Материалдар / Баяндама "География пәнін оқытуда ұлттық ойындарды қолдану тиімділігі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Баяндама "География пәнін оқытуда ұлттық ойындарды қолдану тиімділігі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Халқымыздың тарихын, ұлттық дәстүрін ата салтын ұмыта бастаған бүгінгі ұрпақты тәрбиелеуге ат салысу жалпы ұлтымыздың міндеті. География пәнін оқытуда мазмұны қазақ халқының ұрпақ тәрбиелеудегі өмір тәжірибесінен, салт – дәстүрін , шаруашылық жүргізу тәсілдерінен , сондай-ақ ұлттық табиғи, экономикалық, экологиялық ерекшеліктерімен көрініс бере отырып оқытқан тиімді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
421
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

МАТЕМАТИКА

3-сынып

Математика

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім:


Кестелік қосу және азайту 2-сағат

Сілтеме

Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық

Сабақтың жабдығы

Сызба, деңгейліктапсырма ,карточкалар

Жалпымақсаттар

1. Ондықтан аттап қосу тәсілдерін таныстыру;
2. Оқушылардың ауызша есептеу дағдыларын дамыту, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру;
3. Оқушыларды тату және ұқыпты болуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың типі: интерактивті, ақпараттандыру сабағы
Сабаққа керекті көрнекіліктер: электрондық оқулық, бейнепроектор, маркерлік тақта, дидактикалық материалдар мен ойындар, суреттер.

Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлу

Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ынтымақтастық атмосферасы

Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!

Үй тапсырмасын сұрау


1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады?(сан шығады)

2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше шығады?(1 шығады)

3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады?(0 шығады)

4. Санды нөлге бөлуге бола ма?(болмайды)

5. 2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар қалай аталады? (Жұп)

6. 2-ге қалдықсыз бөлінбейтін сандар қалай аталады? (тақ)

7. Егер есепте қосу мен көбейту амалы келсе, алдымен қандай амалды орындаймыз? (көбейту)

Қызығушылықты ояту

Мағынаны тану

Оқулықтағы есептерді шығару.

Қосымша тапсырмалар.

1 тапсырма.

Бөлінгіш

23

19

57

80

45

Бөлгіш

5

4

7

9

6

Бөліндінің мәні

4

4

8

8

7

Қалдық

3

3

1

8

3

2 тапсырма.

Хх3=100-73  104+х=700-443 ух5=283+167   у:8=120:60  ах4=200-164  30ха=500-230 Хх3=27         104+х=257        ух5=450            у:8=2           ах4=36           30ха=270         х=27:3          

х=257-104          у=450:5            у=2х8           а=36:4            а=270:30

х=9               х=153                 у=90                   у=16            а=9                 а=9

Сергіту сәті

Үйшікте мына бір сәулетті
Тұратын қай мықты әулеті?
Мен– тышқан-шиқылдақ,
Мен– қоян-желаяқ,
Мен– түлкі-керіммін,
Мен– қасқыр-серімін.
Бәрімізтұратынкөңілді,
Қажеттісәулеттікөрүйді!



Оқушылар сергіп алады

Ой толғаныс

1. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша?(3 кг)
2. Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? (5 бұрыш)
3. Төрт қойдың неше аяғы бар? (16 аяқ)
4. Өздеріңіз оқып отырған «Алгебра» кітабінің авторы? (Баймұханов, Базаров)
5. 7 майшам жанып тұр, 4-уін сөндірсек неше майшам қалады?(4)
6. Алманың жартысы неге ұқсайды? (өзінің жартысына)
7. Үш сызықтан пайда болған фигура?(үшбұрыш)
8.
1/10 санының кері саны? (10)
9. Бес жарым таяқтың неше ұшы бар?(12)

Үй тапсырмасы

Тапсырмаларды орындау

Күнделіктеріне жазады

 Бағалау

 Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.

































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!