Баяндама «Әлеуметтік- тұрмыстық бағдарлау» пәнінің оқыту ерекшелігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Баяндама «Әлеуметтік- тұрмыстық бағдарлау» пәнінің оқыту ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Баяндама «Әлеуметтік- тұрмыстық бағдарлау» пәнінің оқыту ерекшелігі
Материалдың қысқаша нұсқасы



Баяндама «Әлеуметтік-  тұрмыстық  бағдарлау»

пәнінің оқыту ерекшелігі



 
   «Әлеуметті  тұрмыстық бағдарлау»  пәні аптасына 2 рет болады. 6 -9

сыныптар арасында сабақтарды өткіздім.Бұл пәннің мақсаты

оқушыларды   қоршаған   ортада,   тұрмыста, адамдармен   өзара   қарым қатынаста   бағдарлай   білуді, адамның тұрмыстағы қызметін,тұрмыстық

еңбек   үрдісін   меңгеруді қалыптастыру. Бұл мақсатты іске асыру жолында  төмендегі міндеттер атқарылды.
 Оқушылардың тұрмыстық еңбектегі икемділіктерін қалыптастыра отырып, жеке бас гигиенасын, тамақтануды  ұйымдастыру, тұрғын үйдің, киім,   аяқ   киім   және басқа да тұрмыстық заттардың күтімі жайлы мәліметтер алды ;
 экономикалық тұрмыстық икемділіктерді қалыптастырды/ қоршаған ортадағы 
заттарына,   өзінің   киіміне,   аяқ   киіміне күтім жасай білді.  
оқушылар  әртүрлі   кәсіпорын   мен   мекемелердің   қызметтеріне  бағдарлау  жүргізді /   сауда,тұрмыстық   қызмет   көрсету,байланыс құралдары,   мәдени,   медициналық көмек беру және   пайдаланудың   қарапайым   практикалық   икемділіктерін қалыптастырды
.
Оқушылардың танымдық қызметінің  дамуындағы кемшіліктерді түзету мақсатында жыл бойы жұмыс жүргізілді.

ӘТБ бағдарламасы бірнеше  бөлімнен тұрады:

1) «Денсаулық», «Киім және аяқ киім», «Тамақтану», «Тұрғын үй», «Көлік,көше»,

«Отбасы»,  «Мерекелер,салтанатты мерекелер»,  «Кәсіпорындар,мекемелер және байланыс құралдары»

«Денсаулық» бөлімі балалар үшін өте маңызды, мысалы 5 «Б»сынып оқушылары жеке бас тазалығы туралы алғашқы  ережелерімен таныса отырып жеке гигиеналық құралдарын қалай кезде қалай пайдалану керек екенін қызығушылықпен қарады.Жалпы оқушылар гигиеналық процедураларды орындау жолдарын менгерді.

«Киім және аяқ киім»бөлімі бірнеше бөлімшелерден тұрады.Жыл мезгілдеріне байланысты киімдер қалай бөлінітіні жайында түсіндірме жұмыстар жүргізілді.Суреттер арқылы жұмыстар жасалды.Оқушылардың қабылдау деңгейіне байланысты жұмыс түрлері тандалды.Мысалы 6 «Б» сынып оқушыларының деңгейлері әртүрлі болғандықтан жеке жұмыстар деңгейлеріне қарай берілді.

«Тамақтану» бөлімі оқушылар үшін өте қызықты сабақтардың бірі болып өтті.Асханалық жұмыстар оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын оятты.Мысалы 7 «Ә» сыныптар арасында салаттар жасадық. Оқушылар салаттардың жасалу жолдарымен таныса отырып өздері салат жасады.















«Отбасы»,  «Мінез-құлық  мәдениеті»  тақырыптарында  отбасындағы,

сыныптағы,  топтағы,  қоғамдық  жерлердегі  өзара  қарым-қатынас  орнатудың

жолдары  мен  тәсілдерін білді,  үстел  басында,  театрға,  киноға,

мұражайларға,  дүкендерге  барған  уақыттағы  өзін  ұстай  білу  ережелері мен танысты.

«Көлік»  бөлімінде оқушыларға қалай көшеде  жүру  тәртібі  дағдылары мен жол жүру  ережелері  бекітіледі,  балалар  қала  көліктерінің  әр  түрімен танысты.










Танымдық және белсенділік қағидасын іс жүзіне

асыру үшін, балалардың оқуға деген қызығушылығын үнемі қолдап

отырдым. 
Сондықтан 5-8 сыныптар арасында сабақта оқытудың  негізгі  формаларын әрдайым пайдаланамын мысалы әңгімелесу, іскерлік ойындар, дидактикалық, сюжеттік
 рөлдік ойындар, салыстырутәсілдері, шынайы  жағдаяттарды  үлгілеу, көрсету,бақылау, түсіндіру,   жаттығулар, практикалық

жұмыс пен экскурсиялар жүргізіп отырдым








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.01.2025
238
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі