Материалдар / Бас жиынтық және таңдама
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бас жиынтық және таңдама

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгебра 7-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2023
578
2 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Статистика элементтері

Педагогтің аты-жөні:

Омарова Римма Жұмаханқызы

Күні:

13.12.2023 жыл

Сынып: 7

Қатысушылар саны

Сынып: 7

Сабақтың тақырыбы

Вариациялық қатар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.3.3.1 басты жиынтық, кездейсоқ таңдама, вариациялық қатар, нұсқалық ұғымдарын меңгеру;


Сабақтың мақсаты:

Басты жиынтық, кездейсоқ таңдама, вариациялық қата ұғымдарын меңгеру

Құндылықтарға баулу

Талап құндылығы: Жеке және топпен жұмыс істей білу

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресус

тар

Сабақ

тың басы


7 минут



Ұйымдастыру кезеңі

Жағымды ахуал орнату.


Үй жұмысын сұрау

3.151 –есеп

Кері пропорционалдық аргументтің 3-ке тең мәніне функцияның 3-ке тең мәнін сәйкес қояды. Пропорционалдық коэффициентін табыңдар.


Ой қозғау

  1. у= функциясының графигі не деп аталады ?


Балалар, бүгінгі өтетін тақырыбымыз

«у= функцияларының графиктері тақырыбына есептер шығару»



Оқушылар

бір-бірінің дәптерін алып, үй жұмысын тексереді






Бас бармақ арқылы бағалау



Сабақтың ортасы


13 минут


















13 минут

























7 минут












Айталық, қайсыбір біртекті обьектілер жиынтығына ортақ санды белгілері бойынша статистикалық зерттеулер жүргізу қажет болсын. Мұндай жиынды бас жиынтық деп атайды.

Жалпы жиынтықтың кездейсоқ таңдап алынған бөлігін кездейсоқ таңдама деп атайды.

Зерттелетін обьектілер жиынтығы- жалпы жиынтық. Зерттеуге кездейсоқ іріктеп алынған обьектілер жиыны-кездейсоқ таңдама.

Мысалы: Аяққиім фабрикасы менеджері

7-сыныпта оқитын кездейсоқ алынған 50 ер баланың аяқкиімдерә өлшемдерін сұрастырып, мынадай мәліметтер алды:

38,36,36,37,34,40,39,35,35,35,37,37,38,39,38,38,37,40,38,37,36,37,38,37,38,34,33,39,34,40,35,38,37,36,39,36,36,40,40,35,33,39,34,36,37,38,38,36,37,35,39.

п=50-таңдама көлемі.

Жиіліктер кестесі бойынша таңдаманың модасы мен медианасын анықтау жеңіл. Санның медианасы- берілген сандар тақ болса, яғни бес,жеті, тоғыз сан берілсе, қақ ортасындағы санды алады

Санның модасы-берілген сандардың ішіндегі ең көп қайталанған сан.


Ұжымдық жұмыс:

4.1-есеп

х

2

5

7

8

ті

1

3

2

4

1) Арифметикалық орта мәнін; 2) модасы мен медианасын табыңдар.


4.2-есеп

х

4

7

8

ті

5

2

3

1) Арифметикалық орта мәнін; 2) модасы мен медианасын табыңдар.



4.3-есеп

х

2

3

5

6

ті

10

15

5

20

1) Арифметикалық орта мәнін; 2) модасы мен медианасын табыңдар.


Жеке жұмыс:

х

3

5

7





ті

1

2

3






1) Арифметикалық орта мәнін; 2) модасы мен медианасын табыңдар.



Статистика элементтері, кездейсоқ таңдама, вариациялық қатар ұғымдары туралы түсінік алады



























=15,75

Модасы-8

Медианасы-8




=19

Модасы-4

Медианасы-7




=52,5

Модасы-6

Медианасы-4
































Дескриптор:

-кестені сызады

-кестедегі мәліметтерді пайдаланады

-арифметика

лық орта мәнін анықтайды

-модасын анықтайды

-медианасын анықтайды

-шешімін табады




Дескриптор:

-кестені сызады-1

-кестедегі мәліметтерді пайдаланады-2

-арифметика

лық орта мәнін анықтайды-2

-модасын анықтайды-2

-медианасын анықтайды-2

-шешімін табады-1









Алгебра -7 сынып




































Cабақ

тың соңы


3 минут




2 минут

Бекіту

Статистика саласы нені зерттейді ?

Бас жиынтық дегеніміз не ?

Кездейсоқ таңдама деген не ? Оның көлемі деп нені айтамыз ?




Рефлексия:

Менің түсінгенім ...

Маған түсінуге қиын болғаны ...

Менің ұсыным ...



Үйге тапсырма: 4.4-есеп


Сабақ бойын

ша қоры

тынды

лап формативті бағалау




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!