Материалдар / Баяндама немесе түсінік
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Баяндама немесе түсінік

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып жетекшілерге көмек оқушыларын бақылауда
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2018
679
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сынып жеткешісінің кәсіби шеберлігі

Сынып жетекшінің атқаратын жұмысы ең ауыр,уақытты ұзақ қажет етіп соңында жетістікке жеткізетін жұмыс екені бәрімізге аян.

Сынып жетекшісінің ең басты жұмысы ол оқушының шиеленісті мәселесін шешу.

Шиеленісті мәселені 2 ге бөлуге болады:

1.Әдеттегі мәселе

2.жас ерекшелігі бойынша /мысалы,кіші сыныптарда өз бетінше білім алу болса,орта буында сыныптастарымен араласуда өз орынын табу/ және жеке бас мәселелер.

Жас ерекшелігі бойынша мәселелер бәрімізге белгілі,баланың есеюуге тырысуынан ,еркіндік,өзімен өзі болу,әсіресе ата-анасы мен ұстаздардан тәуелсіз болу.

5 ші сыныпта :

Жаңа кеңістікке ,мұғалімдерге,пәндерге,сынып жетекшісіне үйрену.

Әсіресе жаңа ортаға тез үйреніп кете алмайтын оқушылар үшін оңай емес.Бұл балаларға ерекше назар аудару керек. «Қалай?Үйрендің бе? Түсіндің бе?Сумкаңа орын таптың ба?»деудің өзі оларға жылу береді.Пән мұғалімдеріне және пәнге үйрету үшін олар туралы жақсы сөздер айтып сырттай таныстыру.Аптасына 2 рет қал –жағдайларын сұрап 5 мин сұқбат өткізу.

Сыныпты тәрбиелеуге жетекші өз беделі және жұмысты дұрыс ұйымдастыру арқылы жетеді.Мысал ретінде Әбен Фарабиды алсақ.Мүлдем сөйлеспейтін бала ,қазір ашылып келеді.Суретті өте жақсы салады.

Көшбасшылықтың пайда болуы: оқу үлгерімі жоғары;спорттық табысқа жеткен ;ересек ақпараттарға жақын ; заманауи үлгідегі киім үлгісіне жеткен көшбасшылар.

Мұның жақсы және жаман жақтары қатар жүреді. Сынып жетекшісі бұл кезде 3 саясатта жұмыс істейді.

  1. «жағымды көшбасшы достасып өзіне жақын ұстау»

  2. «жағымсыз көшбасшымен тығыз байланыста болып жағымсыз жақтарын жақсы жаққа байқатпай түзеуге тырысу. »

  3. «Көпсалалы көшбасшылар» тәрбиелеу.

Өзін өзі бағалау бастауыш мектепте тек 1 мұғалім арқылы болса орта буында әртүрлі мұғалімдердің бағалауы әртүрлі ,тіпті бір біріне қарама қарсы келуі мүмкін.

Өзін өзі бағалаумен жұмыс істеу ол сынып жетекшісінің қажырлы жұмысы.Баланың өзін жоғары не төмен бағалауы да зиян ,бұл кезде ұстаз тек өз беделімен ғана көмектесе алады. Ашық сынып сағаттары,саяхаттар оқушылардың үйренісіп кетуіне әсер етеді.

6 шы сыныпта

«Оқығанды жақсы көрем ,тек жаттауды ұнатпаймын» деп ақталушы саны артады.

Кейбір пәндерге жақсы көзқарас,пәндерге белсенділіктерінің төмен болуы,өзін өзі жоғары бағалау,қаблетінің төмен екенін мойындамау сияқты мәселелер туындағанда топпен жұмыс істеудің маңызы зор.

Осы сынып та әсіресе қыз балалардың өсуіне байланысты жүрек,жүйке ,гармондық жүйесі мүшелерінің өсуі.

Бұл мәселені қыздармен жұмыс жасау арқылы жоя аламыз.


  1. «Жолы болмаушылық» Бәрі бір қолымнан келмейді,жолым болмайды деп қатып қалушы.Оған 3 жолмен көмек көрсетуге болады.Оған келіп тұрған ттабыстан өзі қашатынын түсіндіру. «Жолы болғыштың моделін жасап көрсету» іс-қимыл,жоспары.

  2. 2. «Ұялшақтық» мұндай бала жекеленіп ,көзге түспеуге,жеке заттарымен қалқаланып отыруды ұнатады.Мұндай балаларды шынайы мақтап отыру керек,сырт келбет ,киім киісі,көңіл күйі болса да.Егер ол сізге сенетін болса басынан сипап арқасынан қағып рухтандырып отырыңыз.

7 сынып оқушы дарынының ашыла бастау мерізімі.Жетекші баланың өздігінен жалықпай істейтін ісі туралы білу.Ол жалпылама не ерекше дарын ба?

Кей кезде баланың дарынды болуына оның оқу үлгерімінің жоғары не төмен болуының ешбір қатысы болмауы да мүмкін.Осы ерекше дарыны бар балалар педогогтар үшін қиындық тудыруы ғажап емес.Осылардың ішінен не бөлек шығармашыл ,креативті дарындылар да болуы мүмкін,оларды ашу үшін пән мұғалімдерімен пед кеңестер өткізіліп тұруы керек.

8 сынып

Сынып жағдайы жақсы және төмен оқушыларға бөлінеді,сол кезде сыныпты біріктіруге көмектесу. Кәсіптік бағдар бере бастау өте маңызды.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!