Материалдар / Бастапқы білім кесіндісі (0-дік срез) бойынша олқылықты түзету жұмысының жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бастапқы білім кесіндісі (0-дік срез) бойынша олқылықты түзету жұмысының жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
5-11 сыныптарда Қазақ тілі мен әдебиетінен 0-дік бақылау бойынша анықталған олқылықты түзету жұмысының жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қырқүйек 2024
751
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қаралды __________ Келісемін ___________ Бекітемін _____________

Бірлестік жетекшісі Оқу ісінің меңгерушісі Мектеп директоры



16 Ж.Қаражігітов атындағы мектеп –лицейі бойынша орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен жүргізілген бастапқы білім кескіні қорытындысы негізінде жоспарланған түзету жұмыстарының жоспары


Жұмыс түрі

Табыс критерийлері

ескертпе

1

Табысты оқытудың интербелсенді әдістерін оқып-үйрену

Оқушылардың сабаққа қызығушылығы артады


2

Күнделікті сабақта оқу мақсатына және жас ерекшелігіне сай тапсырмаларды қолдану

Сараланған тапсырмаларды қолдану нәтижесінде оқушылардың білім алу дағдысы қалыптасады,тақырыпты түсінуге көмек беріледі.


3

БЖБ-ТЖБ тапсырмаларын әзірлеуде оқу мақсатына сәйкестігіне баса назар аудару

Оқу мақсатына сай тапсырмалар әзірленеді


4

Оқушының сабақ үлгерімі туралы ата-анаға кері байланыс беріп отыру

Ата-анамен жағымды ахуал орнайды, оқушының жетістігіне оң әсерін тигізеді


5

5 «А», «Б» сыныптарында ЖАДА арқылы оқытуды жүзеге асыру

Жақын арадағы даму аймағы әдісін қолдану арқылы топтағы оқушылар толық оқумен қамтылады


6

Оқушыларға тілдік бағдар бойынша оқу мақсатына сай тапсырмаларды көптеп ұсыну

5-сынып оқушыларының сөздік қорларын толықтыруға, мәтінмен жұмыс түрлеріне түрлендіріп тапсырмалар беріледі. Оқушылар жалғаулардың жалғану ретіне, үндестік заңына негізделген тапсырмаларды орындайды


7

9 «А», «Б» сыныптары бойынша мәтінмен жұмысты жетілдіру

Мәтіннен негізгі ақпаратты іздеуге, табуға дағды қалыптасады. Мәтінде берілген сөйлемдерге перифраза жасауды үйренеді.


8

10 «А» сыныбы бойынша мәтінмен жұмысты жетілдіру

Мәтіннің стилін анықтауды, мәтін мазмұны бойынша жоспар құруды, факт пен автор көзқарасын ажыратуды үйренеді. Мәтіндегі аргументтер бойынша өз ойын дәлелді түрде айтуға дағдыланады.


9

11 «А», «Б» сыныптары бойынша мәтінмен жұмыс жасауды жетілдіру

Мәтіннен детальді ақпаратты табуды, көтерілген мәселені анықтпауды үйренеді. Мәтіндерді салыстырады. Жазба жұмысында мәтіндегі көтерілген мәселе бойынша өз ойын жүйелі жеткізуді меңгереді.


10

Оқушылардың тілдік дағдыларды меңгеруіне қолдау көрсету

Әр сабақ оқу мақсатына сай жоспарланады. Сабақты жоспарлауды оқушылардың жас ерекшеліктеріне баса назар аударылады.


Пән мұғалімі Жаксиева Г.Б

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!