|
Білім беру ұйымының атауы |
Жетісу облысы, Талдықорған қаласы, «Еңбек ауылындағы № 22 орта мектеп» КММ |
|||||
|
Пәні: |
Ана тілі |
|||||
|
Бөлім: |
Сөз және оның мағынасы |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Абдувалиева Гульзада Салихжанқызы |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
1 сынып |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бас әріппен жазылатын сөздер. Қақпашы |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.2.5.1.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру; 1.4.1.3.бас әріппен жазылатын сөздерді (кісі аттары, жер-су атаулары, жануарларға арнайы қойылған аттар) анықтау; 1.4.2.1* заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Бас әріппен жазылатын сөздерді табады, адамның аты-жөнін бас әріптен бастап жазады. Сюжетті сурет бойынша қойылған сұрақтарға толық жауап береді. Заттың атын білдіретін сөздерді сұрақ қою арқылы ажыратады.
|
|||||
|
Құндылықтар: Сәуір айы: Еңбекқорлық пен кәсіби біліктілік айы |
Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ Апта дәйексөзі: «Болашағы зор мамандықтар жоқ, тек болашағы зор мамандар бар» |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 5 минут
Өткенді пысықтау 5 минут
Сабақ тың ортасы 20 минут
Сергіту сәті 2 минут
Сабақты қорыту 6минут
Қосымша тапсырма 2минут
Кері байланыс 5 минут
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру
Өткенді пысықтау «Қағып ал!» ойыны. Балалар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім ойынның ережесін түсіндіреді. Допты лақтырады да,«қала» деп айтады. Қағып алған оқушы қаланың атын айту керек. Мұғалім допты тағы лақтырады да, «адам» деп айтады. Қағып алған оқушы адамның атын айтады. Мұғалім «спорт командасы» дейді. Қағып алған оқушы команданың атын айтады. Бірнеше футбол командасының атын айтқызады.
Тақырыпты ашу
ФС тапсырмасы –Балалар, спорттың қандай түрлерін білесіңдер? (Балалардың жауабын тыңдайды.) Спорт құралдарын көрсетеді. Неліктен әртүрлі құралдар екеніне назар аудартады. Әр спорттың өз құралдары болатынын айтады. –Балалар, бүгін спорттың қай түрімен танысамыз деп ойлайсыңдар? Доптың түрлерін көрсетеді. Бұл доптар қай спорт түріне қажет? (Балалардың жауабын тыңдайды.) –Балалар, біз мына допқа қатысты спорт түрі туралы танысамыз. Бұл қай спортқа қажет? –Дұрыс, балалар. Біз бүгін футбол туралы сөйлесеміз. Қандай футболшыларды білесіңдер? Футбол қандай ойын? Оны немен ойнайды?
Жаңа тақырып Оқулықпен жұмыс. Автор туралы. Сәбит Дүйсенбиев 1959 жылы Түркістан облысы Түлкібас ауданының Шақпақ баба ауылында дүниеге келген. «Тәтті алма», «Қақпашы» әңгімелері жарық көрген.
1-жаттығу. Суретпен жұмыс. – Балалар, суреттен кімдерді байқадыңдар? Олар қандай ойын ойнап жүр? Оларды кім дейді? Сендер футбол ойнайсыңдар ма? Өз командаларыңның ойынын тамашалауға бардыңдар ма?
Жазылым 2-жаттығу. Орны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем құратады. Қазақ тілінде қимылды білдіретін сөздердің сөйлем соңында келетінін еске түсіреді.
Б
ЕБҚ Адам аттарын әліпби ретімен жаз Асан, Әсел, Болат, Гүлім, Ғалым, Данияр.
ЕҚБ Адам аттарын пайдаланып сөйлем құра Айсана сабақ оқыды. Бекзат доп ойнады
3-жаттығу Әр доптың сипатын білдіретін сөздерді жаз Жауап: футбол, баскетбол, су добы, волейбол добы.
ҚЖ: Дұрыс-бұрыс» ойыны. Футбол – өте қызықты ойын. Дұрыс Осы ойынды үш команда ойнайды. бұрыс Әр командада 10 адам болады. бұрыс Футболда төреші болады. Дұрыс Сары карточка алған ойыншы ойыннан шығады. Дұрыс Тыйым салынған тәсілмен ойнауға болмайды. Дұрыс
Кері байланыс
|
Өлең жолдарын хормен қайталап айтады
Ойын ойнау арқылы заттың аттарын айтады
Сұрақтарға жауап береді
Спорт туралы айтады
Автормен танысады
Сұрақтарға жауап береді
Дәптермен жұмыс жасайды
Жеке жұмыс жасайды
Жаттығу жасайды
Доптарды сипаттайды
Ойын ойнайды
Кері байланыс жасайды |
Көңіл күйлерін көтеріп отыру
Тамаша !
«Баскетбол» әдісі арқылы мадақтау
Дескриптор: Заттың атын білдіретін сөздерді біледі Тапсырманы талапқа сай орындайды
Дескриптор: Спорт құралдарын айтады Доптарды әр спорт түріне қарай ажыратады Сұрақтарға жауап береді
Дескриптор: Суретпен жұмыс жасайды Мәтін тураы сұрақтарға жауап береді
Дескриптор: Орны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем құрайды Адамның атын тауып, астын сызады
Тамаша!
Керемет!
Дескриптор: Доптың сипаттарын біледі Тапсырманы орындайды
Дескриптор: Дұрыс жауап айтуды үйренеді Футбол ойыны туралы біледі
«Телефон» әдісі арқылы сабақ тураы ойарын мұғалімге жеткізеді |
Суреттер
Доп
Заттардың суреттері
Оқулық
Доп түрлері
Оқулық
Суреттер
Суреттер
Жұмыс дәптері
Оқушы жұмыстары
Қимылдар
Доп түрлері
Оқулық
Суреттер
Кері байланыс тақтасы
|
||
6
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бас әріппен жазылатын сөздер. Қақпашы
Бас әріппен жазылатын сөздер. Қақпашы
|
Білім беру ұйымының атауы |
Жетісу облысы, Талдықорған қаласы, «Еңбек ауылындағы № 22 орта мектеп» КММ |
|||||
|
Пәні: |
Ана тілі |
|||||
|
Бөлім: |
Сөз және оның мағынасы |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Абдувалиева Гульзада Салихжанқызы |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
1 сынып |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бас әріппен жазылатын сөздер. Қақпашы |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.2.5.1.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру; 1.4.1.3.бас әріппен жазылатын сөздерді (кісі аттары, жер-су атаулары, жануарларға арнайы қойылған аттар) анықтау; 1.4.2.1* заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Бас әріппен жазылатын сөздерді табады, адамның аты-жөнін бас әріптен бастап жазады. Сюжетті сурет бойынша қойылған сұрақтарға толық жауап береді. Заттың атын білдіретін сөздерді сұрақ қою арқылы ажыратады.
|
|||||
|
Құндылықтар: Сәуір айы: Еңбекқорлық пен кәсіби біліктілік айы |
Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ Апта дәйексөзі: «Болашағы зор мамандықтар жоқ, тек болашағы зор мамандар бар» |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 5 минут
Өткенді пысықтау 5 минут
Сабақ тың ортасы 20 минут
Сергіту сәті 2 минут
Сабақты қорыту 6минут
Қосымша тапсырма 2минут
Кері байланыс 5 минут
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру
Өткенді пысықтау «Қағып ал!» ойыны. Балалар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім ойынның ережесін түсіндіреді. Допты лақтырады да,«қала» деп айтады. Қағып алған оқушы қаланың атын айту керек. Мұғалім допты тағы лақтырады да, «адам» деп айтады. Қағып алған оқушы адамның атын айтады. Мұғалім «спорт командасы» дейді. Қағып алған оқушы команданың атын айтады. Бірнеше футбол командасының атын айтқызады.
Тақырыпты ашу
ФС тапсырмасы –Балалар, спорттың қандай түрлерін білесіңдер? (Балалардың жауабын тыңдайды.) Спорт құралдарын көрсетеді. Неліктен әртүрлі құралдар екеніне назар аудартады. Әр спорттың өз құралдары болатынын айтады. –Балалар, бүгін спорттың қай түрімен танысамыз деп ойлайсыңдар? Доптың түрлерін көрсетеді. Бұл доптар қай спорт түріне қажет? (Балалардың жауабын тыңдайды.) –Балалар, біз мына допқа қатысты спорт түрі туралы танысамыз. Бұл қай спортқа қажет? –Дұрыс, балалар. Біз бүгін футбол туралы сөйлесеміз. Қандай футболшыларды білесіңдер? Футбол қандай ойын? Оны немен ойнайды?
Жаңа тақырып Оқулықпен жұмыс. Автор туралы. Сәбит Дүйсенбиев 1959 жылы Түркістан облысы Түлкібас ауданының Шақпақ баба ауылында дүниеге келген. «Тәтті алма», «Қақпашы» әңгімелері жарық көрген.
1-жаттығу. Суретпен жұмыс. – Балалар, суреттен кімдерді байқадыңдар? Олар қандай ойын ойнап жүр? Оларды кім дейді? Сендер футбол ойнайсыңдар ма? Өз командаларыңның ойынын тамашалауға бардыңдар ма?
Жазылым 2-жаттығу. Орны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем құратады. Қазақ тілінде қимылды білдіретін сөздердің сөйлем соңында келетінін еске түсіреді.
Б
ЕБҚ Адам аттарын әліпби ретімен жаз Асан, Әсел, Болат, Гүлім, Ғалым, Данияр.
ЕҚБ Адам аттарын пайдаланып сөйлем құра Айсана сабақ оқыды. Бекзат доп ойнады
3-жаттығу Әр доптың сипатын білдіретін сөздерді жаз Жауап: футбол, баскетбол, су добы, волейбол добы.
ҚЖ: Дұрыс-бұрыс» ойыны. Футбол – өте қызықты ойын. Дұрыс Осы ойынды үш команда ойнайды. бұрыс Әр командада 10 адам болады. бұрыс Футболда төреші болады. Дұрыс Сары карточка алған ойыншы ойыннан шығады. Дұрыс Тыйым салынған тәсілмен ойнауға болмайды. Дұрыс
Кері байланыс
|
Өлең жолдарын хормен қайталап айтады
Ойын ойнау арқылы заттың аттарын айтады
Сұрақтарға жауап береді
Спорт туралы айтады
Автормен танысады
Сұрақтарға жауап береді
Дәптермен жұмыс жасайды
Жеке жұмыс жасайды
Жаттығу жасайды
Доптарды сипаттайды
Ойын ойнайды
Кері байланыс жасайды |
Көңіл күйлерін көтеріп отыру
Тамаша !
«Баскетбол» әдісі арқылы мадақтау
Дескриптор: Заттың атын білдіретін сөздерді біледі Тапсырманы талапқа сай орындайды
Дескриптор: Спорт құралдарын айтады Доптарды әр спорт түріне қарай ажыратады Сұрақтарға жауап береді
Дескриптор: Суретпен жұмыс жасайды Мәтін тураы сұрақтарға жауап береді
Дескриптор: Орны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем құрайды Адамның атын тауып, астын сызады
Тамаша!
Керемет!
Дескриптор: Доптың сипаттарын біледі Тапсырманы орындайды
Дескриптор: Дұрыс жауап айтуды үйренеді Футбол ойыны туралы біледі
«Телефон» әдісі арқылы сабақ тураы ойарын мұғалімге жеткізеді |
Суреттер
Доп
Заттардың суреттері
Оқулық
Доп түрлері
Оқулық
Суреттер
Суреттер
Жұмыс дәптері
Оқушы жұмыстары
Қимылдар
Доп түрлері
Оқулық
Суреттер
Кері байланыс тақтасы
|
||
6
шағым қалдыра аласыз
























