Сабақ: Әдебиеттік оқу
Сынып:
Тақырыбы: Батылдық
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Әдеби кейіпкерлердің іс-әрекеттері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты (ҰМЖ):
3.2.4.1 – Мәтіннің негізгі ойын түсіну және кейіпкерлердің
іс-әрекеттерін талдау.
3.1.4.2 – Сұрақтар қою және жауап беру арқылы оқылған мәтінді
талқылау.
Сабақтың мақсаты:
-
Мәтіннің мазмұнын түсініп, негізгі идеясын анықтайды;
-
Кейіпкерлердің іс-әрекеттерін талдап, батылдық туралы пікірлерін ортаға салады;
-
Өз ойларын дәлелдеп, батылдықтың маңызын түсіндіреді.
Бағалау критерийлері:
-
Мәтінді түсініп, негізгі ойын айтады.
-
Кейіпкерлердің іс-әрекеттерін талдайды.
-
Батылдық туралы пікірін дәлелдейді.
Тілдік мақсаттар:
Оқушылар орындай алады:
-
Мәтінді оқып, негізгі ойды табады.
-
Кейіпкерлердің батылдық қасиеттерін сипаттайды.
Пәнге қатысты лексика мен
терминология:
Батылдық, ерлік, қайсарлық,
жауапкершілік.
Диалог пен жазу үшін қажетті сөз тіркестері:
-
Батылдық дегеніміз...
-
Батыл адам ... істейді.
-
Кейіпкердің батылдығы мынадан көрінеді...
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі (3 минут):
-
Амандасу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
-
Сабақтың мақсатымен таныстыру.
II. Қызығушылықты ояту (7 минут):
-
Оқушыларға «батылдық» ұғымы туралы сұрақ қою.
Мысалы: «Батылдық деген не? Қандай батыл адамдарды білесіздер?» -
Оқушылардың жауаптарын тыңдау және пікірлерін ортаға салу.
III. Негізгі бөлім (25 минут):
Мәтінмен жұмыс (10 минут):
-
Оқушыларға батылдық туралы мәтін (мысалы, қазақ ертегілерінен) ұсынылады.
-
Оқушылар мәтінді іштей оқиды.
-
Оқушыларға мәтін бойынша бірнеше сұрақтар қойылады:
-
«Кейіпкердің батылдығы қалай көрінеді?»
-
«Ол қандай іс-әрекет жасады?»
-
Топтық жұмыс (10 минут):
-
Оқушыларды 3 топқа бөлу. Әр топқа мәтіннен батылдыққа байланысты үзінді тауып, сол бойынша талдау жасау.
-
Топтық жұмыс нәтижесін басқа оқушылармен бөлісу.
Дискуссия (5 минут):
-
Оқушыларға сұрақ қою: «Батыл болу үшін адамға қандай қасиеттер керек?»
-
Оқушылардың жауаптары талқыланады.
IV. Сергіту сәті (3 минут):
-
Қимыл-қозғалыс жаттығулары.
V. Қорытынды бөлім (10 минут):
-
Оқушыларға сұрақтар қою:
-
«Бүгін сабақта не үйрендіңіздер?»
-
«Батылдық дегеніміз не?»
-
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Бағалау:
-
Оқушылардың топтық жұмысы мен жауаптарын бағалау.
-
Қалыптастырушы бағалау бойынша кері байланыс беру.
VI. Үй тапсырмасы (2 минут):
-
Батылдық туралы шағын әңгіме жазу немесе сурет салу.
Сабақтың ресурстары:
-
Әдеби мәтіндер (ертегілер, аңыздар).
-
Маркерлер, қағаз.
Сабақтың әдістері:
-
Топтық жұмыс, дискуссия, мәтінмен жұмыс.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Батылдық
Батылдық
Сабақ: Әдебиеттік оқу
Сынып:
Тақырыбы: Батылдық
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Әдеби кейіпкерлердің іс-әрекеттері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты (ҰМЖ):
3.2.4.1 – Мәтіннің негізгі ойын түсіну және кейіпкерлердің
іс-әрекеттерін талдау.
3.1.4.2 – Сұрақтар қою және жауап беру арқылы оқылған мәтінді
талқылау.
Сабақтың мақсаты:
-
Мәтіннің мазмұнын түсініп, негізгі идеясын анықтайды;
-
Кейіпкерлердің іс-әрекеттерін талдап, батылдық туралы пікірлерін ортаға салады;
-
Өз ойларын дәлелдеп, батылдықтың маңызын түсіндіреді.
Бағалау критерийлері:
-
Мәтінді түсініп, негізгі ойын айтады.
-
Кейіпкерлердің іс-әрекеттерін талдайды.
-
Батылдық туралы пікірін дәлелдейді.
Тілдік мақсаттар:
Оқушылар орындай алады:
-
Мәтінді оқып, негізгі ойды табады.
-
Кейіпкерлердің батылдық қасиеттерін сипаттайды.
Пәнге қатысты лексика мен
терминология:
Батылдық, ерлік, қайсарлық,
жауапкершілік.
Диалог пен жазу үшін қажетті сөз тіркестері:
-
Батылдық дегеніміз...
-
Батыл адам ... істейді.
-
Кейіпкердің батылдығы мынадан көрінеді...
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі (3 минут):
-
Амандасу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
-
Сабақтың мақсатымен таныстыру.
II. Қызығушылықты ояту (7 минут):
-
Оқушыларға «батылдық» ұғымы туралы сұрақ қою.
Мысалы: «Батылдық деген не? Қандай батыл адамдарды білесіздер?» -
Оқушылардың жауаптарын тыңдау және пікірлерін ортаға салу.
III. Негізгі бөлім (25 минут):
Мәтінмен жұмыс (10 минут):
-
Оқушыларға батылдық туралы мәтін (мысалы, қазақ ертегілерінен) ұсынылады.
-
Оқушылар мәтінді іштей оқиды.
-
Оқушыларға мәтін бойынша бірнеше сұрақтар қойылады:
-
«Кейіпкердің батылдығы қалай көрінеді?»
-
«Ол қандай іс-әрекет жасады?»
-
Топтық жұмыс (10 минут):
-
Оқушыларды 3 топқа бөлу. Әр топқа мәтіннен батылдыққа байланысты үзінді тауып, сол бойынша талдау жасау.
-
Топтық жұмыс нәтижесін басқа оқушылармен бөлісу.
Дискуссия (5 минут):
-
Оқушыларға сұрақ қою: «Батыл болу үшін адамға қандай қасиеттер керек?»
-
Оқушылардың жауаптары талқыланады.
IV. Сергіту сәті (3 минут):
-
Қимыл-қозғалыс жаттығулары.
V. Қорытынды бөлім (10 минут):
-
Оқушыларға сұрақтар қою:
-
«Бүгін сабақта не үйрендіңіздер?»
-
«Батылдық дегеніміз не?»
-
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Бағалау:
-
Оқушылардың топтық жұмысы мен жауаптарын бағалау.
-
Қалыптастырушы бағалау бойынша кері байланыс беру.
VI. Үй тапсырмасы (2 минут):
-
Батылдық туралы шағын әңгіме жазу немесе сурет салу.
Сабақтың ресурстары:
-
Әдеби мәтіндер (ертегілер, аңыздар).
-
Маркерлер, қағаз.
Сабақтың әдістері:
-
Топтық жұмыс, дискуссия, мәтінмен жұмыс.
шағым қалдыра аласыз













