Материалдар / "БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ЗЕЙІНДІ ДАМЫТУ" АВТОРЛЫҚ МЕТОДИКА
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ЗЕЙІНДІ ДАМЫТУ" АВТОРЛЫҚ МЕТОДИКА

Материал туралы қысқаша түсінік
• Зейін – керекті бір нәрсеге саналы түрде көңіл аудару. Зейін адамның ойын, қиялын, есте сақтау қабілеті сияқты психикалық процестерді дамытады. Зейіннің қасиеттеріне оның тұрақтылығы, концентрациясы, таралуы, көлемі және ауысуы жатады. • Зейіннің шоғырлануы Бұл адамның қаншалықты қарқынды түрде назар аудара алатындығын және назар саласына жатпайтын барлық нәрселерден алшақтататындығын білдіреді. Зейіннің терең шоғырлануы бір тапсырманы орындау кезінде, сондай-ақ адамға тез әрекет етуді қажет етпейтін жағдайларда пайдалы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2023
757
19 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Зейінді дамытуға арналған жаттығулар

10 күнде 60 тапсырма

    1. жас




Құрастырған

МҰХТАРБЕКҚЫЗЫ ЕЛНҰР

  • Зейін керекті бір нәрсеге саналы түрде көңіл аудару. Зейін адамның ойын, қиялын, есте сақтау қабілеті сияқты психикалық процестерді дамытады.

Зейіннің қасиеттеріне оның тұрақтылығы,

концентрациясы, таралуы, көлемі және ауысуы жатады.


  • Зейіннің шоғырлануы

Бұл адамның қаншалықты қарқынды түрде назар аудара алатындығын және назар саласына жатпайтын барлық

нәрселерден алшақтататындығын білдіреді. Зейіннің терең шоғырлануы бір тапсырманы орындау кезінде, сондай-ақ

адамға тез әрекет етуді қажет етпейтін жағдайларда пайдалы.


  • Зейіннің бірнеше тапсырмаға бөлінуі

Бұл балаға бірнеше әрекеттер бір уақытта орындалатын жағдайларда қажет. Мысалы, мәтінді көшіру кезінде.

Жұмыс дәптеріндегі тапсырмалар баланың зейінін

дамытып, түрлі тапсырмаларда жұмыс істей алу қабілетін арттырады.

Бала тапсырмаларды үлкендердің немесе мұғалімдердің

бақылауымен уақытқа орындағаны дұрыс болады. Орындайтын уақыттан әлдеқайда ұзақ болатын болса, осы тапсырманы бірнеше рет қайталап орындағаны жақсы. Тапсырманы орындауда

жылдамдығы артқан соң келесі тапсырмаға өтуге болады. Бала кем дегенде күніне 3-5 тапсырмадан орындап отырған дұрыс.


      1. сабақ

1.1-тапсырма. Торкөздерді жалғастырып боя.





Уақыты ..........





Уақыты ..........

1.3-тапсырма. а-ның астын сыз, ш-ны қорша. 1 мин

шгнекауцдшлорпавыюбьтиамсчшгнек ацждшлорпабьтимсачдлорпавышгнеку цдлоршпавыюшбьтаимсчязшгнеакцдл оршпавыждамшбьатишмсачзнекшячс


Уақыты .......




Уақыты ................

1.5-тапсырма. Суреттердің санын анықта. 1 мин.


      1. сабақ

2.1-тапсырма. Кестелерді бояп аяқта. 1 мин









Уақыты ...........



2.3-тапсырма. Берілген бөлшектерді тауып боя.










Уақыты ..........







2.6-тапсырма. г-ны сыз, қ-ны қорша.

шгнекауқцдшлорқпавыгюбьтиамқсчш гнекацжгдқшлорпақбьтигмсачдлоқрпа вышгнекуцқдлоршпагвықюшбьтагимс чязқшгнеакцгдлоқршпавыгждқамшбьа қтишгмсачзқнекшячқсапргбьтимқячв


Уақыты ........

      1. сабақ

3.1-тапсырма. Суреттерді салыстыр, 10 айырмашылықты тап.









Құрастырған бастауыш сынып мұғалімі

МҰХТАРБЕКҚЫЗЫ ЕЛНҰР


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!