Материалдар / Бастауыш сыныпта бағалаудың тиімді түрлері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бастауыш сыныпта бағалаудың тиімді түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерге қазіргі бағалау жүйесімен, яғни бағалау түрлері туралы ақпарат беру, оқу, оқытудың сапасын жақсарту мақсатында формативтік бағалау жүргізудің маңыздылығын ұғындыру. Критериалды бағалауға бағыт беру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қазан 2021
1268
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Аудандық семинар

Кк

23.10.2021 жыл.


Бастауыш сынып мұғалімі: Мухамедрахимова Г.Ж.

Тақырыбы:

«Бағалау және бағалау түрлері»




Жaлпы мaқcaт:

Әріптестерге  қазіргі бағалау жүйесімен, яғни бағалау түрлері туралы ақпарат беру, оқу, оқытудың сапасын жақсарту мақсатында формативтік бағалау жүргізудің маңыздылығын ұғындыру. Критериалды бағалауға бағыт беру;

Күтілетін нәтиже

Мұғалімдер бағалау туралы ақпарат алады,күнделікті өздері бағалап жатқан түрлерімен салыстырады, келешекте сабақта қолдануға бейімделеді,сапалы нәтижеге әкелетін критерийлер құру арқылы бағалауды біледі.


Түйінді идеялaр:

Бағалаудың түрлері туралы кеңінен мәлімет бере отырып,мұғалімдерді оқушылардың білімін нақты, тиімді дұрыс бағалауға жетелеу және бағалаудың түрлері, әдіс тәсілдерін тәжірибеде қолдануға бағыттау.


Дереккөздер:

Маркер, ақ парақтар, АКТ: бейнежазба, әр стикерлер,  суреттер, бояулар.


Тапсырмалар:

Топпен жұмыс, постер қорғау. Мұғалімге арналған нұсқаулық.


Барысы

Коучтың іс-әрекеті


Қатысушылардың іс-әрекеті


Ұйымдастыру

Психологиялық ахуал тудыру

-Қайырлы күн, әріптестер! Мен  сіздердің бүгінгі «Бағалау  және  оның  түрлері»  атты  коучинг сессияға қатысқандарыңызға қуаныштымын.


Амандасады.

Бір-біріне тілек білдіреді.

Негізгі бөлім

Ширату

«Дейін – кейін» стратегиясы

 Мұғалімдердің тақырып бойынша білім деңгейін «Бағалау дегеніміз не?

Ал баға дегенді қалай түсінеміз?  деген сұрақтарға жауап жаздыру.

Мұғалімдер  үлестірілген ақ қағаздың «дейін», «кейін» бағанасына бағалау туралы не білетінін жазады.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларымен жұмыс

1.      Өзін-өзі бағалау «От шашау»

Жеке жұмыс

1-тапсырма

Әр мұғалім берілген тапсырмаға байланысты критерий мен дескриптор құрастырады.

Жұппен жұмыс

2-тапсырма

Берілген тапсырманы жұптаса отырып,

Бір дескриптор құрастырады.

Өзара бағалау «Сиқырлы сызғыш»

3-тапсырма

Үштікте жұмыс жасайды

Жапондық бағалау

4-тапсырма

Бірінші және екінші ресурстарды біріктіреміз.

-Топта ресурстарға байланысты пәнін, тақырыбын, сыныбын анықтаңыз. Берілген тапсырмаладың ретін анықтап, оқу мақсатымен байланыстырыңыз.

Тағы да тапсырмалард күрделендіруге болады.

Қалай орналастырдыңыз?

Қалай күрделендіруге болады?

Неліктен ?

Оқу мақсатының кай тұсына қатысы бар?

Қ/б «Ашық микрофон»

















Сөздерді оқып және сәйкес суреттермен байланыстырып сызады.











Адасқан әріптерден сөздер құрастырып. Өздеріне ұнаған екі сөзбен сөйлем құрастырады.

Қорытынды

  «Бағалау» термині «жақын отыру» деген мағынаны білдіреді.Себебі бір адам басқа адамның не айтып,не істегенін немесе өзін-өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін бақылауы болып табылады.

Формативтік бағалаудың мақсаты: оқушының білімін жақсарту. Оқушының өзіне деген сенімділігі пайда болады, менің де қолымнан келеді деген ой қалыптасады. Өзінің білімінің қай деңгейде екенін біле отырып, «жақсы оқуға» ынтасы ауады. Ал,мұғалім қай бағытта жұмыс жасау керектігін білетін болады.





 

 



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!