×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Ең үздік ашық сабақ байқауы басталды
Алтын күз байқауы басталды
Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Баяндама 4 сынып шығармашылық жұмыс

Автор:Ештаева Гүлжан, «Ғ.Мұртабаев атындағы шағын жинақты жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің дефектолог маманы, Отырар ауданы.
Бағыты: Логопед, дефектолог
Бөлімі: Баяндамалар, реферат
Сыныбы: 4 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-10-17

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

1.Мақсат пен міндетті белгілеп, 1.Оқушының оқутанымдық қызығушылығын арттыру; түпкі нәтижені анықтау 2.Пәнге қызығып, оған көңіл қойып тереңдете оқып үйрену. (нені және неліктен үйретеміз?); 3. өз бетімен шығармашылық бағытта жұмыс істеуге 2.Қосымша жұмыстарды жоспарлау 3. Кәсіби өсу, өз білімін жетілдіру



Оңтүстік Қазақстан облысыОтырар ауданы









«Ғ. Мұратбаев атындағы шағын жинақты жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
















































Жұмыстың жоспары:

І. Кіріспе «Дамыта оқыту технологиясы арқылы жеке тұлғаның өзін-өзі дамытуда, сөз өнеріне баули отырып шығармашылық қабілеттерін арттыруға қажетті іскерлік пен дағдыны қалыптастыру жолдары мен әдіс тәсілдері»


ІІ. Негізгі бөлім
  • Жан – жақты білімді, өз ой – пікірін ашық, еркін жеткізе алатын тұлға тәрбиелеу.
2. Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау мен жазу дағдысын қалыптастыру.
Адамның даңқы – оның ойлау қабілетінде






1
Кіріспе «Ойын баланың алдынан өмір есігін ашып, оның шығармашылық қабілетін дамытады ойынсыз ақыл-ойдың қалыптасуы мүмкін емес».
(В. А.Сухомлинский) Бүгiнгi таңда жалпы бiлiм беретiн орта мектеп жаңа қоғам мектебi, болашақ мектебi, яғни саналы халықтық мәдениетке бағытталған, баланың жеке басының дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуына жағдай жасайтын, бәсекеге қабiлеттi, елдiң ертеңi болатын жас ұрпақты өсiрiп, дамытатын мектеп болуы тиiс. Қазақстан Республикасының Бiлiм туралы заңында: «Бiлiм беру жүйесiнiң басты мiндеттерiне: бiлiм бағдарламаларын меңгеру үшiн жағдайлар жасау және жеке адамның шығармашылық, рухани және дене мүмкiндiктерiн дамыту, адамгершiлiк пен салауатты өмiр салтының берiк негiздерiн қалыптастыру, жеке басының дамуы үшiн жағдай жасау арқылы парасатты байыту» деп атап көрсеткен. Осыған байланысты қоғам алдына оқушының жеке басын үйлесiмдi дамытуға бағыттайтын мiндеттер қойылып отыр. Отанымыздың әрбiр болашақ азаматын жан жақты тәрбиелеп, бiлiм беру арқылы дамыту ең жауапты iс. Үлгерімі төмен оқушылардың зейiнi, есте сақтауы, ойлауы, кеңiстiктi бағдарлауы төмен болып келедi. Бұл балалардың оқуға үлгермеушiлiгi жетi - сегiз жастан анық байқалады. Оның негiзгi белгiлерi: сабаққа белсендiлiгi байқалмайды, берiлген тапсырмаларды үлкендердiң көмегiнсiз дұрыс орындай алмайды, сыныптастарымен аз араласады, өз ойын ашық айта алмайды, оқу мен жазу, есептеулерде көп қателер жiбередi, тез шаршағыш, зейiнi тұрақсыз болады өз өзiн төмен бағалауы; қоршаған ортаға сенбеушiлiкпен қарауы; өз күшiне деген сенiмсiздiгi. Осы себептерден баланың тапсырманы орындауында көп қиындықтар кездеседi. Қазіргі таңда елімізде арнайы білім беруді қажет ететін балаларға арнайы мектептер мен жалпы мектептердің ішінен арнайы сыныптар ашылуда.Түзете - дамыта оқыту сыныптарына әр түрлі биологиялық, әлеуметтік себептердің салдарынан оқуда, мектепке бейімделуде қиындық келтіретін балалар да оқиды. Баланың жеке тұлғалық ерекшеліктерін анықтау. Шаршап кетпеуін қадағалау. Оқу әрекетін ойын түрінде ұйымдастыру Сыныптан тыс тәрбие сағаттарына қатыстыру; Ойын дағдыларын оқу әрекетіне аудару. Арнайы әдістемелермен оқытуды ұйымдастыру. Жылдық диагностикалық даму деңгейін салыстыру. Тәрбиелеу үдерісіндегі міндеттер: 1.Балалардың ой - өрісін дамыту; 2. Оқу қажеттілігін қалыптастыру; 3. Баланың әлеуметтік - адамгершілік мінез - құлқын қалыптастыру; 4. Баланы жан - жақты бақылау; 5. Баланың жалпы даму деңгейін көтеру және дамыту; 6. Жағымды әлеуметтік орта қалыптастыру; Негізгі бөлім - Жалпы білім беру циклі сабақтарында, сондай - ақ арнайы оқыту кезінде әр баламен жеке жұмыс жүргізу; Өзіме төмендегідей тұжырымдама жасадым. 1-тұжырымдама 1.Тақырыпты 1.Оқушымен қарым-қатынасқызықтырады жақсарады
  • Ең құнды мәселелер 2. Ізденуге, жаңа ақпаратқа
анықталады ұмтылдырады
  • Қорытынды жасауға 3. Жеке, жұппен, топпен



3 Мақсат пен міндетті жүзеге асыру жағдайы Мақсат пен міндетті жүзеге асыру үшін 1.Мақсат пен міндетті белгілеп, 1.Оқушының оқутанымдық қызығушылығын арттыру; түпкі нәтижені анықтау 2.Пәнге қызығып, оған көңіл қойып тереңдете оқып үйрену. (нені және неліктен үйретеміз?); 3. өз бетімен шығармашылық бағытта жұмыс істеуге

♦ Түрліше әдіс, тәсілдермен қажудың алдын алу, яғни, ақыл - ой мен тәжірибелік жұмыстарды алмастырып отыру;♦ Қызықты және әсемделген дидактикалық заттарды дайындау, көрнекіліктің түрліше әдіс тәсілдерін қолдану;♦ Баланың білім алу іскерлігін барынша белсенді етіп, олардың сөйлеуін дамытатын және оқу іскерлігіне қажетті дағдыны қалыптастыру әдістерін қолдану;♦ Дайындық (оқу бағдарламаның нақты бір бөлігін меңгеруге) жұмыстарын жүргізу және қоршаған орта жайлы білімдерін кеңейтуді қамтамасыз ету;♦ Оқуда және оқудан тыс кездерде баланың барлық іскерлігінің түрін дер кезінде, қажетті жағдайға сәйкес үздіксіз түзетілуіне көңіл аудару.


4
Қазіргі кездегі түзете дамыта оқыту сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеу үдерісіне көптеген жаңа тәсілдер енгізіліп жатыр. Соның ішіндегі ең бір маңызды да қолайлы тәсіл – ойын арқылы баланың ойлау қабілетін дамыту. Сондай - ақ, оқушылардың оқу материалдарын жақсы қабылдауына әсерін тигізетін тиімді әдістердің бірі - ойын. Ойын - баланы адамгершілікке тәрбиелеудің бірден - бір жолы. Сабаққа ойын мен ойын тәсілдерін енгізу оқуды қызықты етіп, балалардың сергек болуына, оқу материалын қабылдау барысындағы кездесетін қиындықтарды жеңуіне жағымды әсер етеді. Ойын – оқушыға білім мен тәрбие беру әдістерінің тиімді амалдарының бірі. Сонымен қатар, ТДО сынып оқушыларына қолданылатын ойындарға олардың дене бітімінің қалыптасуына арналған ойындар, қимыл ойындары, сөйлеу, шешендігін, тілін дамыту ойындарды жатқызуға болады. Ойын терапиясы – күрделі жұмыс. Баланың көңіл - күйіне, өзіне, қоршаған ортаға қарым - қатынасын өзгерту, пәнге қызығушылығын арттыру, іскерлік, белсенділік және сөздік қоры мен тіл байлығын дамытудың жолы, тиімді әдісі. Ойын дегеніміз - ұшқын, білімге құштарлық пен еліктеудің маздап жанар оты» деуге болады. Баланың қиялы ойын арқылы шарықтайды, әр сабақта ойын түрлерін орнымен қолданып, оны қызықты ету арқылы жас бүлдіршіндердің білімге деген ынта - ықыласын, пәнге деген сүйіспеншілігін, қызығушылығын қалыптастыруды көздейді. Педагогикалық мүмкіндіктеріне сәйкес ойын түрлері: 1. Білім беретін ойындар 2. Тәрбиелейтін ойындар 3. Дамытатын ойындар 4. Жеке тұлғаны әлеуметтендіретін ойындар 5. Диагностикалық ойындарБаланы оқуға қызықтыру және дамыту мақсатында, қоршаған ортамен байланысын нығайту үшін күнделікті сабақ алдында ашықтық, сенімділік деңгейін, эмоционалдық еркіндігін және ұжымда бірауыздылық орнатуға жағдай жасайтын жұмыстарды мұғалім жүргізген жөн. 5

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: