Материалдар / "Бастауыш" 4-класс

"Бастауыш" 4-класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ 4-класқа ашық сабақ түрінде өтілді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
538
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Гулсара Рахметова ,бастауыш сынып мұғалімі, Еңбекту орта мектебіӘйтеке би ауданы , Ақтөбе облысыСабақтың тақырыбы: БастауышСабақтың мақсаты:Білімділік: Сөйлем мүшелері туралы алған білімдерін пысықтау, бастауыштың сөйлемде атқаратын қызметі туралы түсінік беру.Дамытушылық: Оқушылардың ақыл-ойын, байқағыштық қабілеттерін, тіл байлығын, сөздік қорын, есте сақтау қабілеттерін дамыту.Тәрбиелік:Балаларды анна тілін сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу және әдептілікке, ұқыптылыққа, таза, сауатты жазуға тәрбиелеу.Әдіс – тәсілдері:Хабарлау, сұрақ – жауап, түсіндіру, әңгімелеу, баяндау, талдау, практикалық.Сабақтыңтүрі: Аралас сабақКөрнекілігі:Презентациялар (Сөзжұмбақ, ребус, суреттер).СабақбарысыІ. Ұйымдастыру кезеңі.1.Ұранды айтқызу.2.Психологиялық дайындық Дөңгеленіп тұрайықКерегіні құрайық.Уық болып иіліпШаңырақты құрайық.ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

ІІІ. Өткенді еске түсіру.Сөзжұмбақ шешу.1.Тілдерімен жүреді, Уақытты біледі. (Сағат)2. Тәтті, тәттінің іші қатты, қаттының іші тәтті. (Өрік)3. Әшейінде жекесің, Қарай қалсаң екеусің. (Айна)4. Өзі айлакер, өзі бір қу, Жүрген жері айқай шу.(Түлкі)5.Өзі үлкен жануар, Үстінде екі тауы бар. (Түйе)6.Құралы әрі ермегі –Тоқитұғын өрмегі. (Өрмекші)СӨЙЛЕМСұрақ – жауап:1. Сөйлем дегеніміз не?2. Сөйлемнің соңына қандай тыныс белгілері қойылады?3. Сөйлем мүшелері деп қандай сөздерді айтамыз?ІV. Жаңа сабақты түсіндіру.1. Ребус шешуЖауабы: БастауышКүн жадынын,тақырыпты жаздыру.2. Көркемжазу минуты. Бб- әрпін жаздыру.3. Суреттермен жұмыс.Оқушылар суреттерден не көріп тұрғанын айтып,сұрақ қойып ереже құрастырады.4. Ережемен таныстыру.Кім? не? кімдер? нелер? сұрақтарына жауап беретін сөйлемнің негізгі мүшесін бастауыш дейміз. Жаңбыр жауды. (Не жауды?). оқушылар жазды. (Кім жазды?) Оқулықпен жұмыс24-жаттығу. Жұмабақтың шешуін тап.Әр сөйлемдегі бастауышты тап.(ауызша)Дәптермен жұмыс.22-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз.Қарамен жазылған сөздердің астын сыз,оларға сұрақ қой.23-жаттығу.Сөйлемдерді оқып,көшіріп жаз.Қимыл иесі болатын сөздердің астын сыз,оларға сұрақ қой.Өзіндік жұмыс.25-жаттығу. Өлеңді көшіріп жаз.Әр сөйлемдегі бастауышты тауып,астын сыз.V. Сергіту сәтіVІ. Ойын: “Адасқан сөзді тап!”Адасқан бастауыштарды өз орнына қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз. Не мөңірейді? Сиыр мөңірейді. Не кісінейді? Жылқы кісінейді. Не боздайды? Түйе боздайды. Не маңырайды? Қой маңырайды. Не ақырады? Арыстан ақырадыVІІ. Анаграмма шешу.

VІІІ. Қорытындылау. Бастауыш дегеніміз не?Қандай сұрақтарға жауап береді?ІХ. Үйге тапсырма28-жаттығу,65-бетХ. Бағалау.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ