Баспалдақ әдістемесінің анықтамасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Баспалдақ әдістемесінің анықтамасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Баспалдақ әдістемесінің анықтамасы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Б.Садықов атындағы жалпы орта мектебі

«Баспалдақ» әдістемесі

Анықтама

Уақыты: 12.09.2025ж

Сыныбы: 6 А

Тақырыбы: «Баспалдақ» әдістемесі

Диагностика түрі: Әдістеме

Мақсаты: Баланың өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау

Балаға баспалдақты көрсетіп тұрып нұсқау беріледі: Егер балалардың барлығын осы баспалдаққа отырғызсақ, онда жоғарғы үш сатысында жақсы балалар: ақылды, қайырымды, мықты әрі үлкендерді тыңдайтын балалар отырады, ал төменгі үш сатыда айтқан тілді алмайтын балалар отырады. Ортаңғы сатыларда жақсы да емес, жаман да емес балалар орналасады. Сен өзіңді қай сатыға қоятыныңды көрсет. Неге осы сатыға қойғаныңды түсіндір». Егер бала адам суретін салуға қиналса 0 салуға болады.

Нәтижесі:

1-5 басқыш – өзін-өзі бағалаудың төмен деңгейі

6-7 басқыш – өзін-өзі бағалаудың орташа деңгейі

8-10 басқыш – өзін-өзі бағалаудың жоғары деңгейі

Әдістеме нәтижесі бойынша:

Өзін жоғары бағалайтын оқушылар: Рахмет Р, Искендер Ф, Жусип А, Қадір А,Нурунбк Е, Ермек А, Рысбек С.

Өзін орта деңгейде бағалайтын оқушылар:Бақытжан Н,Дильъдабек А,Асбанбек А, Бахаев А,Жұмабек Ә, Бейбіт А,Мырзаханұлы Б, Жанатқызы Қ,Тилекбек М, Ғалымжан Е,Абдыхул А, Әбдібай А, Игенбай А,Амангелды Ұ,Мусан А, Серік Н.

Өзін төмен бағалайтын оқушылар: анықталған жоқ.



Педагог-психолог: Б.Жақсылық







Б.Садықов атындағы жалпы орта мектебі

«Баспалдақ» әдістемесі

Анықтама

Уақыты: 12.09.2025ж

Сыныбы: 6 Ә

Тақырыбы: «Баспалдақ» әдістемесі

Диагностика түрі: Әдістеме

Мақсаты: Баланың өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау

Балаға баспалдақты көрсетіп тұрып нұсқау беріледі: Егер балалардың барлығын осы баспалдаққа отырғызсақ, онда жоғарғы үш сатысында жақсы балалар: ақылды, қайырымды, мықты әрі үлкендерді тыңдайтын балалар отырады, ал төменгі үш сатыда айтқан тілді алмайтын балалар отырады. Ортаңғы сатыларда жақсы да емес, жаман да емес балалар орналасады. Сен өзіңді қай сатыға қоятыныңды көрсет. Неге осы сатыға қойғаныңды түсіндір». Егер бала адам суретін салуға қиналса 0 салуға болады.

Нәтижесі:

1-5 басқыш – өзін-өзі бағалаудың төмен деңгейі

6-7 басқыш – өзін-өзі бағалаудың орташа деңгейі

8-10 басқыш – өзін-өзі бағалаудың жоғары деңгейі

Әдістеме нәтижесі бойынша:

Өзін жоғары бағалайтын оқушылар: Қуанышбек А,Сыдық А,Нұрсұлтан К,Усентай А,Есенбек Ш,Сманкул А,Тирмурұлы Н.

Өзін орта деңгейде бағалайтын оқушылар:Муса Д,Әбделі Е,Болатбек А,Зиябек А,Ермаханқызы А,Сапархан Б,Ықлас Н,Т.Бейбарыс,Куша Б, Сейтқасым А, Сейсен А, Бахтыбай А,У.Азамат,Сапарқұл Н, Сатыбалды Ж.

Өзін төмен бағалайтын оқушылар: анықталған жоқ.



Педагог-психолог: Б.Жақсылық







Б.Садықов атындағы жалпы орта мектебі

«Баспалдақ» әдістемесі

Анықтама

Уақыты: 12.09.2025ж

Сыныбы: 6 Б

Тақырыбы: «Баспалдақ» әдістемесі

Диагностика түрі: Әдістеме

Мақсаты: Баланың өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау

Балаға баспалдақты көрсетіп тұрып нұсқау беріледі: Егер балалардың барлығын осы баспалдаққа отырғызсақ, онда жоғарғы үш сатысында жақсы балалар: ақылды, қайырымды, мықты әрі үлкендерді тыңдайтын балалар отырады, ал төменгі үш сатыда айтқан тілді алмайтын балалар отырады. Ортаңғы сатыларда жақсы да емес, жаман да емес балалар орналасады. Сен өзіңді қай сатыға қоятыныңды көрсет. Неге осы сатыға қойғаныңды түсіндір». Егер бала адам суретін салуға қиналса 0 салуға болады.

Нәтижесі:

1-5 басқыш – өзін-өзі бағалаудың төмен деңгейі

6-7 басқыш – өзін-өзі бағалаудың орташа деңгейі

8-10 басқыш – өзін-өзі бағалаудың жоғары деңгейі

Әдістеме нәтижесі бойынша:

Өзін жоғары бағалайтын оқушылар: Мырзақұл І, Камаратдин А,Д.Ақылбек, Есеналы А,Дидар Н, Бақыт Е, Пернебекұлы И, Жаңбырбай Г, Ж.Мөлдір, Сыдық С,Есағанбет Р, Құрғанбай А.

Өзін орта деңгейде бағалайтын оқушылар: Салибек Е, Ханбатый Ұ, Оралбай Н, Жалғас Н, Байболова А, Амантай А, Дауылбай Д, Абдель А,Есмағанбетов Н, Нұрманов Н.



Өзін төмен бағалайтын оқушылар: анықталған жоқ.



Педагог-психолог: Б.Жақсылық





Б.Садықов атындағы жалпы орта мектебі

«Баспалдақ» әдістемесі

Анықтама

Уақыты: 12.09.2025ж

Сыныбы: 6 В

Тақырыбы: «Баспалдақ» әдістемесі

Диагностика түрі: Әдістеме

Мақсаты: Баланың өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау

Балаға баспалдақты көрсетіп тұрып нұсқау беріледі: Егер балалардың барлығын осы баспалдаққа отырғызсақ, онда жоғарғы үш сатысында жақсы балалар: ақылды, қайырымды, мықты әрі үлкендерді тыңдайтын балалар отырады, ал төменгі үш сатыда айтқан тілді алмайтын балалар отырады. Ортаңғы сатыларда жақсы да емес, жаман да емес балалар орналасады. Сен өзіңді қай сатыға қоятыныңды көрсет. Неге осы сатыға қойғаныңды түсіндір». Егер бала адам суретін салуға қиналса 0 салуға болады.

Нәтижесі:

1-5 басқыш – өзін-өзі бағалаудың төмен деңгейі

6-7 басқыш – өзін-өзі бағалаудың орташа деңгейі

8-10 басқыш – өзін-өзі бағалаудың жоғары деңгейі

Әдістеме нәтижесі бойынша:

Өзін жоғары бағалайтын оқушылар: Куванчбай К,Жақай А,Мұрат Ж,Арслан Б,Ғалымжанұлы Ғ, Тыныбек Е,Селимбай С,Батыржанұлы Р.

Өзін орта деңгейде бағалайтын оқушылар: Ауелбек А,Полатбекқызы Аяла,Нұрсұлтан А,Смайл С,Ондабай А, Амангелды А,Усман І,Ауесбек А,Абихан К,Бейназар Е,Мейірімхан М,Үштай Қ, Сейтжанұлы И.



Өзін төмен бағалайтын оқушылар: анықталған жоқ.



Педагог-психолог: Б.Жақсылық





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.00.2025
86
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі