Сабақ мақсаты: Оқушылардың ішкі тыныштығын ашу Міндеттері: 1.Оқушыларға адам өмірінде тыныштық құндылықтарының маңыздылығы туралы түсінік беру. 2.Оқушылардың ұстамдылық пен сабырлылық қасиеттерін дамыту. 3.Оқушыларды шыдамдылыққа, төзімділікке тәрбиелеу. | Ресурстар:(құралдар, мәлiметтер)Өнегелі сөздер жазылған плакат,үнтаспаға жазылған А.Оралов «Жақсы адамдар» атты өлеңі |
Сабақ барысы:1Ұйымдастыру кезеңi. Тәртіп, оқу құралдарын тексеру. 5 «Т» ережелерін сақтау 20 балл беремінТәртіпТалапТыныштықТазалықТатулықТыныштық сәтi.(баяу әуен). Нұрға бөлену2. Үй тапсырмасын тексеру. №22 «Сабыр түбі – сары алтын» атты әңгімені 1.Сабырлы, төзімді қасиеттер қандай рухани құндылық болып табылады?2.Сабырлы, төзімді болу арқылы неге жетуге болады? | Сабақ барысын талқылау: |
3Дәйексөз. «Асығыс түбі өкініш, ойланып алмақ - сабыр сол» Абай кім?Сабыр дегеніміз не? Неге адам бір іс істегенде ойлану керек? Дәйексөздің мағынасын ашу. Хормен қайталатып, жатқа айтқызу. |
|
Оқиға айту \әңгiме\мұғалімнің сыйы\Әңгімелеу Сабыр суы \аңыз әңгіме\ Бір адамның басынан мынадай оқиға өтіпті.Ол сол ауылдың ақсақалына жылап келіп, шағым айтады:-Маған әрдайым көршілерім тиіседі,біздер ұрысып қала береміз. Көршілермен сөйлесуден қалдым. Мен әбден шаршап, өзіңізден ақыл кеңес,көмек сұрап келіп отырмын. Не амал етсем екен?Ақсақал ойланып отырып,келген адамға бірнеше сұрақ қояды. Содан соң бір құты су береді де: осы су саған көмектесу тиіс. Күнде көршілерің жұмыстан келген кезде осы суды ұрттап ал. Бірақ оны бірден жұтып жібермей,аузыңда біраз уақыт ұстауың керек, дейді. Арада бірталай уақыт өткенде, әлгі адам ақсақалға тағы жылап келеді. Сірә, суға бірдеңе қосып берген болсаңыз керек. Сіз берген судың көмегі тиген еді. Мен көршілеріммен жақсы қарым - қатынас орнатып қалған едім. Бәрі де жақсы болып келе жатыр еді. Менің көңілім көтеріліп,тыныштығым орнап қалған еді. Бірақ ол су таусылып қалды. Көршілерім баяғы жырын қайта бастады. Менің ішкі тыныштығымды бұзды. Сіздің көмегіңсіз болмайтын болды, деп тағы да су беруін сұрайды. Сонда ақсақал күліп: ол судың басқа ешқандай қасиеті жоқ, күнде өзің пайдаланып жүрген кәдімгі су. Оның саған көмегі көршілерің жұмыстан шаршап келген кезде не болса соны айтуға аузыңның бос болмағаны,үндемей қарсы алуға мәжбүр болғаның. Ендеше, өзіңді - өзің қолға алып, шыдамдылыққа, сабырлылыққа үйренсең, өзіңді өзің тізгендей алсаң, бұл жағдайда саған басқаның көмегі керек еместігін түсінген шығарсың дейді.Талдау сұрақтары:1.Судан қандай қасиеттер алуға болады?2.Ішкі тыныштыққа нелерді жатқызар едіңдер?3.Сіздер үшін сабырлылық, ұстамдылық қасиеттері қандай рухани құндылық болып табылады? |
|
5.Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.Оқушыларды топқа бөліп өлең құрастырады.Өз өзіңді ұстай біл төзімді бол шыдамды болсабырлы да ұстамды бола білуҚайырмасыШыдамдымыз, төзімдімізЖарасымды,тартымды, ұстамдымыз ---------------------------------------------- Өзіңді өзің ұстай біл төзімді болҚызбалыққа салынбай шыдамды болСабырлы да ұстамды бола білуСездіреді жүрекке тыныштықты ҚайырмасыБіз үйде де аулада сабырлымыз-Шыдамдымыз, төзімдімізЖарасымды, тартымды, ұстамдымызҰстамдымыз әрқашан!- |
|
6 .Топпен ән айту. «Жақсы адамдар» әні мен сөзі: А.Оралов |
|
7.Үй тапсырмасы. №23сабақ «Адал бала» аңыз әңгімесін талдап,оқып келу. Ж.Баласағұнидың өлеңін жатқа айту. |
|
8. Тыныштық сәтi. Баяу әуен қойылады. Оқушылар денесін, басын тік ұстап, көзің жұмып отырады. «Мен сабырлымын, ұстамдымын. Мен үйде де,аулада да, мектепте де өзімді сабырлы ұстаймын, еш нәрсеге ренжімеймін. Маған сабырлы, ұстамды болған өте ұнайды» деп қайталаңыздар. Бүгінгі сабақтағы алған әсерлеріңізді жүректеріңізге түйіп алыңдар.Көздеріңді ашуға болады. Сабақ аяқталды. Сау болыңдар. |
|