Материалдар / "Бастауыш сынып оқушыларына арналған математика пәнінен тапсырмалар"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Бастауыш сынып оқушыларына арналған математика пәнінен тапсырмалар"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Бастауыш сынып оқушыларына арналған математика пәнінен тапсырмалар" ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2022
222
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

      Математика

Бөлім:

Санды және әріптік өрнектер

Мұғалімнің аты-жөні

Керимбекова Г.Т.

Күні:

03.03.2022жыл

Сынып: 2 Ә

Қатысушылар саны:19

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Есептер шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.5.1.4 - санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: еселік салыстыруға берілген есептерді талдайды және шығара алады.

Көптеген оқушылар: бірнеше есе арттыру/кемітуге берілген есептерді шығару жолын түсіндіре алады.

Кейбір оқушылар: таңдау тәсілі арқылы есепті шығара алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

Оқу материалын жариялау «Сұрақтар ілмегі» әдісі арқылы жүреді:

-Тақтадағы математикалық жазулардың топтарын ата және оқы, олар туралы не айтуға болады?

34+15=49 58-35 3*7 25>9

40:х=8 с+10 34-с с-2=18+5 - Ендеше бүгінгі сабағымызда тапсырмалар орындауды жалғастыратын боламыз.

Ширату жаттығуларын жасайды.



Сұрақтарға жауап береді.

Тақырыпты ашады.


«От шашу» әдісі









Сабақтың ортасы

15 мин























2 мин



13 мин

(Д) 1- тапсырма «Орындап көр» әдісі арқылы жүзеге асады.

А) Мысалдарды бірінші болып орындап, төрге шық.

20:2=10 3*3=9 3*2=6 2*9=18

6*2=12 6:2=3 18:2=9 16:4=4

10*2=20 8*2=16 7*2=14 14:2=7

Ә) Есептерді шығар.

1) Алма-3

Алмұрт-?, 2 есе артық

Ш:3*2=6

Ж:6 алмұрт бар.

2) сары -12

қызыл-?, 2 есе кем

Ш:12:2=6

Ж:6 қызыл қызанақ.

3)Алма-6кг

Алмұрт-12кг, ? есе артық

Ш:12:6=2

Ж:2 есе алмұрт артық алды.

Дескриптор:

- Өрнектердің мәнін есептейді.

-Есептердің шартын құрады.

-Есептердің шешуін, жауабын табады.


Сергіту сәті «Жаяу» әуенімен жаттығу жасайды.


(Д) 2- тапсырма «Есептеп көр» әдісі арқылы жүзеге асады.

А) Қысқаша жазылуы мен шартына қарап есеп құрап шығар.

Тоқаш-5

Пирог-?, 2 есе артық

Ш: 5*2=10

Ж: пирог 10 дана

Ә) Есептің сұрағын екі амалмен шығатындай етіп өзгерт.

ТShape1 оқаш-5

Пирог-?, 2 есе артық ? дана

Ш: 5*2+5=15

Ж: барлығы 15 дана

Б) Сурет пен сызба бойынша есеп құрастыр.

1)Ұсақ бауырсақ-2

Үлкен бауырсақ-?, 3 есе артық

Ш: 2*3=6

Ж: үлкен бауырсақ 6 тәрелке

2Shape2 ) Ұсақ бауырсақ-2

Үлкен бауырсақ-?, 3 есе артық ? т

Ш: 2*3+2=8

Ж: барлығы 8 тәрелке бауырсақ

Дескриптор:

- Қысқаша жазылуы мен шартына қарап есеп құрап шығарады.

- Есептің сұрағын екі амалмен шығатындай етіп өзгертеді.

- Сурет пен сызба бойынша есеп құрастырып шығарады.

Саралау тәсілі: «Қарқын» әдісі арқылы жүзеге асады

Қарқыны жоғары оқушыға:

-Таңдау тәсілі арқылы есепті шығар.

- Өрнектердің мәнін есептейді.

-Есептердің шартын құрады.

-Есептердің шешуін, жауабын табады.




















Сергіту жаттығуын жасайды.


- Қысқаша жазылуы мен шартына қарап есеп құрап шығарады.

- Есептің сұрағын екі амалмен шығатындай етіп өзгертеді.

- Сурет пен сызба бойынша есеп құрастырып шығарады.

ҚБ: 1-10 балдық жүйе.


























ҚБ:

1-10 балдық жүйе.



Оқулық, дәптер қалам


























Оқулық






Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.

Оқу тапсырмасы: 4-тапсырма.

Рефлексия жасайды.






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!