КЕДЕРГІЛЕРДІ ЕҢСЕРУ:БІЛІМ САПАСЫН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ
Балтабаева А:Атәрбиеші
Балдаурен балабақшасы
Қарағанды қ.
Мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі реформалау саясаты мектепке дейінгі білім беру сапасын арттыру проблемасын белгіледі. Қазіргі қоғамның дамуы барлық білім беру мекемелеріне, оларда білім беру процесін ұйымдастыруға, негізгі және қосымша бағдарламалардың мазмұнын таңдауға және негіздеуге, олардың қызметінің нәтижелері мен тиімділігіне жаңа талаптар қояды. Мектепке дейінгі білім беру жүйесі-бұл қоғамның қажеттіліктеріне бағытталған және баланың жас және жеке даму ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру қызметтерінің әр түрлі спектрін ұсынатын мектепке дейінгі білім беру мекемелерінің көпфункционалды желісі. Қоғам дамуының қазіргі кезеңінде мектепке дейінгі білім беру сапасын арттыру келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылуы керек:
• қазіргі даму бағыттарына сәйкес мектепке дейінгі білім беру мазмұнын жаңарту;
• мемлекеттік стандарттарды ескере отырып білім беру;
• мұғалімдердің шығармашылық және жеке әлеуетін жандандыру;
Осылайша, мектепке дейінгі мекеменің тұрақты жұмыс істеуі мен дамуын қамтамасыз етуге жаңа талаптар қойылады. Бұл процестерді реттеудің маңызды құралы - білім беру бағдарламасы. Біздің балабақша қызметінің негізгі жалпы білім беру бағдарламасын іске асыру жөніндегі мақсаты: жалпы мәдениетті қалыптастыру, дене, зияткерлік және жеке қасиеттерін дамыту, әлеуметтік табыстылықты, балалардың денсаулығын сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін оқу іс-әрекетінің алғышарттарын қалыптастыру. Мектепке дейінгі білім берудің негізгі білім беру бағдарламасын табысты іске асыру үшін біздің балабақшада білім беру қызметін жүзеге асыру және мектепке дейінгі білім беру сапасын арттыру үшін жағдайлар жасалған •
* балабақшаны бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету;
* кадрлық қамтамасыз ету (әкімшілік персонал, педагогикалық ұжым, медициналық қызмет, );
• материалдық-техникалық қамтамасыз ету (топтар, кабинеттер, жабдықтар); • пәндік-кеңістіктік дамыту ортасы;
• мекеме қызметін ақпараттық-технологиялық қамтамасыз ету
Мектепке дейінгі білім беру сапасы мәселесі білім беру жүйесін реформалаудың қазіргі жағдайында өте өзекті болып табылады. Қысқа мерзімде көп нәрсе өзгерді: мектепке дейінгі мекемелердің, бағдарламалардың, білім беру технологияларының көптеген түрлері пайда болды, балалар мен ата-аналар өзгерді, даму ортасы, үнемі жаңа жағдайлар туындайтын қоғамның өзі өзгерді. Мұның бәрі мектепке дейінгі білім беру жүйесінің мұғалімдерін балаларға қарапайым білім беруден білім алу, өз бетінше білім алу және талдау қабілетін қалыптастыруға мәжбүр етеді деп санаймын. "Кім ақпаратқа ие болса, ол әлемге иелік етеді"деген сөздің өзекті болғаны бекер емес. Мектепке дейінгі білім беру сапасы шешуші дәрежеде мектепке дейінгі салада жұмыс істейтін мамандардың кадрлық құрамына, олардың кәсіби даярлық деңгейіне, бастамашылығына, дербестігіне, шығармашылық белсенділігіне және өз міндеттерін жауапты орындауына байланысты Біз педагогтер үздіксіз өзін - өзі тәрбиелеу және өзін - өзі дамыту процесіне, жұмыстың әртүрлі формалары арқылы олардың біліктілік деңгейін арттыруға көп көңіл бөлеміз: ақпараттық-консультативтік семинарлар, педагогикалық сағаттар, шеберлік сыныптары, біліктілікті арттыру курстары. Педагогикалық қызметкерлердің әртүрлі конкурстарға қатысуға қызығушылығын арттыру үшін біз қызметкерлерді материалдық ынталандыруды қолданамыз, бұл оң нәтиже береді.
Сондай - ақ, балабақша қызметін ақпараттық-технологиялық қамтамасыз ету, компьютерлік технологияларды енгізу, мұғалімдер жұмысының тиімділігін арттыру, тәжірибе алмасу, жұмыстағы еңбек сыйымдылығын төмендету үшін электрондық бағдарламалар мен құралдарды қолдану үлкен маңызға ие. Біздің балабақшада бар құралдар: интерактивті тақталар, ноутбуктер, принтерлер, құжаткамера, фото және бейнекамералар, мультимедиа проектор мұғалімдерге білім беру қызметін сапалы және толық орындауға толық мүмкіндік береді.
. Мектепке дейінгі білім беру сапасын арттырудың маңызды шарты пәндік-кеңістіктік даму ортасын ұйымдастыру болып табылады, оны толтыру балаға өзін-өзі дамытуға мүмкіндік береді. Менің ойымша, мектепке дейінгі балалық шақ ересектердің дамуына ең сезімтал кезең екендігіне назар аудару керек. Ересек адамның осы жас кезеңіндегі негізгі қызметі-баланы қоршаған әлемдегі өмірге бейімдеу, әлемді тану, әлемдегі іс-әрекет (барын сақтау, жаңасын өзгерту және құру), әлемге деген көзқарастың көрінісі сияқты маңызды қабілеттерді дамыту. Біз даму ортасын модельдеудің жаңа тәсілдерін қолданамыз - өйткені біздің балабақша типтік, сондықтан бөлменің барлық мүмкіндіктерін көп функционалды қолдана отырып, оны ұйымдастырудың әртүрлі нұсқалары қарастырылған. Балалардың бірлескен және тәуелсіз іс-әрекеттерінің оңтайлы тепе-теңдігін қамтамасыз ету үшін әр топта балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлері үшін бұрыштар құрылды: қозғалыс, ойын, бейнелеу, театрландыру, зерттеу, сонымен қатар білім беру салаларын біріктіру үшін жағдайлар Топтарды аймақтарға бөлу кезінде әр түрлі балалардың мүдделеріне бағытталған материалдар мен жабдықтарды мезгіл-мезгіл жаңарту қарастырылған: әр бала өзін нағыз суретші, ерекше қолөнер жасаушы ретінде сезіне алатын көркемдік бұрыш; балалардың актерлік және режиссерлік қабілеттері көрінетін театрландырылған және музыкалық іс-шаралар бұрышы. Тәрбиеленушілер әр топта ұйымдастырылған жол қозғалысы қауіпсіздігі бұрышында, сондай-ақ балалар фойесінде үлкен қызығушылықпен айналысады, онда балалар жол қозғалысы, өрт қауіпсіздігі ережелерімен, төтенше жағдайларда жүріс-тұрыс ережелерімен танысуды жалғастыруда. Әр баланың шығармашылық бірегейлігін ашу үшін арнайы табиғат орталығы – жылыжай жабдықталған, онда мектеп жасына дейінгі балалар өсімдіктерді өсіріп, тірі және жансыз табиғатты зерттеумен қуана тәжірибе жасайды. Қаржы ресурстарын тиімді пайдаланудың арқасында бізде дидактикалық және әдістемелік құралдарды сатып алу, дамушы ортаны заманауи жабдықтармен және ойын құралдарымен толықтыру мүмкіндігі бар. Биыл барлық жас топтары бойынша көрнекі, дидактикалық материалдар, балалармен жұмыс істеуге арналған ойыншықтар сатып алынды, серуендеуге арналған қашықтағы жабдықтарды ішінара толықтырды, балабақшаның әдістемелік базасын айтарлықтай жаңартты.
Бүгінгі таңда мемлекет жаңа ұрпақты: белсенді, ізденімпаздықты дайындау міндетін қойды. Мектепке дейінгі мекемелер білім берудегі алғашқы қадам ретінде балабақша түлегі қандай болуы керек, қандай қасиеттерге ие болуы керек екенін білдіреді. Әлемдік кеңістікке кіруге бағытталған жаңа білім беру жүйесінің қалыптасуы мектепке дейінгі мекемелердің педагогикалық теориясы мен практикасында айтарлықтай өзгерістерді, педагогикалық технологияларды жетілдіруді талап етеді. Инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың жаңа мүмкіндіктерін ашады, ал қазіргі кездегі ең тиімдісі жобалау әдісі болды. Жобалау технологиясы мектепке дейінгі мекемелердің жұмысында инновациялық болып табылатын заманауи гуманитарлық технологияларға жатады. Біз бұл әдісті өте тиімді деп санаймыз, өйткені бұл балаға эксперимент жасауға, алған білімдерін синтездеуге, шығармашылық пен коммуникативті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді, осылайша оның мектепке сәтті бейімделуіне мүмкіндік береді. Жоба әдісі балаларға ғана емес, мұғалімдердің өздеріне де қызықты және пайдалы, өйткені ол белгілі бір тақырып бойынша материалды шоғырландыруға, проблема бойынша өз құзыреттілік деңгейін арттыруға, ата-аналармен қарым-қатынасты жаңа деңгейге көтеруге, зерттеу мәселелерін шешуде балалардың серіктесі ретінде сезінуге, таным процесін скучно емес және тым тәрбиелік етуге мүмкіндік береді.. Әр бала өзін көрсете алады, Өзін қажет сезінеді, демек, оның қабілеттеріне сенімділік пайда болады
Жоба әдісі" балаға эксперимент жасауға, алған білімдерін синтездеуге, шығармашылық қабілеттері мен қарым-қатынас дағдыларын дамытуға, тәрбиешілермен және ата-аналармен бірге құруға және зерттеуге мүмкіндік береді, бұл оған мектептегі жағдайға және қоршаған әлемге сәтті бейімделуге мүмкіндік береді. Біздің балабақшаның тәжірибесінде тақырыптық жоспарлау қолданылады. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде жүзеге асырылатын көптеген жобалардың тақырыптары бағдарламада қарастырылған тақырыптармен үйлеседі. Бұл балалардың белгілі бір білімді игеруінде жоғары нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді.
Жобалау педагогикалық басқарудағы тәрбиешілердің рөлін өзгертеді Осы процес арқылы олар ерік-жігерді орындаушылар емес, белсенді қатысушылар ретінде әрекет етеді .Шығармашылық топтардағы іс-шараларға көмектеседі командада жұмыс істеуді үйрену, өзіндік аналитикалық көзқарас қалыптасады балаларды тәрбиелеу және оқыту практикасына. Тәрбиешілер таңдауда еркін мақсатқа жету үшін іс-әрекеттің тәсілдері мен түрлері, оларға ешкім өз көзқарасын таңады. Тіпті сәтсіз аяқталған жоба да кәсіпқойлықты дамуға ықпал етеді .Қателерді түсіну қайталануға мотивация тудырады іс-әрекет, өзін-өзі тәрбиелеуге шақырады. Мұндай рефлексия мүмкіндік береді кеңістікті және өзін дамытатын адекватты бағалауды (өзін-өзі бағалауды) қалыптастыру нем. Жобалық әдісті қолдана білу-жоғары көрсеткіш педагогтің біліктілігі, оны оқытудың прогрессивті әдістемесін меңгеру және балалардың дамуы.
. Жобалық қызмет технологиясын практикада қолдану педагогикалық процесті ұйымдастырудың көптеген міндеттерін шеше отырып, мектепке дейінгі білім беру ұйымы қызметінің жаңа сапасына қол жеткізуге мүмкіндік береді деп санаймыз. Мектеп жасына дейінгі балалардың проблеманы шешуде жоспарлау қабілеті мен тәуелсіздігін қалыптастырады, танымдық және шығармашылық белсенділіктің дамуына ықпал етеді.
Әдебиеттер тізімі:
1. Атемаскина Ю. В. мұғалімнің жобалық қызметі: мәні мен технологиясы / / А-дан Я-ға дейінгі балабақша. - № 3. Б.6.
2. Дьюи, Джон. Баладан-әлемге, әлемнен балаға [Мәтін]: пед. ст. / Д. Дьюи. - М.: Кішкентай, 2009. - 348, [3] б. - (балалық шақ педагогикасы).
3. Киселева л.с., Данилина Т. А., Лагода Т. с. мектепке дейінгі мекеме қызметіндегі жобалық әдіс - М.: АРКТИ, 2005. - 96 б.
4. Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі жобалық қызмет. Жоба-бұл байыпты ойын. - М.: "біздің жаңа мектеп". – 2010. - 5-28 Б.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Баяндама :Кедергілерді еңсеру
Баяндама :Кедергілерді еңсеру
КЕДЕРГІЛЕРДІ ЕҢСЕРУ:БІЛІМ САПАСЫН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ
Балтабаева А:Атәрбиеші
Балдаурен балабақшасы
Қарағанды қ.
Мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі реформалау саясаты мектепке дейінгі білім беру сапасын арттыру проблемасын белгіледі. Қазіргі қоғамның дамуы барлық білім беру мекемелеріне, оларда білім беру процесін ұйымдастыруға, негізгі және қосымша бағдарламалардың мазмұнын таңдауға және негіздеуге, олардың қызметінің нәтижелері мен тиімділігіне жаңа талаптар қояды. Мектепке дейінгі білім беру жүйесі-бұл қоғамның қажеттіліктеріне бағытталған және баланың жас және жеке даму ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру қызметтерінің әр түрлі спектрін ұсынатын мектепке дейінгі білім беру мекемелерінің көпфункционалды желісі. Қоғам дамуының қазіргі кезеңінде мектепке дейінгі білім беру сапасын арттыру келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылуы керек:
• қазіргі даму бағыттарына сәйкес мектепке дейінгі білім беру мазмұнын жаңарту;
• мемлекеттік стандарттарды ескере отырып білім беру;
• мұғалімдердің шығармашылық және жеке әлеуетін жандандыру;
Осылайша, мектепке дейінгі мекеменің тұрақты жұмыс істеуі мен дамуын қамтамасыз етуге жаңа талаптар қойылады. Бұл процестерді реттеудің маңызды құралы - білім беру бағдарламасы. Біздің балабақша қызметінің негізгі жалпы білім беру бағдарламасын іске асыру жөніндегі мақсаты: жалпы мәдениетті қалыптастыру, дене, зияткерлік және жеке қасиеттерін дамыту, әлеуметтік табыстылықты, балалардың денсаулығын сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін оқу іс-әрекетінің алғышарттарын қалыптастыру. Мектепке дейінгі білім берудің негізгі білім беру бағдарламасын табысты іске асыру үшін біздің балабақшада білім беру қызметін жүзеге асыру және мектепке дейінгі білім беру сапасын арттыру үшін жағдайлар жасалған •
* балабақшаны бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету;
* кадрлық қамтамасыз ету (әкімшілік персонал, педагогикалық ұжым, медициналық қызмет, );
• материалдық-техникалық қамтамасыз ету (топтар, кабинеттер, жабдықтар); • пәндік-кеңістіктік дамыту ортасы;
• мекеме қызметін ақпараттық-технологиялық қамтамасыз ету
Мектепке дейінгі білім беру сапасы мәселесі білім беру жүйесін реформалаудың қазіргі жағдайында өте өзекті болып табылады. Қысқа мерзімде көп нәрсе өзгерді: мектепке дейінгі мекемелердің, бағдарламалардың, білім беру технологияларының көптеген түрлері пайда болды, балалар мен ата-аналар өзгерді, даму ортасы, үнемі жаңа жағдайлар туындайтын қоғамның өзі өзгерді. Мұның бәрі мектепке дейінгі білім беру жүйесінің мұғалімдерін балаларға қарапайым білім беруден білім алу, өз бетінше білім алу және талдау қабілетін қалыптастыруға мәжбүр етеді деп санаймын. "Кім ақпаратқа ие болса, ол әлемге иелік етеді"деген сөздің өзекті болғаны бекер емес. Мектепке дейінгі білім беру сапасы шешуші дәрежеде мектепке дейінгі салада жұмыс істейтін мамандардың кадрлық құрамына, олардың кәсіби даярлық деңгейіне, бастамашылығына, дербестігіне, шығармашылық белсенділігіне және өз міндеттерін жауапты орындауына байланысты Біз педагогтер үздіксіз өзін - өзі тәрбиелеу және өзін - өзі дамыту процесіне, жұмыстың әртүрлі формалары арқылы олардың біліктілік деңгейін арттыруға көп көңіл бөлеміз: ақпараттық-консультативтік семинарлар, педагогикалық сағаттар, шеберлік сыныптары, біліктілікті арттыру курстары. Педагогикалық қызметкерлердің әртүрлі конкурстарға қатысуға қызығушылығын арттыру үшін біз қызметкерлерді материалдық ынталандыруды қолданамыз, бұл оң нәтиже береді.
Сондай - ақ, балабақша қызметін ақпараттық-технологиялық қамтамасыз ету, компьютерлік технологияларды енгізу, мұғалімдер жұмысының тиімділігін арттыру, тәжірибе алмасу, жұмыстағы еңбек сыйымдылығын төмендету үшін электрондық бағдарламалар мен құралдарды қолдану үлкен маңызға ие. Біздің балабақшада бар құралдар: интерактивті тақталар, ноутбуктер, принтерлер, құжаткамера, фото және бейнекамералар, мультимедиа проектор мұғалімдерге білім беру қызметін сапалы және толық орындауға толық мүмкіндік береді.
. Мектепке дейінгі білім беру сапасын арттырудың маңызды шарты пәндік-кеңістіктік даму ортасын ұйымдастыру болып табылады, оны толтыру балаға өзін-өзі дамытуға мүмкіндік береді. Менің ойымша, мектепке дейінгі балалық шақ ересектердің дамуына ең сезімтал кезең екендігіне назар аудару керек. Ересек адамның осы жас кезеңіндегі негізгі қызметі-баланы қоршаған әлемдегі өмірге бейімдеу, әлемді тану, әлемдегі іс-әрекет (барын сақтау, жаңасын өзгерту және құру), әлемге деген көзқарастың көрінісі сияқты маңызды қабілеттерді дамыту. Біз даму ортасын модельдеудің жаңа тәсілдерін қолданамыз - өйткені біздің балабақша типтік, сондықтан бөлменің барлық мүмкіндіктерін көп функционалды қолдана отырып, оны ұйымдастырудың әртүрлі нұсқалары қарастырылған. Балалардың бірлескен және тәуелсіз іс-әрекеттерінің оңтайлы тепе-теңдігін қамтамасыз ету үшін әр топта балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлері үшін бұрыштар құрылды: қозғалыс, ойын, бейнелеу, театрландыру, зерттеу, сонымен қатар білім беру салаларын біріктіру үшін жағдайлар Топтарды аймақтарға бөлу кезінде әр түрлі балалардың мүдделеріне бағытталған материалдар мен жабдықтарды мезгіл-мезгіл жаңарту қарастырылған: әр бала өзін нағыз суретші, ерекше қолөнер жасаушы ретінде сезіне алатын көркемдік бұрыш; балалардың актерлік және режиссерлік қабілеттері көрінетін театрландырылған және музыкалық іс-шаралар бұрышы. Тәрбиеленушілер әр топта ұйымдастырылған жол қозғалысы қауіпсіздігі бұрышында, сондай-ақ балалар фойесінде үлкен қызығушылықпен айналысады, онда балалар жол қозғалысы, өрт қауіпсіздігі ережелерімен, төтенше жағдайларда жүріс-тұрыс ережелерімен танысуды жалғастыруда. Әр баланың шығармашылық бірегейлігін ашу үшін арнайы табиғат орталығы – жылыжай жабдықталған, онда мектеп жасына дейінгі балалар өсімдіктерді өсіріп, тірі және жансыз табиғатты зерттеумен қуана тәжірибе жасайды. Қаржы ресурстарын тиімді пайдаланудың арқасында бізде дидактикалық және әдістемелік құралдарды сатып алу, дамушы ортаны заманауи жабдықтармен және ойын құралдарымен толықтыру мүмкіндігі бар. Биыл барлық жас топтары бойынша көрнекі, дидактикалық материалдар, балалармен жұмыс істеуге арналған ойыншықтар сатып алынды, серуендеуге арналған қашықтағы жабдықтарды ішінара толықтырды, балабақшаның әдістемелік базасын айтарлықтай жаңартты.
Бүгінгі таңда мемлекет жаңа ұрпақты: белсенді, ізденімпаздықты дайындау міндетін қойды. Мектепке дейінгі мекемелер білім берудегі алғашқы қадам ретінде балабақша түлегі қандай болуы керек, қандай қасиеттерге ие болуы керек екенін білдіреді. Әлемдік кеңістікке кіруге бағытталған жаңа білім беру жүйесінің қалыптасуы мектепке дейінгі мекемелердің педагогикалық теориясы мен практикасында айтарлықтай өзгерістерді, педагогикалық технологияларды жетілдіруді талап етеді. Инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың жаңа мүмкіндіктерін ашады, ал қазіргі кездегі ең тиімдісі жобалау әдісі болды. Жобалау технологиясы мектепке дейінгі мекемелердің жұмысында инновациялық болып табылатын заманауи гуманитарлық технологияларға жатады. Біз бұл әдісті өте тиімді деп санаймыз, өйткені бұл балаға эксперимент жасауға, алған білімдерін синтездеуге, шығармашылық пен коммуникативті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді, осылайша оның мектепке сәтті бейімделуіне мүмкіндік береді. Жоба әдісі балаларға ғана емес, мұғалімдердің өздеріне де қызықты және пайдалы, өйткені ол белгілі бір тақырып бойынша материалды шоғырландыруға, проблема бойынша өз құзыреттілік деңгейін арттыруға, ата-аналармен қарым-қатынасты жаңа деңгейге көтеруге, зерттеу мәселелерін шешуде балалардың серіктесі ретінде сезінуге, таным процесін скучно емес және тым тәрбиелік етуге мүмкіндік береді.. Әр бала өзін көрсете алады, Өзін қажет сезінеді, демек, оның қабілеттеріне сенімділік пайда болады
Жоба әдісі" балаға эксперимент жасауға, алған білімдерін синтездеуге, шығармашылық қабілеттері мен қарым-қатынас дағдыларын дамытуға, тәрбиешілермен және ата-аналармен бірге құруға және зерттеуге мүмкіндік береді, бұл оған мектептегі жағдайға және қоршаған әлемге сәтті бейімделуге мүмкіндік береді. Біздің балабақшаның тәжірибесінде тақырыптық жоспарлау қолданылады. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде жүзеге асырылатын көптеген жобалардың тақырыптары бағдарламада қарастырылған тақырыптармен үйлеседі. Бұл балалардың белгілі бір білімді игеруінде жоғары нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді.
Жобалау педагогикалық басқарудағы тәрбиешілердің рөлін өзгертеді Осы процес арқылы олар ерік-жігерді орындаушылар емес, белсенді қатысушылар ретінде әрекет етеді .Шығармашылық топтардағы іс-шараларға көмектеседі командада жұмыс істеуді үйрену, өзіндік аналитикалық көзқарас қалыптасады балаларды тәрбиелеу және оқыту практикасына. Тәрбиешілер таңдауда еркін мақсатқа жету үшін іс-әрекеттің тәсілдері мен түрлері, оларға ешкім өз көзқарасын таңады. Тіпті сәтсіз аяқталған жоба да кәсіпқойлықты дамуға ықпал етеді .Қателерді түсіну қайталануға мотивация тудырады іс-әрекет, өзін-өзі тәрбиелеуге шақырады. Мұндай рефлексия мүмкіндік береді кеңістікті және өзін дамытатын адекватты бағалауды (өзін-өзі бағалауды) қалыптастыру нем. Жобалық әдісті қолдана білу-жоғары көрсеткіш педагогтің біліктілігі, оны оқытудың прогрессивті әдістемесін меңгеру және балалардың дамуы.
. Жобалық қызмет технологиясын практикада қолдану педагогикалық процесті ұйымдастырудың көптеген міндеттерін шеше отырып, мектепке дейінгі білім беру ұйымы қызметінің жаңа сапасына қол жеткізуге мүмкіндік береді деп санаймыз. Мектеп жасына дейінгі балалардың проблеманы шешуде жоспарлау қабілеті мен тәуелсіздігін қалыптастырады, танымдық және шығармашылық белсенділіктің дамуына ықпал етеді.
Әдебиеттер тізімі:
1. Атемаскина Ю. В. мұғалімнің жобалық қызметі: мәні мен технологиясы / / А-дан Я-ға дейінгі балабақша. - № 3. Б.6.
2. Дьюи, Джон. Баладан-әлемге, әлемнен балаға [Мәтін]: пед. ст. / Д. Дьюи. - М.: Кішкентай, 2009. - 348, [3] б. - (балалық шақ педагогикасы).
3. Киселева л.с., Данилина Т. А., Лагода Т. с. мектепке дейінгі мекеме қызметіндегі жобалық әдіс - М.: АРКТИ, 2005. - 96 б.
4. Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі жобалық қызмет. Жоба-бұл байыпты ойын. - М.: "біздің жаңа мектеп". – 2010. - 5-28 Б.
шағым қалдыра аласыз













