Бау – бақша аясында.Жеміс бағында. Бейсебай Кірісбайұлы. Жүзім жегісі келген қасқыр. (Ертегі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бау – бақша аясында.Жеміс бағында. Бейсебай Кірісбайұлы. Жүзім жегісі келген қасқыр. (Ертегі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Әдебиеттік оқу

Бөлім:

Жанды табиғат

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

25.09.24ж

Сынып:

3 « Б»


Сабақтың тақырыбы:

11. Бау – бақша аясында.Жеміс бағында. Бейсебай Кірісбайұлы.

Жүзім жегісі келген қасқыр. (Ертегі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.2.6.1. Кейіпкерлердің іс- әрекеті ,мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау

Сабақтың мақсаты:

Кейіпкердің әс-әрекетіне баға береді

Құндылықтар және оның мақсаты:

ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК

Біреудің еңбегінің нәтижелеріне ұқыпты қарау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

Уақыты

30минут

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

3минут



Өткенді пысықтау

5 минут








Сабақ

тың ортасы

25 минут





















































Сергіту сәті

2 минут














Сабақты қорыту

5минут

















Кері байланыс

5 минут


Ұйымдастыру бөлімі

Психологиялық ахуалды жақсарту

Прямоугольник 2 AutoShape 1 Рисунок 1



Өткенді пысықтау


Үй тапсырмасы

10. Мен қалада тұрамын. Сен ұйықтап жатқанда. Бердібек Соқпақбаев. Таң. Ертай Ашықбаев

Жаңа тақырып


Сабақ мақсатын хабарлау

Бағалау критерийін түсіндіру

« Сұрақ-жауап» әдісі

Автор туралы түсінік беру

Бейсебай Кірісбаев (12 қыркүйек, 1955-2003) – ақын-сатирик.

-Өлеңді оқу

-Өлеңдегі атайдың тапсырмасы



2-тапсырма (ҰЖ)

Суреттегі жемістерді айқындайтын эпитет ойластыр

Үлгі:

1 . Алма-кеседей үлкен

2. Шие-шоқтай қызыл

3.Өрік –алтындай жарқыраған

4 . Жүзім-алақанға жиылған моншақтай


Ұжымдық жұмыс


«Галереяны шарлау»әдісі

Суретке қарап, ертегіні әңгімелеу


3-тапсырма

«youtube» әдісі

Ертегіні зейін қойып тыңда.

Ертегіні басқаша қалай атар едің?


Стоп кадр әдісі арқылы мәтінді мұқият оқиды. Кейіпкерлердің іс-әрекетін айтады.

1) «Жүзім жегісі келген қасқыр » ертегісін оқиды

2) Мәтінді оқып отырған кезде «Стоп кадр »деген белгі беріледі. Тоқтаған жеріндегі кейіпкердің іс-әрекетін айтады.


3) Мәтін аяқталғанша осылай жалғасады


Сергіту сәті

«Жаңбыр » әдісі


Топтық жұмыс

6-тапсырма

  1. Қасқыр мен түлкіге сипаттама беру

  2. «Менің бау-бақшам» жобасын жасау

  3. Сахналық қойылым


Дәптермен жұмыс.

-Әр жемісті сипаттайтын 5 сөз жазады.


«Сұрақ-жауап» әдісі


1)Түлкі қасқырдың іс әрекетіне қандай баға берді? Сен оған келісесің бе?

2) Қасқырға қандай кеңес берер едің?





Үй тапсырмасы

«Жүзім жегісі келген қасқыр» ертегісінің мазмұнын айтуға дайындал

Кейіпкерлерді сомдап көр.


Кері байланыс: «Жемістерді жина»


Мақсаты:

Бір-біріне құрмет сезімін ояту

Көңіл күйлерін жеткізеді











Үй тапсырмасы қорытындылайды











Тапсырмалар

ды орындайды





Өлеңді мәнерлеп оқиды



Эпитет ойластырады








Суретпен жұмыс жасайды


Ертегімен жұмыс жасайды














Жаттығу жасайды










Жеке жұмыс жасайды



Дәптер жұмыс жасайды


Сұраққа жауап береді





Үй тапсырмасын алады








Кері байланыс береді



















Мақтап, мадақтап отыру





Дескриптор:

Мәтін мен өлеңді оқып салыстырады 1б


Сұрақтарға жауап береді-1 б



Дескриптор:


Сұрақтарға жауап береді-1 б







Дескриптор:


Өлеңді түсініп оқиды-1 б






Дескриптор:

Суреттегі жемістерді айқындайтын эпитет ойластырады-1б






Дескриптор:

Суретке қарап, ертегіні әңгімелейді-1б






Дескриптор:

Ертегіні тыңдап, мазмұнымен жұмыс жасайды-1б

Мәтінді қатесіз оқиды-1б









ДескриптоР:

Ынтымақта бірлікте жұмыс жасап, білгенін жолдастарымен бөліседі-1б

Тапсырмаларды талапқа сай орындайды-1б






Дескриптор:

Кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді-1б

Құнды ой жинақтап, ойын ашық айтады-1б




Тамаша!




«Жемістерді жина» әдісі


Оқу құралдары







Слайд









Слайд








Сурет










Оқулық


Жүзім жегісі келген қасқыр!
















https://www.youtube.com/watch?v=8fxjlxjMqJA



Қимылдар








Суреттер














Оқулық

















Кері байланыс



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.12.2024
204
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі