Материалдар / Батыс елдері дамуының негізгі бағыттары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Батыс елдері дамуының негізгі бағыттары

Материал туралы қысқаша түсінік
Батыс елдері дамуының негізгі бағыттары Елге,жерге деген құрметтеу қасиеттерін сақтау соғыстан кейінгі батыс еледерінің экономикасын қайта құру жолдарын,саяси және қоғамдық жүйесі жайында түсіну Табыс критерийлері Барлық оқушылар: Көпшілік оқушылар: Жекелеген оқушылар: а)Жаңа білімді игереді ә)сұрақтарға жуап бере алады б) Париж бітім конференциясы жоспарының жүйесі жайында біледі а) Тақырыптың мазмұнын толық меңгереді ә)Өз ойын еркін жеткізе алады б) Ұлттар лигасының құрылу кезеңдерімен танысады. а) Тақырыпты менгерген мазмұндап талдай алады б)Өмірмен байланыстыра алады в)Тың ойларын ортаға салады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
1134
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Сынып:


Пәні:
Дүниежүзі тарихы

Сабақтың тақырыбы:
Батыс елдері дамуының негізгі бағыттары

Негізгі түйінді идея:
Елге,жерге деген құрметтеу қасиеттерін сақтау

Оқу мақсаты:
соғыстан кейінгі батыс еледерінің экономикасын қайта құру жолдарын,саяси және қоғамдық жүйесі жайында түсіну

Табыс критерийлері

Барлық оқушылар:
Көпшілік оқушылар:
Жекелеген оқушылар:

а)Жаңа білімді игереді
ә)сұрақтарға жуап бере алады
б) Париж бітім конференциясы жоспарының жүйесі жайында біледі

а) Тақырыптың мазмұнын толық меңгереді
ә)Өз ойын еркін жеткізе алады
б) Ұлттар лигасының құрылу кезеңдерімен танысады.

а) Тақырыпты менгерген мазмұндап талдай алады
б)Өмірмен байланыстыра алады
в)Тың ойларын ортаға салады

Уақыты
Кезеңдері
Тапсырма
мақсаты
Мұғалім не істейді
Оқушылар не істейді
Ресурстар

2 мин






3мин



Ұйымдастыру
Сергіту сәті






Топқа бөлу
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Ынтымақтастықта жұмыс істеуге ынтасын ояту
Ынтымақтастық атмосферасын құру







Оқушыларды сандар арқылы 1,2,3,4 топқа бөледі


Қимылдарды қайталайды





Топқа бөлінеді.Топ ережесін еске түсіреді

Бейне таспа






15 мин
Негізгі кезең тапсымалары(қолдану)
Топтастыру стратегиясы
Білімнің негізгі түйінін беру,нақты,дәлелді мысалдар келтіру.ең негізгі мәселені меңгеру дәрежелерін байқау
Тақырыпты талдау:
1-топ 1929-1933ж дүниежүзілік экономикалық дағдарыс
2-топ Фашизмнің шығуы
3-топ Еуропадағы халықтық майдан
4-топ Фашизм және демократия
Бағыт-бағдар береді,бақылайды


Әр топтағы оқушылар жоспар бойынша жұмыс жасайды
1-топ
2-топ
3-топ
Постерге жазып,өз пікірлерін қорғайды
Оқулық слайд, қосымша ақпарат,телефон

2мин

Кім жылдам?
Ұшқыр ойларын,ойлау қабілеттерін дамыту
Фашизм дегенмііз не?
1929-1933жж дүниежүзілік экономикалық дағадарыс

Тыңдайды, тез әрі нақты жауап береді
Слайд

10мин


Венн диаграммасы Өзіндік зерттеу. Баяндайды
Оқушылардың топтық белсенділігін және бір-біріне деген достық қарым-қатынасын нығайту

Фашизім мен демокартия

ата-анасын бала Саяси,қоғамдық





Оқушылар салыстырады,зерттейді.
АКТ,телефон,планшет,iPad

10мин

Жеке жұмыс
Жаңа сөздермен жұмыс
(таным дерек)
Жан-жақты зерттей білуге,танымдық дерек көзін таба білуге үйрену
Қысқарған сөздермен жұмыс
Тарихи тұлғалармен жұмыс:
Вильсон



Оқушылар дәптермен оқулықпен жұмыс жасайды
Дәптер, оқулық,қосымша ақпарат,слайд

10 мин

Жаңа сабақты бекіту
(жинақтау)
Дәптермен жұмыс
Оқушылардың алған білімдері бойынша шығармашылығын дамыту,оны қолдана білуге жетелеу
Жылдармен жұмыс:
1929-1933ЖЖ

Әр оқушы өз ой түйінін жазбаша жұмыс арқылы талдайды, ойтолғау жазады
дәптер

2
мин
Бағалау
Формативті бағалау
Оқушылардың өзіндік көзқарасы,өзін-өзі және өзгені бағалауға дағдыландыру
Топ басшысының топты бағалауы, крийтериалды бағалау парағы мадақтайды,мараппаттайды



Топ басшысы крийтериалды бағалайды,
Үйге: 2 тақырыпты оқу,мазмұндау,қосымша ақпарат
АКТ оқулық

1мин
Керібайланыс

пікірін қалыптастыру,білім мазмұнын бағалауға үйрету
Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?

Параққа толтыру
стикерлер

Сабақтан кейінгі ойланатын сұрақтар:



Ұқсастығы

Ерекшелігі



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!