды.
Топ ережесін еске
түсіреді.
Тапсырма
тексертеді.
Тақырыпты, сабақ
мақсатын анықтайды
|
Дескриптор:Сұрақтарға жауап береді-1
балл
|
Слайд, суреттер,
кесте,ребус
|
Жаңа
білім
10
мин
10
мин
2 мин
15
мин
|
Жаңа
сабақ.
(Т) 1-тапсырма
- 46-жаттығу.
Мәтінді оқып, өзара
салыстырыңдар.
-Қайсысы
ғылыми-танымдық,қайсысы көкем мәтін?
-Өрт қауіпсіздігі ережелерін
білесіңдер ме?
-Өздерің өрт қауіпсіздігі
туралы ереже құрап жазыңдар.
(Д) 2-тапсырмада дәптермен
жұмыс.
47-жаттығу.
Тиісті тыныс белгілерін қойып,
көшіріп жазыңдар.
Адамның киімі өртенсе, суға
түскені дұрыс. Су болмаса топыраққа аунатып, үстіне құм шашу
керек.
-Қарамен жазылған сөздерге
сұрақ қойыңдар.
Неге?
қайда?
Суға,
топыраққа
Бұл сөздерді сөз құрамына
талдап, олардың жалғауына назар
аударыңдар.
Сергіту
сәті.
48-жаттығу.
Жұмбақтың шешуін
табыңдар.
-Барыс септігіндегі сөздерді
табыңдар.
-Сызбаны пайдаланып,
пікірлеріңді дәлелдеңдер.
(Ж) 3-тапсырма –«Баскетбол»
ойыны.
Атау
септік
Ілік
септік
Барыс
септік
Саралау
тапсырмасы:
«Табиғат
құбылыстары»
( Оқушылардың
таңдауы арқылы тапсырма орындалады.Бұршақ тапсырмасы:күрделі
тапсырма,қар тапсырмасы: орташа тапсырма, жаңбыр тапсырмасында:
жеңіл тапсырма беріледі)
|
Тапсырмамен жұмыс
жасайды.
Тапсырма
орындайды.
Жаттығу
жасайды
Тапсырма орындайды. Пікірін
дәлелдейді.
|
Дескриптор:
- Мәтінді оқып, өзара
салыстырады-1балл.
Ғылыми-танымдық мәтінді
анықтайды-1балл.
Өрт қауіпсіздігі ережелерін
құрайды-1балл.
Тиісті тыныс белгілерін қойып,
қатесіз көшіріп жазады-1балл.
Жұмбақтың шешуін
табады,
барыс септігіндегі сөздерді
табады-1балл.
Сызбаны пайдаланып, пікірлерін
дәлелдейді-1балл.
Допты тиісті қақпаға салады-1
балл
Бұршақ,қар, жаңбырда
берілген тапсырмаларды орындайды-2балл
|
Қазақ тілі 4 сынып
оқулығы
2-бөлім
|