«Бастауыш сыныпта ойын технологиясын пайдалану әдістері»

Тақырып бойынша 30 материал табылды

«Бастауыш сыныпта ойын технологиясын пайдалану әдістері»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Бастауыш сыныпта ойын технологиясын пайдалану әдістері»
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Бөлім: «Таза, мінсіз асыл сөз»

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Дала философы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.1.1 әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

5.3.1.1- шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау.


Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Асанқайғы туралы аңыздағы эпизодтарды салыстыру, құндылықтарды анықтау;

Көпшілігі: шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын анықтау;

Кейбір оқушылар: шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу шығармадағы, эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау.

Бағалау критерийлері

  • шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді анықтайды;

  • шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығына баға береді.

Құндылықтарды

дарыту

«Мәңгілік ел» жалпықоғамдық құндылығы:

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Аталған құндылық сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың топтаса және жеке отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу,өзіндік көзқарасын дәлелдей алу дағдылары негізінде жүзеге асады.

Пәнаралық байланыс

Тарих, қазақ тілі, өнер пәндерінен алған білімдерін еркін қолданады.

Тілдік мақсаттар

Сөздер мен сөз тіркестер: эпос, аңыз, жырау, құндылық

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

менің ойымша....,

мен оны былай түсіндіремін.....,

себебі....., оған мынандай дәлел келтіре аламын....,

мәселенің шешеу жолдарын ұсынар болсам,....,

қорыта келе,.......

Осыған дейін меңгерілген білім

«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі. Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады.

І. Қызығушылықты ояту кезеңі. Тапсырма. Оқулықтағы суреттер аңыздың қай эпизодтарын бейнелейді?

Маңғыстау Жетісу

Аспара Жуалы

Жезқазған Шыңғырлау

(оқушылар жауабы тыңдалады).

Аңыз мазмұнын өз сөздеріңмен айтып беріңдер. Қандай мақал-мәтелдер аңыздың мазмұнын ашады деп ойлайсыңдар? Мысалдар келтіріңдер.

- Балалар, құндылық дегеніміз не?

Звезда: 6 точек 2

Құндылық дегеніміз не?






Оқушылар ойларын дәлелдеп, тірек сөзді бүгінгі тақырыппен байланыстырады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушылар топқа бөлінеді.


Оқулықтағы суреттер аңыздың қай эпизодтарын бейнелейтіндігін анықтайды.






Оқушылар құндылық сөзінің мағынасын ашады. Бүгінгі тақырыппен байланысын нақтайды.



Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.







ҚБ «Түстер»




5-сынып «Қазақ әдебиеті»


Сабақтың ортасы


































ІІ Мағынаны тану кезеңі

  • Балалар, біз бүгінгі сабағымызда аңыздың құндылығын, тәрбиелік мәнін анықтау мақсатында талдау жүргіземіз

1-қадам. «Зерттеу алаңы» Жұптық жұмыс.
Оқушылар ғаламтор, мұғалім ұсынған ресурстар көмегімен Асан қайғы туралы аңыздың тарихи құндылығы бойынша зерттеу жүргізеді.
2-қадам. «Анықтау алаңы»Жеке жұмыс.
Аңыздың оқи отырып, Асанқайғы іс-әрекеттерін бағалап, мінездеме беріңдер.

3-қадам. «Талдау алаңы» Жұптық жұмыс.
Асанқайғы Жерұйықты қандай мақсатта іздеді? Өзінің барған жерлеріне қандай баға берді? Аңыздың тарихи құндылығы неде? Ойларыңды шығармадан дәлел келтіре отырып, талдаңдар.

Дескрипторлар:

  • Аңыздың тарихи құндылығы бойынша зерттеу жүргізеді;

  • Асанқайғының іс-әрекеттерін бағалап, мінездеме береді;

  • Ойларын шығармадан дәлел келтіре отырып, талдайды;

  • Баға береді.

ҚБ

ІІІ. Ойтолғаныс кезеңі. 5 минуттық эссе.

Оқушылар өз қорытынды ойларын жазып, аңыздың тәрбиелік мәніне баға береді.

Дескрипторлар:

  • Тарихи және көркемдік құндылығына баға бере алады. (аңыз несімен құнды?);

  • Үзінділер арқылы ойын дәлелдейді;

  • Көркемдегіш құралдарды орынды қолданады.

ҚБ

Үздік эсселер «Автор орындығында» оқылады.

Оқушылар ғаламтор, мұғалім ұсынған ресурстар көмегімен Асанқайғы туралы аңыздың тарихи құндылығы бойынша зерттеу жүргізеді .










Оқушылар берілген тақырыпта өз қорытынды ойларын жазып, аңыздың тәрбиелік мәніне баға береді.

Үздік эсселер «Автор орындығында» оқылады.















ҚБ «Түстер»

ҚБ «Түстер»






























Сабақтың соңы


Рефлексия:

«3 Қ: қызық, қиын, құнды».

Оқушылар өздері үшін сабақта не қызық, қиын, құнды болғанын айтып, іс-әрекетіне баға береді.

Мұғалім қорытынды кері байланыс береді.


Қосымша ақпарат


Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)


Оқушылар «Ұйымдасқан ұяшықтар» кезінде рөлдік ойындарды өз қалауларымен таңдайды.Креативті ойлау тапсырмасы кезінде хикметтерден ұнаған жолдарды бастапқы өнім ретінде таңдап алып, өз мүмкіндіктеріне сәйкес бір формада (өлең, нақыл сөз т.б.) көркем түрде өзгертіп жазуда да оқушылардың

жеке мүмкіндіктері ескерілген.

Топтар бір-бірін бағалау критерийі, дескрипторға сүйеніп негізінде бағалайды.



Сабақ жоспарын құру үшін ақын өмір сүрген дәуірді ескеріп, тарих пәні мұғалімдерінен кеңес алған дұрыс.

Берілген тапсырмалардың оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіретіні жоқ.

Оқушылар сабақ барысында өздерін еркін сезіне алады.


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.08.2025
96
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі