БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЛШЕМДЕРДІҢ ДАМУ БАҒЫТТАРЫ МЕН ТЕНДЕНЦИЯЛАРЫ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЛШЕМДЕРДІҢ ДАМУ БАҒЫТТАРЫ МЕН ТЕНДЕНЦИЯЛАРЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Еліміздегі білім берудің үздіксіз практикасын соңғы он жылдықта өзгертіп,заманауи трендтегі үрдістерін қалыптастырған–ол білім беру мазмұнын жаңарту мен «жалпыға білім беру» моделін «әр адамға таңдау бойынша білім беру» моделіне көшу процесі. Осы жағдайдайлар бастауыш білім беру жүйесіндегі педагогикалық өлшемдердің даму бағыттары мен теңденциялары анықтап берді деп сеніммен айта аламын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

ЖОҒАРЫ МЕКТЕП МАМАН ТҰЛҒАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ЖЕТЕКШІ ӘЛЕУМЕТТІК ИНСТИТУТ РЕТІНДЕ


Жоғары оқу орны бірыңғай кадр даярлаумен ғана шұғылданса,онда ұзаққа бармаймыз.Тәрбие мәселесін тұтастай халықтың арасында жүргізіп отыратын,жұртқа үлгі-өнеге көрсететін мекеме болса ғана, оның мерейі үстем болмақ.Бұл Ақтөбенің Абайы атанған, ғалым,ұстаз Мұхтар Ғалиұлы Арынның ойы. Университеттіңқоғамдық құрылымдарында орнын айқындайтын бірден-бір қызметі болашақ маман тұлғасын қалыптастыру,және сол арқылы әлеуметтік ортаны тәрбиелеу.

Жоғары мектеп жағдайындағы маман тұлғасы дегеніміз – еліміздің азаматын қалыптастыру.Себебі, біріншіден, университетте философия,әлеуметтану,мәдениет және психология сияқты курстар арқылы тұлғаның дүниетанымы мен өмірге көзқарасы тұрақтанады.

Екіншіден, Виктор Франклдың «Өмірден мән ізденген жан» және Дейл Карнегидің «Дос табу және адамдарға ықпал ету өнері» кітаптарындағы ойларға сүйеніпстуденттік шақта жаңа достар,басқа орталарда бейімделу,олармен қарым-қатынастардың негізінде өмірлік ұстанымдары пайда болады.

Жоғарыдағы негізгі ойды кеңейтіп,жоғары оқу орнының маман тұлғасын қалыптастырудағы жетекші әлеуметтік институт екендігі биылғы Швейцарияның Давос қаласында жыл сайынғы өткізілетін Дүниежүзілік экономикалық форумда нақты айтылды. Онда университетте «3-4 жыл оқудың қажеттілігі?» «Мамандықтардың орнын басатын құзыреттіліктерді дайындау?» сияқты сұрақтар дебатында әзірге студенттен қоғам азаматын тәрбиелеу және кәсіби құзыретті маман дайындаудын нәтижелі жолы жоғары мектеп практикасы деген аргумент жеңіске жетті.

Қорыта келе, айтпағым бүгінде қоғамның үлгі қылып жүрген Стив Джобс пен Марк Цукерберг сындаы адамдардың университетте оқу бос уақыт жоғалту деген пікірлерді айтудағы мотиві жас әрі жылдам жұмыс күшінің еңбек нарыған әкелу ғана. Егер жастардың тұлғасы қалыптасып, азамат және маман болғаның қаласа олай демес еді...

Адамның баласы болуды ойлаған қазақ қоғамын үшін ең басты құндылық – азаматтық және адал еңбек болса, оны ол жоғары мектептен таппақ.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.11.2025
24
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі