Бекітемін Юсупова З
|
Пәні: |
Математика (фак) |
|
|
Бөлімі: |
ІІ.Ойлауға берілген есептер |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сыныбы: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Басқатырғыштар құрастыру |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
4.5.2.4 ақпаратты түсіндіру, салыстыру және мәліметтерді жиынтықтау, қозғалыс графиктерін құру, қозғалысқа арналған есептерге сызба құрастыру |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
ақпаратты түсіндіреді, салыстырады және мәліметтерді жинақтайды. |
|
|
Құндылықтар |
Құндылық:ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК Құзыреттілік: қоғамға қызмет • Адамның қоғамдағы құқықтары мен жауапкершілігі туралы алғашқы көзқарастың болуы • Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну • Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу |
|
Сабақтың барысы
|
Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Қызығушылықтыояту |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|
Соңы |
|
Суретте неше үшбұрыш бар?
|
Оқушыларды 1-10 балл жүйесімен бағалау |
|
|
Соңы 10 мин |
Сабақты бекіту. Рефлексия
|
Бүгінгі сабақта алған білімдері бойынша рефлексия жасайды |
Оқушылар 1-10 балдық жүйемен бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Басқатырғыш құрастыру
Басқатырғыш құрастыру
Бекітемін Юсупова З
|
Пәні: |
Математика (фак) |
|
|
Бөлімі: |
ІІ.Ойлауға берілген есептер |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сыныбы: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Басқатырғыштар құрастыру |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
4.5.2.4 ақпаратты түсіндіру, салыстыру және мәліметтерді жиынтықтау, қозғалыс графиктерін құру, қозғалысқа арналған есептерге сызба құрастыру |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
ақпаратты түсіндіреді, салыстырады және мәліметтерді жинақтайды. |
|
|
Құндылықтар |
Құндылық:ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК Құзыреттілік: қоғамға қызмет • Адамның қоғамдағы құқықтары мен жауапкершілігі туралы алғашқы көзқарастың болуы • Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну • Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу |
|
Сабақтың барысы
|
Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Қызығушылықтыояту |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|
Соңы |
|
Суретте неше үшбұрыш бар?
|
Оқушыларды 1-10 балл жүйесімен бағалау |
|
|
Соңы 10 мин |
Сабақты бекіту. Рефлексия
|
Бүгінгі сабақта алған білімдері бойынша рефлексия жасайды |
Оқушылар 1-10 балдық жүйемен бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз




















