Материалдар / Бәсекеге қабілетті Қазақстан 8-сынып қмж

Бәсекеге қабілетті Қазақстан 8-сынып қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
САБАҚ: Қазақ тілі мен әдебиеті (оқыту қазақ тілінде емес) Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Темиржанова А.Н. Сынып: 8 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Бәсекеге қабілетті Қазақстан Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 8.1.4.1 - орта көлемді прозалық, драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау; 8.5.2.1 жазба жұмыстарында талғаулы салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Мәтіннің мазмұнын түсінеді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сұраққа жауап береді. Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтін идесы мен тілдік ерекшелігін анықтайды. Бағалау критерийлері Мәтіннен күрделі сөздерді ажыратады; күрделі өздердің мағынасын түсінеді. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді,детальді ақпараттарды анықтайды.Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып ,мәтін ерекшелігін бақылайды. Сенімді және еркін жауап береді. Тілдік мақсаттар Тірек сөздер: Менің елім,
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
248
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: Қазақ тілі мен әдебиеті (оқыту қазақ тілінде емес)


Мектеп:


Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:Темиржанова А.Н.


Сынып:  8

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:



Сабақтың тақырыбы

Бәсекеге қабілетті Қазақстан


Осы сабақ  арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

8.1.4.1 - орта көлемді прозалық, драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау;

8.5.2.1 жазба жұмыстарында талғаулы салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру


Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Мәтіннің мазмұнын түсінеді.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сұраққа жауап береді.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Мәтін идесы мен тілдік ерекшелігін анықтайды.


Бағалау критерийлері

Мәтіннен күрделі сөздерді ажыратады;

күрделі өздердің мағынасын түсінеді.

Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді,детальді ақпараттарды анықтайды.Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып ,мәтін ерекшелігін бақылайды.

Сенімді және еркін жауап береді.





Тілдік мақсаттар

Тірек сөздер:

Менің елім, Арайлап таңым

Жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

Мәтін бойынша сұрақтарға сенімді,еркін жауап береді.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:  Жасай бер,бостандық,қымбатсың

Сөйлем құрастыруға, жазуға арналған пайдалы тіркестер: Күйінсін жауын-

Сүйінсін досың-

Жиылсын қауым-

 



Осыған дейін меңгерілген білім

Тақырыбы: Наурыз той салты туралы ұғым қайталау.

8.3.6.1 - тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға беру;

8.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдарын ұсыну





Жоспар



Жоспарланатын уақыт

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеттер

бағалау

Дереккөздер

Сабақтың басы

 

 

 

 

7 минут

 

 

 

 

Қызығушылықты ояту

Оқу мақсаттарымен,бағалау критерийлерімен танысады.

Ойтүрткі

Сұрақтарға жауап беріңдер 151 бет

 

 

 

 Оқушылар ойтүрткі срақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 



Дескриптор

-1 сұраққа жауап береді-1б

-2сұраққа жауап береді-1б

 

 

оқулық

Сабақтың ортасы

 

7 минут

 

 

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 







8 минут

 

Тыңдалым

Тыңдалым Ән «Менің елім»

/мұғалім мәтінді 2 рет оқиды немесе диктофонға жазып тыңдатады/

Әнді үнтаспадан тыңдаңдар.Өлеңнің тақырыбы мен идеясын анықтаңдар.Топқа бөлініп,әннен алған әсерлеріңді дәйектер келтіріп бөлісіңдер.















Берілген сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын «Сөздік гол» әдісі арқылы ашыңыз.

 Арайлап таңым-

Асқақ-

Аңсаған-

Жасай бер-

Жасыра алмадым-

Бабам-

Бостандық-

Қымбатсың-

Күйінсін жауын-

Сүйінсін досың-

Жиылсын қауым-



Сөз

Менің анықтамам

Сөздіктегі анықтама


 

 


 

 


 

 

 

2.Сөздерді қатыстырып  3 сөйлем құрыңыз.

____________________________________________________________________________________________

 



2-тапсырма Сұрақтарға жауап беріңдер



Тілдік бағдар

Талғаулы салалас құрмалас сөйлем/ережесімен танысу/



3-тапсырма Мәтінді түсініп оқыңдар.Қандай жанрда жазылған?Тілдік ерекшелігін анықтаңдар.Дағдарыс сөзінің синонимін табыңдар.

Дескриптор

- Әнді үнтаспадан тыңдап,өлеңнің тақырыбы мен идеясын анықтайды.2б

-Топқа бөлініп,әннен алған әсерлеріңді дәйектер келтіріп бөліседі.1б

Дескриптор

- Берілген сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын «Сөздік гол» әдісі арқылы ашады.





























Дескриптор

- Сөздерді қатыстырып  3 сөйлем құрады.



Дескрипторлар

-Сұрақтарға жауап береді.

- Тілдік бағдар

Талғаулы салалас құрмалас сөйлем/ережесімен танысады/

- Мәтінді түсініп оқиды.1б

-Қандай жанрда жазылған екенін айтады-1б?Тілдік ерекшелігін анықтайды-1б

Дағдарыс сөзінің синонимін табады-1б.

Бағалау

Оқушылар дәптерлерін сағат тілімен сырғыта отырып, бір-бірінің жұмыстарын тексереді. Ауызша пікір айтады.

 оқулық

 

 

 

 

 







оқулық

























































Оқулық















оқулық

Сабақтың соңы

 

 

5 минут

 

 

«Сұрақтар салоны»

Мұғалім мен оқушылар арасында кері байланыс арқылы сабақтың рефлексиясын жүзеге асырады.

дескриптор

Кері байланысқа қатысады

 



Қосымша ақпарат



Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? 

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?



Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)



Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.



Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?



Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы  қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? 



Төменде берілген бөлімді осы сабақ  туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.





 





Жалпы баға

 

 

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

 

2:

 

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

 

2:

 

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 



 

 







 

 

 



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ