Бастауыш сыныптардағы сынып сағаттарының педагогикалық маңызы
Кіріспе:
Бастауыш сыныптарда сынып сағаты – оқушылардың тұлғалық дамуына, адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруға, тәрбиелік дағдыларын жетілдіруге бағытталған маңызды педагогикалық құралдардың бірі.
Сынып сағаттары арқылы мұғалім оқушылардың дүниетанымын кеңейтіп, ұжымдық қарым-қатынас мәдениетін тәрбиелейді. Мұндай сабақтар баланың рухани әлемін байытып, өз ойын еркін жеткізуге үйретеді.
Негізгі бөлім:
Бастауыш буында өткізілетін сынып сағаттары балалардың жас ерекшеліктеріне, қызығушылықтарына және өмірлік тәжірибелеріне сай ұйымдастырылуы қажет.
Сынып сағаты тек ақпарат берумен шектелмей, оқушылардың белсенді қатысуына, ойлануына және өз пікірін білдіруіне мүмкіндік жасауы тиіс.
Сынып сағаттарының педагогикалық ерекшеліктері төмендегідей:
Оқушылардың адамгершілік және рухани құндылықтарын қалыптастыру.
Мысалы, «Достық – ең қымбат сый» сияқты тақырыптар арқылы балаларды ізгілікке, мейірімділікке тәрбиелеу.
Патриоттық сезімін қалыптастыру.
«Менің Отаным – Қазақстан» тақырыбындағы сынып сағаттары арқылы елін, жерін сүюге баулу.
Қоғамдық мәдениетті дамыту.
Әдеп, тәртіп, сыпайылық, үлкенге құрмет көрсету дағдыларын қалыптастыруда сынып сағаттарының рөлі зор.
Ойын және интерактивті әдістерді қолдану.
Балалар ойын арқылы еркін сөйлеп, өз ойларын жеткізуге үйренеді, бұл олардың өзіне деген сенімділігін арттырады.
Мұғалімнің жеке үлгісі мен педагогикалық шеберлігі.
Сынып жетекшінің мінез-құлқы, сөйлеу мәнері, қарым-қатынасы – оқушыға тікелей әсер етеді. Мұғалім өз іс-әрекеті арқылы тәрбиенің үлгісі бола білуі керек.
Бастауыш сыныптарда сынып сағаты тек тәрбие құралы ғана емес, оқушылардың өзін-өзі тануына, құрбы-құрдастарымен дұрыс қарым-қатынас орнатуына және ұжымдық рухты сезінуіне мүмкіндік беретін маңызды орта болып табылады.
Мұғалім әр баланың пікірін тыңдап, олардың ойлау белсенділігін дамытуға бағытталған тапсырмалар дайындауы қажет.
Қорытынды:
Қорыта айтқанда, бастауыш сыныптардағы сынып сағаты – оқушылардың рухани, адамгершілік және әлеуметтік дамуын қамтамасыз ететін маңызды педагогикалық құрал.
Мұғалім әр сынып сағатын баланың ішкі жан дүниесін түсіне отырып, тәрбиелік мазмұны терең, әсерлі және қызықты етіп ұйымдастырса, оқушылардың адамгершілік бейнесі мен тұлғалық дамуы айқын көрінеді.
Сынып сағаты — тек оқу процесінің бөлігі емес, ол өмірлік құндылықтарды дарытатын мектептегі тәрбие орталығы болып табылады.
Пайдаланылған әдебиеттер
Қоянбаев Ж.Б., Қоянбаев Р.М. Педагогика. – Алматы, 2019.
Сейсенбаева А. Бастауыш сыныптағы тәрбие жұмысының ерекшеліктері. – Астана, 2021.
ҚР Білім және ғылым министрлігі. Тәрбие жұмысының тұжырымдамасы. – Астана, 2020.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бастауыш сыныптардағы сынып сағаттарының педагогикалық маңызы
Бастауыш сыныптардағы сынып сағаттарының педагогикалық маңызы
Бастауыш сыныптардағы сынып сағаттарының педагогикалық маңызы
Кіріспе:
Бастауыш сыныптарда сынып сағаты – оқушылардың тұлғалық дамуына, адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруға, тәрбиелік дағдыларын жетілдіруге бағытталған маңызды педагогикалық құралдардың бірі.
Сынып сағаттары арқылы мұғалім оқушылардың дүниетанымын кеңейтіп, ұжымдық қарым-қатынас мәдениетін тәрбиелейді. Мұндай сабақтар баланың рухани әлемін байытып, өз ойын еркін жеткізуге үйретеді.
Негізгі бөлім:
Бастауыш буында өткізілетін сынып сағаттары балалардың жас ерекшеліктеріне, қызығушылықтарына және өмірлік тәжірибелеріне сай ұйымдастырылуы қажет.
Сынып сағаты тек ақпарат берумен шектелмей, оқушылардың белсенді қатысуына, ойлануына және өз пікірін білдіруіне мүмкіндік жасауы тиіс.
Сынып сағаттарының педагогикалық ерекшеліктері төмендегідей:
Оқушылардың адамгершілік және рухани құндылықтарын қалыптастыру.
Мысалы, «Достық – ең қымбат сый» сияқты тақырыптар арқылы балаларды ізгілікке, мейірімділікке тәрбиелеу.
Патриоттық сезімін қалыптастыру.
«Менің Отаным – Қазақстан» тақырыбындағы сынып сағаттары арқылы елін, жерін сүюге баулу.
Қоғамдық мәдениетті дамыту.
Әдеп, тәртіп, сыпайылық, үлкенге құрмет көрсету дағдыларын қалыптастыруда сынып сағаттарының рөлі зор.
Ойын және интерактивті әдістерді қолдану.
Балалар ойын арқылы еркін сөйлеп, өз ойларын жеткізуге үйренеді, бұл олардың өзіне деген сенімділігін арттырады.
Мұғалімнің жеке үлгісі мен педагогикалық шеберлігі.
Сынып жетекшінің мінез-құлқы, сөйлеу мәнері, қарым-қатынасы – оқушыға тікелей әсер етеді. Мұғалім өз іс-әрекеті арқылы тәрбиенің үлгісі бола білуі керек.
Бастауыш сыныптарда сынып сағаты тек тәрбие құралы ғана емес, оқушылардың өзін-өзі тануына, құрбы-құрдастарымен дұрыс қарым-қатынас орнатуына және ұжымдық рухты сезінуіне мүмкіндік беретін маңызды орта болып табылады.
Мұғалім әр баланың пікірін тыңдап, олардың ойлау белсенділігін дамытуға бағытталған тапсырмалар дайындауы қажет.
Қорытынды:
Қорыта айтқанда, бастауыш сыныптардағы сынып сағаты – оқушылардың рухани, адамгершілік және әлеуметтік дамуын қамтамасыз ететін маңызды педагогикалық құрал.
Мұғалім әр сынып сағатын баланың ішкі жан дүниесін түсіне отырып, тәрбиелік мазмұны терең, әсерлі және қызықты етіп ұйымдастырса, оқушылардың адамгершілік бейнесі мен тұлғалық дамуы айқын көрінеді.
Сынып сағаты — тек оқу процесінің бөлігі емес, ол өмірлік құндылықтарды дарытатын мектептегі тәрбие орталығы болып табылады.
Пайдаланылған әдебиеттер
Қоянбаев Ж.Б., Қоянбаев Р.М. Педагогика. – Алматы, 2019.
Сейсенбаева А. Бастауыш сыныптағы тәрбие жұмысының ерекшеліктері. – Астана, 2021.
ҚР Білім және ғылым министрлігі. Тәрбие жұмысының тұжырымдамасы. – Астана, 2020.
шағым қалдыра аласыз













