Материалдар / Бастауыш сыныптарда оқытудың инновациялық әдістері: табысты болашақтың кілті

Бастауыш сыныптарда оқытудың инновациялық әдістері: табысты болашақтың кілті

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: білім берудің жаңа мазмұнын қалыптастыру және оны инновациялық технологиялардың кәсіби қызметіне енгізу. Міндеттері: • балалардың өз іс-әрекеттерін ынталандыру қабілетін дамыту; • олардың табиғи қабілеттерін барынша ашу есебінен алынған ақпаратты өз бетінше бағдарлауға үйрету; • балалардың шығармашылық емес ойлауын қалыптастыру.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бастауыш сыныптарда оқытудың инновациялық әдістері: табысты болашақтың кілті

(Атаханова Жайнагул Жусиповна, бастауыш сынып мұғалімі, педагог-зерттеуші, «М. Горький атындағы жалпы білім беретін мектеп " МКК, Шардара қаласы, Түркістан облысы)

Қазіргі бастауыш мектеп тек білім беруді ғана емес, сонымен қатар балаларда ХХI ғасырда табысты өмір сүру үшін қажетті негізгі құзыреттерді қалыптастыруды мақсат етеді. Осы мақсатқа жетудің негізгі құралдарының бірі-оқытудың инновациялық әдістері. Білім беру, жеке тұлғаны әлеуметтік дамытудың негізгі құралы ретінде, қазіргі қоғамның қажеттіліктеріне байланысты өзгерістерге ұшырауы керек. Бұл фактімен дауласу қиын. Алайда, қазіргі педагогика кез-келген инновацияны енгізу тұрғысынан өте тұрақсыз. Оқытудың осы немесе басқа жаңа әдістері мен формаларының қаншалықты табысты екенін түсіну үшін ұзақ уақыт өтуі керек, сондықтан білім берудегі инновациялар мәселесі өткір және өзекті болып қала береді. Білім-бұл біртұтас адамның қалыптасуының жолы мен формасы.

Оқытудың инновациялық әдістері дегеніміз не? Оқытудың инновациялық әдістері-бұл оқушыларды оқу процесіне белсенді тартуға бағытталған заманауи тәсілдер мен технологиялардың жиынтығы. Олар сізге оқуды қызықты, тиімді және әр баланың қажеттіліктерін қанағаттандыруға мүмкіндік береді (1 – Схема).


Shape1


1-Схема. Оқытудың инновациялық әдістерінің маңыздылығы


Мақсаты: білім берудің жаңа мазмұнын қалыптастыру және оны инновациялық технологиялардың кәсіби қызметіне енгізу.

Міндеттері:

  • балалардың өз іс-әрекеттерін ынталандыру қабілетін дамыту;

  • олардың табиғи қабілеттерін барынша ашу есебінен алынған ақпаратты өз бетінше бағдарлауға үйрету;

  • балалардың шығармашылық емес ойлауын қалыптастыру.

Педагогикалық қызметімде мен келесі инновациялық технологияларды қолданамын:

1.Пәндік оқытудағы ақпараттық-коммуникативтік технологиялар (АКТ). Мектептерде АКТ қолдану тәжірибесі мынаны көрсетті:

а) балаларда пәндік пәндерді, әсіресе жоба әдісін қолдана отырып оқуға деген ынта артады;

б) "мұғалім-оқушы" субъективті қатынастарынан "оқушы-компьютер-мұғалім" неғұрлым объективті қатынастарына көшу арқылы мектеп қарым-қатынасының психологиялық шиеленісі жойылады, оқушы еңбегінің тиімділігі артады, шығармашылық жұмыстардың үлесі артады, мектеп қабырғасында пән бойынша қосымша білім алу мүмкіндігі кеңейтіледі, ал болашақта ЖОО-ның мақсатты таңдауы, беделді оқу орны танылады. жұмыс;

в) мұғалімнің еңбек өнімділігі мен ақпараттық мәдениеті артады.

Жалпы, АКТ қолдану оқушылардың білімі мен дағдыларының сапасын арттыруға ықпал етеді.

2. Пәнді оқытудағы тұлғаға бағытталған технологиялар.

Тұлғаға бағытталған технологиялар баланың жеке басын бүкіл мектептің білім беру жүйесінің орталығына қояды, оны дамытудың, оның табиғи әлеуетін іске асырудың ыңғайлы, жанжалсыз және қауіпсіз жағдайларын қамтамасыз етеді.Бұл технологиядағы баланың жеке басы тек субъект қана емес, сонымен қатар субъект басымдыққа ие. Стандарттардың негізгі нәтижесі-оқу іс-әрекеті негізінде баланың жеке басын дамыту.

3. Денсаулық сақтау технологиялары-бұл білім беру мекемесіндегі балалардың денсаулығын сақтау және нығайту жөніндегі шаралар кешені. Денсаулық сақтау технологияларының мақсаты-баланың денсаулығын сақтау, оны белсенді салауатты өмірге үйрету. Бастауыш мектептегі сабақтардағы Денсаулық сақтау технологияларының элементтері: жағымды эмоционалды көзқарас; материалды қол жетімді ұтымды түрде ұсыну; көрнекілік; іс-әрекеттің өзгеруі (оқу, тыңдау, сөйлеу, ойлау, ойлау, жазу және т. б.); динамикалық үзілістер; оқытудағы сараланған тәсіл; топтық жұмыс, жұптық жұмыс; ойын, ойын сәттері

4. Бастауыш мектепте оқытудың жобалық технологиясы — бұл білім алушылар біртіндеп күрделене түсетін практикалық тапсырмаларды-жобаларды жоспарлау және орындау барысында білім мен дағдыларды алатын оқыту жүйесі. Жобалау технологиясының негізгі мақсаты-білім алушының жеке басын шығармашылық дамыту. Жоба бойынша жұмыс барысында жаңа фактілер ашылады. Балалар білімді дайын емес, "ашады".

5. Бастауыш мектепте проблемалық оқыту-бұл мұғалімнің басшылығымен проблемалық жағдайларды құруды және оқушылардың оларды шешу үшін белсенді тәуелсіз әрекеттерін қамтитын сабақты ұйымдастыру. Бастауыш мектепте проблемалық оқытудың ерекшелігі-талқылаудың шығармашылық атмосферасы, пікірталас еркіндігі. Мұғалім де, бала да мәселені талдауға, гипотезаларды ұсынуға және талқылауға, сондай-ақ жаңа проблемаларды қалыптастыруға қатысуға оң көзқарас танытуы керек. Проблемалық оқытудың көмегімен Мен келесі педагогикалық міндеттерді шешемін: жаңа ақпаратты өз бетінше іздеу; оқулықпен өз бетінше жұмыс істеу; мәселені шешу дағдысын меңгеру; белсенді тұлғаны тәрбиелеу, бастамашылықты, жауапкершілікті, ынтымақтастық қабілетін қалыптастыру; жеке қасиеттерді дамыту; білімді игерудің беріктігі, өйткені проблемалық жағдайды шешуді іздеу арқылы материалды толық түсінуге қол жеткізіледі.

6. Сыни ойлауды дамыту технологиясы. Сыни ойлауды дамыту технологиясы оқу және жазу арқылы ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыратын тұтас жүйе болып табылады. Бұл алдымен оқушыны қызықтыруға (ондағы зерттеушілік, шығармашылық белсенділікті оятуға), содан кейін оған материалды түсінуге жағдай жасауға және соңында алған білімдерін жалпылауға көмектесетін әртүрлі әдістердің жиынтығы.

Мен сізге бастауыш мектепте қолданатын инновациялық әдістермен танысуды ұсынамын (2-Схема)


Shape2


2-Схема. Сабақта қолданылатын инновациялық әдістер


Сонымен, бастауыш мектепте оқытудың инновациялық әдістері балаларды оқу процесіне белсенді тартуға және олардың шығармашылық әлеуетін дамытуға бағытталған білім берудің заманауи тәсілін білдіреді. Бұл тәсіл білімді жақсы меңгеруге ғана емес, сонымен қатар өмірлік маңызды дағдыларды қалыптастыруға ықпал ететін көптеген артықшылықтарды ұсынады.

Оқытудың инновациялық әдістерінің артықшылықтары бар. Оқытудың тиімділігі артады: эксперименттер, зерттеулер немесе жобалар барысында балалар өздері алатын ақпарат әлдеқайда жақсы және берік есте қалады. Оқу процесіне белсенді қатысу танымдық процестерді ынталандырады және материалды терең түсінуге ықпал етеді. Шығармашылық дамуда: инновациялық әдістер балаларды стандартты емес шешімдерді табуға, жаңа идеяларды қалыптастыруға және тапсырмаларға шығармашылық көзқараспен қарауға шақырады. Бұл олардың қиялын және шығармашылық ойлау қабілетін дамытуға ықпал етеді. Қарым – қатынас дағдылары қалыптасады: топтарда жұмыс істеу, идеяларды талқылау, жоба нәтижелерін таныстыру-осының бәрі балаларда қарым-қатынас, ынтымақтастық және командада жұмыс істеу дағдыларын дамытады. Оқуға деген мотивация артады: қызықты тапсырмалар, ойындар, жобалар оқу процесін қызықты етеді және балалардың жаңа нәрселерді білуге деген ішкі мотивациясын ынталандырады. Өзін-өзі оқыту дағдылары дамиды: инновациялық әдістер балаларды ақпаратты өз бетінше іздеуге, оны талдауға және алған білімдерін іс жүзінде қолдануға үйретеді. Бұл өмір бойы табысты оқу үшін маңызды дағды. Оқушыларды болашаққа дайындайды: инновациялық әдістер балаларда ойлаудың икемділігі, бейімделу, тез өзгеретін әлемде сұранысқа ие болатын мәселелерді шеше білу сияқты қасиеттерді қалыптастырады.

Осылайша, оқытудың инновациялық әдістері білім сапасын жақсартып қана қоймайды, сонымен қатар баланың жеке басының жан-жақты дамуына ықпал етеді, оған табысты және тәуелсіз адам болуға көмектеседі.



Пайдаланылған Интернет көздерінің тізімі


https://multiurok.ru/files/doklad-bastauysh-synyptarda-ok-ytu-zhan-a-tiekhnol.html Бастауыш сыныптарда оқыту жаңа технологиясын пайдалану

https://ust.kz/word/bastayys_synyptarda_innovaciyalyq_tehnologiyany_qoldanydyng_tiimdiligi-284486.html Бастауыш сыныптарда инновациялық технологияны қолданудың тиімділігі

https://ziatker.kz/docx/taqyrybybastayys_synypta_innovaciyalyq_tehnologiyalardy_tiimdi_qoldany_48498.html Бастауыш сыныпта инновациялық технологияларды тиімді қолдану.

https://stud.kz/referat/show/68771 Бастауыш сыныпта инновациялық технологияларды қолданудың психологиялық аспектілері

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!