«Бастауыш сынып оқушыларының шапшаң оқуға қызығушылығын арттырудың тиімді әдіс-тәсілдері»

Тақырып бойынша 26 материал табылды

«Бастауыш сынып оқушыларының шапшаң оқуға қызығушылығын арттырудың тиімді әдіс-тәсілдері»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Бастауыш сынып оқушыларының шапшаң оқуға қызығушылығын арттырудың тиімді әдіс-тәсілдері»
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Қазақ әдебиеті» пәні 5-сынып

Барлығы: жылына 68 сағат, аптасына 2 cағат.

Ауыспалы тақырыптар

Сабақтардың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту




1-тоқсан (17 сағ.)






1. Таза, мінсіз асыл сөз

1. Кіріспе. Халық ауыз әдебиеті

5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

1

1.09 – 4.09





2. Ертегілер. Ертегінің түрлері

5.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

1

6.09 -11.09





3. «Керқұла атты Кендебай» ертегісі

5.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

1






4. «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің қиял-ғажайып ертегілеріне тән ерекшеліктері

5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

1

13.09-18.09





5. Ертегідегі Кендебайдың ерліктері

5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.

1






6. «Керқұла атты Кендебай» ертегісінің кейіпкерлерінің сипаты.

5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

5.3.2.1.Кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстырып бағалау

1

20.09 -25.09





7.«Керқұла атты Кендебай» ертегісіндегі автор бейнесі.


5.2.2.1 эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

1






8. «Керқұла атты Кендебай» ертегісін оқығаннан кейін туған ой. (БЖБ №1)

5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

1

27.09 – 02.10






9.Батырлар жыры

5.1.1.1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

1






10. «Қобыланды батыр» жыры. Алғашқы сын.


5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

1

04.10 – 09.10





11. «Қобыланды батыр» жырының кейіперлері


5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.

5.3.2.1.Кейіпкерлерін шынайы өмірмен салыстырып бағалау

1






12. «Қобыланды батыр» жырының көркемдік ерекшелігі.


5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

1

11.10-16.10





13. «Қобыланды батыр» жырының тәрбиелік мәні

5.3.1.1- шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау;

1






14. Елін жаудан азат еткен ерлер. (БЖБ №2)

5.3.3.1 шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан

талдап, әдеби эссе жазу.

1

18.10-23. 10





15. Аңыз әңгімелер


5.1.2.1 Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

5.2.2.1 эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

1






16. Тоқсандық жиынтық бағалау №1



1


25.10-30. 10





17. «Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы

5.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті

арқылы образын ашу;

1






2-тоқсан (15 сағ.)






2.Тәрбиенің қайнар бұлағы

1.Дулат Бабатайұлының өмірі мен «Өсиетнама» кітабы

5.2.2.1 эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

1

8.11 – 13.11





2. Дулат Бабатайұлының «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Жетімдік

5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау

5.2.2.1 эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;



1






3. «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Көркем сөз

5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.


1

15.11-20.11





4.Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Авторға хат

БЖБ №1

5.2.4.1. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;

5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.


1






5.Ы.Алтынсарин «Атымтай жомарт» әңгімесі.

5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

5.1.2.1 Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.


1

22.11-27.11





6. Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт». Жомарттық – қайырымдылық тамшысы

5.1.3.1-көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.1.4.1.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.


1






7. .«Атымтай Жомарт» әңгімесіндегі қолданылған көркемдегіш тәсілдер.

5.2.3.1.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

5.2.4.1.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.


1

29.11-04.12





8. Жомарттық пен сараңдық

5.3.3.1. Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылық тұрғысынан талдау;

5.3.3.1 шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан

талдап, әдеби эссе жазу.

1






9 Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі. Сейітқұл – ел қамқоршысы

5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау

5.1.2.1 Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау

1

06.12 – 11.12





10. .«Қыпшақ Сейітқұл» – кәсіпкерлік әліппесі

5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

1






11 Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» . Сейітқұл – заманынан озып туған адам

5.3.3.1 шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан

талдап, әдеби эссе жазу;


1

13.12 – 18.12





12. Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Өмірді өзгерткен кеңес(БЖБ №2)

5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.2.3.1.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

1






13. Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Адал еңбекпен дүние табудың үлгісі.

5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

1

20.12- 25.12






14.Тоқсандық жиынтық бағалау №2


1






15. Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады» . Кәсібінен нәсіп тапқан

5.2.3.1 -шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

1

27. 12-29.12











































































3-тоқсан (20 сағ.)







































































Мерзімі








































































Ескерту




3. Адамгершілік - асыл қасиет

1.Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы

5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

5.2.4.1. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

1

14.01.25





2.Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті

5.2.4.1. Шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат жазу, тақырыпқа байланысты өлең құрастыру.

5.3.2.1. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.


1

15.01.25





3.Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Ахмет атаға хат

5.2.4.1. Шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат жазу, тақырыпқа байланысты өлең құрастыру.

5.3.2.1. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.


1

21.01.25





4.Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңінің тақырыбы мен идеясы

5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.


1

22.01.25





5.Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңін шынайы өмірмен салыстыру (БЖБ №1)

5.1.4.1.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

5.3.2.1 кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;


1

28.01.25





6. Мен - адамдық диқаншысымын

5.2.2.1.Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

5.3.3.1.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу


1

29.01.25





7. Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» Менің атым...

5.1.2.1.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

1

4.02.25





8. Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Лагерге жолдама

5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

1

5.02.25





9. Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Бақаның әлегі

5.2.3.1.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау

5.2.4.1.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

1

11.02.25





10.Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі. Дайындықсыз келген бір күн

5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.


12.02.25





11. Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Түбінде адам болатын бала

5.3.3.1.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.


1

18.02.25





12. Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесіндегі кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру

5.2.4.1. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;

5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.


1

19.02.25





13. Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесіндегі автор бейнесі.

5.3.4.1. Оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу

1



25.02.25





14.Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы

5.1.2.1.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

1



26.02.25










15. Марат Қабанбай «Бауыр» әңгімесі. Шынайы өмір

5.2.1.1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

1

4.03.25





16.Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Оқырман пікірі

5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.2.1.1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

1

5.03.25





17. Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Мәтіндегі көркемдеу құралдары


5.2.3.1.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау

5.2.4.1.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу


1

11.03.25





18. Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Манап пен Қали образдары

(БЖБ №2)

5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

1

12.03.25





19. Тоқсандық жиынтық бағалау


1

18.03.25





20. Әңгімедегі ағайындылар тағдыры

5.3.3.1.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

1

19.03.25






4-тоқсан (16 сағ.)







4. Отбасы құндылықтары

1.Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала». Танысу

5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

1

01.04.25





2.Тынымбай Нұрмағанбетов

«Анасын сағынған бала».Уәде

5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

1

2.04.25





3.Тынымбай Нұрмағанбетов

« Анасын сағынған бала».Бақытты сәт

5.1.3.1-көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.1.4.1.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.

5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

1

8.04.25





4.Тынымбай Нұрмағанбетов

« Анасын сағынған бала». Сағыныш

5.2.2.1.Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

5.2.1.1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу

5.3.3.1.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

1

9.04.25





5.Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала». Алданған арман

5.2.4.1. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;

5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

1

15.04.25





6. Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?". Келіңдер, ертегі айтып берейін

5.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

1

16.04.25





7. Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Әжеге барайық

5.1.2.1.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

1

22.04.25





8. Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Қонақта.

(БЖБ №1)

5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.3.2.1.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.

1

23.04.25





9. Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Ажардың әжесі

5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.


1

29.04.25





10. Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?». Шіркін, менің әжем!


5.3.3.1.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

1

30.04.25





11. Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі

5.1.1.1. - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

1

6.05.25





12. Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы (БЖБ №2)

5.1.2.1.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

1

13.05.25






13. Тоқсандық қорытынды бағалау №4


1


14.05.25





14. Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі. Жойқын соққы.

5.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашу

5.3.3.1.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

1

20.05.25





15. Джек Лондон «Мексика ұлы» әңгімесі көркемдік ерекшелігі.

5.2.3.1.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау

5.2.4.1.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

1

21.05.25






16. «Мексика ұлы» әңгімесінің негізгі идеясы. Қорытынды қайталау.

5.3.1.1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау.

1

21.05.25












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.11.2025
48
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі