Материалдар / Бастауыш сынып "Дыбыстар қандай болады?" ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бастауыш сынып "Дыбыстар қандай болады?" ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәні бастауыш сыныпқа ашық сабақ
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Маженбаева Э.А



Педагогтің аты-жөні

Шамбетова Д

Күні:

24.11.2020

Сынып:1 Г

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қалай дұрыс тамақтану керек?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

.-Көңіл күйлерің қалай?

-Керемет

- Ендеше бірімізге жымиып қарап, көңіл күйіміздің жақсы екенін білдірейік

Балалар бір-біріне жымиып күлу арқылы ,жылы күлкілерін сыйлайды.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру

-Адам бірден қартая ма?

-Балалақ шақта адамның басты іс-әрекеті қандай болады?

-Адам қарттық шағына дейін өсе ме?

Адамның жасы ұлғайған сайын қимылы қандай болады?


Кіріспе тапсырма.

Жұмбақтар шешу.

1. Аппақ сұйық, қалса ұйып.

Шөлің қанады, ішсең құйып. (Айран)

2. Әжем уыстап сығып,

Далада кептірген

Қатты, әрі тәтті дәмін

Кім бар жеп көрген. (құрт)

3. Беттескен қос табақ

Ортасында бас тамақ

Қоз бен шоққа ораса

Дәм піседі тамаша. (таба нан)

Жұмбақтар шешуіндегі сөздерді оқу



Сұрақтарға жауап беріп мұғаліммен бірге іс-әрекетті орындайды





















Жұмбақтарды шешеді











Мақтау, мадақтау



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.






Слайд 1








Слайд

2

Ортасы

Ширату тапсырмасы.

- Неліктен тамақ атаулары бойынша жұмбақтар айттық деп ойлайсыңдар?

Сабақтың тақырыбы: Қалай дұрыс тамақтану керек?

Сабақ мақсаты: дұрыс тамақтану жолдарын білу, зиянды тағам түрлерімен танысу

Бейнежазба көрсету

Сұрақ: -Адамдар не үшін тамақтанады? Сен қалай ойлайсың?

-Газдалған сусындар ма , әлде жемістен жасалған сусындар пайдалы ма?Қалай ойлайсыңдар ?

-Жылдам әзірленетін тағамдарды, мысалы, гамбургерлерді жиі пайдалануға бола ма?

-Неліктен көше тағамдары дәмді ,әрі хош иісті болады?

- Тәтті тағамдарды көп мөлшерде пайдалану қаншалықты дұрыс?

Зиянды және пайдалы тағамдар жайлы түсіндіру

Тамақтану пирамидасы туралы айту.

Дәптермен жұмыс

1. Тек пайдалы тағамдарды бояу

2. Үш күндік таңғы ас дайындау. Берілген азық-түліктерден: күріш ботқасын, қара­ құмық ботқасын, сүзбе қосылған нан, уыздық, омлет, жеміс-жидек салаты, сарымай жағылған бутерброд дайындауға болады. Сусын: шырын, сүт, сүт қосылған­ какао. Қант ботқа мен какаоға қосу үшін қажет.

Дескриптор:

  • жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.

  • Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

Сергіту сәті

«Дүкенге барамыз» ойыны

Мұғалім дүкеннен алатын азық-түліктің тізім оқып оқушылардың жаттап алуын сұрайды. Соңынан тізімге қарамай айтылған тамақ түрлерін корзинаға салуларын сұрайды.

Сурет бойынша тамақтану ережелерін құрастыру



Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.



Бейнежахбаны тамашалайды







Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.














Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау







Тапсырманы орындайды




Ереже құрастырады











ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.






бейнежаэба



Оқылым, жазылым тапсырмалары.


























Слайд





слайд

Соңы

Ал, қанекей балалар,

Көрдік,білдік, салыстырдық

Зерттей білдік, таныстырдық

Соныменен сабақтан

Не үйрендік,не алдық?

«Дұрыс –бұрыс »тұжырымдамасы







Дұрыс, бұрыстығын табады

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.







слайд

Кері байланыс

«Рефлексия» кері байланыс.



Сабақтан алған әсерлерін бағдаршам түстері арқылы білдіру

«Рефлексия»

Кері байланыс тақтайшасы.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!