Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім: Көне түркі жазбалары және қазақ жазуы.

    Мектеп:

    Сыныбы: 8

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: А.Қожасейітова

    Пәні: қазақ тілі

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Батыр баба-Күлтегін және патриоттық рух

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.3.5.1 -оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация) жазу;

    8.4.1.1 - тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу.

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін жазу, тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу;

    Көпшілігі: оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтін желісін есте сақтап, жинақы мәтін жазу, тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу;

    Кейбір оқушылар: оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін жазу, тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану, талдау

    Бағалау критерийлері:

    • мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін жазады;

    • тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазады.

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

    Пәнаралық байланыстар:

    Тарих, әдебиет

    Алдыңғы білім

    Көне мұра сырлары

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы



























    Сабақтың ортасы:



















    Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал.

    Әр түрлі ұлттың тілінде сәлемдеседі

    Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.

    Қызығушылықты ояту. «Тұлғаны таны» әдісі.

    Оқушыларға сурет көрсетіледі. Оқушылар сол тұлға туралы білетіндерін ортаға салады. Тұлғаның барлық қырын ашады.

    Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды.

    ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ.

    Оқушылар топта төмендегі кестені сәйкестендіріп шығады және дұрыс жауаппен салыстырады. Салыстырудан кейін жұмыстарына байланысты өз пікірін білдіреді.

    Сәйкестендіру кестесі.

    Бұмын қаған

    Елтерістен кейін таққа отырған адам

    Елтеріс

    ақылшы, кеңесші

    Білге

    батыр

    Күлтегін

    хан


    Тоңұқұқ

    түркі елін жалғастырған басшы

    Қапаған

    Түркі қағанатын негізін қалаған

    Дұрыс жауап.

    Бұмын қаған – Түркі қағанатын негізін қалаған

    Елтеріс – түркі елін жалғастырған басшы

    Білге – хан

    Күлтегін - батыр

    Тоңұқұқ – ақылшы, кеңесші

    Қапаған – Елтерістен кейін таққа отырған адам

    Дескриптор

    *Кейіпкерлер бейнесін анықтайды;


    ІІ. ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

    Cөздердің Күлтегін ескерткішіндегі нұсқасы мен қазіргі қазақ

    тіліндегі қолданысын салыстырып, жинақы мәтін (7–8 сөйлем)

    жазыңдар.

    Дескриптор:

    • Күлтегін ескерткішіндегі нұсқасы мен қазіргі қазақ

    • тіліндегі қолданысын салыстырады;

    • жинақы мәтін (7–8 сөйлем) жазады.

    ҚБ

    ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

    3-ТАПСЫРМА. Бас әріппен жазылатын күрделі атауларды қатыстырып, көне түркі ескерткіштерінің зерттелуі туралы жинақы мәтін жазыңдар.

    Дескриптор:

    • бас әріппен жазылатын күрделі атауларды қатыстырады ;

    • көне түркі ескерткіштерінің зерттелуі туралы жинақы мәтін жазады.

    ҚБ

    «Автор орындығы» әдісімен тапсырмаларын қорғайды.

    Оқушы дайындығын тексеру.

    Оқушыларға сурет көрсетіледі. Оқушылар сол тұлға туралы білетіндерін ортаға салады. Тұлғаның барлық қырын ашады.



    Оқушылар топта төмендегі кестені сәйкестендіріп шығады және дұрыс жауаппен салыстырады. Салыстырудан кейін жұмыстарына байланысты өз пікірін білдіреді.
















    Cөздердің Күлтегін ескерткішіндегі нұсқасы мен қазіргі қазақ

    тіліндегі қолданысын салыстырып, жинақы мәтін (7–8 сөйлем)

    жазыңдар.












    Грамматикалық тақырыпты меңгереді.







    Грамматикалық тапсырма орындайды.

    Бас әріппен жазылатын күрделі атауларды қатыстырады ;

    •көне түркі ескерткіштерінің зерттелуі туралы жинақы мәтін жазады.

    ҚБ «Күн мен бұлт»















    ҚБ «Күн мен бұлт»



















    ҚБ «Күн мен бұлт»

















    ҚБ «Күн мен бұлт»





























































    Adebiportal.kz























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қожасейітова Ақтолқын Бақтығалиқызы
    29 Наурыз 2024
    268
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Батыр баба-Күлтегін және патриоттық рух

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Батыр баба-Күлтегін және патриоттық рух

    Материал туралы қысқаша түсінік
    8-сыныптарға қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар Т1
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім: Көне түркі жазбалары және қазақ жазуы.

    Мектеп:

    Сыныбы: 8

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: А.Қожасейітова

    Пәні: қазақ тілі

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Батыр баба-Күлтегін және патриоттық рух

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.3.5.1 -оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация) жазу;

    8.4.1.1 - тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу.

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін жазу, тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу;

    Көпшілігі: оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтін желісін есте сақтап, жинақы мәтін жазу, тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу;

    Кейбір оқушылар: оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін жазу, тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану, талдау

    Бағалау критерийлері:

    • мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін жазады;

    • тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазады.

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

    Пәнаралық байланыстар:

    Тарих, әдебиет

    Алдыңғы білім

    Көне мұра сырлары

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы



























    Сабақтың ортасы:



















    Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал.

    Әр түрлі ұлттың тілінде сәлемдеседі

    Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.

    Қызығушылықты ояту. «Тұлғаны таны» әдісі.

    Оқушыларға сурет көрсетіледі. Оқушылар сол тұлға туралы білетіндерін ортаға салады. Тұлғаның барлық қырын ашады.

    Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды.

    ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ.

    Оқушылар топта төмендегі кестені сәйкестендіріп шығады және дұрыс жауаппен салыстырады. Салыстырудан кейін жұмыстарына байланысты өз пікірін білдіреді.

    Сәйкестендіру кестесі.

    Бұмын қаған

    Елтерістен кейін таққа отырған адам

    Елтеріс

    ақылшы, кеңесші

    Білге

    батыр

    Күлтегін

    хан


    Тоңұқұқ

    түркі елін жалғастырған басшы

    Қапаған

    Түркі қағанатын негізін қалаған

    Дұрыс жауап.

    Бұмын қаған – Түркі қағанатын негізін қалаған

    Елтеріс – түркі елін жалғастырған басшы

    Білге – хан

    Күлтегін - батыр

    Тоңұқұқ – ақылшы, кеңесші

    Қапаған – Елтерістен кейін таққа отырған адам

    Дескриптор

    *Кейіпкерлер бейнесін анықтайды;


    ІІ. ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

    Cөздердің Күлтегін ескерткішіндегі нұсқасы мен қазіргі қазақ

    тіліндегі қолданысын салыстырып, жинақы мәтін (7–8 сөйлем)

    жазыңдар.

    Дескриптор:

    • Күлтегін ескерткішіндегі нұсқасы мен қазіргі қазақ

    • тіліндегі қолданысын салыстырады;

    • жинақы мәтін (7–8 сөйлем) жазады.

    ҚБ

    ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

    3-ТАПСЫРМА. Бас әріппен жазылатын күрделі атауларды қатыстырып, көне түркі ескерткіштерінің зерттелуі туралы жинақы мәтін жазыңдар.

    Дескриптор:

    • бас әріппен жазылатын күрделі атауларды қатыстырады ;

    • көне түркі ескерткіштерінің зерттелуі туралы жинақы мәтін жазады.

    ҚБ

    «Автор орындығы» әдісімен тапсырмаларын қорғайды.

    Оқушы дайындығын тексеру.

    Оқушыларға сурет көрсетіледі. Оқушылар сол тұлға туралы білетіндерін ортаға салады. Тұлғаның барлық қырын ашады.



    Оқушылар топта төмендегі кестені сәйкестендіріп шығады және дұрыс жауаппен салыстырады. Салыстырудан кейін жұмыстарына байланысты өз пікірін білдіреді.
















    Cөздердің Күлтегін ескерткішіндегі нұсқасы мен қазіргі қазақ

    тіліндегі қолданысын салыстырып, жинақы мәтін (7–8 сөйлем)

    жазыңдар.












    Грамматикалық тақырыпты меңгереді.







    Грамматикалық тапсырма орындайды.

    Бас әріппен жазылатын күрделі атауларды қатыстырады ;

    •көне түркі ескерткіштерінің зерттелуі туралы жинақы мәтін жазады.

    ҚБ «Күн мен бұлт»















    ҚБ «Күн мен бұлт»



















    ҚБ «Күн мен бұлт»

















    ҚБ «Күн мен бұлт»





























































    Adebiportal.kz























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 8 сынып
    29.03.2024
    268
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қожасейітова Ақтолқын Бақтығалиқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации