Материалдар / "Бастауыш" 4-класс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Бастауыш" 4-класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ 4-класқа ашық сабақ түрінде өтілді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
562
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Гулсара Рахметова ,бастауыш сынып мұғалімі,

Еңбекту орта мектебі

Әйтеке би ауданы , Ақтөбе облысы

Сабақтың тақырыбы: Бастауыш
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:
Сөйлем мүшелері туралы алған білімдерін пысықтау, бастауыштың сөйлемде атқаратын қызметі туралы түсінік беру.
Дамытушылық: Оқушылардың ақыл-ойын, байқағыштық қабілеттерін, тіл байлығын, сөздік қорын, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік:Балаларды анна тілін сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу және әдептілікке, ұқыптылыққа, таза, сауатты жазуға тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілдері:Хабарлау, сұрақ – жауап, түсіндіру, әңгімелеу, баяндау, талдау, практикалық.
Сабақтыңтүрі: Аралас сабақ
Көрнекілігі:Презентациялар (Сөзжұмбақ, ребус, суреттер).

Сабақбарысы

І. Ұйымдастыру кезеңі.

1.Ұранды айтқызу.
2.Психологиялық дайындық

Дөңгеленіп тұрайық

Керегіні құрайық.

Уық болып иіліп

Шаңырақты құрайық.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.


ІІІ. Өткенді еске түсіру.
Сөзжұмбақ шешу.
1.Тілдерімен жүреді, 
Уақытты біледі. (Сағат)
2. Тәтті, тәттінің іші қатты, қаттының іші тәтті. (Өрік)
3. Әшейінде жекесің, 
Қарай қалсаң екеусің. (Айна)
4. Өзі айлакер, өзі бір қу, 
Жүрген жері айқай шу.(Түлкі)
5.Өзі үлкен жануар, 
Үстінде екі тауы бар. (Түйе)
6.Құралы әрі ермегі –
Тоқитұғын өрмегі. (Өрмекші)
С
Ө
Й
Л
Е
М

Сұрақ – жауап:
1. Сөйлем дегеніміз не?
2. Сөйлемнің соңына қандай тыныс белгілері қойылады?
3. Сөйлем мүшелері деп қандай сөздерді айтамыз?

ІV. Жаңа сабақты түсіндіру.
1. Ребус шешу

Жауабы: Бастауыш

Күн жадынын,тақырыпты жаздыру.

2. Көркемжазу минуты.

Бб- әрпін жаздыру.

3. Суреттермен жұмыс.

Оқушылар суреттерден не көріп тұрғанын айтып,сұрақ қойып ереже құрастырады.

4. Ережемен таныстыру.
Кім? не? кімдер? нелер? сұрақтарына жауап беретін сөйлемнің негізгі мүшесін бастауыш дейміз. Жаңбыр жауды. (Не жауды?). оқушылар жазды. (Кім жазды?)

Оқулықпен жұмыс
24-жаттығу. Жұмабақтың шешуін тап.Әр сөйлемдегі бастауышты тап.(ауызша)

Дәптермен жұмыс.

22-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз.Қарамен жазылған сөздердің астын сыз,оларға сұрақ қой.

23-жаттығу.Сөйлемдерді оқып,көшіріп жаз.Қимыл иесі болатын сөздердің астын сыз,оларға сұрақ қой.

Өзіндік жұмыс.

25-жаттығу. Өлеңді көшіріп жаз.Әр сөйлемдегі бастауышты тауып,астын сыз.


V. Сергіту сәті

VІ. Ойын: “Адасқан сөзді тап!”
Адасқан бастауыштарды өз орнына қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз.
Не мөңірейді? Сиыр мөңірейді. Не кісінейді? Жылқы кісінейді. Не боздайды? Түйе боздайды. Не маңырайды? Қой маңырайды. Не ақырады? Арыстан ақырады
VІІ. Анаграмма шешу.



VІІІ. Қорытындылау.

Бастауыш дегеніміз не?

Қандай сұрақтарға жауап береді?


ІХ. Үйге тапсырма
28-жаттығу,65-бет

Х. Бағалау.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!