Баяндама Ойлау қабілетін дамытудың заманауи әдіснамалық бағыттары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Баяндама Ойлау қабілетін дамытудың заманауи әдіснамалық бағыттары

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беру мазмұнының жаңартылуы оқушының тек білімді меңгеруші емес, сол білімді қолданушы тұлға ретінде қалыптасуын көздейді. Осыған байланысты ойлау қабілетін дамытудағы әдіснамалық тәсілдер де өзгеріп, жаңашыл бағыттарға негізделуде.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Баяндама

Ойлау қабілетін дамытудың заманауи әдіснамалық бағыттары


Білім беру мазмұнының жаңартылуы оқушының тек білімді меңгеруші емес, сол білімді қолданушы тұлға ретінде қалыптасуын көздейді. Осыған байланысты ойлау қабілетін дамытудағы әдіснамалық тәсілдер де өзгеріп, жаңашыл бағыттарға негізделуде.

Қазіргі заманғы әдістемелік тәсілдер оқушының өздігінен ойлануына, ізденуіне, таңдау жасауына және шығармашылықпен жұмыс істеуіне мүмкіндік беретін технологияларға негізделеді.

Заманауи әдіснамалық бағыттар мыналарды қамтиды:

1. Сыни ойлауды дамыту технологиясы (СОДТ):

Бұл әдістің мақсаты – оқушының әртүрлі ақпаратты қабылдап қана қоймай, оны талдап, сұрыптап, өз көзқарасын дәлелдей білуіне жағдай жасау. Сабақтың «Қызығушылықты ояту – Мағынаны тану – Ой толғаныс» кезеңдері оқушыны ойлануға жетелейді.

2. Ойын технологиясы:

Ойын – бастауыш мектеп оқушысының негізгі әрекеті. Танымдық ойындар, логикалық ойындар, рөлдік және іскерлік ойындар ойлау әрекетінің белсенділігін арттырып, оқушылардың өзара әрекеттесуіне ықпал етеді.

3. Проблемалық оқыту:

Мұнда мұғалім дайын ақпарат бермейді, керісінше, оқушының алдына мәселе қояды. Оқушы сол мәселені шешу жолын өз бетінше іздейді. Бұл ойлау мен зерттеушілік қабілетті дамытады.

4. Дамыта оқыту технологиясы:

Бұл технология оқытудың мазмұны мен әдістерін оқушының даму ерекшелігіне бейімдей отырып, олардың қабілетін жүйелі түрде жетілдіруді көздейді. Ж.А.Қараевтың деңгейлік тапсырмалар жүйесі осы бағытқа жатады

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.04.2025
186
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі