Материалдар / Бастауыш сыныптардың «Бәйтерек» әдістемелік бірлестігінде жүргізілген жұмыстарына талдау

Бастауыш сыныптардың «Бәйтерек» әдістемелік бірлестігінде жүргізілген жұмыстарына талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш брлестік жетекшісіне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2018
931
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ақжал негізгі орта мектебі








Бастауыш сыныптардың

«Бәйтерек»

әдістемелік бірлестігінде жүргізілген жұмыстарына талдау














2017-2018 оқу жылы



Тақырыбы: Оқушылардың сапалы білім алуына, шығармашылық деңгейінің жоғары сатыға жетуіне ықпал ету

Мақсаты: Мұғалімдердің педагогикалық және кәсіби шеберлігін, құзырлылығын және сабақ беру әдістемесін үздіксіз жетілдіру;

Міндеттері:

*Мұғалімдердің жаңаша жұмыс істеуіне жағдай жасау;

*Мұғалімдерге жаңа педагогикалық технологиялар мен инновацияларды меңгеруге, өз тәжірибесіне енгізуге көмек көрсету;

*Озық педагогикалық тәжірибелерді зерттеу, үйрену, ендіру;

*Мұғалімнің әдістемелік шеберлігін, кәсіби деңгейін арттыру арқылы сапалы білімге қол жеткізу;

*Ерекше қабілетті оқушыларды анықтап, қабілетіне қарай шығармашылыққа баулу;

*Үлгерімі төмен оқушылармен үздіксіз жұмыс жүргізу;

«AutoShape 15 Бәйтерек» әдістемелік бірлестігі мұғалімдерінің сапалық құрамы


2017-2018 оқу жылында бірлестікте 13 мұғалім еңбек етеді. Оның ішінде:

Жасы:

Барлығы

20-30 жас

31-40 жас

41-50 жас

13

2

7

4

Білімі:

Барлығы

Жоғары

Арнаулы орта

Кәсіптік

13

4

5

4

Еңбек өтілі:

Барлығы

Жас маман

3-5 жылға дейін

5-10 жылға дейін

10-15жылғы дейін

15-20

13

2

2

5

2

2

Санаты:


Барлығы

Жоғары

І

ІІ

Санатсыз

2015-2016

13

2

3

3

5

2016-2017

13

2

3

2

6

2017-2018

13

-

3

4

6

2015-2016,2016-2017 жылдармен салыстырғанда 2017-2018 оқу жылында жоғарғы санаттағы екі ұстаздарымыз зейнеткерлікке шықты.

Бастауыш сынып мұғалімдері жылдан-жылға талапқа сай санаттарын жоғарылатуда.

Бастауыш сынып мұғалімдері жылдан-жылға талапқа сай санаттарын жоғарылатуда.

Аттестациядан өтетін мұғалімнің мақсаты мен міндеті.

1. Педагогикалық ұжым жұмысын әдістемелік тақырып бойынша жалғастыру.

2.Мектеп мұғалімдеріне озық тәжірибелерді тарату.

3.Ашық сабақтар өткізу

4.Өзара сабақтарға қатысу

5.Тәжірибелік материалды жинақтап,  мұғалімдермен талдау

6.Ашық тәрбие және мектеп аралық шараларға қатысып, сабақтан тыс жұмыстар өткізу.

7. Жаңа технологияларды сабаққа тиімді қолданып, сабақ көрсету.

8.Дарынды балалармен жұмыс істеу формасын көрсету.

9.Мұғалім өз шығармашылығын шыңдап, іс-жүзінде көрсету.

10.Мұғалім шығармашылық жұмыстарын жинақтап кітапша шығару және баспа бетіне мақала немесе электрондық сайттарға жіберу. Осы мақсаттар мен міндеттерді атқару барысында аттестациялық байқаудан өтеді.

2017-2018 оқу жылында аттестаттциядан өткен мұғалімдер туралы мәлімет


Аты-жөні

Пәні

Еңбек өтілі

Өткен санаты

1

Накенова Гульнара Егинбаевна

Бастауыш сынып пән мұғалімі

18

Бірінші санатты

растады

2

Секебаева Саягуль Сулеймановна

Бастауыш сынып пән мұғалімі

4

ІІ

2018-2019 оқу жылында аттестаттциядан өтетін мұғалімдер туралы мәлімет

Аты-жөні

Пәні

Еңбек өтілі

Өткен санаты

1

Жахметбекова Г.Б.

Бастауыш сынып мұғалімі

4

Екінші санатқа

2

Усенбаева А.С.

Бастауыш сынып мұғалімі

7

Екінші санатқа

3

Бакирова Ж.С.

Даярлық сынып мұғалімі

24

Бірінші санатқа

Педагогикалық кадрлардың білім жетілдіруі туралы

2015-2016,2016-2017оқу жылында мұғалімдеріміз жаңартылған білім мазмұны бойынша курстан өтті:

Мешелова С.Т.,Усенбаева А.С.,Жәукей А.Е., өтіп, өз білімдерін жетілдіруде.Келесі оқу 2017-2018 жылында Накенова Г.Е.Секебаева С.С. өтеді. Барлық мұғалімдерде өзіндік білім көтерудің 5 жылдық жоспары жасалған.

Бастауыш сынып мұғалімдерінің жұмыс жасап отырған технологиясы, өзекті мәселелері.


Мұғалімнің аты-жөні

Шығармашылық жұмысының тақырыбы

Қолданылатын технология

Нәтижелілігі

1.



Накенова

Гульнара

Егинбаевна

Математика пәнінен логикалық ойлау қабілеттерін дамыту

Дамыта оқыту технологиясы

Әр сабақта дамыта оқыту технологиясын пайдалану арқылы оқушылардың логикалық ойлау қабілеттері артады.


2.


Жахметбекова Гүлмира

Бақытовна

Оқушылардың танымдық қабілетін дамыту


Сын тұрғысынан ойлау технологиясы

Оқыту барысында баланың ақыл-ойын, қиялын т. б. танымдық үрдістерін дамытып қоймай, баланы әр түрлі әрекеттің субъектісі болып қалыптасуы қамтамасыз етілді, алдыңғы қатарға шықты.


3.



Усенбаева Асель Сабырхановна

Ойын элементтері арқылы оқушының тілін,ойын дамыту

Ойын технологиясы

Сабақты ойын түрінде өткізуінде оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артады, мұғалім мен оқушы арасында қарым-қатынас жақсарады.

4.



Секебаева Саягуль

Сулеймановна

Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру

Ақпаратты-коммуникативті технология

Оқушылардың логикалық ойлауы артып, байқампаздығы, есте сақтауы тұрақтайды.


5.




Мешелова Салтанат Тлеукешовна

Жаңа технологияны қолдана отырып, оқшыларды белсенді оқыту арқылы ойлау қабілетін жетілдіру 

Дамыта оқыту технологиясы

Жаңа технологияны пайдалану арқылы ойлау,танымдық қабілеттері, белсенділіктері артады.


6.





Толеуова Айтолкын Омиргалиевна

Оқушыларды шығарма, шағын әңгіме жазуға баулу

Жаңа оқыту технологиясы

Оқушы нәтижесін терең түсінеді және оны шешудің тиімді жолын таңдайды.Дамыған ақыл-ой қабілеттерімен оның икемділігі дамиды.

7.

Аханахова Жанар Калиевна

Оқушылардың сөздік қорын байытып, тілін дамыту

7 модульді технологиясы

Оқушы тақырыпты меңгергеннен кейін жаттығу арқылы ойын жүйелеп, жұмыс жүргізуде, тапсырманы орындауда ойлау қабілетін жетілдіре түседі. Ойлау мен сөйлеу қабілеті бір-бірімен тығыз байланыста болады.

8.

Жәукей Әйгерім

Ерлановна

Оқыту процесінде жаңа технологияларды қолданып, «оқушының ой-өрісін дамыта оқыта отырып,шығармашылық құзіреттілігін арттыру»

Дамыта оқыту технологиясы

Ақпараттық –коммуникативті технологиясы

1. Оқушылардың өздігінен жан-жақты білім алуға жағдай жасалады.

2. Сабақ кезінде уақытты ұтымды пайдалану мүмкіншілігі молаяды.

3. Оқушылардың өзара пікір алмасуына мүмкіндік туғызылады.

4. Мұғалім мен оқушылар арасында ізгілік қарым-қатынастар орнайды.

9.

Мәдиғали Әйгерім Жанатқызы

Оқушылардың ой-өрісін дамыта отырып, шығармашылыққа баулу.

Дамыта оқыту технологиясы

Оқушының ой-өрісі жан-жақты дамиды,шығармашылық жетістіктерге жетуге талпынады.

10.

Стамкулова Жанна Курышхановна

Оқуға қызығушылығын арттыру, тілін дамыту,жазу, сызуға бейімдеу.


Ойын технологиясы

Оқушылардың сөйлеу мәнері өзгеріп, тіл байлығы арта түседі. Берілген тапсырманы қызығушылықпен орындап, сабаққа белсенділіктері артады.

11.

Есиргепова Булбул

Даулетовна

Оқушылардың ойлау, жазу, сөйлеу және тыңдау дағдыларын дамыту, сөздік қорын молайту.

Ойын технологиясы

Оқушылар көркем жаза алады, сөздік қорлары молаяды, әріптерді біледі, айтылуын, жазылуын біледі.

12

Искандирова Толғанай

Онгаровна

Ойын элементтері арқылы оқушының тілін,ойын дамыту

Ойын технологиясы

Сабақты ойын түрінде өткізуінде оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артады, мұғалім мен оқушы арасында қарым-қатынас жақсарады.

13

Нуршина Асел Жумабаевна

Оқуға қызығушылығын арттыру, тілін дамыту,

Ойын технологиясы

Сабақты ойын түрінде өткізуінде оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артады.

Барлық мұғалімдер әр сабақтарында жаңа технология элементерін қолдану арқылы сабақтарын жүйелі түрде өткізеді.

Бастауыш сыныптар бойынша үш жылдық білім сапасының салыстырмалы диагностикасы

Қазақ тілі пәнінен

Оқу жылдары

2 сыныбы


3 сыныбы


4 сыныбы










2015-2016

77%

60%

60%

2016-2017

86%

79%

70%

2017-2018

79

74

70

Әдебиеттік оқу пәнінінен

Оқу жылдары

1 сыныбы


2 сыныбы


3 сыныбы


4 сыныбы

2015-2016

70%

87%

80%

56%

2012017

78%

86%

79%

70%

2017-2018

70

71

87

75








Математика пәнінен

Оқу жылдары

1 сынып

2 сынып

3 сынып

4 сынып






2015-2016

80%

73%

56%

60%

2016-2017

65%

71%

63%

65%

2017-2018

73

75

65

75



Дүниетану пәнінен

Оқу жылдары

1 сынып

2 сынып

3 сынып

4 сынып

2015-2016

91

83

64

60

2016-2017

78

90

79

74

2017-2018

73

89

87

75







Ұсыныс: Бастауыш сыныптарының пәндері бойынша үш жылдық білім сапасының салыстыра келсек бала санының тұрақты болмауы,жақсы оқитын оқушылардың басқа мектепке ауысуы көп әсер етеді.Математика пәнінен сабақтан тыс қосымша сабақтар өткізіп, логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру мақсатында жаттығулар арқылы түрлі жұмыс жүргізу.

Сол сияқты оқушылардың оқу шапшаңдығын арттыру мақсатында әр сыныптың оқу деңгейі ай сайын тексеріліп, салыстырмалы түрде жыл аяғында талданып отырады.


Таныс емес мәтінді оқу дағдысының үш жылдық салыстырмалы көрсеткіші


Оқу жылы

1 сынып

2 сынып

3 сынып

4 сынып

2015-2016

66%

80%

80%

56%

2016-2017

91%

67%

75%

70%

2017-2018












Осы көрсеткіштер нәтижесінде барлық сыныптардың оқушыларының оқу деңгейі анықталды. Нормадан жоғары оқитын оқушылар саны анықталды. Сыныптарда әлде болса буындап оқитын, нормадан төмен оқитын оқушылар бар.Сонымен қатар былтырғы оқу жылымен салыстырғанда биыл оқушылардың оқу шапшаңдылықтары жақсы.Себебі:оқу шаттығы жобасы бойынша жұмыстар жүргізіледі.

Ұсыныс: Сынып жетекшілер тарапынан сыныптан тыс оқу жұмыстарын ұйымдастыру. Ата-аналардың әдебиеттік кітаптарға, ертегілерге, газет-журналдарға жазылуын қадағалау. Оқушылардың сауатты оқу дағдыларын қалыптастыруын қадағалау.

Мұғалімдердің қалалық, республикалық іс-шараларға қатысуы.

Мұғалімнің

аты-жөні

Іс-шара атауы

2016-2017

2017-2018

Нәтиже

Халықаралық


1.

Накенова Г.Е.

«Оқушының ең үздік электрондық портфолиосы-2»

2016 жыл, Ақтөбе қаласы


Мадақтама

2.

Бакирова Ж. С.

«Оқушының ең үздік электрондық портфолиосы-2»

2016 жыл, Ақтөбе қаласы


Мадақтама

3

Накенова Г.Е.

«Эрудит» оқушылар арасында өткен «Суретші болғым келеді» байқауы на оқушылар дайындағаны үшін

2017 жыл

Алматы қаласы


Диплом

4

Жахметбекова Г.Б.

«Эрудит» оқушылар арасында өткен «Суретші болғым келеді» байқауы на оқушылар дайындағаны үшін

2017 жыл

Алматы қаласы


Диплом

5

Аханахова Ж.К.

«Эрудит» оқушылар арасында өткен «Суретші болғым келеді» байқауы на оқушылар дайындағаны үшін

2017 жыл

Алматы қаласы


Диплом

Республикалық:


6

Бакирова Ж. С.

Қашықтықтан оқыту бастауыш сыныптар арасындағы олимпиада

2015 ж


Сертификат


7

Төлеуова А.Ө.

«Бастауыш білімнің мазмұнын жаңарту»

2016 ж,

«Базис»

интеллектуалды орталығы


Сертификат


8

Бакирова Ж. С.

«Қазақстан мұғалімі» математика пәні бойынша республикалық қашықтық олимпиадасы

2016 ж


Алғыс хат

9

Секебаева С.С

«НИО»қашықтық олимпиада


2018ж

ІІІ Дәрежелі

10

Жәукей А.Е.

«TIO» қашықтық олимпиада


2018ж

ІІІ Дәрежелі

Облыстық:



11

Мешелова С.Т.

Облыстық «Бастау» математикалық турниріне оқушы дайындағаны үшін

Қарағанды

2015 ж


Алғыс хат

12

Аханахова Ж.К.

Облыстық «Бастау» математикалық турниріне оқушы дайындағаны үшін

Қарағанды

2015 ж


Алғыс хат

Аудандық:


13

Накенова Г.Е.

Оқу үдерісін жаңа тәсілдердің көмегімен бағалау»

2015 ж



14

Төлеуова А.Ө.

«Үздік бастауыш сынып мұғалімі»

2015 ж


Сертификат


15

Накенова Г.Е,

Білім саласының өркендеуіне және жас ұрпаққа сапалы білім,саналы тәрбие беру»


2017ж

Алғыс хат

Мұғалімнің іс – тәжірибесінің 2016– 2017 жыл басылымдарда жариялануы

Мұғалімнің аты-жөні

Басылым атауы

Мерзімі

Мақала тақырыбы

1

Накенова Г.Е.


Тағылым

Республикалық ғылыми-әдістемелік журнал

04.2017 жыл

Қазақ тілі пәні ашық сабақ

«Түбір сөз және туынды сөз»

2

Аханахова Ж.К.

Тағылым

Республикалық ғылыми-әдістемелік журнал

04.2017 жыл

Музыка пәні

Ашық сабақ

«Күй аңызын ардақтай жеткізген-Дәулет Мықтыбаев»

3

Жахметбекова Гульмира Бахытовна

Тағылым

Республикалық ғылыми-әдістемелік журнал

04.2017жыл

Дүниетану пәні

Ашық сабақ

«Тұқым және жеміс»


4

Накенова Г.Е.

«Жаңартылған білім мазмұны жағдайындағы

педагогикалық іс-әрекет»

Халықаралық ҒПК материалдар жинағы





Теміртау 2017 жыл

«Жаңа технологияларды пайдалану арқылы бастауыш сынып оқушылардың тәрбие,білік дағдыларын арттыру»


Ақжал негізгі орта мектебінің оқушыларының 2016 – 2017 оқу жылында интеллектуалды марафондарға қатысуы

Түрі

Қатысқаны

Нәтижесі

ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ МАРАФОНДАР:

ХАЛЫҚАРАЛЫҚ

РЕСПУБЛИКАЛЫҚ

1



«Ақбота»

3 «а»


6 оқушы


ІІІ дәрежелі Диплом


3 «ә»

7 оқушы

ІІІ дәрежелі Диплом


4 «а»

7 оқушы

Сертификаттар




2

«Русский медвежонк»

3 «а»


3 оқушы



Сертификаттар


4 «а»

3 оқушы



Сертификаттар




3

«Юный эрудит»

4«а»

6 оқушы

Сертификаттар



4

«Зияткер»

3 «а»


3 оқушы

Сертификаттар



4«ә»

2 оқушы

Сертификаттар



5

«Клевер»

4«а»

1 оқушы

І дәрежелі Диплом


Оқушылардың жетістіктері:

Оқушының аты - жөні

Қайда қатысты?

Сыныбы

Жетістігі

Мерзімі

1

Айнекова Аружан

«Ақбота»

3 «а»

Диплом

3 – орын

2016 ж.

2

Багданова Аида

«Ақбота»

3 «а

Диплом

3 – орын

2016 ж.

3

Бакытжан Назылы

«Ақбота»

3 «а

Диплом

3 – орын

2016 ж.

4

Сеит Алуа

«Ақбота»

3 «а

Диплом

3 – орын

2016 ж.

5

Ермалақ Нұрасыл

«Ақбота»

3 «ә»

Диплом

3 – орын

2016 ж.

6

Калиякпар Нұрхат

«Ақбота»

3 «ә»

Диплом

3 – орын

2016 ж.

7

Мұсіралы Ақниет

«Ақбота»

3 «ә»

Диплом

3 – орын

2016 ж.

8

Махаббат Жаннур

«Клевер» олимпиадасы

4 «а»

Диплом

1 – орын

2016 ж

9

Тургын Аяжан

Республикалық қашықтықтан өткізетін оқушылар байқауы

4 «а»

Диплом

2 – орын

2016 ж

10

Аманжол Нұрай

iQcenter.kz Интеллектуалды білім порталының ұйымдастырған «Сүйікті ертегілер кейіпкерлерім»

4 «ә»

Диплом

1 – орын

2016 ж

11

Сеит Алуа

iQcenter.kz Интеллектуалды білім порталының ұйымдастырған «Сүйікті ертегілер кейіпкерлерім»

3 «а

Диплом

3 – орын

2016 ж

Әдістемелік бірлестікте өткізілген іс-шаралар:

Қыркүйек 2017-2018 оқу жылының жоспары бекітілді.

Алғашқы тәрбие сағатымыз «Білім күнімен»басталды тақырыбы «1 қыркүйекте «Мен- кіші Отанымның патриотымын оқушыларды өз Отанын, еліне деген патриоттық сезімге баулу мақсатында тәрбие сағаты өтті. Бұл тәрбие сағатында Қазақстан жерінің көрінісі бейнеленген бейнебаян көрсетіліп, еліміздің рәміздерімен таныстырылды. Отан, туған жер туралы өлеңдер оқылды. 22-қыркүйек тіл мерекесіне орай «Туған тіл-тұғырым» атты 2-4 сынып оқушылары өз өнерлерін көрсетті өтті.Оқушылар


Қазан айында Мектеп психологы Г.Б.Сармантаева 1 сынып оқушыларының бейімделуі мониторингін жасап талдау жүргізді. Отбасы күніне байланысты «Отбасы – шағын мемлекет» тәрбие сағаты өткізілді. Отбасы мүшелері ата – анаға, бауырларына деген сыйластыққа тәрбиелеу мақсатында «Даярлық сынып арасында ата – аналар мен ұстаздардың қатысуымен балалардың танымдық дамытушылықтарын жетілдіру, өзін қоршаған орта, оның пайдасын, табиғат қамқоршысы бола білуге тәрбиелеу мақсатында «Берекелі, мерекелі Алтын күз!» атты мерекелік іс – шара өткізілді. Бұл іс – шараға оқушылар өте жақсы көңіл – күймен белсене қатысты.

Сонымен қатар 1-4 сыныптар арасында да алтын күз мерекесіне сайыстар өтті.1,2-сыныптар «Күзгі композиция» атты көрмесі өтті. Бұл көрмеге барлық оқушылар белсене қатысып, алғыс хатпен марапатталды. 3,4-сыныптар сайысқа түсіп 3- сыныптың оқушылары 1-орын иеленді.

Қараша айының 22-28 аралығында «Бастауыш –бастамам »тақырыбында бастауыш бірлестігінің апталығы өтті.

Мақсаты: Білімге деген құштарлығын арттыру, оқуға, білімді болуға шақыру;

Бастауыш сынып балаларының оқу барысында алған білім дерін

тиянақтау, ойлау қабілеттерін дамыту

Апталықтың жұмыс түрлері төмендегі кесте бойынша өткізілді:

Р/с

Күні, уақыты

Атқарылатын жұмыс

Жұмыс түрі

Сыныбы

Жауапты

1

22.11..17.

сағ 1100



845-925


15 35 -1615

Апталықтың ашылыу:


«Бастауышым-бастамам!»


Әдебиеттік оқу «Ақкөл жағасында»

Әдебиеттік оқу «Күлпаш»


жиын



Ашық сабақ


Ашық сабақ


1-4



4- сынып


3-сынып


Г.Е.Накенова



Ж.К.Аханахова


Г.Б.Жахметбекова


2

23.11.17.

1020-1100


1150-1230



1445-1525


Русский язык

«Имя числительное как часть речь»

«Математикалық шарайна» сайыс



Математика «15+28,43-15 сандарының қосу және азайту алгоритмі»



Ашық сабақ

Сыныптан тыс жұмыс



Ашық сабақ




4- сынып


4 -сынып


2«ә»




Б.Д.Бекишева.


Г.Е.Накенова


С.С.Секебаева

3

24.11.17.

сағ 845-925





1705-1745


1730


Жаратылыстану «Қалай дұрыс тамақтану керек?»




«Зерек болсаң,тауып көр»



«Бағалау кім үшін тиімді»




Ашық сабақ




Сыныптан тыс жұмыс


Дөңгелек үстел


1 «ә»













Ата-анамен жұмыс





А.С.Усенбаева



Г.Б.Жахметбекова


С.Т.Мешелова

С.С.Секебаева





4



27.11.17.

845-925


935-1015



1445-1525

1700


Математика «Теңдеу және оны шешу тәсілдері»


Сауат ашу «Ққ дыбысы мен әрпі»


Әдебиеттік оқу «Отан»


Не?Қайда?Қашан?


Ашық сабақ



Ашық сабақ


Ашық сабақ

Сыныптан тыс жұмыс



4-сынып



1 «а»


2 «а»

2 «а,ә»


Г.Е.Накенова



А.Е.Жаукей



С.Т.Мешелова


С.Т.Мешелова

С.С.Секебаева

5

28.11.17.

1130


1700



«Тапқырлар тартысы»сайыс


«Ой мен ойын» сайыс


Апталықтың жабылуы


Сыныптан тыс





Даярлық сыныбы

1-4 сыныптар



Ж.С.Бакирова.


А.С.Усенбаева


Г.Е.Накенова

Сәрсенбі күні «Бастауыш -бастамам!» тақырыбында апталықтың ашылуына байланысты саптық жиын болды.Бірлестік жетекшісі апталықтың ашылуымен құттықтап,жоспармен таныстырды.Тақырыпқа байланысты оқушылар өлеңдер оқыды, «Ананың тілі »әнін барлық бастауыш сынып оқушылары айтты.Сонымен қатар логикалық сұрақтар қойылыды.

Жоспар бойынша мұғалімдердің барлығы ашық сабақтарын,сыныптан тыс жұмыстарын,өз мәнінде өткізді.Атап айтсақ, Әдебиеттік оқу «Күлпаш» Г.Б.Жахметбекова, Сауат ашу «Ққ дыбысы мен әрпі» А.Е.Жаукей, Математика «15+28,43-15 сандарының қосу және азайту алгоритмі» С.С.Секебаева ,Русский язык пәнінен 4 сыныпта «Имя числительное как часть речи» Б.Д. Бекишеваның ашық сабақтары өз мәнінде жақсы өтті.«Математикалық шарайна» сайыс Г.Е.Накенова, «Не?Қайда?Қашан?» С.Т.Мешелова,С.С.Секебаева, «Ой мен ойын» А.С.Усенбаеваның ата-аналармен өткізген сыныптан тыс жұмысы ,сонымен қатар «Бағалау кім үшін тиімді» С.Т.Мешелова,С.С.Секебаева өткізген ата-аналармен дөңгелек үстелі өз мәнінде өтті.Барлық мұғалімдер өз сабақтарында интерактивтік тақтаны пайдаланды.Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары мен белсенділіктерін арттыра түсті.

Апталықтың жабылуы «Ой мен ойын »атты ата-аналармен А.С.Усенбаеваның ұйымдастыруымен іс –шара өткізілді. Бұл сайысқа 1-4-ші сынып оқушыларымен ата-аналары қатысты. Соңында мақтау қағаздарымен,алғыс хатпен марапатталды.

. .


Желтоқсан 1– желтоқсан Президент күніне байланысты «Елін танытқан ер» атты

тәрбие сағаты өтті және президент күніне арналған іс-шарада «Жас Ұлан» ұйымына үздік, екпінді оқушылар қабылданды.Бұл тәрбие сағатында оқушыларға Елбасы өмірінен және Қазақстанның өркендеуіне қосқан үлесі жайлы айтылды. 16 – желтоқсанда Тәуелсіздігіміздің 26 жылдығына орай «Тәуелсіздік – ел тірегі» атты тәрбие сағатында патриоттық әндер орындалып, Желтоқсан құрбандарын еске алу мақсатында көрініс көрсетті.

Жаңа жылдық мерекелік кештің қарсаңында ата-аналар мектеп алаңында мүздан нертегі кейіпкерлерінің мүсінін жасады.

27- желтоқсан «Қош келдің, Жаңа жыл!» атты ертеңгілік өтті. Ұлдар да, қыздар да Жаңа жыл –Ит жылы болып киініп, өз өнерлерін көрсетті.

Қаңтар,ақпан айларында «Зерде» бірлестігінің, «Білім» бірлестігінің апталықтары өтті. «Қамқорлық акциясы» аясында мектепшілік жәрмеңке ұйымдастырылды. Жәрмеңкеге оқушылар белсене қатысты. Жиналған ақшаны әлеуметтік педагогке тапсырылды.












22 Наурыз мерекесі әдемі ертеңгілікпен басталды. Ертеңгілікте оқушылар ән айтып, би билеп өз өнерлерін көрсетті. Ертеңгілік соңында оқушылар ұлттық тағамымыз Наурыз көжеден ауыз тиді.

Сәуір айында сынып жетекшілер апталығы өтті.Бұл апталық оқушыларды Отанына,халқына адал қызмет етуге, отансүйгіштікке, халқының тегін, тарихын білуге тәрбиелеу мақсатында өткізілді. Осы апталықта «Біз-бәріміз теңбіз» атты ашық тәрбие сағаты жүргізді.. Өлең жолдарынан жатқа үзінді айтты..Сонымен қатар 1-6 сыныптап арасында «Ұлт бірлігі-ұлы байлық»атты сыныптан тыс жұмыс жүргізілді.

Мамыр айында оқушылар шеруге шықты.

11 мамыр «Шуағын төккен 4 жыл» атты 4-сыныппен қоштасу мерекелік ертеңгілік өтті. Бұл мерекелік кеште ән айтылып, би биленіп, өлең шумақтары оқылып жақсы деңгейде өтті. Бұл мерекелік кешті дайындау барысында да ата – аналар өз көмектерін аяған жоқ.

23-мамырда Үздік оқушылар слеті өтті.Оқушылар мақтау қағазымен марапатталды.


Проблеманы шешу жолдары:

1.Оқушы қабілетіне дұрыс көзқараспен қарау;

2.Оқушының өз бетінше жұмыс жасау, психологиялық тұрғыдан дайындау;

3.Оқушыны әртүрлі іс-шараға, олимпиадаларға қатыстыра отырып қазіргі заман талабына сай жан-жақты тәрбиелеу;

4.Ұстаздарға жаңа технологияларды меңгертуге көмек көрсету.


Қорытынды:

Әлді жақтары:

1.Ұстаздар да, оқушылар да халықаралық, республикалық, облыстық конкурстарға, байқауларға қатысулары нәтижелі.

2.Сабақта цифрлық білім ресурстарын пайдалану негізінде стандарттан тыс ерекше сабақтар жүргізілуі қанағаттанарлық.

3.Эссе жазуға бейімделді.


Әлсіз жақ:

  1. Оқушылардың өздері орындауға арналған жаттығу жұмыстарында терең ой, жүйелі жұмыстың көңіл толтырмауы;

  2. Пәндік олимпиадалардан жүлделі орындар алуға дайындық жұмысын күшейту.

Мүмкіндіктер:

  1. Пәндік олимпиадаға қатысуын Республикалық деңгейге жеткізу;

  2. Оқушылардың білімге, ғылымға деген қызығушылықтарын жетілдіру мақсатында ШҒА орталығы, зияткерлік орталықтарымен тығыз байланыс жасай білу.

Келешекте дамытар едім:

  1. П


    әндік олимпиадалардан жүлделі орындар алуға дайындық жұмысын күшейту.
  2. Оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыруға арналған тапсырмаларды тиімді қолдану;








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!