Материалдар / Бастауыш 3-сынып

Бастауыш 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
3-сыныпқа арналған бастауыш тақырыбындағы сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2024
181
3 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектебі

Д. Қонаев атындағы Binom school мектеп-лицейі

Педагогтің аты-жөні

Әбжетова Айгүл Ақмәдиқызы

Бөлім

Сәулет өнері

Сынып:3

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Пәні

Қазақ тілі

Күні


Сабақтың тақырыбы

Сөйлем мүшелері. Бастауыш 52-сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру

3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелерін ажырату

Сабақтың мақсаты

-Тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілейді;

-Ашық және жабық сұрақтарға жауап береді;

-Сөйлемнің тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерін ажыратады;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу, түгендеу.


Психологиялық дайындық

Позитивті ойлауды қалыптастыру.

Мен неліктен қуаныштымын?



Ұстазбен сәлемдеседі.







Қошеметтеу сөздері Жарайсыңдар!


Сабақтың ортасы

Өткен сабақты пысықтау

Өткен сабақ бойынша тапсырма тексеріледі.


Жаңа тақырыпты ашу

-Мен сөйлем құрамындағы нақты сұраққа жауап беретін толық мағыналы сөйлем мүшесінің бірімін.

-Мен қимыл, іс-әрекеттің иесін білдіретін сөйлем мүшесімін.

-Мен кім?, кімдер?, не?, нелер? сұрақтарына жауап беремін.


Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Жаңа сабақ бойынша бейнеролик көрсету.




Жұптық жұмыс: (тыңдалым)

«Сұрақ-жауап» әдісі

Мәтінді тыңдап, мәтіндегі тірек сөздерді белгіле.

-Тарихымыздағы ең алғашқы сәулеттік құрылыс қалай аталады?

-Киіз үйдің негізгі бөлшектері қалай аталады?

-Киіз үйдің негізгі қаңқасын ата:

-Киіз үй неден жасалады?



Жеке жұмыс:

«Ұшты-қонды» әдісі

МПрямая соединительная линия 1 әтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап бер.

Киіз үйдің салмағы 300-400 келіге жуық па?


Киіз үй тек талдан жасала ма?


Кереге киіз үйдің негізгі қаңқасы ма?

Прямая соединительная линия 4

Киіз-үй көшіп қону үшін ыңғайлы ма?

Прямая соединительная линия 3


Жеке жұмыс:

«Ашық микрофон» әдісі

-Киіз үйдің көшіп-қонуға ыңғайлы болуының себептері қандай?

-Киіз үйдің негізгі бөлшектерінің рөлін қалай түсіндіресіз?





Топтық жұмыс:

1.«Кесте толтыру» әдісі

Берілген сөйлемдердегі тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерді тауып, кестеге орналастыр.

Сөйлемдер

Тұрлаулы мүше

Тұрлаусыз мүше

Киіз үй талдан, қайыңнан жасалады.



Кереге киіз үйдің негізгі қаңқасы болып есептеледі.








Жеке жұмыс: Кестеде берілген тұрлаулы мүшелердің түрлерін ажырат және ойыңды дәлелде.










ЕБҚО. Сәйкестендір.

Бастауыш киіз үй

жасалады

Баяндауыш есептеледі

кереге


Үй тапсырмасын тексертеді



Жаңа тақырыпты ашады








Бейнеролик тамашалайды.




Мәтінді тыңдайды. Мәтін бойынша қойылған сұрақтар арқылы тірек сөздерді анықтап белгілейді.



Мәтін бойынша қойылған сұрақтың жауабы «иә» болса, орындарынан тұрады. «Жоқ» болса, орындарына отырады.





Сұрақтар бойынша өз пікірлерін білдіреді.








Сөйлемдегі тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерді ажыратып, кестеге орналастырады.











Бастауыш пен баяндауышты тауып, өз ойларын дәлелдейді.








Бастауыш пен баяндауышты тауып сәйкестендіреді.





Қошеметтеу сөздері Жарайсыңдар!

















Дескриптор:

-Мәтіндегі тірек сөздерді белгілейді-1б;









Дескриптор:

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді-1б;












Дескриптор:

- Киіз үйдің көшіп-қонуға ыңғайлы болуының себебін айтады-1б;

-Киіз үйдің негізгі бөлшектерінің рөлін түсіндіреді-1б;



Дескриптор:

- Бірінші сөйлемдегі тұрлаулы мүшелерді табады-1б;

-Бірінші сөйлемдегі тұрлаусыз мүшелерді табады -1б;

- Екінші сөйлемдегі тұрлаулы мүшелерді табады-1б;

-Екінші сөйлемдегі тұрлаусыз мүшелерді табады -1б;


Дескриптор:

-Бастауышты тауып, өз ойын дәлелдейді-1б;


Баяндауышты тауып, өз ойларын дәлелдейді-1б;




Дескриптор:

-Бастауышты тауып, сәйкестендіреді -1б;


Баяндауышты тауып, сәйкестендіреді-1б;














https://www.

youtube.com/

watch?v=tdoiEx

ED36Q




Тыңдалым мәтіні























микрофон








Кесте






















Сабақтың соңы

Қорытындылау:

«ВЕЕР» әдісі

Бүгінгі өтілген тақырып бойынша, сұрақ құрастырып, топтағы оқушыларға береді.


Кері байланыс:

Үй тапсырмасы: 8-жаттығу. Нақыл сөзді көшіріп, алғашқы сөйлемді сөйлем мүшесіне талдайды.


Өтілген тақырып бойынша сұрақ құрастырады және жауап береді.



Сабақ бойынша кері байланыс береді




Қошеметтеу сөздері










Кері байланыс парақшасы







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ