Материалдар / Бастауыш сынып оқушыларына арналған тапсырмалар

Бастауыш сынып оқушыларына арналған тапсырмалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Бастауыш сынып оқушыларына арналған тапсырмалар 5 сынып оқушыларына орындауға берілген тапсырмалар жинағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2022
662
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

"Бастауыш сынып оқушыларына арналған логикалық тапсырмалар

 Логикалық   жаттығулар

 

1-жаттығу. Əріптерден сөз жина:

өкз, лоқ, мала, оыйн.

 

2-жаттығу. Жаңа сөз құрау

Қ. .

Қ. . .

Қ . . . .

Қ. . . . .

 

3- жаттығу. Сандарды сөзбен жаз.

18 орындық, 7 оқушы, 2 кітап, 36 дəптер, 50 алма, 10 терезе.

 

4-жаттығу. Көп нүктенің орнына н, ң əріптерін қой, көшіріп жаз.

     Адамны... , ананы... , қошақаны... , алақанны... , ауылды... , сананы... , жаманны... , түнні... , қолымны... , сезімі... , атаны... , баламны... , оқушымсы... , перзентімні... , балапаны... , арманымны.... .

 

5-жаттығу. Жұмбақты оқы, шеш.

Ыдыста бар,

Сарыда бар.

Кітапта жоқ ,

Қарада жоқ .

Тиында бар,

Арыстанда бар.

Тиінде жоқ ,

Пілде жоқ .

 

6-жаттығу. Берілген сөздерді əліпби ретімен жаз.

А) Семей, Астана, Қарағанды, Өскемен.

Ə) Əсем, Сырым, Райгүл, Айбек

Б) Қалам, дəптер, өшіргіш, сызғыш

А) __________________________________________

Ə) __________________________________________

Б__________________________________________

 

7-жаттығу. сөздерді үлгі бойынша жекеше, көпше жікте.

Жекеше түрі

І жақ. Мен оқушымын.

ІІ жақ. Сен

ІІ жақ. Сіз

ІІІ жақ. Ол

Көпше түрі

І жақ . Біз

ІІ жақ. Сендер

ІІ жақ. Сіздер

ІІІ жақ Олар

 

8-жаттығу. Жұмбақтың шешуін тап.

Дыбысы жоқ болсада,

Əліпби де орны бар.

Оқылмайтын жазса да,

Қай белгі ол, табыңдар.

 

9-жаттығу. Өлеңді оқып, əр дыбыстың өз орнын тап.

«А» дегенің – Ана,

«Б» дегенің – бала.

«Б» дегенің – баға,

«Бестен» басқа алма.

 

10-жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті қазақ тіліне тән дыбыстықой, сөздерді аудар.

Б...теу, о...ушы, ...ліпби, жа...сы, аты-ж...ні, үнд..., ...депті, да...ғыл, а...ылды, с...йлем, қа...аз.

 

11-жаттығу. Ұ, ү дыбыстарына мысал келтір.

Үлгі: Ұ дыбысы: Ұядан, ұмытшақ, ұлу, ұшқыш, ұзартқыш, ...

Ү дыбысы: Үйге, үйірсек, үкі, үстел, үнжария, ...

 

12-жаттығу . Көп нүктенің орнына тиісті əріптерді қой.

ор, …иклон, …ертеж, тұ…ы, гəу...ар, …адиша, жи…аз, …оккей, қа….арман, пла…, …емпион, бор…, кон...ерт, ....ифр, ...абар.

13-жаттығу. Берілген сызба бойынша сөйлем құра.

__________ __________ __________.

__________ __________ __________?

__________ __________ __________!

14-жаттығу. Орны ауысқан сөздерден сөйлем құрап жаз.

1.     Айжан, бара жатты, Мəрия, мен, фермаға. 2. Олардың, ұшажөнелді, бір, үйрек, алдынан. 3. Ұшқан, жерге, олар, үйрек, келді. 4. Ұяда, жатыр, жеті, жұмыртқа. 5. Олар, алмады, жұмыртқаны.

 

15-жаттығу . Қайсысы қазақтың ұлттық тағамына жатпайды?

Торт, сүт, қымыз, ет, қазы, ірімшік, құрт, шырын, май, сүзбе, шелпек, шай.

 

16-жаттығу. төмендегі мәтінді көшіріп ұяң дауыссыз дыбыстардың астын сыз.

Балалар ертең зауытқа барады. Онда жұмысшылармен кездесу болады. Екі бала домбыра тартады, бес бала ән айтады. Ғалым мен Жадыра да барады.

 

17-жаттығу. Бос тор көзге тұсындағы сөздерге мағынасы қарама-қарсы сөздер тауып жаз.

тар

жаңа

жақсы

жуан

жарық

 

18-жаттығу. көп нүктенің орнына тиісті қазақ тіліне тән дыбыстықой, сөздерді аудар.

Та...та, к...тап, ш...кірт, ...зім, ...лт, к...ше, п...тер, ...йлер, п...ндер, мені....

 

19–жаттығу. төмендегі мәтінді көшіріп жуан дауысты дыбыстардың астын сыз.

Айнаш сабақты жақсы оқиды. Сынып жұмыстарына да белсенді қатысады. Сыныптағы ұлдар мен қыздар оны жақсы көреді. Айнашты барлығы мақтан тұтады.

 

20-жаттығу. Құрамында сан келтірілген, сөз бен жаз.

К+2+лік, 7+к, тү+1, к+3+ік, жел+90, 6+бақан, 8+аяқ, 9+құмалақ, сі+1, 2+бастұз, 7+ген.

 

 

 

 

Логикалық  есептер

 

1.Жолаушының бір ешкісі, бір капустасы, бір қасқыры бар. Ол өзеннің бір жағынан екінші жағына екі орынды қайық арқылы өтуі керек. жолаушы ешкіні, капуста және қасқырды өзеннен қалай өткізді? Қасқырды ешкімен қалдыра алмайды, ал ешкіні капустамен қалдыра алмайтыны белглі болса?

           Шешімі: Ол үшін үшеуін де қадағалаусыз қалмауы керек. Бірінші қатынағанда жолаушы өзеннің ар жағына ешкіні апарады. Екінші қатынағанда жолаушы қасқырды алады, капуста қалады. Өзеннің ар жағына жеткен соң қасқырды қалдырып, ешкіні қайтадан өзеннің бер жағына әкеледі. Үш қатынағанда ешкіні қалдырып, капустаны өзеннің ар жағына апарады. Капустаны қалдырады да, өзі бер жаққа қайта оралады. Төрт қатынағанда ол ешкіні өзеннің ар жағына шығарады.

 

2. Айдынның Асқардан бойы ұзын, бірақ Жанаттан кіші. Кім ұзын?

                                                                                                 Шешімі: Жанат – ұзын

3.Менің атым Медет Менің тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты кім?                                                                                                    

                                                                                                    Жауабы: Медет

4. Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді?                                                                                                                      

                                                                                                                    Жауабы: үш

5. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан және оған қарама-қарсы үш мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар?                                                                                                                 

                                                                                                           Жауабы: 4 мысық

6. Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Неше стакан  қалды?                                                                                                                                                                                                                                                                                  Жауабы: үш стакан

7. Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат –үшінші орын алмаса, кім қандай орын алды?

                                                                     Жауабы: 1-Марат, 2-Асет, 3-Талғат

8. Көшеде екі әкесі, екі баласы, және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр?                                                                                                                                                                                                Жауабы: үшеу

9. Екі бала шахматты екі сағат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойлады?                                                                                                                                             Жауабы: екі сағат

10. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек?                                                                                                                                   Жауабы: жоғары

11. Қараңғы бөлмеде майшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз?                                                                                                                                Жауабы: шырпы

12. Суға қай кезде қолды кесіп алуға болады?

                                                                       Жауабы: егер оны мұз етіп қатырса

13. Үш литрлік және бес литрлік суды қалай өлшеуге болады?

                                                                                   Жауабы: 3+3=6 6-5=1 3+1=4л

14. Бес гномға үш қызыл және төрт көк капюшонды көрсетеді. Қараңғыда үш қызыл және екі көк капюшонды гномдардың бастарына кигізеді. Қалған капюшондар жасырылады. Жарық жағылады. Гномдардың қайсылары өз бастарындағы капюшонның түсін таба алады?

                                          Шешімі: екі көк түсті капюшон киген гномдар таба алады. Себебі көк капюшон киген гном алдында үш қызыл және бір көк капюшон киген гномдар түрады. Ал қызыл капюшон саны үш, қалғаны көк. Сондықтан өз басындағы да көк.

15. Үш гном бар. Сол үш гномға үш қызыл және үш көк капюшонды көрсетеді. Қараңғыда үшеуіне екі қызыл және бір көк капюшонды кигізіп, қалғандарын жасырады. Гномдардың қайсысы өз басындағы капюшоның түсін таба алады?

                                                                                                    Жауабы: ешқайсысы

16. Он екі литрлік бөшкеде квас бар, соны сегіз литрлік және үш литрлік екіге тең қалай бөлуге болады?                        

                                                                                          Шешімі: 12-3=9 9-3=6 6=6

17.10 литрлік бөшкеде су бар және 7 литрлік, 2 литрлік бос ыдыстар бар. Екі ыдысқа 5 литрден суды қалай тең бөлуге болады?

                                                                                     Шешімі: 10-7=3 7-2=5 2+3=5

18. Тоғыз литрлік және төрт литрлік екі ыдыс берілген. Осы ыдыстардың көмегімен бактан алты литр суды қалай алуға болады? (суды бакқа қайта құюға болады)

                                                                                     Шешімі: 9-4-4=1 9-4=5 5+1=6

19. 8 л, 5 л, 3 л ыдыстар берілсін. 8 л ыдыс суға толы. Енді осы суды екі ыдысқа 4 литрден қалай тең бөлуге болады?

                                                                               Шешімі: 8-5=3 5-3=2 3+3=6 6-2=4

20. Ойлаған санға бірді қостым, қосындыны еіге көбейттім. Көбейтінідіні төртке бөлдім. Бөліндіден үшті азайттым. Бір шықты. Мен қандай сан ойладым?

                                                                                Шешімі: (((x+1)*2)/4)-3=1 x=7 6

21. Мотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда жолдан өзіне қарсы ұш жеңіл машина және бір камазды кездестірді. Ауылға неше машина бара жатыр?

                                                                                           Жауабы: Бір ғана мотоцикл

22. Сыныпта 35 оқушы бар. Қыздар ұлдардан үшке артық. Сыныпта ұлдар қанша , қыздар қанша?

                                                          Шешімі: x+x+3=35 x=16(ұ) х+3=16+3=19(қ)

23. Есептеңіз. 7500*8001+8001*3500

                     Шешімі:    7500*8001+8001*3500=8001*(7500+3500)=8001*10 000

24. 30 марғұлан үш күнде жүз конверт сатып алды. Осы үш күннің бірінде ол кем дегенде отыз төрт конверт алғанын дәләлдеңдер.

                                                                                        Шешімі: 100=33*3+1

25. Мектепте төрт жүз оқушы бар. Олардың ең болмағанда екеуі бір күнде туғанын дәлелдеңіз.

                                               Шешімі: (Дирихле принципі) 1 жылда 365, 366 күн бар. Демек, олардың ең болмағанда екеуі бір күнде туған.

26. Сиқырлы алма ағашында алғашында он бес банан , жиырма апельсин өсіп тұр. Егер ағаштан бір жемісті үзсек, онда дәл сондай жеміс өсіп шығады, ол егер бір уақытта екі бірдей жеміс үзсек- апельсин, ал егер бір уақытта екі әр түрлі жеміс үзсек – бана өсіп шығады. Алма ағашында бір түрдегі жемістер қалу үшін жемістері қандай ретпен үзу керек?                                                            

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ