Батыр туса - ел ырысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Батыр туса - ел ырысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Батырлар жайлы ақпараттар беріп отыру.Батырларымызды еске салып,ақпарат беріп отыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

ДОІЖО: Б.Байбосын


Бөлім:

Жақсыдан үйрен-жирен жирен

Педагогтің аты-жөні:

Боранбаева Н

Күні:

15.10.2025ж

Сынып: 3

Қатысқандар

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы

Батыр туса – ел ырысы 20-сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу

Сабақтың мақсаты

Өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізеді

Құндылықтар

Ар-ұят,адалдықты жоғары бағалайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин


Ұйымдастыру кезеңі

Көш басшы:

Біз күштіміз бе?

Біз мықтымыз ба?

Біз бақыттымыз ба?

(Оң қолымызды көтереміз)

Үй тапсырмасын тексеру

Ойсергек:

Кел, жаныма тұр, сыныптас,

Өз алақаныңды маған аш.

Міне, менің қолым бос,

Жылуыма жылу қос.

«Қарлы кесек» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау

Айлалы батыр алдырмас.

Жау жоқта – батыр көп,

Дау жоқта – ақыл көп.

Тұлпар – құлыннан,

Батыр – баладан.

Берілген мақалдар нежөнінде?

Ендеше, бүгінгі біздің тақырыбымыз қандай екен? Сабақтың тақырыбын айту.

Мақсатын айқындау.

Мағынаны ажырату.

Батыр деген кім?

Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі).

«Балалар философиясы» әдісі. Тақырыпты болжау.

Хормен:

Күштіміз

Мықтымыз

Бақыттымыз

Алға,алға,алға




Өткен білімді зерделейді.













Сабақ мақсатымен танысады

ҚБ:

Жарайсыңдар!


Керемет!


Жақсы!


Тамаша!

Слайд

Сабақтың ортасы

28мин

Жаңа сабақ

Түсіну.

Оқылым. 1-тапсырма. Түсініп оқы. «Батырлар жыры»

Қолдану.

2-тапсырма. Мәтіннен түсінгеніңді кестеге қысқаша түсір.


Халық шығар

масы


Басты кейіпкер

Не мадақталған?

Көлемі қандай?

Нелік

тен?







Мәтінді оқиды



Мәтіннен түсінгеніңді кестеге қысқаша түсіріп жазады



Кестені толтырады

Дескриптор:

Мәтіннен түсінгеніңді кестеге қысқаша түсіріп жазады1б


Сұраққа жауап береді 1б


Кестені толтырады 1б

оқулық

Сергіту сәті

2мин

Орнымыздан тұрайық,

Алақанды соғайық.

Оңға қарай бұрылып,

Солға қарай бұрылып,

Бір отырып, бір тұрып,

Орнымызды табайық!

Орындарынан тұрып, сәйкесінше қимылмен көрсетеді


Тамаша!

слайд


Оқылым.

3-тапсырма. Жырға сай дауыс ырғағын таңдап, түсініп оқы.

Қобыланды батыр (жырдан үзінді)

Қыпшақ – қазақ руларының бірі.

Қар (қары) – қолдың білектен жоғары тұсы.

Құрысты – б ұ л ж е р д е: саусақтың иілмей, қозғалмай қалуы.

Сүңгі – найза түрі.

Тақым – адам санының тізеден жоғары ішкі жағы.

Шәрі – қала.

Жұптық жұмыс.

4-тапсырма. Жырға сүйеніп, суреттегі

батырларды сипатта.

Суреттегі батырларкімдер?

Олардың тұлпарларыныңаты.

Киімдері.

Қару-жарақтары.

6-тапсырма. Мақал-мәтелдің жалғасын табу. Жырдағы көркемсөздерді қолданып,

батырлардың жекпе-жегі туралы әңгімелеу.

Ойтолғау. Жеке жұмыс.

ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма.

Жырдағы көркем бейнелі сөздерді тап

Жырға сай дауыс ырғағын таңдап, түсініп оқиды




Сөздікпен жұмыс істейді




ЕБҚ.

Жырға сүйеніп, суреттегі

батырларды сипаттайды




Мақал-мәтелдің жалғасын табады


ЕҚБ.

Жырдағы көркемсөздерді қолданып,

Батырлардың жекпе-жегі туралы әңгімелейді

Жырдағы көркем бейнелі сөздерді табады

Жырға сай дауыс ырғағын таңдап, түсініп оқиды 1б


Сөздікпен жұмыс істейді1б


Жырға сүйеніп,сурет

тегі батыр ларды сипаттайды 1б


Мақал-мәтелдің жалғасын табады 1б


Жырдағы көркемсөздерді қолданады 1б

Батырлардың жекпе-жегі туралы әңгімелейді 1б

Жырдағы көркем бейнелі сөздерді табады 1б

оқулық

Сабақтың соңы

10мин

Бекіту

Сұрақ-жауап Үй тапсырмасы:


Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі бойынша өтеді.

Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім?

Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме? Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды?

Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма? Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім?


Сұрақтарға жауап береді



Үй тапсырмасын күнделікке жазады



«Бес саусақ » әдісі бойынша кері байланыс жасайды







1-10ұпай

Өз-өздерін бағалайды















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2025
34
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі