Қысқа мерзімді жоспар
Сынып:
Пәні:
Дүниежүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы:
Батыс елдері дамуының негізгі бағыттары
Негізгі түйінді идея:
Елге,жерге деген құрметтеу қасиеттерін сақтау
Оқу мақсаты:
соғыстан кейінгі батыс еледерінің экономикасын қайта құру жолдарын,саяси және қоғамдық жүйесі жайында түсіну
Табыс критерийлері
Барлық оқушылар:
Көпшілік оқушылар:
Жекелеген оқушылар:
а)Жаңа білімді игереді
ә)сұрақтарға жуап бере алады
б) Париж бітім конференциясы жоспарының жүйесі жайында біледі
а) Тақырыптың мазмұнын толық меңгереді
ә)Өз ойын еркін жеткізе алады
б) Ұлттар лигасының құрылу кезеңдерімен танысады.
а) Тақырыпты менгерген мазмұндап талдай алады
б)Өмірмен байланыстыра алады
в)Тың ойларын ортаға салады
Уақыты
Кезеңдері
Тапсырма
мақсаты
Мұғалім не істейді
Оқушылар не істейді
Ресурстар
2 мин
3мин
Ұйымдастыру
Сергіту сәті
Топқа бөлу
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Ынтымақтастықта жұмыс істеуге ынтасын ояту
Ынтымақтастық атмосферасын құру
Оқушыларды сандар арқылы 1,2,3,4 топқа бөледі
Қимылдарды қайталайды
Топқа бөлінеді.Топ ережесін еске түсіреді
Бейне таспа
15 мин
Негізгі кезең тапсымалары(қолдану)
Топтастыру стратегиясы
Білімнің негізгі түйінін беру,нақты,дәлелді мысалдар келтіру.ең негізгі мәселені меңгеру дәрежелерін байқау
Тақырыпты талдау:
1-топ 1929-1933ж дүниежүзілік экономикалық дағдарыс
2-топ Фашизмнің шығуы
3-топ Еуропадағы халықтық майдан
4-топ Фашизм және демократия
Бағыт-бағдар береді,бақылайды
Әр топтағы оқушылар жоспар бойынша жұмыс жасайды
1-топ
2-топ
3-топ
Постерге жазып,өз пікірлерін қорғайды
Оқулық слайд, қосымша ақпарат,телефон
2мин
Кім жылдам?
Ұшқыр ойларын,ойлау қабілеттерін дамыту
Фашизм дегенмііз не?
1929-1933жж дүниежүзілік экономикалық дағадарыс
Тыңдайды, тез әрі нақты жауап береді
Слайд
10мин
Венн диаграммасы Өзіндік зерттеу. Баяндайды
Оқушылардың топтық белсенділігін және бір-біріне деген достық қарым-қатынасын нығайту
Фашизім мен демокартия
ата-анасын бала Саяси,қоғамдық
Оқушылар салыстырады,зерттейді.
АКТ,телефон,планшет,iPad
10мин
Жеке жұмыс
Жаңа сөздермен жұмыс
(таным дерек)
Жан-жақты зерттей білуге,танымдық дерек көзін таба білуге үйрену
Қысқарған сөздермен жұмыс
Тарихи тұлғалармен жұмыс:
Вильсон
Оқушылар дәптермен оқулықпен жұмыс жасайды
Дәптер, оқулық,қосымша ақпарат,слайд
10 мин
Жаңа сабақты бекіту
(жинақтау)
Дәптермен жұмыс
Оқушылардың алған білімдері бойынша шығармашылығын дамыту,оны қолдана білуге жетелеу
Жылдармен жұмыс:
1929-1933ЖЖ
Әр оқушы өз ой түйінін жазбаша жұмыс арқылы талдайды, ойтолғау жазады
дәптер
2
мин
Бағалау
Формативті бағалау
Оқушылардың өзіндік көзқарасы,өзін-өзі және өзгені бағалауға дағдыландыру
Топ басшысының топты бағалауы, крийтериалды бағалау парағы мадақтайды,мараппаттайды
Топ басшысы крийтериалды бағалайды,
Үйге: 2 тақырыпты оқу,мазмұндау,қосымша ақпарат
АКТ оқулық
1мин
Керібайланыс
пікірін қалыптастыру,білім мазмұнын бағалауға үйрету
Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?
Параққа толтыру
стикерлер
Сабақтан кейінгі ойланатын сұрақтар:
Ұқсастығы
Ерекшелігі