Материалдар / "Бастауыш" (3 сынып)

"Бастауыш" (3 сынып)

Материал туралы қысқаша түсінік
"Бастауыш" (3 сынып)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2019
417
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: БастауышСабақтың мақсаты:1. Білімділігі: Сөйлемнің негізгі мүшесінің бірі бастауыш туралы түсінік беру. Бастауышты сөйлем ішінен таба білуге үйрету.2. Дамытушылығы: Шығармашылық қиялын, сөздік қорын молайтып, есте сақтау дағдыларын, ой белсенділігін дамыту.3. Тәрбиелігі: Сауаттылыққа, ұқыптылыққа, тазалыққа, әдемі сөйлеуге тәрбиелеу.Түрі: аралас сабақ.Әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, талдау, жинақтау.Көрнекілігі: тірек схема, суреттер, карточкалар, тест,Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық жағдаят тудыру.Жаны сұлу,Жүрегі жылы.Білімді де қажырлыАзамат болып өсіңдер!ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.1. Оқушылардың жазып келген жаттығуларын нұсқауларына сәйкес оқытып, талдау. 19 - жаттығу.Тігіншіні инесі асырайды. Ұстаздан шәкірт озар. Жақсы жан сөзге семірер.- әр сөзге сұрақ қою.2. Оқушылардың білімдерін шағын тест арқылы тексеру:1. Сөйлем мүшелері дегеніміз;а) Сөйлем құрамындағы кез келген сан;ә) Сөйлем құрамындағы нақты сұраққа жауап беріп тұрған толық мағыналы сөз;б) хабарлы сөйлем.2. Сұраулы сөйлемді тап.а) сен келә) сабағына дайындалдың ба.б) үйге қайтайық3. Дұрыс құрастырылған сөйлемді тап.а) әңгіме ұнады бәрімізге қызықты.ә) қызықты әңгіме бәрімізге ұнады.б) ұнады қызықты әңгіме бәрімізге.4. Лепті сөйлемді тап.а) Үлкен рахметә) Тағы келдің беб) Асан жүрді5. Сөйлем неден құралады?а) бірнеше сөзденә) дыбыстанб) әріптенКөркем жазу. Бб Бб Бб БбБояу Ботагөз балалар барабан арбакеш бұлбұлІІІ. Жаңа сабақ.Жаңа сабақты түсіндіру:Бастауыш - сөйлемнің негізгі мүшесі. Кім? не? кімдер? нелер? Сұрақтарына жауап беріп, қимыл, іс - әрекет иесін білдіретін сөздерді бастауыш дейміз. Мысалы: Күн суытты. Боран соқты.ІV. Оқулықпен жұмыс.Жаттығу жұмыстарын жүргізу.22 - жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазу. Қарамен жазылған сөздердің астын сыздыру, оларға сұрақ қойдыру. Бұл сөздер қимыл иесі екенін байқату.23 - жаттығу. Бір оқушы тақтада, қалғандары орындарында отырып орындайды.Қимыл иесі болатын сөздердің астын сыздыру, оларға сұрақ қойдыру.V. «Тапқыр болсаң, тауып көр» ойыны. Жұмбақ шештіріп, жатқа жазғызу.Дала тегіс сарғайды,Шаруа қысқа қамданды.Күн қысқара бастады,Тауға тұңғыш қар жауды. (Күз). Әр сөйлемдегі бастауышты таптыру.VІ. Сергіту сәті.Кім? не? сұрағына жауап беретін сөздер арқылы қатар бойынша жарыс жүргізу.VІІ. Шығармашылық тапсырма. Адасқан бастауыштарды өз орнына қойып жаз. «Не қалай дыбыстайды»1. Арыстан боздайды. Түйе мөңірейді. Жылқы ақырады. Қой кісінейді. Сиыр маңырайды.2. Карточкамен жұмыс.К - 1Сөйлемде бастауышты тап, астын сыз, сұрақ қой.Айбек сабақ оқыды. Жандос жейде киді. Марал әдемі көбелек ұстады. Әже бауырсақ пісірді. Мектепте бүгін мереке өтті.К - 2Сөйлемдерден бастауышты тап, астын сыз, сұрақ қой.Марат далада ойнады. Асқар әдемі сурет салды. Далада жаңбыр жауды. Балалар ойын ойнады. Әсем қызық кітап оқыды.VІІІ. Топтық жұмыс.1. Сурет бойынша әңгіме құрап жаз. Жазған сөйлемдерінен бастауышты тапқызу.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ