Сабақтың
басы
5 мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы
жүреді.
Оқу
материалын жариялау «Сұрақтар ілмегі» әдісі арқылы
жүреді:
-Тақтадағы математикалық
жазулардың топтарын ата және оқы, олар туралы не айтуға
болады?
34+15=49 58-35 3*7
25>9
40:х=8 с+10 34-с
с-2=18+5 - Ендеше бүгінгі
сабағымызда тапсырмалар орындауды жалғастыратын
боламыз.
|
Ширату жаттығуларын
жасайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тақырыпты
ашады.
|
«От шашу»
әдісі
|
|
Сабақтың
ортасы
15
мин
2 мин
13
мин
|
(Д) 1- тапсырма «Орындап көр»
әдісі арқылы жүзеге асады.
А)
Мысалдарды бірінші болып
орындап, төрге шық.
20:2=10 3*3=9 3*2=6
2*9=18
6*2=12 6:2=3 18:2=9
16:4=4
10*2=20 8*2=16 7*2=14
14:2=7
Ә) Есептерді
шығар.
1)
Алма-3
Алмұрт-?, 2 есе
артық
Ш:3*2=6
Ж:6 алмұрт
бар.
2) сары
-12
қызыл-?, 2 есе
кем
Ш:12:2=6
Ж:6 қызыл
қызанақ.
3)Алма-6кг
Алмұрт-12кг, ? есе
артық
Ш:12:6=2
Ж:2 есе алмұрт артық
алды.
Дескриптор:
-
Өрнектердің мәнін
есептейді.
-Есептердің шартын
құрады.
-Есептердің шешуін, жауабын
табады.
Сергіту сәті «Жаяу» әуенімен
жаттығу жасайды.
(Д) 2- тапсырма «Есептеп көр»
әдісі арқылы жүзеге асады.
А)
Қысқаша жазылуы мен шартына
қарап есеп құрап шығар.
Тоқаш-5
Пирог-?, 2 есе
артық
Ш:
5*2=10
Ж: пирог 10
дана
Ә) Есептің сұрағын екі амалмен
шығатындай етіп өзгерт.
Т
оқаш-5
Пирог-?, 2 есе артық ?
дана
Ш:
5*2+5=15
Ж: барлығы 15
дана
Б) Сурет пен сызба бойынша
есеп құрастыр.
1)Ұсақ
бауырсақ-2
Үлкен бауырсақ-?, 3 есе
артық
Ш:
2*3=6
Ж: үлкен бауырсақ 6
тәрелке
2 ) Ұсақ
бауырсақ-2
Үлкен бауырсақ-?, 3 есе артық
? т
Ш:
2*3+2=8
Ж: барлығы 8 тәрелке
бауырсақ
Дескриптор:
- Қысқаша жазылуы мен шартына
қарап есеп құрап шығарады.
-
Есептің сұрағын екі амалмен
шығатындай етіп өзгертеді.
- Сурет пен сызба бойынша есеп
құрастырып шығарады.
Саралау
тәсілі: «Қарқын» әдісі арқылы жүзеге
асады
Қарқыны
жоғары оқушыға:
-Таңдау тәсілі арқылы есепті
шығар.
|
-
Өрнектердің мәнін
есептейді.
-Есептердің шартын
құрады.
-Есептердің шешуін, жауабын
табады.
Сергіту жаттығуын
жасайды.
- Қысқаша жазылуы мен шартына
қарап есеп құрап шығарады.
-
Есептің сұрағын екі амалмен
шығатындай етіп өзгертеді.
- Сурет пен сызба бойынша есеп
құрастырып шығарады.
|
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе.
ҚБ:
1-10 балдық
жүйе.
|
Оқулық, дәптер
қалам
Оқулық
|