Материалдар / Бастауыш сыныптарға психологиялық сергіту сәттері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бастауыш сыныптарға психологиялық сергіту сәттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: оқушылардың жинақылығын және зейінін қалыптастыру. Сынып оқушылары психолог нұсқауы мен қатесіз қарапайым қимылдарды жасауға әрекеттендіреді: бір шапалақ-қолдарын көтеру,екі шапалақ орынан тұру.Егер қолдарын көтеріліп тұрған кезде бір шапалақ ұрылса, онда қолдарын түсіру керек.Ал егер оқушылар тұрса,онда екі шапалақ бойынша олар орына отыру керек.Шапалақтың кезегін және жиылығын ауыстыра отырып,психолог оқушыларды шатастыруға әрекет жасайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
885
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оңтүстік Қазақыстан обылысыМақтарал ауданы «Береке»жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекттік мекемесіПедагог-психологіБотабекова Асемкул Ажихановна Бастауыш сыныптарға психологиялық сергіту сәттері«Аяқ-қол» әдісіМақсаты: оқушылардың жинақылығын және зейінін қалыптастыру.Сынып оқушылары психолог нұсқауы мен қатесіз қарапайым қимылдарды жасауға әрекеттендіреді: бір шапалақ-қолдарын көтеру,екі шапалақ орынан тұру.Егер қолдарын көтеріліп тұрған кезде бір шапалақ ұрылса, онда қолдарын түсіру керек.Ал егер оқушылар тұрса,онда екі шапалақ бойынша олар орына отыру керек.Шапалақтың кезегін және жиылығын ауыстыра отырып,психолог оқушыларды шатастыруға әрекет жасайды. «Еден-төбе-мұрын» әдісіОйынның мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін ширатып, белсенділігін арттыру Жүргізуші сұқ саусағымен біресе төбені, біресе еденді, біресе мұрнын көрсетеді және «төбе» , «еден», «мұрын» деп айтып тұрады. Жүргізуші кейде айтқан сөзі мен қимылын керісінше жасап, қатысушыларды жаңылыстыруға тырысады. Кім қателессе, орнына отырады. Соңында қалған үш адам жеңімпаз деп танылады. «Ойлан тап, қандай түс» ойынын . Ойынның мақсаты: Түстер туралы және зейінін қалыптастыру . Керекті құралдар: түрлі-түсті жеміс-жидек, көкөністер суреті.Ойынның шарты: отырған ойыншыға шиенің суретін көрсетемін-суреттегі заттың аты мен түсін кім айтады? Келесі суреттің түр түсін ажыратуын сұраймын. Міне, осылай түр мен түсті қайталауға болады. «Кім көп біледі ойыны. 1. «Б» дыбыстан басталатын сөзге мысал ойла. 2. Білгіштің хаты. Біз Білгішбектен хат алдық. Ол өзенге барып балық аулапты. Жинаған балықтарының атында «б» дыбысы бар екен. Ол сендерден көмек сұрайды. Қандай балықтар екенін айтып жіберейік.бекіре ,камбала ,алабұға, табан «Жоғалған әріп» ойыны. Ойынның мақсаты:Зейінді анықтау...ор, ...алық,...ота, та..,...оран.«Кім тапқыр?» әдісіАнтонимдері бар мақал - мәтелдер жазу. Мысалы:Ашу-..., ақыл-...«ЖАЛҒАСЫН ТАП» ОЙЫНЫ Оқушылар мақал-мәтелдің жалғасын тауып, түсінгендерін ауызша айтады.1. Отанды сүю... ... ...2. Досы көпті жау алмайды,... ... ... ...«Сөзден сөз тер» әдісіБАУЫРСАҚ(Жауабы: Бауыр, бал, су, ара, ар, ауа, қас, бақ ас, қар, сақ, қуыр, рас, сау...)«Әріптерге байланысты сөз айту» ойыныМысалы: ӘӘке, әпке, әпер. «Ұйқасын тап» ойыны.Бұл ойын арқылы балалардың білсем деген ұғымы артып, белсенділігі танылады.Өзінше ноян Қорқақ кім ( Қоян)Тұмсығымен шымшып, Құрт тереді (Шымшық)Бата алмас тіпті Үсті тікен (Кірпі)Өңеші кең таңдайын Дәнге тосты (Комбайн)«Мен таптым» әдісіОйынның мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін ширатып, белсенділігін арттыруҚатысушылар дөңгелене отырып, кезекпен бірден жетіге дейін санайды. Жеті санын айтатын адам «Жеті» деудің орнына, орнынан тұрып, «Мен таптым» деп айтуы керек. Кім жаңылысса, сол ойыннан шығады
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!