Бау – бақша аясында.

Тақырып бойынша 13 материал табылды

Бау – бақша аясында.

Материал туралы қысқаша түсінік
Адам өміріндегі, отбасындағы, қоғамдағы еңбектің құндылығын түсіну Өзіне-өзі қызмет көрсетуге дағдылану
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасының Оқу ағарту министрлігі

«Нұр-Орда» бастауыш мектебі ЖШС

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Жанды табиғат

пәні

Әдебиеттік оқу

Мұғалімнің аты-жөні

Абдурахманова Айнур Баратбаевна

Күні:

24.09.2025

Сынып: 3

Қатысушылар саны:11

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Бау – бақша аясында.

Жеміс бағында. Бейсебай Кірісбайұлы.

Жүзім жегісі келген қасқыр. (Ертегі)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.6.1 – кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау.

3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып,сын тұрғысынан бағалап оқу

3.3.3.1 шығармашылық жұмысын сурет, сценарий түрінде ұсыну

3.1.4. 2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану

Сабақтың мақсаты

Кейіпкердің іс-әрекетіне баға бересің, шығарманы іштей саналы түрде түсініп оқисың, шығармашылық жұмыс жасайсың,суретке қарап еретгіні әңгімелейсің.

Құндылық

ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК АЙЫ

Адам өміріндегі, отбасындағы, қоғамдағы еңбектің құндылығын түсіну

Өзіне-өзі қызмет көрсетуге дағдылану

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

«Шаттық шеңбері».

Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де.

Қуанайық, достарым,

Арайлап атқан күнге.

Балалар, көңіл күйлерің қандай?-деп сұрайды.

Оқушылар психологиялық ахуалға берілген тапсырманы бірге орындайды.

Мадақтау сөздер


Жарайсың дар!

и/б тақта



ҮТ: 5 мин



Сабақтың ортасы

10 мин












Сергіту сәті

2 мин



10 мин


















бекіту


10 мин

ҰТ:өлеңді жатқа айтады

-Сен ұйықтап жатқанда мәтіні не туралы ?

-Мәтіннің авторы туралы әңгімеле .

Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

III. Жаңа тақырып.

Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.

Мұғалім оқулықпен жұмыс жүргізеді .

Оқылым. Өлеңге сай ырғақты таңдап, мәнерлеп оқиды .

Тірек сөздер ; бау-бақша ,жемістер .

ЕБҚ оқушы :

Тізбектеп оқыту

2.Жазылым.

Суретпен жұмыс жүреді.

Суреттегі жемістерді айқындайтын эпитет ойластыр.

2-тапсырма

Тыңдалым.

Ертегіні зейін қойып тыңда.

Оқылым.Айтылым

-Ертегіні тізбектеп оқытады .

Ертегіні басқаша тағы қалай атар едің?

Суретпен жұмыс .

1.Суретке қарап, ертегіні әңгімеле.

2.Түлкі қасқырдың іс-әрекетіне қандай баға берді? Сен оған келісесің бе? Қасқырға қандай кеңес берер едің?

3-тапсырма .Жобасын жасайды .

Топтық жұмыс жүргізіледі . «Менің бау-бақшам» жобасын жасаңдар.

1-топ

Бау-бақшаңда қандай жемістер өскенін қалайсың?

2-топ.

Әр жемісті сипаттайтын 5 сөз айтыңдар. Мысалы:

қарақат – қара, қызыл, қышқыл, тосап, «С» дәрумені.

Мысалы :Алма домалақ ,тәтті ,қызыл, В2,А,В6 витаминдеріне бай

3-топ. Бау-бақшаға қатысты еңбек түрлерін ата.

Мысалы :топырақ қопсыту , жер жырту,егін суару ,тұқым себу т.с.с

Өлеңді жатқа айтады











Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқиды.

- Суреттегі жемістерді айқындайтын эпитет ойластырып жазады.






- Ертегіге басқаша ат береді.

- Суретке қарап, ертегіні әңгімелейді.

- Түлкі қасқырдың іс-әрекетіне қандай баға бергенін айтады. Өз пікірін айтады.

- Қасқырға қандай кеңес беретіндерін айтады .Өз ойларын еркін жеткізеді .









-«Менің бау-бақшам» жобасын жасайды.

Ақпарат көздерін қолдана отырып ,жемістердің пайдасы туралы ақпарткөздерінен қарап өз ойларын толықтырып жазады .

Өлеңді жатқа айтады .






Дескриптор :

1.өлеңді мәнерлеп оқиды 1б

2. Суреттегі жемістерді айқындайтын эпитет ойластырып жазады 2б


Бағалау :1-10 б






Дескриптор :

1.Ертегіге басқаша ат береді.1б

2.суретке қарап ,ертегіні әңгімелейді 1б

3.түлкі ,қасқырдың іс-әрекетіне баға береді 1б

4.пікір білдіреді 1б




ҚБ: 1-10 б


Дескриптор :

1.жоба жасайды 1б

1. Әр жемісті сипаттайтын 5 сөз жазады 1б

3. Бау-бақшаға қатысты еңбек түрлерін атайды 1б



Бағалау : 1-10 б

Оқулық, дәптер

















оқулық


Сабақтың соңы рефлекция

5 мин

Сабақты қорытындылау.

Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды?

-Бүгін қандай ұғыммен таныстың?

-Сабақтың мақсатына жеттің бе ?

- Не қиын болды ?

Үйге тапсырма : мазмұнын айту .

Рефлексия. Себетке гүлшоғын жинау арқылы сабақты бағалайды.

Көк түс – сабақ маған қатты ұнады, бүгін мен көп нәрсені білдім, үйрендім, ал сары түс – түсінбегенім бар, маған көмек керек, тағы да сабақтарға қатыссам деп ойлаймын, Ал жасыл түс – мен үшін түсініксіз болды, еш нәрсе түсінбедім.

Бүгінгі сабақтағы өзінің әрекеті туралы, жаңа білімді меңгерудегі өзінің жетістіктері мен қиыншылығы туралы ой бөліседі. өзін бағалайды

Қолдарындағы гүлдерін себетке салу арқылы сабақтан алған әсерлерін бөліседі

Кері байланыс :

Бүгінгі сабақтың оқу мақсатына жеттік пе ?

Бүгінгі сабақта не үйрендің ?

Қорытынды бағалау .

ҚБ : 1-10 б жүйе Мадақтау сөздер


Жарайсың дар

Қорытынды бағалау

себет

гүлдер

Слайд





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.10.2025
31
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі