"Бастауыш сынып оқушыларына арналған математика пәнінен тапсырмалар"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Бастауыш сынып оқушыларына арналған математика пәнінен тапсырмалар"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Бастауыш сынып оқушыларына арналған математика пәнінен тапсырмалар" ..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

      Математика

Бөлім:

Санды және әріптік өрнектер

Мұғалімнің аты-жөні

Керимбекова Г.Т.

Күні:

03.03.2022жыл

Сынып: 2 Ә

Қатысушылар саны:19

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Есептер шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.5.1.4 - санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: еселік салыстыруға берілген есептерді талдайды және шығара алады.

Көптеген оқушылар: бірнеше есе арттыру/кемітуге берілген есептерді шығару жолын түсіндіре алады.

Кейбір оқушылар: таңдау тәсілі арқылы есепті шығара алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

Оқу материалын жариялау «Сұрақтар ілмегі» әдісі арқылы жүреді:

-Тақтадағы математикалық жазулардың топтарын ата және оқы, олар туралы не айтуға болады?

34+15=49 58-35 3*7 25>9

40:х=8 с+10 34-с с-2=18+5 - Ендеше бүгінгі сабағымызда тапсырмалар орындауды жалғастыратын боламыз.

Ширату жаттығуларын жасайды.



Сұрақтарға жауап береді.

Тақырыпты ашады.


«От шашу» әдісі









Сабақтың ортасы

15 мин























2 мин



13 мин

(Д) 1- тапсырма «Орындап көр» әдісі арқылы жүзеге асады.

А) Мысалдарды бірінші болып орындап, төрге шық.

20:2=10 3*3=9 3*2=6 2*9=18

6*2=12 6:2=3 18:2=9 16:4=4

10*2=20 8*2=16 7*2=14 14:2=7

Ә) Есептерді шығар.

1) Алма-3

Алмұрт-?, 2 есе артық

Ш:3*2=6

Ж:6 алмұрт бар.

2) сары -12

қызыл-?, 2 есе кем

Ш:12:2=6

Ж:6 қызыл қызанақ.

3)Алма-6кг

Алмұрт-12кг, ? есе артық

Ш:12:6=2

Ж:2 есе алмұрт артық алды.

Дескриптор:

- Өрнектердің мәнін есептейді.

-Есептердің шартын құрады.

-Есептердің шешуін, жауабын табады.


Сергіту сәті «Жаяу» әуенімен жаттығу жасайды.


(Д) 2- тапсырма «Есептеп көр» әдісі арқылы жүзеге асады.

А) Қысқаша жазылуы мен шартына қарап есеп құрап шығар.

Тоқаш-5

Пирог-?, 2 есе артық

Ш: 5*2=10

Ж: пирог 10 дана

Ә) Есептің сұрағын екі амалмен шығатындай етіп өзгерт.

ТShape1 оқаш-5

Пирог-?, 2 есе артық ? дана

Ш: 5*2+5=15

Ж: барлығы 15 дана

Б) Сурет пен сызба бойынша есеп құрастыр.

1)Ұсақ бауырсақ-2

Үлкен бауырсақ-?, 3 есе артық

Ш: 2*3=6

Ж: үлкен бауырсақ 6 тәрелке

2Shape2 ) Ұсақ бауырсақ-2

Үлкен бауырсақ-?, 3 есе артық ? т

Ш: 2*3+2=8

Ж: барлығы 8 тәрелке бауырсақ

Дескриптор:

- Қысқаша жазылуы мен шартына қарап есеп құрап шығарады.

- Есептің сұрағын екі амалмен шығатындай етіп өзгертеді.

- Сурет пен сызба бойынша есеп құрастырып шығарады.

Саралау тәсілі: «Қарқын» әдісі арқылы жүзеге асады

Қарқыны жоғары оқушыға:

-Таңдау тәсілі арқылы есепті шығар.

- Өрнектердің мәнін есептейді.

-Есептердің шартын құрады.

-Есептердің шешуін, жауабын табады.




















Сергіту жаттығуын жасайды.


- Қысқаша жазылуы мен шартына қарап есеп құрап шығарады.

- Есептің сұрағын екі амалмен шығатындай етіп өзгертеді.

- Сурет пен сызба бойынша есеп құрастырып шығарады.

ҚБ: 1-10 балдық жүйе.


























ҚБ:

1-10 балдық жүйе.



Оқулық, дәптер қалам


























Оқулық






Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.

Оқу тапсырмасы: 4-тапсырма.

Рефлексия жасайды.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.02.2022
528
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі