Ширату
«Дейін – кейін»
стратегиясы
Мұғалімдердің тақырып бойынша
білім деңгейін «Бағалау дегеніміз
не?
Ал баға дегенді қалай
түсінеміз? деген сұрақтарға жауап
жаздыру.
Мұғалімдер үлестірілген
ақ қағаздың «дейін»,
«кейін» бағанасына бағалау туралы не
білетінін жазады.
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмаларымен жұмыс
1.
Өзін-өзі бағалау «От
шашау»
Жеке
жұмыс
1-тапсырма
Әр мұғалім берілген тапсырмаға
байланысты критерий мен дескриптор
құрастырады.
Жұппен
жұмыс
2-тапсырма
Берілген тапсырманы жұптаса
отырып,
Бір дескриптор
құрастырады.
Өзара бағалау «Сиқырлы
сызғыш»
3-тапсырма
Үштікте жұмыс
жасайды
Жапондық
бағалау
4-тапсырма
Бірінші және екінші
ресурстарды
біріктіреміз.
-Топта ресурстарға
байланысты пәнін, тақырыбын, сыныбын анықтаңыз. Берілген
тапсырмаладың ретін анықтап, оқу мақсатымен
байланыстырыңыз.
Тағы да тапсырмалард
күрделендіруге
болады.
Қалай
орналастырдыңыз?
Қалай күрделендіруге
болады?
Неліктен
?
Оқу мақсатының кай тұсына
қатысы бар?
Қ/б «Ашық
микрофон»
|