Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / "Бастауыш сынып оқушыларына арналған математика пәнінен тапсырмалар"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
"Бастауыш сынып оқушыларына арналған математика пәнінен тапсырмалар"
Материал туралы қысқаша түсінік
"Бастауыш сынып оқушыларына арналған математика пәнінен тапсырмалар" ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді
жоспар
Математика
Бөлім:
Санды және әріптік өрнектер
Мұғалімнің
аты-жөні
Керимбекова
Г.Т.
Күні:
03.03.2022жыл
Сынып:2 Ә
Қатысушылар
саны:19
Қатыспағандар
саны:0
Сабақтың
тақырыбы
Есептер
шығару
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
2.5.1.4 - санды бірнеше есе
арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға
берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру
және салыстыру
Сабақтың
мақсаты
Барлық
оқушылар:еселік салыстыруға берілген
есептерді талдайды және шығараалады.
Көптеген
оқушылар:бірнеше есе арттыру/кемітуге
берілген есептерді шығару жолын
түсіндіреалады.
Кейбір
оқушылар:таңдау тәсілі арқылы есепті
шығараалады.
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі/ уақыт
Педагогтіңәрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
5 мин
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыруширату жаттығулары арқылы
жүреді.
Оқу
материалын жариялау «Сұрақтар ілмегі» әдісі арқылы
жүреді:
-Тақтадағы математикалық
жазулардың топтарын ата және оқы, олар туралы не айтуға
болады?
34+15=49 58-35 3*7
25>9
40:х=8 с+10 34-с
с-2=18+5-Ендеше бүгінгі
сабағымызда тапсырмалар орындауды жалғастыратын
боламыз.
Ширату жаттығуларын
жасайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тақырыпты
ашады.
«От шашу»
әдісі
Сабақтың
ортасы
15
мин
2 мин
13
мин
(Д) 1- тапсырма «Орындап көр»
әдісі арқылы жүзеге асады.
А)Мысалдарды бірінші болып
орындап, төрге шық.
20:2=10 3*3=9 3*2=6
2*9=18
6*2=12 6:2=3 18:2=9
16:4=4
10*2=20 8*2=16 7*2=14
14:2=7
Ә) Есептерді
шығар.
1)
Алма-3
Алмұрт-?, 2 есе
артық
Ш:3*2=6
Ж:6 алмұрт
бар.
2) сары
-12
қызыл-?, 2 есе
кем
Ш:12:2=6
Ж:6 қызыл
қызанақ.
3)Алма-6кг
Алмұрт-12кг, ? есе
артық
Ш:12:6=2
Ж:2 есе алмұрт артық
алды.
Дескриптор:
-Өрнектердің мәнін
есептейді.
-Есептердің шартын
құрады.
-Есептердің шешуін, жауабын
табады.
Сергіту сәті «Жаяу» әуенімен
жаттығу жасайды.
(Д) 2- тапсырма «Есептеп көр»
әдісі арқылы жүзеге асады.
А)Қысқаша жазылуы мен шартына
қарап есеп құрап шығар.
Тоқаш-5
Пирог-?, 2 есе
артық
Ш:
5*2=10
Ж: пирог 10
дана
Ә) Есептің сұрағын екі амалмен
шығатындай етіп өзгерт.
Т
оқаш-5
Пирог-?, 2 есе артық ?
дана
Ш:
5*2+5=15
Ж: барлығы 15
дана
Б) Сурет пен сызба бойынша
есеп құрастыр.
1)Ұсақ
бауырсақ-2
Үлкен бауырсақ-?, 3 есе
артық
Ш:
2*3=6
Ж: үлкен бауырсақ 6
тәрелке
2 ) Ұсақ
бауырсақ-2
Үлкен бауырсақ-?, 3 есе артық
? т
Ш:
2*3+2=8
Ж: барлығы 8 тәрелке
бауырсақ
Дескриптор:
-Қысқаша жазылуы мен шартына
қарап есеп құрап шығарады.
-Есептің сұрағын екі амалмен
шығатындай етіп өзгертеді.
- Сурет пен сызба бойынша есеп
құрастырып шығарады.
Саралау
тәсілі: «Қарқын» әдісі арқылы жүзеге
асады
Қарқыны
жоғары оқушыға:
-Таңдау тәсілі арқылы есепті
шығар.
-Өрнектердің мәнін
есептейді.
-Есептердің шартын
құрады.
-Есептердің шешуін, жауабын
табады.
Сергіту жаттығуын
жасайды.
-Қысқаша жазылуы мен шартына
қарап есеп құрап шығарады.
-Есептің сұрағын екі амалмен
шығатындай етіп өзгертеді.
- Сурет пен сызба бойынша есеп
құрастырып шығарады.
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе.
ҚБ:
1-10 балдық
жүйе.
Оқулық, дәптер
қалам
Оқулық
Сабақтың
соңы
5 мин
Рефлексия: «Жетістік
баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.
Оқу тапсырмасы:
4-тапсырма.
Рефлексия
жасайды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз