Материалдар / Бастауыш сыныптар оқу ісінің меңгерушісі ретінде бақылау мен басшылық жүргізу іс-тәжірибемнен
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бастауыш сыныптар оқу ісінің меңгерушісі ретінде бақылау мен басшылық жүргізу іс-тәжірибемнен

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныптар оқу ісінің меңгерушісі ретінде бақылау мен басшылық жүргізу іс-тәжірибемнен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Желтоқсан 2020
966
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бастауыш сыныптар оқу ісінің меңгерушісі ретінде

бақылау мен басшылық жүргізу іс-тәжірибемнен

Бақылау мен басшылық барысында негізгі ұстанымым:SMART EDUCATION-мектеп жағдайында білім беруді басқарудың жаңа бағытын басшылыққа алу

Мектепішілік бақылау жүргізу барысындағы стратегиялық қадамдар:

1.Басқарудағы ТРИАНГУЛЯЦИЯ(қабылданатын шешімге жан-жақты келу:педагогикалық ұжым,оқушылар,ата-аналар және мектеп әкімшілігі )-тамыз айында жаңа оқу жылына арналған оқу процесін жоспарлауда қолдану

  • Оқу жоспарындағы вариативті бөлікті таңдау барысында ата-аналар мен оқушылардың сұраныстарын ескеру(сауалнама)

  • Мектептің материалдық базасын ескеру (мектептің шаруашылық меңгерушісімен бірлесе)

  • Мектептің цифрлық ресурстарын ескеру(ақпараттық меңгерушімен бірлесе)

COOGLE форма арқылы Телеграмм каналымен кері байланыс жүргізу барысында оқу жоспарындағы вариативті бөлік жоспарланды









2.Өткен оқу жылындағы бастауыш сыныптардың оқу үрдісіне SWOT талдау жүргізе отырып бақылау мен басшылықты ЖОСПАРЛАУ

201-2020 оқу жылындағы бастауыш сынып бірлестігінің жұмысына

SWOT талдау



Басымдылық

Әлсіз жақтары

  • Бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби деңгейінің өсуі


  • Бастауыш сынып түлектерінің ақпараттық-цифрлік білім деңгейінің төмендігі

  • Бастауыш сынып оқушыларының көркем әдеби кітап оқу белсендігінің төмендігі

  • On-line сабақтарының жеткілікті дәрежеде жүргізілуі


Мүмкіндіктер

Кедергілер

  • Мектеп тренерлері арқылы басқа мектеп ұстаздарымен байланыс

  • Мектеп ұстаздары оқу-әдістемелік құралдар шығару


  • Қашықтықтан оқу барысына көшуде оқушылардың АКТ құралдарымен толық қамтылмауы
































3.Бақылау жүргізуде ДЕЛЕГИРЛЕУ стратегиясы (мектеп әкімшілігі бақылау мен басшылық барысында өкілеттігін жауапты адамдарға беру)

«БЕЛСЕНДІ ТОП» құру

Б астауыш сыныптар бойынша бірыңғай каллиграфиялық талаптардың сақталуы,оқушының каллиграфиясын бақылау,кері байланыс арқылы түзету жұмыстарын жүргізу

Акчалова З.С-педагог-зерттеуші, «Тәжірибедегі рефлексия»кәсіби бағдарламасы бойынша мектеп тренері





Б астауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік –инновациялық жұмысын бақылау,кері байланыс арқылы түзету жұмыстарын жүргізу



Биболова Г.С-педагог-зерттеуші, «Тәжірибедегі рефлексия»кәсіби бағдарламасы бойынша мектеп тренері





Б ЖБ,ТЖБ тапсырмаларының сапасы, модерация үдерісін бақылау,кері байланыс ,түзету жұмыстарын жүргізу



Құлсұлтанова Б.К-педагог-зерттеуші,критериалды бағалау жүйесін енгізу бойынша үйлестіруші

Б астауыш сынып оқушылардың функционалдық сауаттылығын бақылау,базалық білім деңгейіне мониторинг жүргізу



Хамитова Ж.М-педагог-зерттеуші,бастауыш сыныптар әдістемелік бірлестік жетекшісі

Б астауыш сынып мұғалімдерінің,оқушыларының психологиялық хал-ахуалын зерделеу,кері байланыс арқылы түзету жұмыстарын жүргізу



Тленова М.М-жоғары санатты педагог-психолог

4. 3-сыныптардың кешенді тексерілуі

Мерзімі:қазан 2020 жыл

Бақылаудағы алға қойған SMART –мақсат:

SMART –мақсаттар МАТРИЦАСЫ

Сынып оқушыларды бақылау

Ұстаз қызметін бақылау

1. білімді функционалдықпен жəне шығармашылықпен қолдану;

2. сыни тұрғысынан ойлау;

3. зерттеу жұмысын жүргізу;

4. ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану;

5. коммуникативті қарым-қатынас тəсілдерін, оның ішінде тілдік

дағдыларды пайдалану;

6. топпен, жұппен жəне жеке жұмыс жасай білу.


- оқыту материалын дайын күйде көрсету емес, оқушымен бірлесіп,

алға қойған міндеттерді түсіндіру;

- оларды шешудің тəсілдерін, жолдарын қарастыру;




Кешенді бақылау жүргізуде мекептің робототехника кабинетіндегі АКТ құралдары арқылы бастауыш сынып оқушыларының негізгі пәндерден базалық білім деңгейлері тестілеу әдісімен сараланды.





















5.Бақылау қорытындысы бойынша КЕРІ БАЙЛАНЫС

Әр сынып бойынша бақылау қорытындысы бойынша матрица және психолгтың зерттеу картасы мұғалімнің жеке электрондық почтасына және ТЕЛЕГРАМ каналындағы парақшасына жіберіледі

Мұғалімнің аты-жөні

Электрондық почтасы

 

5

43

1

Базлуова Алмагуль Бисултановна

Bazluova77@mail.ru

2

Тошанова Гульнара Саркытовна

gts73@mail.ru

3

Барлыбаева Жанар Абдыкеновна

Barlibaeva82@mail.ru

4

Орунханова Жанат Какимовна

Zhanat.@mail.ru

5

Кажикенова Анар Амантаевна

Kazhikenovaanar@mail.ru

6

Смагулова Айнур Азатовна

ainur180977@gmail.com

7

Аубакирова Раушан Садыковна

 Aubakirova5987@mail.ru

8

Ахметжанова Шынар Шакиртовна

shynar_akhmetzhanova@mai.lru

9

Ахметкалиева Эльмира Малтенбаевна

ahmetkalieva.@mailru

10

Кулсултанова Бибигул Канйевна

Kulsultanova70.@mailru

11

Смагулова Амангуль Кусмановна

amangul.smagulova@mail.ru

12

Биболова Гулнар Сайлауовна

gulnargaisina@mai.lru

13

Акчалова Зауре Сергазиевна

zaure.akchalova@mail.ru

14

Кырыкбаева Гульмира Укирдаевна

Kyrykbaeva-gulmira@mail.ru

15

Кайдарова Нурания Шарипкановна

nuraniiakaidarova@mail.ru

16

Хамитова Жанар Малгеждаровна

zhanar-xamitova@mail.ru

17

Каримова Бактыхан Шаймуратказыновна

karimova61@mail.ru

18

Нургалиева Толкын Секеновна

Tolkin1970@mail7ru

19

Тошанова Бибигуль Адильгазиевна

Bibigul_090588@mail.ru

20

Талмурзина Турсынгуль Бериковна

Tursingul1969@mail7ru





6.3-сыныптардың фронталды тексеру қорытындысы бойынша РЕЙТИНГ шығару

Сы

нып

Мұғалімі

Қазақ тілі

Математика

Дүниетанымы

Жазу каллиграфиясы

Оқу жылдамды

Ғы

Көбейту кестесі

3 «А»

Биболова Г.С

81%

79%

80%

84%

78%

81%

3 «Ә»

Акчалова З.С

79%

80%

82%

87%

82%

78%

3 «Б»

Смагулова А.К

76%

78%

79%

74%

76%

74%

3 «В»

Барлыбаева Ж.А

67%

65%

77%

72%

74%

71%










578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!