Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Батыр баба-Күлтегін және патриоттық рух
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім:Көне түркі жазбалары және
қазақ жазуы.
Мектеп:
Сыныбы:
8
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
А.Қожасейітова
Пәні: қазақ
тілі
Қатысқан оқушылар
саны:
Қатыспағаны:
Сабақтың
тақырыбы:
Батыр баба-Күлтегін және
патриоттық рух
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
8.3.5.1 -оқылым және
тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр
бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация)
жазу;
8.4.1.1 - тақырып бойынша бас
әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға
сай жазу.
Сабақ
мақсаттары:
Барлық
оқушылар:оқылым және тыңдалым
материалдары бойыншамәтіннің баяндау желісін
жазу,тақырып бойынша бас әріппен
жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай
жазу;
Көпшілігі:оқылым және тыңдалым
материалдары бойыншамәтін желісін есте
сақтап, жинақы мәтін
жазу,тақырып бойынша бас әріппен
жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай
жазу;
Кейбір
оқушылар:оқылым және тыңдалым
материалдары бойыншамәтіннің баяндау желісін
сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін
жазу,тақырып бойынша бас әріппен
жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай
жазу.
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану,
талдау
Бағалау
критерийлері:
мәтіннің баяндау желісін
сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін
жазады;
тақырып бойынша бас әріппен
жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай
жазады.
Құндылықтарға
баулу
Тарихтың, мәдениет пен
тілдің біртұтастығы
(6-құндылық)
Пәнаралық
байланыстар:
Тарих,
әдебиет
Алдыңғы
білім
Көне мұра
сырлары
Сабақтың кезеңі/
уақыт
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы:
Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық
ахуал.
Әр түрлі ұлттың
тілінде сәлемдеседі
Сыныпта жағымды ахуал
қалыптастыру.
Қызығушылықты ояту. «Тұлғаны таны»
әдісі.
Оқушыларға сурет
көрсетіледі. Оқушылар сол тұлға туралы білетіндерін ортаға салады.
Тұлғаның барлық қырын ашады.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау
критерийлерін анықтайды.
ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ.
Оқушылар топта төмендегі кестені сәйкестендіріп
шығады және дұрыс жауаппен салыстырады. Салыстырудан кейін
жұмыстарына байланысты өз пікірін білдіреді.
Сәйкестендіру
кестесі.
Бұмын
қаған
Елтерістен кейін таққа
отырған адам
Елтеріс
ақылшы,
кеңесші
Білге
батыр
Күлтегін
хан
Тоңұқұқ
түркі елін жалғастырған
басшы
Қапаған
Түркі қағанатын негізін
қалаған
Дұрыс
жауап.
Бұмын қаған – Түркі қағанатын
негізін қалаған
Елтеріс – түркі елін
жалғастырған басшы
Білге –
хан
Күлтегін -
батыр
Тоңұқұқ – ақылшы,
кеңесші
Қапаған – Елтерістен
кейін таққа отырған адам
Дескриптор
*Кейіпкерлер
бейнесін анықтайды;
ІІ. ЖАЗЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
Cөздердің Күлтегін
ескерткішіндегі нұсқасы мен қазіргі
қазақ
тіліндегі қолданысын
салыстырып, жинақы мәтін (7–8
сөйлем)
жазыңдар.
Дескриптор:
Күлтегін ескерткішіндегі
нұсқасы мен қазіргі қазақ
тіліндегі қолданысын
салыстырады;
жинақы мәтін (7–8 сөйлем)
жазады.
ҚБ
ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.
3-ТАПСЫРМА.Бас әріппен жазылатын күрделі атауларды
қатыстырып, көне түркі ескерткіштерінің зерттелуі туралы жинақы
мәтін жазыңдар.
Дескриптор:
бас әріппен жазылатын
күрделі атауларды қатыстырады ;
көне түркі ескерткіштерінің
зерттелуі туралы жинақы мәтін
жазады.
ҚБ
«Автор орындығы» әдісімен
тапсырмаларын қорғайды.
Оқушы дайындығын
тексеру.
Оқушыларға сурет көрсетіледі.
Оқушылар сол тұлға туралы білетіндерін ортаға салады. Тұлғаның
барлық қырын ашады.
Оқушылар топта төмендегі
кестені сәйкестендіріп шығады және дұрыс жауаппен салыстырады.
Салыстырудан кейін жұмыстарына байланысты өз пікірін
білдіреді.
Cөздердің Күлтегін
ескерткішіндегі нұсқасы мен қазіргі
қазақ
тіліндегі қолданысын
салыстырып, жинақы мәтін (7–8
сөйлем)
жазыңдар.
Грамматикалық тақырыпты
меңгереді.
Грамматикалық тапсырма
орындайды.
Бас әріппен жазылатын күрделі
атауларды қатыстырады ;
•көне түркі ескерткіштерінің
зерттелуі туралы жинақы мәтін
жазады.
ҚБ «Күн мен
бұлт»
ҚБ «Күн мен
бұлт»
ҚБ «Күн мен
бұлт»
ҚБ «Күн мен
бұлт»
Adebiportal.kz
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз