Ғылыми жоба күнделігі
Ғылыми жоба тақырыбы:Қазақ халық ертегілерінің тәрбиелік мәні
I. Жоба туралы жалпы ақпарат
|
Тақырып |
Қазақ халық ертегілерінің тәрбиелік мәні |
|
Оқушының аты-жөні |
Амантай Еркеназ Курбантайқызы
|
|
Сыныбы |
2"Ә" сынып оқушысы |
|
Жетекшісі |
Сатымбекова Мадина Маамадияровна |
II. Жобаны орындау кезеңдері және жұмыс жоспары
|
Кезек |
Мерзімі |
Атқарылатын іс-шара |
Нәтижесі (Орындалды/Ескерту) |
|
1-кезең: Дайындық |
|
Тақырыпты таңдау, бекіту және мақсатын, міндеттерін анықтау. Әдебиеттер тізімін жасау. |
[Орындалды. Ғылыми жобаның құрылымы жасалды.] |
|
2-кезең: Теориялық зерттеу |
|
Ғылыми әдебиеттерді (кітаптар, мақалалар, ертегілер жинағы) оқу және талдау. Ертегілердің түрлерін (қиял-ғажайып, тұрмыс-салт) және олардың негізгі тәрбиелік құндылықтарын топтастыру. |
[Ертегілердің тәрбиелік функциялары бойынша теориялық мәліметтер жинақталды.] |
|
3-кезең: Практикалық зерттеу (Талдау) |
|
"Ер Төстік" және "Алтын сақа" сияқты нақты ертегілердің мазмұнына құндылықтық талдау жасау. Ертегілерден негізгі моральдық қағидаларды (батырлық, адалдық, еңбекқорлық) табу. |
[Таңдалған ертегілерден цитаталар мен тәрбиелік тұстары іріктеліп алынды.] |
|
4-кезең: Қорытындылау |
|
Жинақталған материалдарды жүйелеу. Қорытынды бөлімді, ұсыныстарды жазу. Түсіндірме жазбаны рәсімдеу. |
[Жұмыстың негізгі бөлімдері жазылып, жобаның толық мәтіні дайын болды.] |
![]()
III. ? Жұмыс Барысындағы Бақылаулар мен Ескертулер
|
Күні |
Жұмыс Мазмұны |
Туындаған Қиындықтар / Шешімдер |
Жетекшінің Кеңесі |
|
|
Ертегілерді тәрбиелік тақырыптар бойынша жіктеу. |
Ертегілердің бірнеше тәрбиелік мәні болуы (мысалы, "Алдар көсе" әрі әділдік, әрі тапқырлыққа тәрбиелейді). |
Жетекші: "Басты бағытты таңдап, қалғандарын қосымша мән ретінде көрсету." |
|
|
Теориялық бөлімдегі терминдерді (мораль, этика, фольклор) анықтау. |
Кейбір терминдердің бастауыш сынып оқушысына қиындық тудыруы. |
Жетекші: "Терминдерді қарапайым тілмен түсіндіретін сөздік жасау." |
|
|
"Қорқыт ата" сияқты аңыздарды қолдану. |
Аңыздардың ертегілерден айырмашылығын түсіндіру қажеттілігі. |
Жетекші: "Тек ертегі жанрына ғана назар аудару, ал аңыздарды қосымша дерек ретінде алу." |
|
|
[Оқушының өз ескертуі] |
[Оқушының өз қиындығы] |
[Жетекшінің кеңесі] |
IV. Қорытынды және Өзіндік Бағалау
Мен бұл жобаны орындау барысында қазақ ертегілерінің терең философиясы мен тәрбиелік күші туралы көп білдім. Әсіресе, ертегілер арқылы адалдық, батырлық және үлкенді сыйлау сияқты құндылықтардың ұрпақ санасына қалай сіңірілетінін түсіндім.
Жұмыстың Нәтижесі: Қазақ ертегілері – ұлттық тәрбиенің негізгі көзі деген қорытындыға келдім.
Өзімдік Баға: Жобаны орындауда жауапкершілік танытып, барлық кезеңдерді уақытында аяқтадым.
Келесі Жобаға Ұсыныс: Келесі жолы зерттеу жұмысына сауалнама әдісін (сыныптастар арасында) қосу арқылы жұмыстың практикалық маңыздылығын арттыруға болады.
Оқушының Қолы: ___________________
Жетекшінің Қолы: ___________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бастауыш сынып.Ғылыми жұмыс "Қазақ халық ертегілерінің тәрбиелік мәні.
Бастауыш сынып.Ғылыми жұмыс "Қазақ халық ертегілерінің тәрбиелік мәні.
Ғылыми жоба күнделігі
Ғылыми жоба тақырыбы:Қазақ халық ертегілерінің тәрбиелік мәні
I. Жоба туралы жалпы ақпарат
|
Тақырып |
Қазақ халық ертегілерінің тәрбиелік мәні |
|
Оқушының аты-жөні |
Амантай Еркеназ Курбантайқызы
|
|
Сыныбы |
2"Ә" сынып оқушысы |
|
Жетекшісі |
Сатымбекова Мадина Маамадияровна |
II. Жобаны орындау кезеңдері және жұмыс жоспары
|
Кезек |
Мерзімі |
Атқарылатын іс-шара |
Нәтижесі (Орындалды/Ескерту) |
|
1-кезең: Дайындық |
|
Тақырыпты таңдау, бекіту және мақсатын, міндеттерін анықтау. Әдебиеттер тізімін жасау. |
[Орындалды. Ғылыми жобаның құрылымы жасалды.] |
|
2-кезең: Теориялық зерттеу |
|
Ғылыми әдебиеттерді (кітаптар, мақалалар, ертегілер жинағы) оқу және талдау. Ертегілердің түрлерін (қиял-ғажайып, тұрмыс-салт) және олардың негізгі тәрбиелік құндылықтарын топтастыру. |
[Ертегілердің тәрбиелік функциялары бойынша теориялық мәліметтер жинақталды.] |
|
3-кезең: Практикалық зерттеу (Талдау) |
|
"Ер Төстік" және "Алтын сақа" сияқты нақты ертегілердің мазмұнына құндылықтық талдау жасау. Ертегілерден негізгі моральдық қағидаларды (батырлық, адалдық, еңбекқорлық) табу. |
[Таңдалған ертегілерден цитаталар мен тәрбиелік тұстары іріктеліп алынды.] |
|
4-кезең: Қорытындылау |
|
Жинақталған материалдарды жүйелеу. Қорытынды бөлімді, ұсыныстарды жазу. Түсіндірме жазбаны рәсімдеу. |
[Жұмыстың негізгі бөлімдері жазылып, жобаның толық мәтіні дайын болды.] |
![]()
III. ? Жұмыс Барысындағы Бақылаулар мен Ескертулер
|
Күні |
Жұмыс Мазмұны |
Туындаған Қиындықтар / Шешімдер |
Жетекшінің Кеңесі |
|
|
Ертегілерді тәрбиелік тақырыптар бойынша жіктеу. |
Ертегілердің бірнеше тәрбиелік мәні болуы (мысалы, "Алдар көсе" әрі әділдік, әрі тапқырлыққа тәрбиелейді). |
Жетекші: "Басты бағытты таңдап, қалғандарын қосымша мән ретінде көрсету." |
|
|
Теориялық бөлімдегі терминдерді (мораль, этика, фольклор) анықтау. |
Кейбір терминдердің бастауыш сынып оқушысына қиындық тудыруы. |
Жетекші: "Терминдерді қарапайым тілмен түсіндіретін сөздік жасау." |
|
|
"Қорқыт ата" сияқты аңыздарды қолдану. |
Аңыздардың ертегілерден айырмашылығын түсіндіру қажеттілігі. |
Жетекші: "Тек ертегі жанрына ғана назар аудару, ал аңыздарды қосымша дерек ретінде алу." |
|
|
[Оқушының өз ескертуі] |
[Оқушының өз қиындығы] |
[Жетекшінің кеңесі] |
IV. Қорытынды және Өзіндік Бағалау
Мен бұл жобаны орындау барысында қазақ ертегілерінің терең философиясы мен тәрбиелік күші туралы көп білдім. Әсіресе, ертегілер арқылы адалдық, батырлық және үлкенді сыйлау сияқты құндылықтардың ұрпақ санасына қалай сіңірілетінін түсіндім.
Жұмыстың Нәтижесі: Қазақ ертегілері – ұлттық тәрбиенің негізгі көзі деген қорытындыға келдім.
Өзімдік Баға: Жобаны орындауда жауапкершілік танытып, барлық кезеңдерді уақытында аяқтадым.
Келесі Жобаға Ұсыныс: Келесі жолы зерттеу жұмысына сауалнама әдісін (сыныптастар арасында) қосу арқылы жұмыстың практикалық маңыздылығын арттыруға болады.
Оқушының Қолы: ___________________
Жетекшінің Қолы: ___________________
шағым қалдыра аласыз













