Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    «Бастауыш сыныпта жаңа әдіс тәсілдерді пайдалану арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру»


    Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау


    №

    Тақырыптар

    Сағат саны

    Мерзімі

    1

    Математика әлемінде

    1


    2

    Ми жаттығуы – математика.

    Сандар әлемінде.

    1


    3

    Үлкен сандар қайдан шықты? Сандардың бөлінгіштігі

    1


    4

    Математикадағы негізгі төрт амалы

    1


    5

    Нөл санының ашылуы

    1


    6

    Ұзындықты өлшеу есептері. Сызғыш қалай пайда болды?

    1


    7

    Уақыт өлшеуге қатысты есептер

    1


    8

    Логикалық есептер шығару

    1


    9-10

    Салмақ өлшеуге байланысты есептер

    2


    11

    Бөлшектерге байланысты есептер шығару

    1


    12

    Әзіл есептер, жұмбақ есептер

    1


    13

    Шырпымен есеп

    1


    14

    Жылдам есептеуге берілген есептер

    1


    15

    Көбейту және бөлінгіштік белгілері

    1


    16

    Қатынастарға байланысты есептер

    1


    17

    Логикалық есептер шығару

    1


    18

    Ребустар мен логикалық ойындар

    1


    19-20

    Сандар тізбегі

    2


    21-22

    Жиындарға берілген есептер

    2


    23-24

    Олимпиада есептері

    2


    25-26

    Қозғалысқа берілген есептер

    2


    27

    Математикалық фокустар

    1


    28-29

    Тарихи есептер

    2


    30

    Математикалық ертегілер

    1


    31

    Сиқырлы шаршылар

    1


    32-33

    Тапқырлыққа арналған есептер

    2


    34

    Қорытынды сабақ

    1



    Барлығы -

    34 сағ


    Қысқа мерзімді сабақ жоспарлары

    Сабақ №1

    Педагогтің аты – жөні


    Күні


    Сынып:


    Сабақтың тақырыбы


    Математика әлемінде

    Сабақтың мақсаты

    Математика ғылымының шығу тарихымен таныстыру.

    Күтілетін нәтижелер:

    Математика ғылымының шығу тарихымен танысады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтың әрекеті


    Оқушының әрекеті


    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу

    Ынтымақтастық ахуалын туындату.



    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

    Зейіндерін сабаққа аударады, жауап береді.


    Мадақтау, толықтыру


    Оқулық, видео, слайдтар

    Сабақтың ортасы

    Бүгінгі тақырып аясында «Математика тарихы» бейнебаянын көрсетемін.

    Математика ғылымының шығу тарихы туралы

    Математика ғылымдардың ішінде ең ерте шыққан, оның тарихи ғасырлар түкпірінде  жазу мен сызу жоқ кезінде басталған. Адамзат тағылының  даму дәуірінің  табалдырығын аттап басқан заманда «артық», «кем», «үлкен», «кішкене» ұғымдары туған. Заттарды санаудан 1,2,3,4,5....т.с.с натурал сандарды жазуға, нәрселердің мөлшерін өзара салыстыруға, жыл мезгілдерін ажыратуға мәжбүр еткен.

    Ең алғашқы сандар, яғни цифрлар б.з.д 2 мыңжылдықта пайда болған. Тарих жағынан келсек, сандардың ежелгі Вавилонда қолданғаны айқындалады. Осылай математика саласы одан әрі қарай дами түсті. Қаншама ғалымдар өз шығармаларын есеп арқылы өшпес мұра қылып қалдырған.

    Араб математикасы

    Орта ғасырдағы Орта Шығыс, Солтүстік Африка және Испания сынды мұсылман мемлекеттеріндегі араб жазуы арқылы жазылған математикалық шығармаларды айтады. Араб математикасының дамуына арабтар ғана емес, парсылар, сүриянилер, т.б. үлес қосты. Бұл шығармалар қолжазба түрінде осы күнге жеткен, олар әлемнің әр түкпіріндегі кітапханаларда сақтаулы тұр.

    8 ғ. бастап 9 ғ-дың ортасына дейін әл-Мансұр халиф Бағдатта ішінде телескоп пен кітапханасы бар «Даналық үйін» (арабша: بيت الحكمة Bait al-Hikma) ашып, оған сол кездегі Сүрия, Үндістан т. б мемлекеттерден ғалымдарды жинайды, бұл кезең негізінен басқа тілдегі математикалық шығармаларды аударып, оны үйрету кезеңі деп айтуға болады. Ең алдымен Евклид «Геометрияның бастамалары», одан кейін үнді математигі Брахмагупта еңбегі араб тіліне аударылады. Содан бастап Архимед, Аполлониус, Диофант, Птолемей сынды ертедегі гректің ұлы математиктерінің шығармалары іркес-тіркес араб тіліне аударылды. Бұл дәуірдегі атақты математик әл-Хорезми болды. Ол тек аудармамен айналысып қана қоймай, сонымен бірге «Хорезми арифметикасы» (көптеген кітаптарда «Liber Algoritmi» деп аталынып жүр), «Әл-жәбр уә-л-Мұқабала» т.б атты атақты кітаптары бар. Қазіргі кездегі математиканың маңызды бір саласы болып табылатын алгебраны осы әл-Хорезми енгізген.

    Сандар тарихы
    Адамзат тарихында ең ерте қалыптасқан ғылымдардың бірі – математика. Математиканың алғашқы бесіктерінің бірі Мысыр елі болды. Адамзат даналығының ойлап тапқан жаңалығы ол – жазу. Қазіргі әлем халықтары жазуды жоғарыдан төмен, солдан оңға қарай жазып жүр. Неге? Өйткені олар бұл әдісті соқаның қозғалысынан алған екен. Осы жазулардың негізінде пайда болған таңбалардың бірі цифр. Цифр дегеніміз – сөздерді қағаз бетіне қондыру үшін қолданылатын әріптер қандай қажет болса, сандарды жазу үшін керекті таңбалар. Цифр деген сөздің төркіні арабтың «Әс - сифр» деген сөзінен алынған, ал оның мағынасы үнді халқының бос орын – «Сунья» деген сөзінің аудармасы екен.
    Күнделікті өмірімізде қолданылатын сандар шамамен бұдан 1500 жыл бұрын Үндістанда пайда болған. Әуелі сандар сызықшамен белгіленген. Кейін қалыптаса келе қазіргі таңдағы біздер қолданып жүрген сандар пайда болды. Адам баласы қазіргі біз түсінетін сандарды үйренуге талай ғасырларды бастан кешірген. әуелі олар табиғи сандарды (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9) меңгерсе, нөлдің пайда болуынан сандарға революция жасалған, сөйтіп сандарды игеруде жаңа жүйелерді өмірге әкелді.
    0 – «цифр» деген мағынаны береді. Ежелгі Үнді жерінде цифр – «сунья», арабтарда «сифр» сөзімен түсіндіріледі, яғни «бос орын», «түк жоқ» деген мағынаны білдірген. Ғылым мен өнердің қайта өркендеген дәуірінде (ХҮ - ХҮІ ғасырларда) математикалық еңбектер латын тілінен аударылып, «сифр» сөзі сол қалпы қалдырылған. Тек алғашқы әрпі ғана «ц» болып өзгертілген. Нөл таңбасы басқа сандарға елеулі өзгерістер әкеліп, санау, есептеу, сату және уақытты белгілеп берді.

    Оқушыларға мынадай тапсырмалар «Ширату тапсырмалары» беріледі.

    №1. Қосындысын тап:

    5+10+15+20+25+ +100.

    Жауабы: 1050


    №2. Салмақтары 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 грамм болатын алмаз тастарды салмақтары тең болатындай етіп, төрт

    сандықшаға қалай орналастыруға болады?

    Жауабыңды негізде.

    7 грамнан болуы керек:

    (1+ 2+ 3+ 4+ 5+ 6 +7):4 =28:4=7 (г) .

    Былайша орналастыруға болады:

    7+(1+6)+(2+5)+(3+4).

    Жауабы: 7 грамнан.


    №3. Сандар белгілі бір ереже бойынша қойылған. Осы ереже бойынша

    келесі екі санды анықта: 5, 10, 15, 20, 25, ... .

    Жауабы: 30 және 35 сандары.


    №4. Сандар белгілі бір ереже бойынша қойылған. Осы ереже бойынша

    келесі екі санды анықта: 6, 9, 12, 15, 18, ... .

    Жауабы: 21 мен 24 сандары

    №5.Бір кірпіштің салмағы жарты кірпіш пен 2 килограммға тең. Бір

    кірпіштің салмағы қандай?

    Жауабы: 4 килограмм.


    №6. Кітапта 240 бет бар және оның 60 парағының қалыңдығы 1 см

    екендігі белгілі болса, кітаптың қалыңдығы қандай?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айдарова Женискул Сатбековна
    13 Наурыз 2024
    681
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    «Бастауыш сыныпта жаңа әдіс тәсілдерді пайдалану арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру»

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    «Бастауыш сыныпта жаңа әдіс тәсілдерді пайдалану арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру»

    Материал туралы қысқаша түсінік
    «Бастауыш сыныпта жаңа әдіс тәсілдерді пайдалану арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру» Бастауыш сыныптардағы Математика және логика пәніне арналған сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    «Бастауыш сыныпта жаңа әдіс тәсілдерді пайдалану арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру»


    Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау


    №

    Тақырыптар

    Сағат саны

    Мерзімі

    1

    Математика әлемінде

    1


    2

    Ми жаттығуы – математика.

    Сандар әлемінде.

    1


    3

    Үлкен сандар қайдан шықты? Сандардың бөлінгіштігі

    1


    4

    Математикадағы негізгі төрт амалы

    1


    5

    Нөл санының ашылуы

    1


    6

    Ұзындықты өлшеу есептері. Сызғыш қалай пайда болды?

    1


    7

    Уақыт өлшеуге қатысты есептер

    1


    8

    Логикалық есептер шығару

    1


    9-10

    Салмақ өлшеуге байланысты есептер

    2


    11

    Бөлшектерге байланысты есептер шығару

    1


    12

    Әзіл есептер, жұмбақ есептер

    1


    13

    Шырпымен есеп

    1


    14

    Жылдам есептеуге берілген есептер

    1


    15

    Көбейту және бөлінгіштік белгілері

    1


    16

    Қатынастарға байланысты есептер

    1


    17

    Логикалық есептер шығару

    1


    18

    Ребустар мен логикалық ойындар

    1


    19-20

    Сандар тізбегі

    2


    21-22

    Жиындарға берілген есептер

    2


    23-24

    Олимпиада есептері

    2


    25-26

    Қозғалысқа берілген есептер

    2


    27

    Математикалық фокустар

    1


    28-29

    Тарихи есептер

    2


    30

    Математикалық ертегілер

    1


    31

    Сиқырлы шаршылар

    1


    32-33

    Тапқырлыққа арналған есептер

    2


    34

    Қорытынды сабақ

    1



    Барлығы -

    34 сағ


    Қысқа мерзімді сабақ жоспарлары

    Сабақ №1

    Педагогтің аты – жөні


    Күні


    Сынып:


    Сабақтың тақырыбы


    Математика әлемінде

    Сабақтың мақсаты

    Математика ғылымының шығу тарихымен таныстыру.

    Күтілетін нәтижелер:

    Математика ғылымының шығу тарихымен танысады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтың әрекеті


    Оқушының әрекеті


    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу

    Ынтымақтастық ахуалын туындату.



    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

    Зейіндерін сабаққа аударады, жауап береді.


    Мадақтау, толықтыру


    Оқулық, видео, слайдтар

    Сабақтың ортасы

    Бүгінгі тақырып аясында «Математика тарихы» бейнебаянын көрсетемін.

    Математика ғылымының шығу тарихы туралы

    Математика ғылымдардың ішінде ең ерте шыққан, оның тарихи ғасырлар түкпірінде  жазу мен сызу жоқ кезінде басталған. Адамзат тағылының  даму дәуірінің  табалдырығын аттап басқан заманда «артық», «кем», «үлкен», «кішкене» ұғымдары туған. Заттарды санаудан 1,2,3,4,5....т.с.с натурал сандарды жазуға, нәрселердің мөлшерін өзара салыстыруға, жыл мезгілдерін ажыратуға мәжбүр еткен.

    Ең алғашқы сандар, яғни цифрлар б.з.д 2 мыңжылдықта пайда болған. Тарих жағынан келсек, сандардың ежелгі Вавилонда қолданғаны айқындалады. Осылай математика саласы одан әрі қарай дами түсті. Қаншама ғалымдар өз шығармаларын есеп арқылы өшпес мұра қылып қалдырған.

    Араб математикасы

    Орта ғасырдағы Орта Шығыс, Солтүстік Африка және Испания сынды мұсылман мемлекеттеріндегі араб жазуы арқылы жазылған математикалық шығармаларды айтады. Араб математикасының дамуына арабтар ғана емес, парсылар, сүриянилер, т.б. үлес қосты. Бұл шығармалар қолжазба түрінде осы күнге жеткен, олар әлемнің әр түкпіріндегі кітапханаларда сақтаулы тұр.

    8 ғ. бастап 9 ғ-дың ортасына дейін әл-Мансұр халиф Бағдатта ішінде телескоп пен кітапханасы бар «Даналық үйін» (арабша: بيت الحكمة Bait al-Hikma) ашып, оған сол кездегі Сүрия, Үндістан т. б мемлекеттерден ғалымдарды жинайды, бұл кезең негізінен басқа тілдегі математикалық шығармаларды аударып, оны үйрету кезеңі деп айтуға болады. Ең алдымен Евклид «Геометрияның бастамалары», одан кейін үнді математигі Брахмагупта еңбегі араб тіліне аударылады. Содан бастап Архимед, Аполлониус, Диофант, Птолемей сынды ертедегі гректің ұлы математиктерінің шығармалары іркес-тіркес араб тіліне аударылды. Бұл дәуірдегі атақты математик әл-Хорезми болды. Ол тек аудармамен айналысып қана қоймай, сонымен бірге «Хорезми арифметикасы» (көптеген кітаптарда «Liber Algoritmi» деп аталынып жүр), «Әл-жәбр уә-л-Мұқабала» т.б атты атақты кітаптары бар. Қазіргі кездегі математиканың маңызды бір саласы болып табылатын алгебраны осы әл-Хорезми енгізген.

    Сандар тарихы
    Адамзат тарихында ең ерте қалыптасқан ғылымдардың бірі – математика. Математиканың алғашқы бесіктерінің бірі Мысыр елі болды. Адамзат даналығының ойлап тапқан жаңалығы ол – жазу. Қазіргі әлем халықтары жазуды жоғарыдан төмен, солдан оңға қарай жазып жүр. Неге? Өйткені олар бұл әдісті соқаның қозғалысынан алған екен. Осы жазулардың негізінде пайда болған таңбалардың бірі цифр. Цифр дегеніміз – сөздерді қағаз бетіне қондыру үшін қолданылатын әріптер қандай қажет болса, сандарды жазу үшін керекті таңбалар. Цифр деген сөздің төркіні арабтың «Әс - сифр» деген сөзінен алынған, ал оның мағынасы үнді халқының бос орын – «Сунья» деген сөзінің аудармасы екен.
    Күнделікті өмірімізде қолданылатын сандар шамамен бұдан 1500 жыл бұрын Үндістанда пайда болған. Әуелі сандар сызықшамен белгіленген. Кейін қалыптаса келе қазіргі таңдағы біздер қолданып жүрген сандар пайда болды. Адам баласы қазіргі біз түсінетін сандарды үйренуге талай ғасырларды бастан кешірген. әуелі олар табиғи сандарды (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9) меңгерсе, нөлдің пайда болуынан сандарға революция жасалған, сөйтіп сандарды игеруде жаңа жүйелерді өмірге әкелді.
    0 – «цифр» деген мағынаны береді. Ежелгі Үнді жерінде цифр – «сунья», арабтарда «сифр» сөзімен түсіндіріледі, яғни «бос орын», «түк жоқ» деген мағынаны білдірген. Ғылым мен өнердің қайта өркендеген дәуірінде (ХҮ - ХҮІ ғасырларда) математикалық еңбектер латын тілінен аударылып, «сифр» сөзі сол қалпы қалдырылған. Тек алғашқы әрпі ғана «ц» болып өзгертілген. Нөл таңбасы басқа сандарға елеулі өзгерістер әкеліп, санау, есептеу, сату және уақытты белгілеп берді.

    Оқушыларға мынадай тапсырмалар «Ширату тапсырмалары» беріледі.

    №1. Қосындысын тап:

    5+10+15+20+25+ +100.

    Жауабы: 1050


    №2. Салмақтары 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 грамм болатын алмаз тастарды салмақтары тең болатындай етіп, төрт

    сандықшаға қалай орналастыруға болады?

    Жауабыңды негізде.

    7 грамнан болуы керек:

    (1+ 2+ 3+ 4+ 5+ 6 +7):4 =28:4=7 (г) .

    Былайша орналастыруға болады:

    7+(1+6)+(2+5)+(3+4).

    Жауабы: 7 грамнан.


    №3. Сандар белгілі бір ереже бойынша қойылған. Осы ереже бойынша

    келесі екі санды анықта: 5, 10, 15, 20, 25, ... .

    Жауабы: 30 және 35 сандары.


    №4. Сандар белгілі бір ереже бойынша қойылған. Осы ереже бойынша

    келесі екі санды анықта: 6, 9, 12, 15, 18, ... .

    Жауабы: 21 мен 24 сандары

    №5.Бір кірпіштің салмағы жарты кірпіш пен 2 килограммға тең. Бір

    кірпіштің салмағы қандай?

    Жауабы: 4 килограмм.


    №6. Кітапта 240 бет бар және оның 60 парағының қалыңдығы 1 см

    екендігі белгілі болса, кітаптың қалыңдығы қандай?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Авторлық бағдарлама 3 сынып
    13.03.2024
    681
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айдарова Женискул Сатбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации