Манғыстау облысы
Ақтау қаласы
Облыстық арнайы мектеп интернаты
Бекибаева Кундызхан Кожабаевна
Тақырыбы: Бастауыш сынып оқушыларының оқу мотивациясын арттыру әдістері
Кіріспе
Бастауыш сынып – оқушының білім алуға деген қызығушылығы мен мотивациясының қалыптасатын кезеңі. Осы кезеңде баланың оқу процесіне деген көзқарасы қалыптасып, оның оқу мотивациясы деңгейі айқындалады. Оқу мотивациясы – оқушының оқу іс-әрекетіне деген ішкі ынтасы мен қызығушылығы, бұл балаға білімді табысты меңгеруге мүмкіндік береді. Мұғалімнің басты міндеті – оқушылардың оқу мотивациясын арттырып, оларды жаңа білімге деген құштарлықты ояту. Оқу мотивациясын арттыру үшін әртүрлі әдістер мен тәсілдер қолдану қажет.
Негізгі бөлім
Бастауыш сынып оқушыларының оқу мотивациясын арттыруда ең алдымен қызықты әрі ынталандыратын тапсырмаларды қолдану маңызды. Оқушылардың жастық ерекшеліктеріне байланысты әртүрлі ойындар мен жаттығуларды енгізу олардың оқу процесіне қызығушылығын арттырады. Мысалы, білімді ойын түрінде меңгеру оқушының қызығушылығын оятып, оқуға деген ынтасын күшейтеді. Математика, тіл және басқа пәндер бойынша ойындар балалардың шығармашылық ойлауын дамытып, білім алуға деген қызығушылығын арттырады.
Сонымен қатар, оқушыларды оқу барысында өзін-өзі бағалауға және жетістіктеріне назар аударуға ынталандыратын тәсілдерді қолдану қажет. Мұғалім оқушылардың әр жетістігін мадақтап, олардың жетістіктерін жариялап, жақсы нәтижелерге жетуге ынталандырады. Бұл олардың ішкі мотивациясын арттырып, болашақта оқу процесіне деген қызығушылықтарын сақтап қалуға мүмкіндік береді.
Оқушылардың оқу мотивациясын арттыруда қолданылатын тағы бір тиімді әдіс – оқыту процесінде түрлі әдістемелік тәсілдерді пайдалану. Мысалы, дифференциация арқылы оқушылардың деңгейіне сәйкес тапсырмалар беріледі. Әр оқушыға жеке көзқарас танытып, оған қолдау көрсету оқушылардың оқу процесіне деген қызығушылығын арттырады. Бұл тәсіл балалардың өз қабілеттеріне деген сенімділігін арттырып, оқуға деген мотивациясын күшейтеді.
Бастауыш сыныпта оқу мотивациясын арттыру үшін оқушылардың қызығушылығын тудыратын тақырыптарды таңдау да маңызды. Оқушы қызықты әрі өзіне таныс тақырыптар бойынша материалды оқу барысында көп білгісі келеді. Сондықтан мұғалім өз сабағында баланың қызығушылығын оятатын тақырыптарды таңдауға тырысуы тиіс.
Қорытынды
Оқу мотивациясы – оқушының білім алудағы табысына негіз болатын маңызды факторлардың бірі. Бастауыш сынып оқушыларының оқу мотивациясын арттыру үшін түрлі әдістер мен тәсілдер қолданылады. Оқушылардың қызығушылығын оятатын ойындар, тапсырмалар мен тақырыптар, өз жетістіктерін бағалауға және өзін-өзі дамытуға ынталандыру оқу мотивациясын арттыруда маңызды рөл атқарады. Мұғалімнің дұрыс таңдалған әдіс-тәсілдері балалардың оқу процесіне деген қызығушылығын арттырып, олардың білім алуға деген ынтасын күшейтеді.
Пайдаланған әдебиет:
1. Әбілқасымова, М. Б. (2020). Бастауыш сынып оқушыларының оқу мотивациясын арттыру жолдары. Алматы: Білім.
2. Тұрғынбаева, Қ. Қ. (2019). Оқушылардың оқу мотивациясын арттыру әдістері. Астана: ҚазАқпарат.
3. Баймұханова, С. Ж. (2018). Мотивация және оқыту әдістемесі. Шымкент: Шымкент университеті.
4. Сауытбекова, Б. Ж. (2020). Бастауыш сыныпта оқушылардың ынтасын арттыру жолдары. Алматы: Атамұра.
5. Құдайбергенова, М. Б. (2017). Оқушылардың мотивациясын арттыруда қолданылатын заманауи әдіс-тәсілдер. Тараз: Тараз университеті.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бастауыш сынып оқушыларының оқу мотивациясын арттыру әдістері
Бастауыш сынып оқушыларының оқу мотивациясын арттыру әдістері
Манғыстау облысы
Ақтау қаласы
Облыстық арнайы мектеп интернаты
Бекибаева Кундызхан Кожабаевна
Тақырыбы: Бастауыш сынып оқушыларының оқу мотивациясын арттыру әдістері
Кіріспе
Бастауыш сынып – оқушының білім алуға деген қызығушылығы мен мотивациясының қалыптасатын кезеңі. Осы кезеңде баланың оқу процесіне деген көзқарасы қалыптасып, оның оқу мотивациясы деңгейі айқындалады. Оқу мотивациясы – оқушының оқу іс-әрекетіне деген ішкі ынтасы мен қызығушылығы, бұл балаға білімді табысты меңгеруге мүмкіндік береді. Мұғалімнің басты міндеті – оқушылардың оқу мотивациясын арттырып, оларды жаңа білімге деген құштарлықты ояту. Оқу мотивациясын арттыру үшін әртүрлі әдістер мен тәсілдер қолдану қажет.
Негізгі бөлім
Бастауыш сынып оқушыларының оқу мотивациясын арттыруда ең алдымен қызықты әрі ынталандыратын тапсырмаларды қолдану маңызды. Оқушылардың жастық ерекшеліктеріне байланысты әртүрлі ойындар мен жаттығуларды енгізу олардың оқу процесіне қызығушылығын арттырады. Мысалы, білімді ойын түрінде меңгеру оқушының қызығушылығын оятып, оқуға деген ынтасын күшейтеді. Математика, тіл және басқа пәндер бойынша ойындар балалардың шығармашылық ойлауын дамытып, білім алуға деген қызығушылығын арттырады.
Сонымен қатар, оқушыларды оқу барысында өзін-өзі бағалауға және жетістіктеріне назар аударуға ынталандыратын тәсілдерді қолдану қажет. Мұғалім оқушылардың әр жетістігін мадақтап, олардың жетістіктерін жариялап, жақсы нәтижелерге жетуге ынталандырады. Бұл олардың ішкі мотивациясын арттырып, болашақта оқу процесіне деген қызығушылықтарын сақтап қалуға мүмкіндік береді.
Оқушылардың оқу мотивациясын арттыруда қолданылатын тағы бір тиімді әдіс – оқыту процесінде түрлі әдістемелік тәсілдерді пайдалану. Мысалы, дифференциация арқылы оқушылардың деңгейіне сәйкес тапсырмалар беріледі. Әр оқушыға жеке көзқарас танытып, оған қолдау көрсету оқушылардың оқу процесіне деген қызығушылығын арттырады. Бұл тәсіл балалардың өз қабілеттеріне деген сенімділігін арттырып, оқуға деген мотивациясын күшейтеді.
Бастауыш сыныпта оқу мотивациясын арттыру үшін оқушылардың қызығушылығын тудыратын тақырыптарды таңдау да маңызды. Оқушы қызықты әрі өзіне таныс тақырыптар бойынша материалды оқу барысында көп білгісі келеді. Сондықтан мұғалім өз сабағында баланың қызығушылығын оятатын тақырыптарды таңдауға тырысуы тиіс.
Қорытынды
Оқу мотивациясы – оқушының білім алудағы табысына негіз болатын маңызды факторлардың бірі. Бастауыш сынып оқушыларының оқу мотивациясын арттыру үшін түрлі әдістер мен тәсілдер қолданылады. Оқушылардың қызығушылығын оятатын ойындар, тапсырмалар мен тақырыптар, өз жетістіктерін бағалауға және өзін-өзі дамытуға ынталандыру оқу мотивациясын арттыруда маңызды рөл атқарады. Мұғалімнің дұрыс таңдалған әдіс-тәсілдері балалардың оқу процесіне деген қызығушылығын арттырып, олардың білім алуға деген ынтасын күшейтеді.
Пайдаланған әдебиет:
1. Әбілқасымова, М. Б. (2020). Бастауыш сынып оқушыларының оқу мотивациясын арттыру жолдары. Алматы: Білім.
2. Тұрғынбаева, Қ. Қ. (2019). Оқушылардың оқу мотивациясын арттыру әдістері. Астана: ҚазАқпарат.
3. Баймұханова, С. Ж. (2018). Мотивация және оқыту әдістемесі. Шымкент: Шымкент университеті.
4. Сауытбекова, Б. Ж. (2020). Бастауыш сыныпта оқушылардың ынтасын арттыру жолдары. Алматы: Атамұра.
5. Құдайбергенова, М. Б. (2017). Оқушылардың мотивациясын арттыруда қолданылатын заманауи әдіс-тәсілдер. Тараз: Тараз университеті.
шағым қалдыра аласыз













