Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Табиғат құбылыстары

    Педагогтің аты - жөні

    Бержанова Ж.Г.

    Күні

    2 ...01.2024 ж.

    Сынып:4 «А »

    Қатысушылар саны:22

    Қатыспағандар саны:

    Пәні

    Қазақ тілі

    Сабақтың тақырыбы

    Барыс септік.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.2.6.1 – белгілі бір тақырыпта берілген мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: белгілі бір тақырыпта берілген мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды

    Оқушылардың басым бөлігі: мәтіндерді оқып,өзара салыстырады.

    Кейбір оқушылар: тыйым сөздерді оқып,жатқа жазып, байланысып тұрған сөзін сызбамен көрсетеді

    Бағалау критерийі

    мәтіндерді оқып,өзара салыстырады.

    тыйым сөздерді оқып,жатқа жазып, байланысып тұрған сөзін сызбамен көрсетеді

    Сабақтың барысы

    Сабақ

    тың кезеңі /уақыты

    Педагогтің

    іс-әрекеті


    Оқушының

    іс-әрекеті

    Баға

    лау



    Ресурс

    тар



    Сабақ

    тың басы

    8 минут

    Ширату:Күннің шуағы жылы,ананың құшағы жылы.(қимыл қозғалыспен жасайды 2-рет қайталау) Бұл өте дұрыс айтылған даналық.Табиғат құбылыстарының бірі қыстың суығына қарсы бізге осы екі ұғым жылулық сыйлап тұрады екен. -Ал осы күннің,ананың сөздері нені аңғартып тұр.- Өткен сабағымызға қатысы бар ма?

    Үй тапсырмасын сұрау.

    «Ақсүйек» ойыны

    Шарты:Бірінші отырған оқушы қолына ақсүйек беріліеді.Кері қарап тұрып қол шапалақтау арқылы ойынды тоқтату.Әрі қарай жалғастыру.

    Кімнің қолында ақсүйек болса сол оқушы үй тапсырмасын айтады.

    -жаттығу бет

    Мәтіннен зат есімдерді теріп жаз.

    Ілік септігінің қосымшасын жалғап,жалғану себебін анықта.


    Сабақ тақырыбын ашып алу.

    «Кім жылдам?» ойыны

    Сөздерді оқы,қандай сөз шықты.

    Банан, алма, радио, ыдыс сағат.

    Мақсаты:Оқушы зейіні мен ынтасын арттыру.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

    Мәтіндерді салыстырып,түрлерін ажыратасың.

    Сөйлемдерден барыс септіктегі сөздерді табасың,барыс септік жалғауларын білесің.

    Баланың назарын сабаққа аудару


    Сұраққа жауап береді.

    Өз пікірін білдіреді.


    Мәтіннен зат есімдерді теріп жазады.



    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады



    Сөздерді оқып,сабақ тақырыбын ашады.






    Дескриптор:

    мәтіннен зат есімдерді теріп жазады -1балл












    Берілген сөздерден сабақ тақырыбын ашады. 1балл


    Оқулық

    23-26 бет




    Интербелсенді тақта

    ПРЕЗЕНТАЦИЯ

    Picture 2




    Фишкалар

    Сабақ

    тың ортасы


    10 минут









    10 минут











    Shape1






    10 минут


    Shape2






    1- тапсырма Топтық жұмыс.46-жаттығу.

    1-топ «Зат есім» Мәтіндерді оқып,өзара салыстыр.

    Топқа мәтіндер қима түрде беріледі.

    Кестеге салыстырады.

    1.Өз ойыңды дәләлде.

    2.Мәтіндерден барыс септігіндегі сөздерді кестеге теріп жаз.

    Қайсысығ ғылыми танымдық мәтін?

    Қайсысығ көркем мәтін





    Барыс септігіндегі сөздер.




    2-топ «Ілік септік»

    Өрт қауіпсіздігі туралы ереже құрастыр.

    ҮЛГІ:

    Ереже:

    1.

    2.

    3.

    3-топ «Барыс септік»

    «Барыс септік» кластер құру

    Shape3

    Барыс септік

    Shape4

    КShape5 імнге? кімдерге?

    Shape6

    Зат

    есімдер

    нелерге?

    нShape7 еге?

    Shape8

    ға,ге қа,ке

    жалғаулар


    «өртсөндіруші»сөзі қалай жазылады.(ескерту)


    2- тапсырма.Тақтамен жұмыс

    47-жаттығу.Тиісті тыныс белгісін қойып, көшіріп жаз.

    Қарамен жазылған сөздерге сұрақ қой,олардың жалғауына назар аудар.(екі оқушы қатар шығып жазады,сұрақ қояды.),(екі оқушы қатар шығып жазады,сөз құрамына талдайды.)


    Есіңде сақта! ЕРЕЖЕ

    Барыс септігіндегі зат есімдер кімге? неге? кімдерге? нелерге?қайда? деген сұрақтарға жауап береді.

    Барыс септігі атау септігіндегі сөзге –ға,ге,-қа, -ке қосымшалары жалғану арқылы жасалады.Бұл жалғауларды барыс септік жалғаулары деп атайды.

    Сергіту сәті: «Аспан,жер, мұрын» ойыны

    Шарты:Оқушылаларды өзіңіз аспан, жер, мұрын деп басқарып тұрасыз бірнеше қайталаған соң,аспан деп мұрныңызды ,немсе жерді көрсету арқылы оқушыларды жаңылдырасыз.

    Оқушылар көңілді боп ойнайды.

    3 тапсырма Жұппен жұмыс: Ф/С«Жылдам жұп»ойыны

    49-жаттығу.(Дайын парақшаға жазады.)

    Алдымен бірінеше рет оқытасыз.

    Соң тыйым сөздерді оқып,жатқа жазады..Б.септігіндегі.сөзге сұрақ қой. 2минут.

    КShape11 Shape10 Shape9 үнге, айға қолыңды шошайтпа.



    Осы шаблонға жазады.Жұбымен бірге

    ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    5Shape14 Shape13 Shape12 0-жаттғғу ауызша орындалады.

    ҰЖЫМДЫҚ ЖҰМЫС.






    Мәтіндерді оқып,өзара салыстырады.










    Өрт қауіпсіздігі туралы ереже құрастырады




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бержанова Жумагул Гудебаевна
    23 Мамыр 2024
    283
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Барыс септік

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Барыс септік

    Материал туралы қысқаша түсінік
    4-сынып Қазақ тілі Барыс септігі. Ашық сабаққа пайдалануға өте тиімді.Өйткені дидактикалық материалдары толық берілген дайын қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Табиғат құбылыстары

    Педагогтің аты - жөні

    Бержанова Ж.Г.

    Күні

    2 ...01.2024 ж.

    Сынып:4 «А »

    Қатысушылар саны:22

    Қатыспағандар саны:

    Пәні

    Қазақ тілі

    Сабақтың тақырыбы

    Барыс септік.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.2.6.1 – белгілі бір тақырыпта берілген мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: белгілі бір тақырыпта берілген мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды

    Оқушылардың басым бөлігі: мәтіндерді оқып,өзара салыстырады.

    Кейбір оқушылар: тыйым сөздерді оқып,жатқа жазып, байланысып тұрған сөзін сызбамен көрсетеді

    Бағалау критерийі

    мәтіндерді оқып,өзара салыстырады.

    тыйым сөздерді оқып,жатқа жазып, байланысып тұрған сөзін сызбамен көрсетеді

    Сабақтың барысы

    Сабақ

    тың кезеңі /уақыты

    Педагогтің

    іс-әрекеті


    Оқушының

    іс-әрекеті

    Баға

    лау



    Ресурс

    тар



    Сабақ

    тың басы

    8 минут

    Ширату:Күннің шуағы жылы,ананың құшағы жылы.(қимыл қозғалыспен жасайды 2-рет қайталау) Бұл өте дұрыс айтылған даналық.Табиғат құбылыстарының бірі қыстың суығына қарсы бізге осы екі ұғым жылулық сыйлап тұрады екен. -Ал осы күннің,ананың сөздері нені аңғартып тұр.- Өткен сабағымызға қатысы бар ма?

    Үй тапсырмасын сұрау.

    «Ақсүйек» ойыны

    Шарты:Бірінші отырған оқушы қолына ақсүйек беріліеді.Кері қарап тұрып қол шапалақтау арқылы ойынды тоқтату.Әрі қарай жалғастыру.

    Кімнің қолында ақсүйек болса сол оқушы үй тапсырмасын айтады.

    -жаттығу бет

    Мәтіннен зат есімдерді теріп жаз.

    Ілік септігінің қосымшасын жалғап,жалғану себебін анықта.


    Сабақ тақырыбын ашып алу.

    «Кім жылдам?» ойыны

    Сөздерді оқы,қандай сөз шықты.

    Банан, алма, радио, ыдыс сағат.

    Мақсаты:Оқушы зейіні мен ынтасын арттыру.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

    Мәтіндерді салыстырып,түрлерін ажыратасың.

    Сөйлемдерден барыс септіктегі сөздерді табасың,барыс септік жалғауларын білесің.

    Баланың назарын сабаққа аудару


    Сұраққа жауап береді.

    Өз пікірін білдіреді.


    Мәтіннен зат есімдерді теріп жазады.



    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады



    Сөздерді оқып,сабақ тақырыбын ашады.






    Дескриптор:

    мәтіннен зат есімдерді теріп жазады -1балл












    Берілген сөздерден сабақ тақырыбын ашады. 1балл


    Оқулық

    23-26 бет




    Интербелсенді тақта

    ПРЕЗЕНТАЦИЯ

    Picture 2




    Фишкалар

    Сабақ

    тың ортасы


    10 минут









    10 минут











    Shape1






    10 минут


    Shape2






    1- тапсырма Топтық жұмыс.46-жаттығу.

    1-топ «Зат есім» Мәтіндерді оқып,өзара салыстыр.

    Топқа мәтіндер қима түрде беріледі.

    Кестеге салыстырады.

    1.Өз ойыңды дәләлде.

    2.Мәтіндерден барыс септігіндегі сөздерді кестеге теріп жаз.

    Қайсысығ ғылыми танымдық мәтін?

    Қайсысығ көркем мәтін





    Барыс септігіндегі сөздер.




    2-топ «Ілік септік»

    Өрт қауіпсіздігі туралы ереже құрастыр.

    ҮЛГІ:

    Ереже:

    1.

    2.

    3.

    3-топ «Барыс септік»

    «Барыс септік» кластер құру

    Shape3

    Барыс септік

    Shape4

    КShape5 імнге? кімдерге?

    Shape6

    Зат

    есімдер

    нелерге?

    нShape7 еге?

    Shape8

    ға,ге қа,ке

    жалғаулар


    «өртсөндіруші»сөзі қалай жазылады.(ескерту)


    2- тапсырма.Тақтамен жұмыс

    47-жаттығу.Тиісті тыныс белгісін қойып, көшіріп жаз.

    Қарамен жазылған сөздерге сұрақ қой,олардың жалғауына назар аудар.(екі оқушы қатар шығып жазады,сұрақ қояды.),(екі оқушы қатар шығып жазады,сөз құрамына талдайды.)


    Есіңде сақта! ЕРЕЖЕ

    Барыс септігіндегі зат есімдер кімге? неге? кімдерге? нелерге?қайда? деген сұрақтарға жауап береді.

    Барыс септігі атау септігіндегі сөзге –ға,ге,-қа, -ке қосымшалары жалғану арқылы жасалады.Бұл жалғауларды барыс септік жалғаулары деп атайды.

    Сергіту сәті: «Аспан,жер, мұрын» ойыны

    Шарты:Оқушылаларды өзіңіз аспан, жер, мұрын деп басқарып тұрасыз бірнеше қайталаған соң,аспан деп мұрныңызды ,немсе жерді көрсету арқылы оқушыларды жаңылдырасыз.

    Оқушылар көңілді боп ойнайды.

    3 тапсырма Жұппен жұмыс: Ф/С«Жылдам жұп»ойыны

    49-жаттығу.(Дайын парақшаға жазады.)

    Алдымен бірінеше рет оқытасыз.

    Соң тыйым сөздерді оқып,жатқа жазады..Б.септігіндегі.сөзге сұрақ қой. 2минут.

    КShape11 Shape10 Shape9 үнге, айға қолыңды шошайтпа.



    Осы шаблонға жазады.Жұбымен бірге

    ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    5Shape14 Shape13 Shape12 0-жаттғғу ауызша орындалады.

    ҰЖЫМДЫҚ ЖҰМЫС.






    Мәтіндерді оқып,өзара салыстырады.










    Өрт қауіпсіздігі туралы ереже құрастырады




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 4 сынып
    23.05.2024
    283
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бержанова Жумагул Гудебаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации