Қаралды __________ Келісемін ___________ Бекітемін _____________
Бірлестік жетекшісі Оқу ісінің меңгерушісі Мектеп директоры
№16 Ж.Қаражігітов атындағы мектеп –лицейі бойынша орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен жүргізілген бастапқы білім кескіні қорытындысы негізінде жоспарланған түзету жұмыстарының жоспары
|
№ |
Жұмыс түрі |
Табыс критерийлері |
ескертпе |
|
1 |
Табысты оқытудың интербелсенді әдістерін оқып-үйрену |
Оқушылардың сабаққа қызығушылығы артады |
|
|
2 |
Күнделікті сабақта оқу мақсатына және жас ерекшелігіне сай тапсырмаларды қолдану |
Сараланған тапсырмаларды қолдану нәтижесінде оқушылардың білім алу дағдысы қалыптасады,тақырыпты түсінуге көмек беріледі. |
|
|
3 |
БЖБ-ТЖБ тапсырмаларын әзірлеуде оқу мақсатына сәйкестігіне баса назар аудару |
Оқу мақсатына сай тапсырмалар әзірленеді |
|
|
4 |
Оқушының сабақ үлгерімі туралы ата-анаға кері байланыс беріп отыру |
Ата-анамен жағымды ахуал орнайды, оқушының жетістігіне оң әсерін тигізеді |
|
|
5 |
5 «А», «Б» сыныптарында ЖАДА арқылы оқытуды жүзеге асыру |
Жақын арадағы даму аймағы әдісін қолдану арқылы топтағы оқушылар толық оқумен қамтылады |
|
|
6 |
Оқушыларға тілдік бағдар бойынша оқу мақсатына сай тапсырмаларды көптеп ұсыну |
5-сынып оқушыларының сөздік қорларын толықтыруға, мәтінмен жұмыс түрлеріне түрлендіріп тапсырмалар беріледі. Оқушылар жалғаулардың жалғану ретіне, үндестік заңына негізделген тапсырмаларды орындайды |
|
|
7 |
9 «А», «Б» сыныптары бойынша мәтінмен жұмысты жетілдіру |
Мәтіннен негізгі ақпаратты іздеуге, табуға дағды қалыптасады. Мәтінде берілген сөйлемдерге перифраза жасауды үйренеді. |
|
|
8 |
10 «А» сыныбы бойынша мәтінмен жұмысты жетілдіру |
Мәтіннің стилін анықтауды, мәтін мазмұны бойынша жоспар құруды, факт пен автор көзқарасын ажыратуды үйренеді. Мәтіндегі аргументтер бойынша өз ойын дәлелді түрде айтуға дағдыланады. |
|
|
9 |
11 «А», «Б» сыныптары бойынша мәтінмен жұмыс жасауды жетілдіру |
Мәтіннен детальді ақпаратты табуды, көтерілген мәселені анықтпауды үйренеді. Мәтіндерді салыстырады. Жазба жұмысында мәтіндегі көтерілген мәселе бойынша өз ойын жүйелі жеткізуді меңгереді. |
|
|
10 |
Оқушылардың тілдік дағдыларды меңгеруіне қолдау көрсету |
Әр сабақ оқу мақсатына сай жоспарланады. Сабақты жоспарлауды оқушылардың жас ерекшеліктеріне баса назар аударылады. |
|
Пән мұғалімі Жаксиева Г.Б
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бастапқы білім кесіндісі (0-дік срез) бойынша олқылықты түзету жұмысының жоспары
Бастапқы білім кесіндісі (0-дік срез) бойынша олқылықты түзету жұмысының жоспары
Қаралды __________ Келісемін ___________ Бекітемін _____________
Бірлестік жетекшісі Оқу ісінің меңгерушісі Мектеп директоры
№16 Ж.Қаражігітов атындағы мектеп –лицейі бойынша орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен жүргізілген бастапқы білім кескіні қорытындысы негізінде жоспарланған түзету жұмыстарының жоспары
|
№ |
Жұмыс түрі |
Табыс критерийлері |
ескертпе |
|
1 |
Табысты оқытудың интербелсенді әдістерін оқып-үйрену |
Оқушылардың сабаққа қызығушылығы артады |
|
|
2 |
Күнделікті сабақта оқу мақсатына және жас ерекшелігіне сай тапсырмаларды қолдану |
Сараланған тапсырмаларды қолдану нәтижесінде оқушылардың білім алу дағдысы қалыптасады,тақырыпты түсінуге көмек беріледі. |
|
|
3 |
БЖБ-ТЖБ тапсырмаларын әзірлеуде оқу мақсатына сәйкестігіне баса назар аудару |
Оқу мақсатына сай тапсырмалар әзірленеді |
|
|
4 |
Оқушының сабақ үлгерімі туралы ата-анаға кері байланыс беріп отыру |
Ата-анамен жағымды ахуал орнайды, оқушының жетістігіне оң әсерін тигізеді |
|
|
5 |
5 «А», «Б» сыныптарында ЖАДА арқылы оқытуды жүзеге асыру |
Жақын арадағы даму аймағы әдісін қолдану арқылы топтағы оқушылар толық оқумен қамтылады |
|
|
6 |
Оқушыларға тілдік бағдар бойынша оқу мақсатына сай тапсырмаларды көптеп ұсыну |
5-сынып оқушыларының сөздік қорларын толықтыруға, мәтінмен жұмыс түрлеріне түрлендіріп тапсырмалар беріледі. Оқушылар жалғаулардың жалғану ретіне, үндестік заңына негізделген тапсырмаларды орындайды |
|
|
7 |
9 «А», «Б» сыныптары бойынша мәтінмен жұмысты жетілдіру |
Мәтіннен негізгі ақпаратты іздеуге, табуға дағды қалыптасады. Мәтінде берілген сөйлемдерге перифраза жасауды үйренеді. |
|
|
8 |
10 «А» сыныбы бойынша мәтінмен жұмысты жетілдіру |
Мәтіннің стилін анықтауды, мәтін мазмұны бойынша жоспар құруды, факт пен автор көзқарасын ажыратуды үйренеді. Мәтіндегі аргументтер бойынша өз ойын дәлелді түрде айтуға дағдыланады. |
|
|
9 |
11 «А», «Б» сыныптары бойынша мәтінмен жұмыс жасауды жетілдіру |
Мәтіннен детальді ақпаратты табуды, көтерілген мәселені анықтпауды үйренеді. Мәтіндерді салыстырады. Жазба жұмысында мәтіндегі көтерілген мәселе бойынша өз ойын жүйелі жеткізуді меңгереді. |
|
|
10 |
Оқушылардың тілдік дағдыларды меңгеруіне қолдау көрсету |
Әр сабақ оқу мақсатына сай жоспарланады. Сабақты жоспарлауды оқушылардың жас ерекшеліктеріне баса назар аударылады. |
|
Пән мұғалімі Жаксиева Г.Б
шағым қалдыра аласыз













