|
Сабақтың тақырыбы: |
Батыр баба-Күлтегін және патриоттық рух |
|
||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||||||||||||
|
Сынып:8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|||||||||||||
|
Осы сабақта қол жет- кізілетін оқу мақсаты |
8.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация) жазу; 8.4.1.1 тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу. |
|
||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация) жазу; Тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу. |
|
||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|
||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|||||||||||||
|
Сабақтың басы Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.Топқа бөлу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет қол шапалақтаймыз! Белсенділік танытамыз десек 3 рет қол шапалақтаймыз! |
Оқулық, дәптер, қалам |
|
|||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну.Сұрақтарғы жауап бер. 1.Күлтегін жыры қандай мағлұмат береді? 2.Жырдың жазылған кезеңі қандай ой тудырады? 3.Қазақтың қандай жырымен ұқсастық байқадыңдар? |
Сұрақ-жауап |
|
|||||||||||||
|
Сабақтың ортасы. (сабақтың негізгі бөлімі) 20 минут |
Қолдану. Сөздердің Күлтегін ескерткішіндегі нұсқасы мен қазіргі қазақ тіліндегі қолданысын салыстырып, жинақы мәтін жазыңдар.
|
Кесте |
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы. Аяқталуы 5 минут |
Синтез. «Карточкадағы терминдер» әдісі Тапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы термиді өзге топтардағы оқушыларға түсіндіріп береді.
|
Карточкада жазылған терминдер
|
||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Батыр баба Күлтегін және патриоттық рух 8-сынып қазақ әдебиеті
Батыр баба Күлтегін және патриоттық рух 8-сынып қазақ әдебиеті
|
Сабақтың тақырыбы: |
Батыр баба-Күлтегін және патриоттық рух |
|
||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||||||||||||
|
Сынып:8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|||||||||||||
|
Осы сабақта қол жет- кізілетін оқу мақсаты |
8.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация) жазу; 8.4.1.1 тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу. |
|
||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация) жазу; Тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу. |
|
||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|
||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|||||||||||||
|
Сабақтың басы Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.Топқа бөлу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет қол шапалақтаймыз! Белсенділік танытамыз десек 3 рет қол шапалақтаймыз! |
Оқулық, дәптер, қалам |
|
|||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну.Сұрақтарғы жауап бер. 1.Күлтегін жыры қандай мағлұмат береді? 2.Жырдың жазылған кезеңі қандай ой тудырады? 3.Қазақтың қандай жырымен ұқсастық байқадыңдар? |
Сұрақ-жауап |
|
|||||||||||||
|
Сабақтың ортасы. (сабақтың негізгі бөлімі) 20 минут |
Қолдану. Сөздердің Күлтегін ескерткішіндегі нұсқасы мен қазіргі қазақ тіліндегі қолданысын салыстырып, жинақы мәтін жазыңдар.
|
Кесте |
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы. Аяқталуы 5 минут |
Синтез. «Карточкадағы терминдер» әдісі Тапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы термиді өзге топтардағы оқушыларға түсіндіріп береді.
|
Карточкада жазылған терминдер
|
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













