Шаттық
шеңбері
Жарқырап күн
ашылды
Айналаға гүл
шашылды
Қайырлы
күн!
Біз нәзік
қыздармыз!
Қайырлы
күн!
Біз ержүрек
ұлдармыз!
Балалар
бір-бірлеріне ыстық лебіз айтады,орындарына
отырады.
Балалар бізге бір
хат келді бұл хат Маша мен аюдан екен . Маша балабақшаға
бармағандықтан аюдын берген мына тапсырмаларды орындай алмай аюға
ренжіулі екен.Біз Машаға балабақшада көп нәрсе үренгенімізді
көрсетейік.
Сендерге көп
тапсырма алып келіпті,оны орындауға дайынсыңдар
ма?
1 тапсырма: Адамдар
не арқылы бір-бірімен
байланысады.
Сөйлем дегеніміз
не?
Ал кім маған сөйлем
құрастырып бергісі келеді?
2 тапсырма: Сөйлем
неден құралады?
3 тапсырма : Сөз
неге бөлінеді?
Тәрбиеші тақтаға
бірнеше сурет іледі, балалар сол суреттерді алып, ол сөздерді
буынға бөледі.
4 тапсырма: Сөз
неден құралады?
5 тапсырма: Дыбыс
нешеге бөлінеді?
Қандай
дыбыстарға?
Дауысты дыбысты
қандай текшемен белгілейміз?
Ал дауыссыз дыбысты
қандай текшемен белгілейміз?
6
тапсырма:
Жұмбақ жасыру шана
туралы
Зулап түсіп
төменге
Шықпас менсіз төбеге
Бұл не?
Шана сөзінде бірінші
қай дыбыс естіледі?
«Ш» дыбысына жаттығу
жасайық.
Ша-ша-ша-шана
Шу-шу-шу-шуда
Шы-шы-шы-шыны
Ше-ше-ше-шелек
Ши-ши-ши-шие
Шө-шө-шө-шөп
Ош-ош-ош-ошақ.
Шанамен біз не
істейміз ?
7 тапсырма: Ендеше
біз шана сөзіне дыбыстық талдау жасап берейік.Бәріміз укзканы алып
оқиық.
(2-3 бала шығып
оқиды)
-Қанша
үйшік?
-Қайдан
білдіңдер?
-Тәрбиеші балалардың
жандарына барып оқытады.
-Бірінші дыбысты
қояйық.
-Ол қандай
дыбыс?
Неге?
-Екінші дыбысты
қояйық
-Қандай
дыбыс?
-Неге?
-Үшінші дыбысты
қояйық
-Қандай
дыбыс?
-Төртінші дыбысты
қояйық
-Қандай
дыбыс?
-Бесінші дыбысты
қояйық
-Қандай
дыбыс?
-Неше
дыбыс?
-Неше дауысты
?
-Неше
дауыссыз?
Сергіту
сәті
8 тапсырма: «Шана »
сөзін құрайық.(балалар бір-бірден шығып, «шана» сөзін құрайды) бір
бала шығып оқиды.
-Енді сол дыбыстарды
орнына қояйық
-«Ш» дыбысын орнына
қой
-«А» дыбысын орнына
қой
-«Н» дыбысын орнына
қой
-«А» дыбысын орнына
қой
Бізде осындай шана
барма?
Шананы орысша
ағылшынша не деп айтамыз?
Ойын «Кім жылдам»
«Ш» дыбысы бар сөздер айту.
Тәрбиеші жылдам
айтқан балаларға жұлдызшамен
марапаттайды.
Машамен аю
татуласады балаларға рахмет
айтады.
Қорытынды:
-Кім бүгін бізге
қонаққа келді?
-Балалар біз бүгін
не істедіек?
-Қай тапсырма
сендерге ұнады?
-Қандай тапсырмадан
қиналдыңдар?
-Қандай сөзге
дыбыстық талдау жасадық?
балаларды мадақтау
.
|