Материалдар / Бастауыш (орыс) сыныптарының арасындағы сайыс. Тақырыбы: «Ханзада мен Ханшайым»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

Бастауыш (орыс) сыныптарының арасындағы сайыс. Тақырыбы: «Ханзада мен Ханшайым»

Материал туралы қысқаша түсінік
Сайыскерлер, білімге қалайсыңдар?Сендер өтер әлі де талай сын бар.Тапсырма ал, қоржыннан қымсынбай кеп, Жауап берсең сұраққа, жарайсыңдар. Бұл бөлім «Жапырақ теру» ойыны арқылы ұйымдастырылады. Алдарыңыздағы шашылған жапырақшалардағы сұрақтарға жауап беру. Сайысқа қатысушылар жапырақтарды алып, кім дайын, сол жауап береді. Күздің басқа жыл мезгілдерінен қандай ерекшелігі бар? Неге «Алтын күз» дейді? Қандай ағаштар осы заңдылыққа бағынбайды? Күзде құстар әлемінде қандай өзгерістер болады? Күз туралы қандай және кімнің өлеңдерін білесің? Күз мезгілінің ең суық айын ата, неліктен ол суық? Жан жануарлар, аңдар қысқа қалай дайындалады? Қандай аңдар қысқа дайындалмайды? Күзде пісетін жемістер мен көкөністер туралы жұмбақтар білесің бе? Күзде қандай байлыққа кенелеміз? «Күз кереметі» дегенді қалай түсінесіңдер?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
701
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Роза Жагудақызы Тайгушкарова

қазақ тілі мұғалімі

«Айгөлек» бөбекжай –бақшасы

Петропавл қаласы


Ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлау

(ортаңғы топ)


Білім беру саласы: «Коммуникация»

Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі: «Қазақ тілі»

Тақырыбы: «Жас білгіштер»


Мақсаты:

Білімділік: «Өзім туралы», «Отбасы», «Түстер», «Киімдер», «Қыс», «Жабайы аңдар мен үй жануарлары», «Ойыншықтар», «Жемістер мен көкөністер» тақырыптары бойынша өтілген материалдарды қайталау, бекіту; мнемокестелермен жұмыс істей отырып сөз тіркестерін, сөйлемдер құрап айту;

Дамытушылық: Ойлау, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру; байланыстырып сөйлеу әрекетін, ажырата, топтастыра білу іскерліктерін дамыту.

Тәрбиелік: Өзара көмекке, түсіністікке, жинақылыққа, бір-бірін тыңдауға трбиелеу.

Көрнекіліктер: Мнемокестелер, өткен тақырыптарға байланысты суреттер.

Әрекет кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Балалардың

іс- әрекеті

Мотивация-лық

қозғаушы


Шуақ шаша

Алтын таң да,

Мөлдір таза ауа да.

Табиғат та, бәрі оянды,

Оян сен де, бар бала!

Сәлеметсіңдер ме, балалар!


Көңіл – күйлерін, апта күнін сұрау



Балаларды екі топқа бөлу.

(балаларға топтың атын атауға көмектесу)

1 топ - «Күн»

2 топ - «Ай»

Әр тур сайын бағалау.

Бәрі бірге дұрыс, әрі анық айтады.




  • Сәлеметсіз бе!



Балалардың жауабы. Кезекпен айтады.



Балалар екі топқа бөлінеді. Өздерінің тобына ат таңдайды.




Іздену ұйымдасты -рушысы






















1 тур. «Танысайық»

Мақсаты: Балалар бір-біріне сұрақ қоя отырып, диалогқа түсу. Сөйлемді дұрыс құрау.







2 тур. «Менің отбасым»

Мақсат: Өз отбасы мүшелерін атау, зат есімді сын есіммен байланыстырып, сөз тіркестерін, шағын сөйлемдер құрастыру.

3 тур. «Жыл мезгілдері»

Мақсаты: «Күз» және «Қыс» мезгілдерін салыстыру. Мнемокестелер бойынша әр жыл мезгілі туралы айтып беру; жемістер мен көкөністерді, түстерді қайталау.

Сергіту сәті:

Жүгірейік, секірейік,

Қуанайық, күлейік.

Отырайық, дем алайық,

Дем алып – ап, жүрейік.

4 тур. «Мен және мені қоршаған орта»

Мақсаты: Үй жануарлары мен жабай аңдарды қайталау; мнемокестелер арқылы олар туралы шағын әңгіме құрастыру.

Екі топтан бір-бір бала диалогқа түседі.

  • Өзі туралы

  • Қай балабақшаға баратынын;

  • Қай қалада, қай республикада тұратының;

  • Қандай ойншықпен ойнап жатқаның айтады.



Өз отбасы мүшелерін атай отырып, оларды бос үйге орналастырады. Отбасы мүшелерін сиппатайды.




Әр топтан бір- бір бала шығып екі жыл мезгілі туралы мнемокесте арқылы айтып береді. Оларды салыстырады.






Шеңберге тұрып, қимыл-қозғалыстарды жасай отырып, сергіту сәтін қайталайды



Екі топ үй жануарлары мен жабайы аңдарды атайды. Солардың ішінен бір үй жануары мен жабайы аңды таңдап, сол туралы әңгімелейді.



Рефлексивті- коррекция- лаушы

Көп ұпай жинаған топты мадақтау.


Ризамыз, ризамыз,

Осы күнге ризамыз.

Ризамыз, ризамыз,

Өткен күнге ризамыз!






Күтілетін нәтиже:

Өткен тақырыптарға байланысты лексикалық бірліктерін - біледі;

Мнемокестелер бойынша, ұжыммен жұмыс істеуді – түсінеді;

Диалогқа түсуді, мнемокестелердің көмегімен сөз тіркестерін, шағын сөйлемдер құрауды - қолдана алады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!