Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:


    Мектеп: «№ 5 көру қабілеті бұзылған балалардың арнайы(түзету) мектеп-интернаты»коммуналдық мемлекеттік мекемесі


    Мұғалімнің аты-жөні: Искакова Айгүл Асылбековена

    Күні:

    Пәні: Қазақстан тарихы

    Сыныбы: 6 «А»

    Қатысқандар :

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    26. Киіз үй


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    Балаларға қазақ халқының ежелгі тұрағы киіз үй туралы мағұлмат беру.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Киіз үй туралы біледі

    Оқушылардың басым бөлігі:Киіз үйдің бөліктерін ажырата алады

    Кейбір оқушылар:Киіз үйді құрлысын сипаттай алады

    Ойлау дағдыларын деңгейлері

    Түсіну Білу Қолдану

    Бағалау критерийі


    -Киіз үйдің құрлысын сипаттайды

    -Киіз үйдің суретін салу арқылы көрсете отырып, қалай құрылатының айта алады.





    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    Тыңдалым: Оқушылар Киіз үйдін құрлысын видеодан тыңдайды

    Оқылым: Оқулықтан Киіз үй туралы оқып танысады

    Айтылым: Оқушылар киіз үйдің құрылысы туралы айтады

    Жазылым: Киіз үйдің бөліктері туралы постер құрады, кестелер толтырады.


    Негізгі сөздер мен тіркестер: Киіз үй,кереге,уықтар,шаңырақ

    Оқушылар үш тілді қалай меңгергені білейік

    «Қазақ» тілде. «Орыс» тілде, «Ағылшын» тілде оқу

    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Сабаққа қатысты терминология:

    Киіз үй.Шаңырақ.Уық.Кереге.Есік


    Жазылым бойынша ұсыныстар:

    Ағаш қаңқа үш бөліктен тұрады: ............-киіз үйдің негізі,ол айқасқан қабырғаға ұқсас.Керегеге байланған........... шаңырақты көтеріп ұстап тұрады. ..............дөңгелек немесе конус тәрізді етіп жасалады.

    1.Кереге.

    2.Уықтар.

    3.Шаңырақ


    Құндылықтарға баулу

    -Көзқарастарына құрметпен қарау

    Денсаулық,достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету

    -Қарым қатынас жасау қабілеті

    -Жауапкершілік

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет,география

    Алдыңғы оқу


    24-25.Көшпелі мал шаруашылығы-тіршіліктің қайнар көзі

    Сурет салып келу дәптерге.

    Сабақ барысы



    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар



    Сабақтың басы

    5 мин

    Ұйымдастыру кезеңі

    І.Сәлемдесу

    ІІ.Оқушыларды түгелдеу

    ІІІ.Оқушылардың назарын сабаққа аудару мақсатында психологиялық ахуал туғызамын.

    «Күннің шуағы» оқушылар орындарыннан тұрып бір-біріне жақсы тілектер айтып,сәттілік тілейді.


    Сыныпты Мазайка әдісі арқылы екі топқа бөліп аламын.

    І-топ. Темір дәуірі

    ІІ-топ.Қола дәуірі


    Алдынғы тақырыпқа оралу

    Ұжымдық Жұмыс:«Ақ сандық»

    Ақсандық ашылды.

    Ішінен сұрақтар шашылды.

    1. Ерте темір дәуірі б.з.б нешінші ғасырлар аралығын қамтиды? Б.з.б VIII ғасырдан б.з-дың VI

    2. Тайпалық одақтарға кімдер кірді? Сақтар,Сарматтар,Ғұндар,Ежелгі Үйсіндер мен Қаңлылар

    3. Тебендік жайылым қалай түсінеміз?

    Жылқы қыста керек азығын қар астынан тұяғымен теуіп аршып жеуі тебендік жайылым дейміз.

    1. Төрт түлік малды қолға ұстады,оларды ата? Жылқы,Сиыр,Қой,Түйе

    Бағалау: Мадақтау әдісі

    Суреттер





    Сурет қиындылары топқа бөлу





    Таратпа материалдар







    Сабақтың ортасы

    25 мин

    Жұмбақ шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын

    1.Ұқсайтын шеңберге

    Қабырғасы жиылып, керіледі,

    Жиһазы мол кең бөлме,

    Төбесінен жұлдыздар көрінеді. (Киіз үй)


    Миға шабуыл: «Киіз үйдің құрлыуымен танысу»

    бейнефилім арқылы жаңа сабақтың тақырыбын айқындаймыз

    Жаңа сабақтың мақсатымен таныстыру

    Көшпелілердің баспанасы.Үнемі көше беру тіршілік ырғағын өзгертеді.Көшу ұраны-тек қажеттілердіғана алу.Мұндай ұстаным тұрғын үй құрлысына да әсер еткен.Үй мейрамдарды қабылдауға,отбасы салт-дәстүрін өткізуге,той-томалақ жасауға және тұрмысқа ыңғайлы болуға тиіс.Заттарды бәрі ыңғайлы,жеңіл,ықшам әрі біркелкі болды.Киіз үйөте қарапайым әрі тұруға қолайлы.Оны аз уақытта,шамамен,бір сағат ішінде тігуге және жығуға болады.Киіз үй негізі екі бөліктен-жабуға арналған киізден және ағаш қаңқадан құралған.Киіз басу үшін қой жүнін пайдаланылады.Ағаш қаңқа үш бөліктен тұрады: Кереге-киіз үйдің негізгі,ол айқасқан қабырғаға ұқсас.Кереге байланғанУықтар шаңырақты көтеріп ұстап тұрады. Шаңырақ дөңгелек немесе конус тәріздес етіп жасалады.Киіз үйден басқа дабаспана түрлері болған.Қазақстанның тұрғындары үйсіндердің баспаналарын сипаттап жазған.Қыста олар кірпіш үйлерде тұрды.


    1-тапсырма. Топтық жұмыс

    Джигсо әдісі

    Шарты: Оқулықта берілген мәтінге байланысты тапсырмалар беремін.Оқушылар өз топтарында талқылап, постер құрады,қорғайды.

    І топқа.Көшпелілердің баспанасы

    ІІ топқа.Отырықшы және көшпелі өмір арасындағы айырмашылық

    Бағалау: Екі топ бір-бірін

    «екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалайды.


    «Сергіту сәті»


    2-тапсырма. Топтық жұмыс

    Киіз үйдің бөліктерін үш тілде айту

    «қазақша», «орысша», «ағылшын тілде»


    1.Киіз үй - юрта - yurt


    2.Шаңырақ- деревениый круг на - uooden circle on the top of

    верхушке юрти - the yurt


    3.Уық - унины - uni


    4.Есік - дверь - door



    3-тапсырма. Топтық жұмыс

    1-топқа. Киіз үйдің суретін аяқтау




    2-тоқа .Қазіргі заман үйін құрастыру



    4-тапсырма.Жеке жұмыс


    Тест жұмысы

    1.Қола дәуірі қоныстары орналасқан жерлер?

    А) өзен,көл жағалары Ә)орман арасы Б) тау аңғары В) үңгірлер

    2.Беғазы-Дәндібай мәдениетіне жататын жерлеу орындары

    А)қорғандар Ә) обалар Б)қабірлер В)кесенелер

    3.Жеке мешік қалыптасқан кезең

    А)ерте палеолит Ә)мезолит Б)неолит В)қола дәуірі Г)энеолит

    4.Рудың ежелгі салт-дәстүр менәдеп-ғұрыптарының бұлжымай орындалуын қадағалағандар

    А) әскери көсемдер Ә) абыздар Б) ру ақсақалдары

    В) байлар Г) жауынгерлер

    5.Андрондықтар құдайлар қайда жүреді деп сенген

    А) жерде Ә) көкте Б) аспанда В) жердің астында

    6.Қазақстан аумағын мекендегн тайпалардың темірді ашу және кеңінен пайдалана бастаған кезең

    А) Б.з.б 4мыңжылдық Ә) б.з.б 5-3мыңжылдық аралығы

    Б) б.з.б 1мыңжылдық В) б.з.б VIII ғасыр

    7.Ежелгі Қазақстан тұрғындарының көшпелі мал шаруашылығымен айналысуға көшу себебі

    А) көрші халықтардың ықпалына Ә) климаттың өзгеруінен Б) жаңа еңбек құралдарының пайда болуынан В) Ежелгі Қазақстан тұрғындары көшпелі мал шаруашылығымен айналыспады

    8.Батыс Қазақстанның шөлді аудандарында өсірген түлік

    А) сиыр Ә) жылқы Б) түйе В) ешкі

    9.Мыс кеніне қалайы қосу арқылы өндірілген металл

    А) темір Ә) мыс Б) қола В) қорғасын Г) күміс

    10.Қола дәуірі кеніштерін зерттеген академик-ғалым

    А) Ә.МАрғұлан Ә) Ә.Төлебаев Б) Қ.Сәтбаев

    В) Н.Харитонов Г) К.Ақышев


    Дұрыс жауаптары: 1-А 2-Ә 3-В 4-Ә 5-Б 6-В 7-Ә 8-Б 9-Б 10-Б


    «Сергіту сәті»

    Дөңгеленіп тұрайық

    Шеңберді біз құрайық

    <

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Омарова Ағила Сағладинқызы
    17 Ақпан 2023
    432
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Баяндама

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Баяндама

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жаңа сабақ мақсатымен мазмұнын түсіндіру
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:


    Мектеп: «№ 5 көру қабілеті бұзылған балалардың арнайы(түзету) мектеп-интернаты»коммуналдық мемлекеттік мекемесі


    Мұғалімнің аты-жөні: Искакова Айгүл Асылбековена

    Күні:

    Пәні: Қазақстан тарихы

    Сыныбы: 6 «А»

    Қатысқандар :

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    26. Киіз үй


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    Балаларға қазақ халқының ежелгі тұрағы киіз үй туралы мағұлмат беру.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Киіз үй туралы біледі

    Оқушылардың басым бөлігі:Киіз үйдің бөліктерін ажырата алады

    Кейбір оқушылар:Киіз үйді құрлысын сипаттай алады

    Ойлау дағдыларын деңгейлері

    Түсіну Білу Қолдану

    Бағалау критерийі


    -Киіз үйдің құрлысын сипаттайды

    -Киіз үйдің суретін салу арқылы көрсете отырып, қалай құрылатының айта алады.





    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    Тыңдалым: Оқушылар Киіз үйдін құрлысын видеодан тыңдайды

    Оқылым: Оқулықтан Киіз үй туралы оқып танысады

    Айтылым: Оқушылар киіз үйдің құрылысы туралы айтады

    Жазылым: Киіз үйдің бөліктері туралы постер құрады, кестелер толтырады.


    Негізгі сөздер мен тіркестер: Киіз үй,кереге,уықтар,шаңырақ

    Оқушылар үш тілді қалай меңгергені білейік

    «Қазақ» тілде. «Орыс» тілде, «Ағылшын» тілде оқу

    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Сабаққа қатысты терминология:

    Киіз үй.Шаңырақ.Уық.Кереге.Есік


    Жазылым бойынша ұсыныстар:

    Ағаш қаңқа үш бөліктен тұрады: ............-киіз үйдің негізі,ол айқасқан қабырғаға ұқсас.Керегеге байланған........... шаңырақты көтеріп ұстап тұрады. ..............дөңгелек немесе конус тәрізді етіп жасалады.

    1.Кереге.

    2.Уықтар.

    3.Шаңырақ


    Құндылықтарға баулу

    -Көзқарастарына құрметпен қарау

    Денсаулық,достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету

    -Қарым қатынас жасау қабілеті

    -Жауапкершілік

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет,география

    Алдыңғы оқу


    24-25.Көшпелі мал шаруашылығы-тіршіліктің қайнар көзі

    Сурет салып келу дәптерге.

    Сабақ барысы



    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар



    Сабақтың басы

    5 мин

    Ұйымдастыру кезеңі

    І.Сәлемдесу

    ІІ.Оқушыларды түгелдеу

    ІІІ.Оқушылардың назарын сабаққа аудару мақсатында психологиялық ахуал туғызамын.

    «Күннің шуағы» оқушылар орындарыннан тұрып бір-біріне жақсы тілектер айтып,сәттілік тілейді.


    Сыныпты Мазайка әдісі арқылы екі топқа бөліп аламын.

    І-топ. Темір дәуірі

    ІІ-топ.Қола дәуірі


    Алдынғы тақырыпқа оралу

    Ұжымдық Жұмыс:«Ақ сандық»

    Ақсандық ашылды.

    Ішінен сұрақтар шашылды.

    1. Ерте темір дәуірі б.з.б нешінші ғасырлар аралығын қамтиды? Б.з.б VIII ғасырдан б.з-дың VI

    2. Тайпалық одақтарға кімдер кірді? Сақтар,Сарматтар,Ғұндар,Ежелгі Үйсіндер мен Қаңлылар

    3. Тебендік жайылым қалай түсінеміз?

    Жылқы қыста керек азығын қар астынан тұяғымен теуіп аршып жеуі тебендік жайылым дейміз.

    1. Төрт түлік малды қолға ұстады,оларды ата? Жылқы,Сиыр,Қой,Түйе

    Бағалау: Мадақтау әдісі

    Суреттер





    Сурет қиындылары топқа бөлу





    Таратпа материалдар







    Сабақтың ортасы

    25 мин

    Жұмбақ шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын

    1.Ұқсайтын шеңберге

    Қабырғасы жиылып, керіледі,

    Жиһазы мол кең бөлме,

    Төбесінен жұлдыздар көрінеді. (Киіз үй)


    Миға шабуыл: «Киіз үйдің құрлыуымен танысу»

    бейнефилім арқылы жаңа сабақтың тақырыбын айқындаймыз

    Жаңа сабақтың мақсатымен таныстыру

    Көшпелілердің баспанасы.Үнемі көше беру тіршілік ырғағын өзгертеді.Көшу ұраны-тек қажеттілердіғана алу.Мұндай ұстаным тұрғын үй құрлысына да әсер еткен.Үй мейрамдарды қабылдауға,отбасы салт-дәстүрін өткізуге,той-томалақ жасауға және тұрмысқа ыңғайлы болуға тиіс.Заттарды бәрі ыңғайлы,жеңіл,ықшам әрі біркелкі болды.Киіз үйөте қарапайым әрі тұруға қолайлы.Оны аз уақытта,шамамен,бір сағат ішінде тігуге және жығуға болады.Киіз үй негізі екі бөліктен-жабуға арналған киізден және ағаш қаңқадан құралған.Киіз басу үшін қой жүнін пайдаланылады.Ағаш қаңқа үш бөліктен тұрады: Кереге-киіз үйдің негізгі,ол айқасқан қабырғаға ұқсас.Кереге байланғанУықтар шаңырақты көтеріп ұстап тұрады. Шаңырақ дөңгелек немесе конус тәріздес етіп жасалады.Киіз үйден басқа дабаспана түрлері болған.Қазақстанның тұрғындары үйсіндердің баспаналарын сипаттап жазған.Қыста олар кірпіш үйлерде тұрды.


    1-тапсырма. Топтық жұмыс

    Джигсо әдісі

    Шарты: Оқулықта берілген мәтінге байланысты тапсырмалар беремін.Оқушылар өз топтарында талқылап, постер құрады,қорғайды.

    І топқа.Көшпелілердің баспанасы

    ІІ топқа.Отырықшы және көшпелі өмір арасындағы айырмашылық

    Бағалау: Екі топ бір-бірін

    «екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалайды.


    «Сергіту сәті»


    2-тапсырма. Топтық жұмыс

    Киіз үйдің бөліктерін үш тілде айту

    «қазақша», «орысша», «ағылшын тілде»


    1.Киіз үй - юрта - yurt


    2.Шаңырақ- деревениый круг на - uooden circle on the top of

    верхушке юрти - the yurt


    3.Уық - унины - uni


    4.Есік - дверь - door



    3-тапсырма. Топтық жұмыс

    1-топқа. Киіз үйдің суретін аяқтау




    2-тоқа .Қазіргі заман үйін құрастыру



    4-тапсырма.Жеке жұмыс


    Тест жұмысы

    1.Қола дәуірі қоныстары орналасқан жерлер?

    А) өзен,көл жағалары Ә)орман арасы Б) тау аңғары В) үңгірлер

    2.Беғазы-Дәндібай мәдениетіне жататын жерлеу орындары

    А)қорғандар Ә) обалар Б)қабірлер В)кесенелер

    3.Жеке мешік қалыптасқан кезең

    А)ерте палеолит Ә)мезолит Б)неолит В)қола дәуірі Г)энеолит

    4.Рудың ежелгі салт-дәстүр менәдеп-ғұрыптарының бұлжымай орындалуын қадағалағандар

    А) әскери көсемдер Ә) абыздар Б) ру ақсақалдары

    В) байлар Г) жауынгерлер

    5.Андрондықтар құдайлар қайда жүреді деп сенген

    А) жерде Ә) көкте Б) аспанда В) жердің астында

    6.Қазақстан аумағын мекендегн тайпалардың темірді ашу және кеңінен пайдалана бастаған кезең

    А) Б.з.б 4мыңжылдық Ә) б.з.б 5-3мыңжылдық аралығы

    Б) б.з.б 1мыңжылдық В) б.з.б VIII ғасыр

    7.Ежелгі Қазақстан тұрғындарының көшпелі мал шаруашылығымен айналысуға көшу себебі

    А) көрші халықтардың ықпалына Ә) климаттың өзгеруінен Б) жаңа еңбек құралдарының пайда болуынан В) Ежелгі Қазақстан тұрғындары көшпелі мал шаруашылығымен айналыспады

    8.Батыс Қазақстанның шөлді аудандарында өсірген түлік

    А) сиыр Ә) жылқы Б) түйе В) ешкі

    9.Мыс кеніне қалайы қосу арқылы өндірілген металл

    А) темір Ә) мыс Б) қола В) қорғасын Г) күміс

    10.Қола дәуірі кеніштерін зерттеген академик-ғалым

    А) Ә.МАрғұлан Ә) Ә.Төлебаев Б) Қ.Сәтбаев

    В) Н.Харитонов Г) К.Ақышев


    Дұрыс жауаптары: 1-А 2-Ә 3-В 4-Ә 5-Б 6-В 7-Ә 8-Б 9-Б 10-Б


    «Сергіту сәті»

    Дөңгеленіп тұрайық

    Шеңберді біз құрайық

    <

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері Мақала 6 сынып
    17.02.2023
    432
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Омарова Ағила Сағладинқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации