Баяндама :Кедергілерді еңсеру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Баяндама :Кедергілерді еңсеру

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім сапасын арттырудағы кедергілерді еңсеру қарастырылады
Материалдың қысқаша нұсқасы

КЕДЕРГІЛЕРДІ ЕҢСЕРУ:БІЛІМ САПАСЫН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ



Мектептегі білім беру жүйесіндегі реформалау саясаты мектепке дейінгі білім беру сапасын арттыру проблемасын белгіледі. Қазіргі қоғамның дамуы барлық білім беру мекемелеріне, оларда білім беру процесін ұйымдастыруға, негізгі және қосымша бағдарламалардың мазмұнын таңдауға және негіздеуге, олардың қызметінің нәтижелері мен тиімділігіне жаңа талаптар қояды. Мектептегі білім беру жүйесі-бұл қоғамның қажеттіліктеріне бағытталған және баланың жас және жеке даму ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру қызметтерінің әр түрлі спектрін ұсынатын білім беру мекемелерінің көпфункционалды желісі. Қоғам дамуының қазіргі кезеңінде білім беру сапасын арттыру келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылуы керек:

қазіргі даму бағыттарына сәйкес білім беру мазмұнын жаңарту;

мемлекеттік стандарттарды ескере отырып білім беру;

мұғалімдердің шығармашылық және жеке әлеуетін жандандыру;

Осылайша, мекеменің тұрақты жұмыс істеуі мен дамуын қамтамасыз етуге жаңа талаптар қойылады. Бұл процестерді реттеудің маңызды құралы - білім беру бағдарламасы.Мектептің негізгі жалпы білім беру бағдарламасын іске асыру жөніндегі мақсаты: жалпы мәдениетті қалыптастыру, дене, зияткерлік және жеке қасиеттерін дамыту, әлеуметтік табыстылықты, балалардың денсаулығын сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін оқу іс-әрекетінің алғышарттарын қалыптастыру. Мектептегі білім берудің негізгі білім беру бағдарламасын табысты іске асыру үшін білім беру қызметін жүзеге асыру және білім беру сапасын арттыру үшін жағдайлар жасалған

* кадрлық қамтамасыз ету (әкімшілік персонал, педагогикалық ұжым, медициналық қызмет, );

материалдық-техникалық қамтамасыз ету (топтар, кабинеттер, жабдықтар);

мекеме қызметін ақпараттық-технологиялық қамтамасыз ету





Мектеп тегі білім беру сапасы мәселесі білім беру жүйесін реформалаудың қазіргі жағдайында өте өзекті болып табылады. Қысқа мерзімде көп нәрсе өзгерді:, бағдарламалардың, білім беру технологияларының көптеген түрлері пайда болды, балалар мен ата-аналар өзгерді, даму ортасы, үнемі жаңа жағдайлар туындайтын қоғамның өзі өзгерді. Мұның бәрі мектептегі білім беру жүйесінің мұғалімдерін балаларға қарапайым білім беруден білім алу, өз бетінше білім алу және талдау қабілетін қалыптастыруға мәжбүр етеді деп санаймын. "Кім ақпаратқа ие болса, ол әлемге иелік етеді"деген сөздің өзекті болғаны бекер емес. Білім беру сапасы шешуші дәрежеде жұмыс істейтін мамандардың кадрлық құрамына, олардың кәсіби даярлық деңгейіне, бастамашылығына, дербестігіне, шығармашылық белсенділігіне және өз міндеттерін жауапты орындауына байланысты Біз педагогтер үздіксіз өзін - өзі тәрбиелеу және өзін - өзі дамыту процесіне, жұмыстың әртүрлі формалары арқылы олардың біліктілік деңгейін арттыруға көп көңіл бөлеміз: ақпараттық-консультативтік семинарлар, педагогикалық сағаттар, шеберлік сыныптары, біліктілікті арттыру курстары. Педагогикалық қызметкерлердің әртүрлі конкурстарға қатысуға қызығушылығын арттыру үшін біз қызметкерлерді материалдық ынталандыруды қолданамыз, бұл оң нәтиже береді.

Сондай - ақ, ақпараттық-технологиялық қамтамасыз ету, компьютерлік технологияларды енгізу, мұғалімдер жұмысының тиімділігін арттыру, тәжірибе алмасу, жұмыстағы еңбек сыйымдылығын төмендету үшін электрондық бағдарламалар мен құралдарды қолдану үлкен маңызға ие. Мектепте бар құралдар: интерактивті тақталар, ноутбуктер, принтерлер, құжаткамера, фото және бейнекамералар, мультимедиа проектор мұғалімдерге білім беру қызметін сапалы және толық орындауға толық мүмкіндік береді

Бүгінгі таңда мемлекет жаңа ұрпақты: белсенді, ізденімпаздықты дайындау міндетін қойды. Әлемдік кеңістікке кіруге бағытталған жаңа білім беру жүйесінің қалыптасуыбілім беру мекемелердің педагогикалық теориясы мен практикасында айтарлықтай өзгерістерді, педагогикалық технологияларды жетілдіруді талап етеді. Инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану мектеп жасындағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудың жаңа мүмкіндіктерін ашады, ал қазіргі кездегі ең тиімдісі жобалау әдісі болды. Жобалау технологиясы мектепке дейінгі мекемелердің жұмысында инновациялық болып табылатын заманауи гуманитарлық технологияларға жатады. Біз бұл әдісті өте тиімді деп санаймыз, өйткені бұл балаға эксперимент жасауға, алған білімдерін синтездеуге, шығармашылық пен коммуникативті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді, осылайша оның мектепке сәтті бейімделуіне мүмкіндік береді. Жоба әдісі балаларға ғана емес, мұғалімдердің өздеріне де қызықты және пайдалы, өйткені ол белгілі бір тақырып бойынша материалды шоғырландыруға, проблема бойынша өз құзыреттілік деңгейін арттыруға, ата-аналармен қарым-қатынасты жаңа деңгейге көтеруге, зерттеу мәселелерін шешуде балалардың серіктесі ретінде сезінуге, таным процесін скучно емес және тым тәрбиелік етуге мүмкіндік береді.. Әр бала өзін көрсете алады, Өзін қажет сезінеді, демек, оның қабілеттеріне сенімділік пайда болады

Жоба әдісі" балаға эксперимент жасауға, алған білімдерін синтездеуге, шығармашылық қабілеттері мен қарым-қатынас дағдыларын дамытуға, тәрбиешілермен және ата-аналармен бірге құруға және зерттеуге мүмкіндік береді, бұл оған мектептегі жағдайға және қоршаған әлемге сәтті бейімделуге мүмкіндік береді. Білім беру мекемесінде жүзеге асырылатын көптеген жобалардың тақырыптары бағдарламада қарастырылған тақырыптармен үйлеседі. Бұл балалардың белгілі бір білімді игеруінде жоғары нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді.

Жобалау педагогикалық басқарудағы мұғалімдердің рөлін өзгертеді Осы процес арқылы олар ерік-жігерді орындаушылар емес, белсенді қатысушылар ретінде әрекет етеді .Шығармашылық топтардағы іс-шараларға көмектеседі командада жұмыс істеуді үйрену, өзіндік аналитикалық көзқарас қалыптасады балаларды тәрбиелеу және оқыту практикасына. Тіпті сәтсіз аяқталған жоба да кәсіпқойлықты дамуға ықпал етеді .Қателерді түсіну қайталануға мотивация тудырады іс-әрекет, өзін-өзі тәрбиелеуге шақырады. Мұндай рефлексия мүмкіндік береді кеңістікті және өзін дамытатын адекватты бағалауды (өзін-өзі бағалауды) қалыптастыру нем. Жобалық әдісті қолдана білу-жоғары көрсеткіш педагогтің біліктілігі, оны оқытудың прогрессивті әдістемесін меңгеру және балалардың дамуы.

. Жобалық қызмет технологиясын практикада қолдану педагогикалық процесті ұйымдастырудың көптеген міндеттерін шеше отырып, мектепке дейінгі білім беру ұйымы қызметінің жаңа сапасына қол жеткізуге мүмкіндік береді деп санаймыз. Мектеп жасындағы балалардың проблеманы шешуде жоспарлау қабілеті мен тәуелсіздігін қалыптастырады, танымдық және шығармашылық белсенділіктің дамуына ықпал етеді.







Әдебиеттер тізімі:

1. Атемаскина Ю. В. мұғалімнің жобалық қызметі: мәні мен технологиясы / / А-дан Я-ға дейінгі балабақша. - № 3. Б.6.

2. Дьюи, Джон. Баладан-әлемге, әлемнен балаға [Мәтін]: пед. ст. / Д. Дьюи. - М.: Кішкентай, 2009. - 348, [3] б. - (балалық шақ педагогикасы).













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.04.2025
236
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі