Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бастауыш сынып оқушыларымен жұмыс жасауға арналған диткатикалық материалдар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Әдіскер________________
ЦИКЛОГРАММА
1 апта ( 04.09-08.09.2017 ж.
«Ақбөпе» балалар бақшасы «Бауырсақ» I кіші топ
Өтпелі тақырып: «Балабақша»
Тақырыпша: «Менің балабақшам»
Тәрбиешілер: Амантаева .Ж.З. Жандосова .Т.С.
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
||
|
||||||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар (үстел үсті, саусақ, қимылды ойындар, дидактикалық ойындар, т.б. ) Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
8.00- 850 |
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: «Менің балабақшам» қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
||||||
Дидактикалық ойын: «Топқа саяхат». Балаларды «Менің балабақшамды» білуге үйрету.
|
Шаттық шеңбері: Орнымыздан тұрайық, Алақанды ұрайық. Қолды белге қойайық, Бір сызықпен жүрейік. |
Үстел үсті ойыны: «Жол жаса» Мақсаты: Балалардың саусақ бұлшық еттерін жаттықтыру. |
«Жұбын тап» Мақсаты: Балалардың ақыл-ойын, тілін дамыту, зейінді болуға тәрбиелеу. |
Дидактикалық ойын: «Көңілді сызықтар» Мақсаты: Сызықтар туралы түсініктерін кеңейту. |
||||
Жаттығулар кешені |
||||||||
(гигиеналық шаралар) Таңғы ас |
8.50 9.20 |
Ойын-
жаттығу: Сылдырлайды мөлдір
су, |
||||||
Ойындар, Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
9.30 10.00 |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар |
||||||
Сапқа тұрғызып үйрету, жаттығу түрлерін көрсету |
Дидактикалық ойын: «Топқа саяхат» Мақсаты: балаларға балабақша туралы айтқызу. |
Көркем сөз: Бұлт тығылып орманға, Шықты күнім аспанға. Сондай таза, сәулелі. Жетсе егер қолымыз, Даярмыз аялап ұстауға. |
Дидактикалық ойын: «Көңілді сызықтар» Мақсаты: Сызықтар туралы түсініктерін кеңейту. |
Көркем сөз. Жауын-жауын жауады, Бәрін суға малады. Біз қарындаш аламыз, Тамшыларды саламыз. |
||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастыр-ылған оқу қызметі |
|
1. Дене шынықтыру (негізгі қимылдар) Тақырыбы: Бір қатар тізбекпен баяу ж\е жылдам жүру.Қол ұстасып,шеңбер құрып тұру. «Ауылға саяхат» 1.Тәрбиешінің артынан баяу жүру.Бірқалыпты жүгіру. Қимылды ойын: «Балабақшаға барамыз» 2.Шеңбер бойымен қол ұстасып жүру. Қимылды ойын: «Топта шар үрлейк» 3.Алаңның бір шетіне доптың артынан баяу жүру.Бір орнында тұрып қос аяқпен секіру. Қимылды ойын: «Балабақшадағы кқңілді доптар» |
1.Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: «Біздің топ» Мақсаты: Балаларды балабақшаның топ бөлмелерімен таныстыру. Дидактикалық ойын: «Топқа саяхат» Білімділік міндеті: Балаларға балабақша туралы түсінік беру. |
1.Сенсорика Тақырыбы: «Ойыншық құлыншақтың жолы» Мақсаты: балаларды құлыншақтың жолын жасау үшін, берілген 4 түстен: қызыл, көк түсті табуға үйрету. Үстел- үсті ойыны: «Жол жаса»
|
1.Жаратылыстану Тақырыбы: «Топтағы гүлдер» Мақсаты: Берілген суреттерден топтағы гүлдерді ажыратып, табу. Үстел-үсті ойын «Гүлдерді топтастыр» Білімділік міндеті: Балаларға балабақша туралы түсінік беру. Дамытушылық міндеті: Сөйлем құрап айтуға, дыбыстарды анық, таза жеткізе білуге дағдыландыру. |
1.Сурет салу Тақырыбы: «Балабақшадағы әдемі бояулар» Мақсаты: қағаз бетіне, майлы қарындашпен таныстыру.Көлденеңғ тігінен сызықтар сызуды үйрету. Тәрбиелік міндет: Бояумен ұқыпты жұмыс жасауға тәрбиелеу; |
||
Серуен: |
10.00-10.30 |
Күзгі ағаштарға бақылау Мақсаты: Бралалардың ағаш туралы білімдерін бекіту. Сұрақ-жауап арқылы сөздік қорларын, ой- өрісін дамыту. Көркем сөз «Бақшада» Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі, Кіп- кішкентай ағаштар Үлкен болып өседі. Қос тілділік компонент: күз-осень, ағаш- дерево. Еңбек әрекеті: Жапырақтарды жинастыру. Мақсаты: еңбек етуге тәрбиелеу Қимылды
ойындар: «Ұшты ұшты» «Айгөлек» Мақсаты: Балаларды жылдамдыққа, мықтылыққа баулу. Ойын мазмұны: Балалар шеңбер жасап тұрады да, ал бір бала ортада қоян болып отырады. Шеңбердегі балалар қол ұстасып қоянды айнала жүріп тақпақ айтады.
|
||||||
Серуеннен оралу |
11.40- 11.50 |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті . |
||||||
Түскі ас |
11.50-12.30 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
||||||
Күндізгі ұйқы |
12.30-15.00 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары |
15.00-15.30 |
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Ойын- жаттығу : Дос бол сабын су мен сен, Жиі – жиі жуын сен. |
||||||
Бесін ас |
15.30-16.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс |
||||||
Ойындар, дербес әрекет Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
16.00-16.20 |
«Үйшік» ертегісі (қуыршақ театры) |
Сюжетті-рөлдік ойын «Дүкен», «Аспаз» Ірі құрылыс материалдарымен ойындар. |
Сюжетті-рөлдік ойын «Құрылысшы», «Дәрігер» Ірі құрылыс материалдарымен ойындар. |
Альбомдар,сюжетті картиналар қарастыру, Ірі құрылыс материалдарымен ойындар. |
Сюжетті-рөлдік ойын «Құрылысшы», «Дәрігер» Ірі құрылыс материалдарымен ойындар. |
||
Күз мезгілі туралы әңгімелесу Мақсаты: қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Жаңылтпаш кайталату. Топ бала, топ бала, Ойнап жур, топтала. Зымырап допты ала, Куады көп бала. |
«Жұбын тап» Мақсаты: Балалардың ақыл-ойын, тілін дамыту, зейінді болуға тәрбиелеу. |
Күз мезгілі туралы әңгімелесу Мақсаты: қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Жаңылтпаш кайталату. Топ бала, топ бала, Ойнап жур, топтала. Зымырап допты ала, Куады көп бала. |
||||
Серуенге дайындық |
16.20-16.40 |
Киіну: серуенге шығу. |
||||||
Серуен |
16.40-18.00 |
Күзгі ағаштарға бақылау Мақсаты: Бралалардың ағаш туралы білімдерін бекіту. Сұрақ-жауап арқылы сөздік қорларын, ой- өрісін дамыту. Көркем сөз «Бақшада» Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі, Кіп- кішкентай ағаштар Үлкен болып өседі. Қос тілділік
компонент: Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |