Баяндама:
Мұғалімнің кәсіби шеберлігі-сапалы білім кепілі
Сапалы білім беру үздіксіз ізденумен тығыз байланысты. Үздіксіз іздену - бүгінгі таңда ұстаздарға қойылып отырған басты талаптардың бірі. Барлық ізденімпаз мұғалім өз сабағында жаңаны көрсетуге, танытуға қажет.
Білім
алушыыны оқыта отырып, қабілетсіз оқушы болмайтынын,
оқушылардың
дара қасиеттерін танып – білуге мүмкіндігі шектеулі әдістеме барын
ұстаз
түсінеді және өзінің жас ұрпақ бағбаны болатындығын сезінеді.
Сондықтан,
ұрпақ болашағы – ұстазға байланыстылығын түсінеді. Мұғалім алдынан
бір –біріне ұқсамайтын, әрқайсысының өзіндік ерекшілігі бар
мыңдаған шәкірт өтеді. «Балам деген жұрты болмаса, жұртым дейтін
бала қайдан шықсын», — деп А.Байтұрсынып айтқандай
бала - біздің болашағымыз. Жаңа әлем болашағын
даярлайтын мұғалім атағына
өз білімін табандылықпен жетілдіріп, тапсырылған іске адалдықпен,
сүйіспеншілікпен қарайтын, жоғары моральдық қасиеттері бар мұғалім
ғана бұған лайықты бола алады. Мұғалім қазіргі өте алғыр балалардың
бойындағы дарындылықты таба алады және тұтанып тұрған отты
мезгілінде үрлеп, дұрыс бағыт-бағдар беріп, талабын қанағаттандырып
отыратын асқан шеберлігін жүзеге асыра білуі қажет. Мұғалім
жеке
көзқарасы бар және соны қорғай білетін жігерлі тұлға болуы қажет.
Зерттеушілік, ойшылдық қасиеті бар мұғалім жалтақ болмайды. Өз ісін
жетік біліп, қызметін табанды жүргізетін мұғалім ғана түпкі
нәтижеге қол жеткізе алады. Ондай мұғалім әрбір күніне есеп беріп
отырады, азаматтық ар — ожданын үнемі қорғай алады. Мұғалім
педагогтік, психологиялық білімін жетілдіріп үйренумен қатар, сол
білімін күнделікті ісінде шебер пайдалана білетін болуы керек.
Дүние жүзінде ғаламдану үрдісі жүріп жатқандықтан, ақпараттар ағыны
көбейеді. Мұғалім қай пәннен сабақ бермесін, ол баланың өмірдің әр
саласына қатысты кез – келген сұрағына жауап беруге даяр болуы
керек.
Келешек ұрпаққа білім берудің міндеттері
мен мәні, мазмұны мен түрлері жан- жақты қайта жаңартылып,
инновациалық білім негізінде жаңа сапаға жету міндеті көз-
делуде. Білім мазмұнын анықтауда, толықтыруда, оқу — әдістемелік
тұрғыда жаңалауда педагогикалық жолмен дидактикалық міндеттерді
белгілеуге тірек болады. Алдынғы қатарлы педагогикалық іс –
тәжірибеде шәкірттердің жалпы білімдік біліктілігі және дағдысымен
қатар креактивтіліктің де қалыптасуына назар аударуды қажет
етеді.
Жас ұрпақтың саналы да сапалы білім алуының бірден – бір шарты-
мұғалімнің жаңашыл болуы. Себебі, еліміздің болашағы бүгінгі жас
ұрпақтың білім деңгейімен өлшенеді. Сондықтан сабақты жаңаша құрып,
инновациялық түрлі тәсілдерін, педагогикалық білімдерді жетілдіре
отырып, оны дер кезінде қабылдап, өңдеп, нәтижелі пайдалана білу
әрбір ұстаздың міндеті болуы керек. Жаңару жолындағы Қазақстанға
жаңаша ойлайтын, өмірге көзқарасы тың, ақыл- ой және шығармашылық
әлеуметі қалыптасқан, рухани -адамгершілік мәдениеті жоғары
шығармашыл ұстаз қажет. Қазіргі қоғамдағы мұғалім — шығармашылық
дамуға, ұшқыр ойлауға қабілетті, мемлекеттің даму бағыттарын терең
түсінетін маман бола алатын, мақсат қойып және жемісті еңбек
нәтижесіне ұмтылатын тұлға. Ең алдымен, мұғалім — адамгершілігі өте
жоғары адам. Заман талабына сай қазіргі педагог педагогикалық,
психологиялық ғылымның озат идеялары мен ғылыми теорияларын өз іс-
тәжірибесінде сыннан өткізіп, талдап, оны тәжірибелік тұрғыда
қолданып, әр күн сайын толықтырып отырумен де ерекшеленеді.
Біртұтас педагогикалық
үрдістегі креативтілікті дамыту, біріншіден , педагогикалық
идеяларды жүзеге асырудан басталады. Озат тәжірибелерді зерттеп,
жинақтаудың кез келген түрінде жетістікке жету тікелей педагогтың
ғылыми теориялық білімдарлығы мен шығармашылығына байланысты.
Сонымен қатар білім алушылардың мектеп бағдарламасындағы
материалдардың негізгі бөлімдердің толық көлемде игеріп, әрбір
тақырыпты, өзгелерге түсіндіре білу, өз ойын жеткізе білу, яғни
сөйлеу мәдениетінің жоғары болуының
маңызы зор.
Шынында да оқытудың сан алуан
құралдары ішінде оқулықтың орны ерекше. Оны мектептегі білім-
тәрбие беру қызметінің бірегей педагогикалық, әрі оқыту, әрі оқу
құралы деп түсінеміз. Мұғалімнің кәсіби шеберлілігі алған білімнің
көптігінен емес, сол
білімді практикада қолдана алуымен
маңызды. Мұғалімнің басты мақсаты
тұлғаның жеке дамуына негізделген, жан –жақты зерттеліп,
сараланған
білім беру үлгісінің басын бағыттарын айқындау, нәтижесінде
еліміздің
өркениеті негізделген білім саясатының стратеиялық мақсаттарын
жүзеге
асыру.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Баяндама: Мұғалімнің кәсіби шеберлігі-сапалы білім кепілі
Баяндама: Мұғалімнің кәсіби шеберлігі-сапалы білім кепілі
Баяндама:
Мұғалімнің кәсіби шеберлігі-сапалы білім кепілі
Сапалы білім беру үздіксіз ізденумен тығыз байланысты. Үздіксіз іздену - бүгінгі таңда ұстаздарға қойылып отырған басты талаптардың бірі. Барлық ізденімпаз мұғалім өз сабағында жаңаны көрсетуге, танытуға қажет.
Білім
алушыыны оқыта отырып, қабілетсіз оқушы болмайтынын,
оқушылардың
дара қасиеттерін танып – білуге мүмкіндігі шектеулі әдістеме барын
ұстаз
түсінеді және өзінің жас ұрпақ бағбаны болатындығын сезінеді.
Сондықтан,
ұрпақ болашағы – ұстазға байланыстылығын түсінеді. Мұғалім алдынан
бір –біріне ұқсамайтын, әрқайсысының өзіндік ерекшілігі бар
мыңдаған шәкірт өтеді. «Балам деген жұрты болмаса, жұртым дейтін
бала қайдан шықсын», — деп А.Байтұрсынып айтқандай
бала - біздің болашағымыз. Жаңа әлем болашағын
даярлайтын мұғалім атағына
өз білімін табандылықпен жетілдіріп, тапсырылған іске адалдықпен,
сүйіспеншілікпен қарайтын, жоғары моральдық қасиеттері бар мұғалім
ғана бұған лайықты бола алады. Мұғалім қазіргі өте алғыр балалардың
бойындағы дарындылықты таба алады және тұтанып тұрған отты
мезгілінде үрлеп, дұрыс бағыт-бағдар беріп, талабын қанағаттандырып
отыратын асқан шеберлігін жүзеге асыра білуі қажет. Мұғалім
жеке
көзқарасы бар және соны қорғай білетін жігерлі тұлға болуы қажет.
Зерттеушілік, ойшылдық қасиеті бар мұғалім жалтақ болмайды. Өз ісін
жетік біліп, қызметін табанды жүргізетін мұғалім ғана түпкі
нәтижеге қол жеткізе алады. Ондай мұғалім әрбір күніне есеп беріп
отырады, азаматтық ар — ожданын үнемі қорғай алады. Мұғалім
педагогтік, психологиялық білімін жетілдіріп үйренумен қатар, сол
білімін күнделікті ісінде шебер пайдалана білетін болуы керек.
Дүние жүзінде ғаламдану үрдісі жүріп жатқандықтан, ақпараттар ағыны
көбейеді. Мұғалім қай пәннен сабақ бермесін, ол баланың өмірдің әр
саласына қатысты кез – келген сұрағына жауап беруге даяр болуы
керек.
Келешек ұрпаққа білім берудің міндеттері
мен мәні, мазмұны мен түрлері жан- жақты қайта жаңартылып,
инновациалық білім негізінде жаңа сапаға жету міндеті көз-
делуде. Білім мазмұнын анықтауда, толықтыруда, оқу — әдістемелік
тұрғыда жаңалауда педагогикалық жолмен дидактикалық міндеттерді
белгілеуге тірек болады. Алдынғы қатарлы педагогикалық іс –
тәжірибеде шәкірттердің жалпы білімдік біліктілігі және дағдысымен
қатар креактивтіліктің де қалыптасуына назар аударуды қажет
етеді.
Жас ұрпақтың саналы да сапалы білім алуының бірден – бір шарты-
мұғалімнің жаңашыл болуы. Себебі, еліміздің болашағы бүгінгі жас
ұрпақтың білім деңгейімен өлшенеді. Сондықтан сабақты жаңаша құрып,
инновациялық түрлі тәсілдерін, педагогикалық білімдерді жетілдіре
отырып, оны дер кезінде қабылдап, өңдеп, нәтижелі пайдалана білу
әрбір ұстаздың міндеті болуы керек. Жаңару жолындағы Қазақстанға
жаңаша ойлайтын, өмірге көзқарасы тың, ақыл- ой және шығармашылық
әлеуметі қалыптасқан, рухани -адамгершілік мәдениеті жоғары
шығармашыл ұстаз қажет. Қазіргі қоғамдағы мұғалім — шығармашылық
дамуға, ұшқыр ойлауға қабілетті, мемлекеттің даму бағыттарын терең
түсінетін маман бола алатын, мақсат қойып және жемісті еңбек
нәтижесіне ұмтылатын тұлға. Ең алдымен, мұғалім — адамгершілігі өте
жоғары адам. Заман талабына сай қазіргі педагог педагогикалық,
психологиялық ғылымның озат идеялары мен ғылыми теорияларын өз іс-
тәжірибесінде сыннан өткізіп, талдап, оны тәжірибелік тұрғыда
қолданып, әр күн сайын толықтырып отырумен де ерекшеленеді.
Біртұтас педагогикалық
үрдістегі креативтілікті дамыту, біріншіден , педагогикалық
идеяларды жүзеге асырудан басталады. Озат тәжірибелерді зерттеп,
жинақтаудың кез келген түрінде жетістікке жету тікелей педагогтың
ғылыми теориялық білімдарлығы мен шығармашылығына байланысты.
Сонымен қатар білім алушылардың мектеп бағдарламасындағы
материалдардың негізгі бөлімдердің толық көлемде игеріп, әрбір
тақырыпты, өзгелерге түсіндіре білу, өз ойын жеткізе білу, яғни
сөйлеу мәдениетінің жоғары болуының
маңызы зор.
Шынында да оқытудың сан алуан
құралдары ішінде оқулықтың орны ерекше. Оны мектептегі білім-
тәрбие беру қызметінің бірегей педагогикалық, әрі оқыту, әрі оқу
құралы деп түсінеміз. Мұғалімнің кәсіби шеберлілігі алған білімнің
көптігінен емес, сол
білімді практикада қолдана алуымен
маңызды. Мұғалімнің басты мақсаты
тұлғаның жеке дамуына негізделген, жан –жақты зерттеліп,
сараланған
білім беру үлгісінің басын бағыттарын айқындау, нәтижесінде
еліміздің
өркениеті негізделген білім саясатының стратеиялық мақсаттарын
жүзеге
асыру.
шағым қалдыра аласыз













