Сабақтың ортасы
7
минут
3
минут
10
минут
8
минут
|
Тыңдалым
Тыңдалым Ән «Менің
елім»
/мұғалім мәтінді 2 рет
оқиды немесе диктофонға жазып
тыңдатады/
Әнді үнтаспадан
тыңдаңдар.Өлеңнің тақырыбы мен идеясын анықтаңдар.Топқа
бөлініп,әннен алған әсерлеріңді дәйектер келтіріп
бөлісіңдер.
Берілген сөздер мен сөз
тіркестерінің мағынасын «Сөздік гол» әдісі арқылы
ашыңыз.
Арайлап
таңым-
Асқақ-
Аңсаған-
Жасай
бер-
Жасыра
алмадым-
Бабам-
Бостандық-
Қымбатсың-
Күйінсін
жауын-
Сүйінсін
досың-
Жиылсын
қауым-
Сөз
|
Менің
анықтамам
|
Сөздіктегі
анықтама
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.Сөздерді қатыстырып
3 сөйлем құрыңыз.
____________________________________________________________________________________________
2-тапсырма Сұрақтарға жауап
беріңдер
Тілдік
бағдар
Талғаулы салалас құрмалас
сөйлем/ережесімен танысу/
3-тапсырма Мәтінді түсініп оқыңдар.Қандай
жанрда жазылған?Тілдік ерекшелігін
анықтаңдар.Дағдарыс сөзінің синонимін
табыңдар.
|
Дескриптор
- Әнді үнтаспадан
тыңдап,өлеңнің тақырыбы мен идеясын
анықтайды.2б
-Топқа бөлініп,әннен алған
әсерлеріңді дәйектер келтіріп бөліседі.1б
Дескриптор
-
Берілген сөздер мен сөз
тіркестерінің мағынасын «Сөздік
гол» әдісі арқылы
ашады.
Дескриптор
-
Сөздерді қатыстырып 3
сөйлем құрады.
Дескрипторлар
-Сұрақтарға жауап
береді.
- Тілдік
бағдар
Талғаулы салалас құрмалас
сөйлем/ережесімен танысады/
- Мәтінді түсініп
оқиды.1б
-Қандай жанрда жазылған екенін
айтады-1б?Тілдік ерекшелігін анықтайды-1б
Дағдарыс сөзінің синонимін
табады-1б.
Бағалау
Оқушылар дәптерлерін сағат
тілімен сырғыта отырып, бір-бірінің жұмыстарын
тексереді. Ауызша пікір айтады.
|
оқулық
оқулық
Оқулық
оқулық
|